abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55485010
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 14:13 schreef Kanogor het volgende:
Hoe lang blijft dat ding eigenlijk liggen? Heb hem nog steeds niet opgehaald, dus...
Heel 2008 nog.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 28 december 2007 @ 13:13:52 #206
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_55599049
Zo, ik heb mijne net opgehaald, met foto van September 2004 Man vond het wel een 'erg jonge foto' maar hij accepteerde het toch En dat terwijl er bij de ingang ongeveer 3 pamfletten hangen met regels en foto's als illustratie, terwijl mijn foto alle regels schendt Maargoed, toen ik zei dat ik de foto bij de IBG had laten checken ( ) accepteerde hij hem

Postkantoor:
IBG:
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_55599088
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 14:29 schreef Nuna het volgende:
En ze hebben mijn foto er schuin opgeplakt
Dat doen die klootzakken bij mij ook altijd .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  vrijdag 28 december 2007 @ 13:17:47 #208
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_55599147
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:15 schreef Svensational het volgende:

[..]

Dat doen die klootzakken bij mij ook altijd .
Same here
pi_55599466
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:13 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik heb mijne net opgehaald, met foto van September 2004 Man vond het wel een 'erg jonge foto' maar hij accepteerde het toch En dat terwijl er bij de ingang ongeveer 3 pamfletten hangen met regels en foto's als illustratie, terwijl mijn foto alle regels schendt Maargoed, toen ik zei dat ik de foto bij de IBG had laten checken ( ) accepteerde hij hem

Postkantoor:
IBG:
Een foto op een OV-kaart hoeft niet aan al die eisen te voldoen hoor.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 28 december 2007 @ 13:29:45 #210
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_55599499
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:28 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Een foto op een OV-kaart hoeft niet aan al die eisen te voldoen hoor.
Staat op het postkantoor van wel Inclusief al die foto's die ook destijds bij paspoort/identiteitskaart stonden Niet lachen, geen bril en weet ik wat allemaal nog meer
pi_55599574
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:29 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Staat op het postkantoor van wel Inclusief al die foto's die ook destijds bij paspoort/identiteitskaart stonden Niet lachen, geen bril en weet ik wat allemaal nog meer
Onzin, het is geen legitimatie-/identificatiebewijs.
sig verwijderd door FA
  vrijdag 28 december 2007 @ 13:38:40 #212
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_55599743
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:32 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Onzin, het is geen legitimatie-/identificatiebewijs.
Exact, maar die regels hangen er wel voor Maargoed, de IBG zegt zelf ook dat het niet officieel hoeft te zijn, en aangezien het postkantoor alleen maar een doorgeefstation is, hebben die daar niks tegenin te brengen
pi_55599837
Oh shit. Dat afhaalbewijs ben ik hendig kwijt.
  vrijdag 28 december 2007 @ 13:43:46 #214
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_55599877
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:42 schreef Roellio het volgende:
Oh shit. Dat afhaalbewijs ben ik hendig kwijt.
Moet je je pasnummer opvragen bij de IBG en daarmee langs het postkantoor gaan
  woensdag 2 januari 2008 @ 10:01:35 #215
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_55717320
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:43 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Moet je je pasnummer opvragen bij de IBG en daarmee langs het postkantoor gaan
Pasnummer staat op IBG.nl. DigID for the win.

Dit wilde ik net weten aangezien ik me brief ook kwijt ben
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_55718494
Iemand al zo'n chipkaart gehad?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:58:58 #217
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_55719368
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:01 schreef BMH het volgende:

[..]

Pasnummer staat op IBG.nl. DigID for the win.

Dit wilde ik net weten aangezien ik me brief ook kwijt ben
Exact
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:14:22 #218
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_55725320
zal 'm ook eens ophalen deze dagen.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:17:05 #219
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55725375
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:14 schreef 9christensen het volgende:
zal 'm ook eens ophalen deze dagen.
goa ie hen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:20:35 #220
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_55725436
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:17 schreef Dos37 het volgende:

[..]

goa ie hen
morn
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_55744743
Hoe werkt dat stufi aanvragen via 'Mijn IB-Groep' nou precies? Ik log in met dat DigiD gedoe, dan kom ik in Mijn IBG en zie al m'n gegevens enzo, maar er staat nergens de optie om stufi aan te vragen. Ik zie alleen de stufi die ik voor mijn vorige opleiding heb aangevraagd, daar kan ik dan op wijzigen klikken maar dan krijg ik de melding dat er geen geldige studie staat geregistreerd. Dat is wel vreemd omdat ik iets meer dan een maand geleden me gewoon heb aangemeld bij een nieuwe opleiding via dat Studielink, wat ook allemaal geverifieerd en goedgekeurd is door IBG?
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_55745568
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 13:51 schreef Myers het volgende:
Hoe werkt dat stufi aanvragen via 'Mijn IB-Groep' nou precies? Ik log in met dat DigiD gedoe, dan kom ik in Mijn IBG en zie al m'n gegevens enzo, maar er staat nergens de optie om stufi aan te vragen. Ik zie alleen de stufi die ik voor mijn vorige opleiding heb aangevraagd, daar kan ik dan op wijzigen klikken maar dan krijg ik de melding dat er geen geldige studie staat geregistreerd. Dat is wel vreemd omdat ik iets meer dan een maand geleden me gewoon heb aangemeld bij een nieuwe opleiding via dat Studielink, wat ook allemaal geverifieerd en goedgekeurd is door IBG?
http://www.ibgroep.nl/par(...)vragen/Aanvragen.asp
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_55748246
quote:
Ja, en dan? Zoals ik net al zei, als je ingelogd bent staat er nergens de optie om stufi aan te vragen. Ik kan alleen wat wijzigen maar dan krijg ik dus die melding dat er geen studie is geregistreerd.
pi_55748885
Nou, fijn is dat. Bel ik ze maar even op, hang ik eerst 20 minuten aan de lijn naar allerlei gare natuurgeluidjes te luisteren, krijg ik dan eindelijk iemand, ik stel mijn vraag, die mongool zegt wacht even, vervolgens zegt hij niks voor 3 minuten en dan hangt 'ie maar op?
pi_55793845
Ik vraag me het volgende af:

Ik heb inmiddels vier jaar lang gestudeerd. En nu ben ik nog bezig
Maaaar ik heb nu een NUL-lening plus OV-studentenkaart.
Het wordt mij maar niet duidelijk dat wanneer ik 'afstudeer' ik de resterende maanden OV kaart moet terugbetalen OF dat de kaart nog maximaal drie jaar (in mijn geval enkele maanden) als gift wordt omgezet. Dus is het onderdeel van de prestatiebeurs na 4 jaar studie of niet?

Wat ik me daarnaast afvraag is of je na die vier jaar elk jaar de kaart opnieuw moet aanvragen of dat er automatisch een nieuw afhaalbericht op je deurmat moet liggen. Ik heb namelijk niets gekregen.

bedankt voor ieder die zich hier even over buigt !
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_55800336
Je hoeft de kaart niet opnieuw aan te vragen, je krijgt gewoon telkens een afhaalbericht zolang je staat ingeschreven .
Tap tap tap
pi_55800470
Die oude kaart kan ik gewoon weggooien toch, die hoef ik niet meer in te leveren ofzo?
pi_55800504
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 18:33 schreef Crazykill het volgende:
Die oude kaart kan ik gewoon weggooien toch, die hoef ik niet meer in te leveren ofzo?
Nee, hij is toch niet meer geldig.
sig verwijderd door FA
pi_55833198
Cherrylips: heb je ook op deze vraag een antwoord?

Maaaar ik heb nu een NUL-lening plus OV-studentenkaart.
Het wordt mij maar niet duidelijk dat wanneer ik 'afstudeer' ik de resterende maanden OV kaart moet terugbetalen OF dat de kaart nog maximaal drie jaar (in mijn geval enkele maanden) als gift wordt omgezet. Dus is het onderdeel van de prestatiebeurs na 4 jaar studie of niet?

Bedankt voor je andere antwoord in ieder geval!
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
  zondag 6 januari 2008 @ 21:42:51 #230
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_55833245
voor zover ik weet is de OVkaart een gift zolang je studeert en binnen die 10 jaar afstudeerd
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_55865407
Zucht, moet hem ook nog steeds ophalen. Ik woon op kamers, dus ik moet hem in Amsterdam ophalen. Alleen balen dat ik op het moment thuis ben. Zouden ze het niet op kunnen sturen, of doen ze daar niet aan?
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_55865591
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 08:19 schreef coltje87 het volgende:
Zucht, moet hem ook nog steeds ophalen. Ik woon op kamers, dus ik moet hem in Amsterdam ophalen. Alleen balen dat ik op het moment thuis ben. Zouden ze het niet op kunnen sturen, of doen ze daar niet aan?
Daar doen ze niet aan.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_55865765
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 08:37 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Daar doen ze niet aan.
Was te verwachten..
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
  woensdag 9 januari 2008 @ 18:08:23 #234
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_55902837
Even een vraag: Sinds dit schooljaar ben ik met HBO begonnen. Bij IB-Groep aangegeven etc. Maar studiefinanciering en OV niet. Heb er eens over nagedacht maar heb ik 'bewust' gekozen om dat dit jaar nog niet te doen. Ik heb nu namelijk geen OV nodig. Bovendien wil ik na dit jaar overstappen naar een andere studie, waardoor ik dus een jaar extra kwijt ben aan studeren.
Maar kan dit eigenlijk wel Want op internet lees ik dat kinderbijslag automatisch overgaat in stufi als je studeert, maar ik (ofja mn ouders) ontvangen nog steeds kinderbijslag.
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_55903082
Idee om dit op te nemen in de op:
quote:
betaaldata studiefinanciering 2008

24 januari

22 februari

20 maart

24 april

23 mei

24 juni

24 juli

22 augustus

24 september

24 oktober

24 november

22 december
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:28:45 #236
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55904938
Heb gister die kutkaart ook maar eens opgehaald
Huilen dan.
pi_55905890
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
Idee om dit op te nemen in de op:
[..]
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_55917132
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
Nou ja, hij bespaart me wekelijks wel 30 euro
pi_55917254
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ga vandaag maar eens pasfoto's laten maken..
  donderdag 10 januari 2008 @ 10:14:42 #240
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55917284
Ik niet opgehaald, zal ze leren
Signature.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 14:59:59 #241
203446 Larocca
Just be.....
pi_56130766
Ik studeer maandag af (als het goed is haha). Natuurlijk wil ik dan voor februari geen collegeld meer betalen en me dan ook direct uitschrijven bij school/IB. Weet iemand hoe het zit met je OV inleveren?
" Ben ik nou zo slim of ben jij nu zo dom? "
pi_56287776
Een vraagje:

Ik moet m'n OV-kaart binnenkort inleveren omdat ik een OV-vergoeding heb aangevraagd (half jaar buitenland...).
Geldt hierbij ook dat ie voor de 5e werkdag van de eerstvolgende maand moet worden ingeleverd, dus voor mij dan de 1e week van februari, of moet ik die kaart gewoon vóór het begin van februari inleveren (omdat ik OV-vergoeding heb aangevraagd vanaf 1 februari...)

Het zou namelijk wel mooi zijn om hem die week nog te gebruiken, want ik moet nog wel met de bus naar de uni heen en weer, dus dat zou me geld schelen. Maja, ik hoor volgens IBG al wel vanaf 1 februari in t buitenland te zitten...

Wat te doen?
People live to learn things, and I learn to live...
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:28:46 #243
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_56289039
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:45 schreef RailroadBill het volgende:
Hallo,

Ik kreeg zojuist bericht van de IB-groep dat ik een maximale aanvullende beurs krijg. Hier was ik natuurlijk erg blij mee, maar ik vond het tegelijk vreemd, omdat ik normaal maar een kleine aanvullende beurs kreeg. Mijn ouders kregen ook de gebruikelijke formulieren waarop stond dat hun bijdrage nul is.

Nu stond er dat het inkomen waar de berekening op gebaseerd was, 40 euro is. Dit terwijl ik zelf de gegevens er op na geslagen heb en het belastbaar inkomen van mn ouders gewoon hetzelfde is gebleven. Hoe ze dus bij 40 euro komen is mij een raadsel. Nu weet ik niet of ik blij moet zijn, of dat de IB-groep geld terug kan vorderen als ze een fout gemaakt blijken te hebben.

Kan iemand mij hier meer over vertellen?
IB-groep heeft jouw beurs berekend op basis van belastingdienst. In laatste jaren heeft de Belastingdienst veel fouten gemaakt .
pi_56292675
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:52 schreef Piepje het volgende:
Wat te doen?
Even de IBG bellen en het gewoon vragen, lijkt mij het beste idee
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_56296213
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 08:55 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Even de IBG bellen en het gewoon vragen, lijkt mij het beste idee
Ja, maar het gaat erom dat ik tegen IBG heb gezegd dat ik vanaf 1 februari in het buitenland zit. Als ik dan vraag of ik die OV-kaart ook nog begin februari in mag leveren, dan zien zij toch ook dat er iets niet klopt?

De buschauffeur zal het niet merken, maar misschien noteren ze bij het postkantoor de datum van inlevering, en controleert IBG dat? Daar gaat t me om.
pi_56296756
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:54 schreef Piepje het volgende:
Ja, maar het gaat erom dat ik tegen IBG heb gezegd dat ik vanaf 1 februari in het buitenland zit. Als ik dan vraag of ik die OV-kaart ook nog begin februari in mag leveren, dan zien zij toch ook dat er iets niet klopt?

De buschauffeur zal het niet merken, maar misschien noteren ze bij het postkantoor de datum van inlevering, en controleert IBG dat? Daar gaat t me om.
Ah, op die manier. Je krijgt dus vergoeding vanaf 1 februari, en wilt je ov-kaart nog gebruiken tot bv. 5 februari?
De site van de IBG geeft antwoord (op de vraag wat er gebeurt als je je ov helemaal niet inlevert, maar goed..):
quote:
Heb je voordat je naar het buitenland vertrok een OV-vergoeding aangevraagd met het formulier OV-vergoeding buitenland? Dan had je uiterlijk de vijfde werkdag van de maand waarin je voor het eerst de OV-vergoeding kreeg je OV-studentenkaart moeten inleveren.

Je kunt dus nog lekker gratis met de bus
pi_56309974
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:14 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ah, op die manier. Je krijgt dus vergoeding vanaf 1 februari, en wilt je ov-kaart nog gebruiken tot bv. 5 februari?
De site van de IBG geeft antwoord (op de vraag wat er gebeurt als je je ov helemaal niet inlevert, maar goed..):
[..]

Je kunt dus nog lekker gratis met de bus
Okee, dus voor OV-vergoeding vanaf 1 februari, mag ik m toch nog gebruiken.

Ja sorry, ik zeur door, maar nou vraag ik me toch nog af of het mag in combinatie met het feit dat ik ook heb aangegeven dat ik 1 februari in het buitenland zit (buitenlands adres, vanaf 1 februari). Zouden ze daar op letten, en dan later eens die uitwonende beurs terug kunnen vragen?
  zaterdag 26 januari 2008 @ 09:33:52 #248
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_56315307
Als je OV vergoeding in gaat in de maand februari, dus bij je studiefinanciering van eind februari krijg je die ca. €79 extra, dan moet je de ov kaart voor de 5de werkdag van februari ingeleverd hebben. Je hebt immers in februari al een vergoeding omdat je de OV kaar niet kunt gebruiken.

De 5de wekrdag van februari is trouwens donderdag 7 februari.

Mocht je het nog niet hebben, als je een adreswijzing doorgeeft van je stageadres kun je ook meteen aangeven dat je uitwonend wordt, indien je niet bij je ouders in het buitenland woont, Je krijgt dan ook voor je stageperiode de uitwonende beurs.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_56318074
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 09:33 schreef HuubTuub het volgende:
Als je OV vergoeding in gaat in de maand februari, dus bij je studiefinanciering van eind februari krijg je die ca. €79 extra, dan moet je de ov kaart voor de 5de werkdag van februari ingeleverd hebben. Je hebt immers in februari al een vergoeding omdat je de OV kaar niet kunt gebruiken.

De 5de wekrdag van februari is trouwens donderdag 7 februari.

Mocht je het nog niet hebben, als je een adreswijzing doorgeeft van je stageadres kun je ook meteen aangeven dat je uitwonend wordt, indien je niet bij je ouders in het buitenland woont, Je krijgt dan ook voor je stageperiode de uitwonende beurs.
Ja, dat snap ik allemaal.
Maar zou de IBG problemen hebben met het feit dat ik mijn OV ná 1 februari inlever, terwijl ik heb aangegeven dan al in het buitenland te zitten (en als je niet vanaf de 1e van de maand in het buitenland zit, krijg je voor die maand geen uitwonende stufi)? En dan dus die uitwonende beurs terugvragen...
pi_56322549
Stel dat je een kalenderjaar tot aan september werkt om vervolgens in september weer te gaan studeren. Tot aan september heb je meer dan 10.000 euro verdient, heb je dan in september gewoon recht op stufi?
Met andere woorden, geldt dat bedrag voor de maanden waarin je stufi ontvangt of voor het hele kalenderjaar?

Iemand die hier ervaring mee heeft?
  zaterdag 26 januari 2008 @ 17:57:54 #251
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56322584
Ja, grens is 12950 euro ofzo, iig in de 12000 euro.
Als je vanaf september nog meer dan 2 ruggen erbij verdient, moet je terugbetalen.
Signature.
pi_56323242
De bijverdiengrens voor 2007 was € 10.630,74.

Maar dan zou het zo zijn dat je, als je in januari-aug 10.700 verdient en daarna gaat studeren geen recht op stufi hebt en dus je stufi vanaf sep terug moet betalen, maar als je in aug klaar bent met je studie en dan gaat verdienen en totaal over 2007 ook 10.700 verdient je je stufi niet terug hoeft te btalen?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_56323349
Uit een folder op de website van de ib-groep:
http://www.ib-groep.nl/Images/8595-7_tcm7-6167.pdf
Als je een gedeelte van 2007 geen studiefinanciering hebt ontvangen, tellen je bijverdiensten soms niet, en soms wel mee. Ze tellen niet mee als de periode waarin geen studiefinanciering ontvangt aan begin of aan het einde van het kalenderjaar ligt. Als je in deze periode wel een OVkaart had, telt je bijverdienste wel mee.
Onderbreek je je studiefinanciering en je ervoor en erna in hetzelfde kalenderjaar studiefinanciering ontvangen, dan telt inkomen dat je tijdens die onderbreking had wel mee voor je bijverdiensten.

Wat dus zou betekenen dat je tijdens de tijd dat je stufi ontvangt max 10.7000 euro mag verdienen, maar als je in sept. met een opleiding begint en daarvoor geld hebt verdient, telt dat dus niet mee.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  zaterdag 26 januari 2008 @ 18:39:02 #254
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56323418
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 18:34 schreef Quinazoline het volgende:
Uit een folder op de website van de ib-groep:
http://www.ib-groep.nl/Images/8595-7_tcm7-6167.pdf
Als je een gedeelte van 2007 geen studiefinanciering hebt ontvangen, tellen je bijverdiensten soms niet, en soms wel mee. Ze tellen niet mee als de periode waarin geen studiefinanciering ontvangt aan begin of aan het einde van het kalenderjaar ligt. Als je in deze periode wel een OVkaart had, telt je bijverdienste wel mee.
Onderbreek je je studiefinanciering en je ervoor en erna in hetzelfde kalenderjaar studiefinanciering ontvangen, dan telt inkomen dat je tijdens die onderbreking had wel mee voor je bijverdiensten.

Wat dus zou betekenen dat je tijdens de tijd dat je stufi ontvangt max 10.7000 euro mag verdienen, maar als je in sept. met een opleiding begint en daarvoor geld hebt verdient, telt dat dus niet mee.
Ok, opzich ook wel logisch
Signature.
pi_56329376
Stel je neemt de Thalys naar Brussel, of de ICE naar Keulen... is er dan een regeling/manier dat als je OV hebt je zeg maar de kilometers binnen nederland niet hoeft te betalen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')