Heel 2008 nog.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:13 schreef Kanogor het volgende:
Hoe lang blijft dat ding eigenlijk liggen? Heb hem nog steeds niet opgehaald, dus...
Dat doen die klootzakken bij mij ook altijdquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:29 schreef Nuna het volgende:
En ze hebben mijn foto er schuin opgeplakt
Same herequote:Op vrijdag 28 december 2007 13:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat doen die klootzakken bij mij ook altijd.
Een foto op een OV-kaart hoeft niet aan al die eisen te voldoen hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:13 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik heb mijne net opgehaald, met foto van September 2004Man vond het wel een 'erg jonge foto' maar hij accepteerde het toch
En dat terwijl er bij de ingang ongeveer 3 pamfletten hangen met regels en foto's als illustratie, terwijl mijn foto alle regels schendt
Maargoed, toen ik zei dat ik de foto bij de IBG had laten checken (
) accepteerde hij hem
Postkantoor:
IBG:
Staat op het postkantoor van welquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een foto op een OV-kaart hoeft niet aan al die eisen te voldoen hoor.
Onzin, het is geen legitimatie-/identificatiebewijs.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Staat op het postkantoor van welInclusief al die foto's die ook destijds bij paspoort/identiteitskaart stonden
Niet lachen, geen bril en weet ik wat allemaal nog meer
Exact, maar die regels hangen er wel voorquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Onzin, het is geen legitimatie-/identificatiebewijs.
Moet je je pasnummer opvragen bij de IBG en daarmee langs het postkantoor gaanquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:42 schreef Roellio het volgende:
Oh shit. Dat afhaalbewijs ben ik hendig kwijt.
Pasnummer staat op IBG.nl. DigID for the win.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je je pasnummer opvragen bij de IBG en daarmee langs het postkantoor gaan
Exactquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Pasnummer staat op IBG.nl. DigID for the win.
Dit wilde ik net weten aangezien ik me brief ook kwijt ben
goa ie henquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:14 schreef 9christensen het volgende:
zal 'm ook eens ophalen deze dagen.
mornquote:
http://www.ibgroep.nl/par(...)vragen/Aanvragen.aspquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:51 schreef Myers het volgende:
Hoe werkt dat stufi aanvragen via 'Mijn IB-Groep' nou precies? Ik log in met dat DigiD gedoe, dan kom ik in Mijn IBG en zie al m'n gegevens enzo, maar er staat nergens de optie om stufi aan te vragen. Ik zie alleen de stufi die ik voor mijn vorige opleiding heb aangevraagd, daar kan ik dan op wijzigen klikken maar dan krijg ik de melding dat er geen geldige studie staat geregistreerd. Dat is wel vreemd omdat ik iets meer dan een maand geleden me gewoon heb aangemeld bij een nieuwe opleiding via dat Studielink, wat ook allemaal geverifieerd en goedgekeurd is door IBG?
Ja, en dan? Zoals ik net al zei, als je ingelogd bent staat er nergens de optie om stufi aan te vragen. Ik kan alleen wat wijzigen maar dan krijg ik dus die melding dat er geen studie is geregistreerd.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:28 schreef roburt het volgende:
[..]
http://www.ibgroep.nl/par(...)vragen/Aanvragen.asp
Nee, hij is toch niet meer geldig.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:33 schreef Crazykill het volgende:
Die oude kaart kan ik gewoon weggooien toch, die hoef ik niet meer in te leveren ofzo?
Daar doen ze niet aan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:19 schreef coltje87 het volgende:
Zucht, moet hem ook nog steeds ophalen. Ik woon op kamers, dus ik moet hem in Amsterdam ophalen. Alleen balen dat ik op het moment thuis ben. Zouden ze het niet op kunnen sturen, of doen ze daar niet aan?
Was te verwachten..quote:
quote:betaaldata studiefinanciering 2008
24 januari
22 februari
20 maart
24 april
23 mei
24 juni
24 juli
22 augustus
24 september
24 oktober
24 november
22 december
quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
Idee om dit op te nemen in de op:
[..]
Nou ja, hij bespaart me wekelijks wel 30 euroquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
Heb gister die kutkaart ook maar eens opgehaald
Ik ga vandaag maar eens pasfoto's laten maken..quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:28 schreef Isdatzo het volgende:
Heb gister die kutkaart ook maar eens opgehaald
IB-groep heeft jouw beurs berekend op basis van belastingdienst. In laatste jaren heeft de Belastingdienst veel fouten gemaakt .quote:Op woensdag 19 september 2007 14:45 schreef RailroadBill het volgende:
Hallo,
Ik kreeg zojuist bericht van de IB-groep dat ik een maximale aanvullende beurs krijg. Hier was ik natuurlijk erg blij mee, maar ik vond het tegelijk vreemd, omdat ik normaal maar een kleine aanvullende beurs kreeg. Mijn ouders kregen ook de gebruikelijke formulieren waarop stond dat hun bijdrage nul is.
Nu stond er dat het inkomen waar de berekening op gebaseerd was, 40 euro is. Dit terwijl ik zelf de gegevens er op na geslagen heb en het belastbaar inkomen van mn ouders gewoon hetzelfde is gebleven. Hoe ze dus bij 40 euro komen is mij een raadsel. Nu weet ik niet of ik blij moet zijn, of dat de IB-groep geld terug kan vorderen als ze een fout gemaakt blijken te hebben.
Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Even de IBG bellen en het gewoon vragen, lijkt mij het beste ideequote:Op donderdag 24 januari 2008 22:52 schreef Piepje het volgende:
Wat te doen?
Ja, maar het gaat erom dat ik tegen IBG heb gezegd dat ik vanaf 1 februari in het buitenland zit. Als ik dan vraag of ik die OV-kaart ook nog begin februari in mag leveren, dan zien zij toch ook dat er iets niet klopt?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:55 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Even de IBG bellen en het gewoon vragen, lijkt mij het beste idee
Ah, op die manier. Je krijgt dus vergoeding vanaf 1 februari, en wilt je ov-kaart nog gebruiken tot bv. 5 februari?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:54 schreef Piepje het volgende:
Ja, maar het gaat erom dat ik tegen IBG heb gezegd dat ik vanaf 1 februari in het buitenland zit. Als ik dan vraag of ik die OV-kaart ook nog begin februari in mag leveren, dan zien zij toch ook dat er iets niet klopt?
De buschauffeur zal het niet merken, maar misschien noteren ze bij het postkantoor de datum van inlevering, en controleert IBG dat? Daar gaat t me om.
quote:Heb je voordat je naar het buitenland vertrok een OV-vergoeding aangevraagd met het formulier OV-vergoeding buitenland? Dan had je uiterlijk de vijfde werkdag van de maand waarin je voor het eerst de OV-vergoeding kreeg je OV-studentenkaart moeten inleveren.
Okee, dus voor OV-vergoeding vanaf 1 februari, mag ik m toch nog gebruiken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Je krijgt dus vergoeding vanaf 1 februari, en wilt je ov-kaart nog gebruiken tot bv. 5 februari?
De site van de IBG geeft antwoord (op de vraag wat er gebeurt als je je ov helemaal niet inlevert, maar goed..):
[..]
![]()
Je kunt dus nog lekker gratis met de bus
Ja, dat snap ik allemaal.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:33 schreef HuubTuub het volgende:
Als je OV vergoeding in gaat in de maand februari, dus bij je studiefinanciering van eind februari krijg je die ca. €79 extra, dan moet je de ov kaart voor de 5de werkdag van februari ingeleverd hebben. Je hebt immers in februari al een vergoeding omdat je de OV kaar niet kunt gebruiken.
De 5de wekrdag van februari is trouwens donderdag 7 februari.
Mocht je het nog niet hebben, als je een adreswijzing doorgeeft van je stageadres kun je ook meteen aangeven dat je uitwonend wordt, indien je niet bij je ouders in het buitenland woont, Je krijgt dan ook voor je stageperiode de uitwonende beurs.
Ok, opzich ook wel logischquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:34 schreef Quinazoline het volgende:
Uit een folder op de website van de ib-groep:
http://www.ib-groep.nl/Images/8595-7_tcm7-6167.pdf
Als je een gedeelte van 2007 geen studiefinanciering hebt ontvangen, tellen je bijverdiensten soms niet, en soms wel mee. Ze tellen niet mee als de periode waarin geen studiefinanciering ontvangt aan begin of aan het einde van het kalenderjaar ligt. Als je in deze periode wel een OVkaart had, telt je bijverdienste wel mee.
Onderbreek je je studiefinanciering en je ervoor en erna in hetzelfde kalenderjaar studiefinanciering ontvangen, dan telt inkomen dat je tijdens die onderbreking had wel mee voor je bijverdiensten.
Wat dus zou betekenen dat je tijdens de tijd dat je stufi ontvangt max 10.7000 euro mag verdienen, maar als je in sept. met een opleiding begint en daarvoor geld hebt verdient, telt dat dus niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |