Ja, en?quote:
ik vat m nietquote:
Wat valt er door te hebbenquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:12 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Ja, en?
Oh laat maar... Ik heb hem al door...(
)
Ze lachen allemaal in de camera, als in ze lachen je uit. Hij staat dus synoniem voor deze:quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat valt er door te hebbenhij staat in elk topic
Ik kom toch nooit onder mn bed, veel te ongezellig. Ga het niet schoonhouden zodat de spinnen daar lekker schoon kunnen gaan zitten ofzo.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:20 schreef sharam het volgende:
lekker FRIS 1,5jaar niet stofzuigen bah![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die spinnen verzorgen onder hun bedquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik kom toch nooit onder mn bed, veel te ongezellig. Ga het niet schoonhouden zodat de spinnen daar lekker schoon kunnen gaan zitten ofzo.
Ik verzorg ze niet, ik cremeer ze.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:50 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Mensen die spinnen verzorgen onder hun bed![]()
quote:Mijn beste vrienden zijn mijn knaagdieren. Mensen zijn niet zo interessant.
Herkenbaar. Meestal als ik ze zie hebben ze hun bek al wijd open, klaar om op elk moment toe te kunnen slaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:04 schreef Skv het volgende:
mijn vingers aan zijn grote grijpgrage slagtanden te kunnen ontsnappen
Moet ik is proberen met m'n hoogpolige tapijt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:04 schreef Skv het volgende:
aansteker in combinatie met fles deodorant.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:27 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb zin om de TS in de fik te steken omdat ik hem/haar niet wil aanraken maar wel wil weg jagen.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:28 schreef MahirBurekovic het volgende:
skv is een irritante kneus.
Jajoh.quote:
OMG, je kwoot mijn fobo maar die is hartstikke geheim want het staat boordevol gevoelige prive informatie en op een geheime plek waar niemand het ooit kan vinden!quote:
Heb m'n foto's dr laatst afgehaald, ja.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:29 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
OMG, je kwoot mijn fobo maar die is hartstikke geheim want het staat boordevol gevoelige prive informatie en op een geheime plek waar niemand het ooit kan vinden!
![]()
* Spacehamster checkt fobo van Skv
OMG...een fobo zonder foto's en zonder karakter...
als jij wil zien echte crimineel, laat je zien.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Jajoh.
Ben ik ff blij dat die criminele bakkes van jou echt om over naar huis te schrijven is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |