Dank je.. zo onduidelijk die sitequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:33 schreef eer-ik het volgende:
hier? http://ib-groep.nl/partic(...)ijzigen/Wijzigen.asp
?
Echt 1 minuut op die site geweest netquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dank je.. zo onduidelijk die site
Ik had er overheen gelezen![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Echt 1 minuut op die site geweest net
Maar geen dank
Stufi op het VWOquote:Op maandag 5 november 2007 16:42 schreef Jdijkers het volgende:
heb ik recht op meer dan mijn 93 euro (thuiswonend vwo-6 scholier).. Zoals OV ofzo? of zal ik het met 93 euro moeten doen?
That's all you get.quote:Op maandag 5 november 2007 16:42 schreef Jdijkers het volgende:
heb ik recht op meer dan mijn 93 euro (thuiswonend vwo-6 scholier).. Zoals OV ofzo? of zal ik het met 93 euro moeten doen?
't is geen stufi, maar vervanging van kinderbijslag.quote:
Nee, je krijgt alleen een tegemoetkoming. Dus geen OV kaart.quote:Op maandag 5 november 2007 16:42 schreef Jdijkers het volgende:
Oja, dat had ik toen ook, ik snap het alquote:Op maandag 5 november 2007 16:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
That's all you get.
[..]
't is geen stufi, maar vervanging van kinderbijslag.
Zodra 'ie doorgaat naar vervolgopleiding is het wel stufi.
Deze bijdrage geldt ook niet als stufi, in elk opzicht.
bij mijn staan er foto's op van toen ik 12 of 13 wasquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Moet ik weer pasfoto's laten maken voor op dat ding
Mwah.. dan maak ik toch liever nieuwequote:Op dinsdag 6 november 2007 19:29 schreef roburt het volgende:
[..]
bij mijn staan er foto's op van toen ik 12 of 13 was
gewoon hele oude gepakt had geen zin om daar nieuwe foto's voor te maken.
Ik vroeg me ook af of dat moest, maar dat is dus het geval?quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Moet ik weer pasfoto's laten maken voor op dat ding
alleen als je geen twee foto's hebt afgegeven toen je een OV ging halen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook af of dat moest, maar dat is dus het geval?
Toen in september heb ik er twee afgegeven, waaronder één die ze op die kaart van september tot december werd geplakt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:43 schreef roburt het volgende:
[..]
alleen als je geen twee foto's hebt afgegeven toen je een OV ging halen.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Toen in september heb ik er twee afgegeven, waaronder één die ze op die kaart van september tot december werd geplakt.
Dus ik kan gewoon zonder pasfoto's naar het postkantoor?
Nee, als je de vorige keer 2 pasfoto's hebt afgegeven hoef je dit jaar voor de kaart van 2008 maar 1 foto af te geven.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Toen in september heb ik er twee afgegeven, waaronder één die ze op die kaart van september tot december werd geplakt.
Dus ik kan gewoon zonder pasfoto's naar het postkantoor?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |