abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:24:08 #61
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_52385763
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:20 schreef nokwanda het volgende:
Dacht dat jij al een paardje had. iig wel een paardevriendinnetje toch?
Ze is niet van mij, maar we zijn al 10 jaartjes samen inderdaad.
Als ze met pensioen gaat neem ik haar ook over.
Dus over haar toekomst als ze weg gedaan word van "jij bent op en klaar en mazzel" hoeft ze zich geen zorgen te maken!
pi_52385888
DW... Gefeliciteerd met je huis!!!
Senesta ( en Nokje) ... 17 januari zijn we uitgerekend! Ben wel benieuwd want ex en vriendin zijn de 13e uitgerekend...
Jeuj! Zoessie weer een lesje, op naar weer zelf rijden!!

Ow Nok, wat een schatjes!!
Ik ben ook vliefd... Maar mag niet

No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:51:37 #63
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52386545
Goede middag samen
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_52387475
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:28 schreef vamperotica het volgende:
DW... Gefeliciteerd met je huis!!!
Senesta ( en Nokje) ... 17 januari zijn we uitgerekend! Ben wel benieuwd want ex en vriendin zijn de 13e uitgerekend...
Jeuj! Zoessie weer een lesje, op naar weer zelf rijden!!

Ow Nok, wat een schatjes!!
Ik ben ook vliefd... Maar mag niet

[afbeelding]
Ja hey... ik verzamel katten en jij kinderen, okay

Hey DV. How's life in Limbabwe?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_52387515
owho wrom mag nie?
pi_52387609
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 13:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja hey... ik verzamel katten en jij kinderen, okay

Hey DV. How's life in Limbabwe?
Maar ik vind mn kinderverzameling na januari wel compeet ( denk ik )
En deze ziet er zoooow lief uit
pi_52387624
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 13:27 schreef draculettetje het volgende:
owho wrom mag nie?
Omdat druk en eerst puinruimen en baby krijgen enzo (vind HIJ dan he...)
  woensdag 15 augustus 2007 @ 13:31:58 #68
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52387663
Hallo Nok Hoe is het met jou daar?

Hier is het wel okey, 4 dagen alcohol-vrij ondertussen en gestopt met verdovend medicijn Xanax. Cognitieve gedrags-therapie wordt nog eens aangevraagd omdat het ondertussen al 3 maanden duurt van antwoord krijgen. Toen ik zei dat ik beter slaap met het zoemen van de ventilator omdat ik dan geen gedachtes heb, kreeg ik wederom te horen dat gedragstherapie ook uitgaat daarvan. Gedachtes wegwerken maar dan anders, maar wel met hetzelfde principe.

Verder leef ik maar wat aan, kijk films, speel games, zit op internet, luister muziek, rook mijn sigaret, drink mijn koffie, en op zaterdag drink ik mijn biertje. Alleen op zaterdag dus.

Tevreden zijn met hoe het nu is doe ik even, genieten van het feit dat ik vrije tijd heb en niet druk maken over straks. Voel me een beetje ondergedoken op dit moment, maar dat leg ik misschien nog eens uit. Ik duik onder de wereld en zoek bescherming daar op een veilige plek, niet zo aanwezig dus. Een beetje onder hypnose zonder hypnose gedaan te hebben Films kijken doe ik dan wat bewuster en ik let meer op de details en kan in de film kruipen en helemaal van de wereld zijn, net zoals ik van de wereld ben bij muziek en boeken en internet. Beleven van het leven meer, en dat voelt wat beter aan dan alles langs me heen laten gaan.

Morgen naar de kapper en dan zal ik me vanzelf ook weer wat fitter voelen.
pi_52388073
helleuh

ik heb weer lekker gedroomd over Anick
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  woensdag 15 augustus 2007 @ 13:44:22 #70
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52388079
Heb een soort van glazen-huis gebouwd om me heen waar ik mezelf in verschuil, ik kan wel inter-actief bezig zijn in de wereld maar ik heb bescherming door die denkbeeldige ruimte om me heen, dan komt er een soort van rust naar voren. Alsof er ook minder irritatie is van geluiden en mensen en auto's omdat ik dat glazen-huis om me heen heb.

Zomaar naar voren kwam die gedachte en toen beeldde ik me dat in en toen voelde dat als veilig plekje waar ik lekker kan vertoeven.

Daarom ondergedoken Wel aanwezig maar niet helemaal deel uitmakend omdat ik afgezonderd ben van alles door dat scherm.

Tot dusverre de uitleg. Als ik buiten zit en ik hoor de buren praten of mensen op straat praten dan stoort me dat, en dan ben ik afgeleid. Nu merk ik het minder erg zodat ik in mijn rustige toestand blijf verkeren.

En dat zonder Xanax Van Xanax word ik zo moe als een hond en kan ik de hele dag slapen.
pi_52399059
als yvonne langskomt, geef haar deze boodschap:

Thruth Ouwehoer 104. E-W doet het 'm weer!

ik ga nu drinken zoeken, heb dorst
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_52412712
Voorlopig even laatste berichtje van mij, ben over een half uur weg richting het zonnige zuiden voor 2 weken. Tot ziens en doe geen dingen die ik ook niet zou doen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_52413420
Je leest het dan ook vast niet meer maar een hele fijne vakantie metro!

Zoo vandaag eindgesprek met arts kastanjehof, ben wel beetje zenuwachtig, heb hem nogal wat te zeggen....
  Admin donderdag 16 augustus 2007 @ 07:44:39 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52413464
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 21:25 schreef sararaats het volgende:

[..]

zekers. ik ga nog naar de Volkssterrenwacht Urania (Hove, België) in september en heel misschien ga ik een cursus sterrenkunde volgen.

zoals ik in WFL al geschreven heb, ik ben van jongs af gefascineerd door de sterren en planeten

in Zuid-Afrika zie je de melkweg heel duidelijk want daar is het pikkedonker

en nog iets, ik heb dringend een grotere brievenbus nodig, m'n post was gekreukt

nah ja, als ik verhuis krijg ik toch een nieuwe brievenbus en een speciaal luikje voor grote post en pakketten hihi

bewogen dagje vandaag, heb m'n studiootje gekuist. m'n bad blinkt weer als een spiegeltje.

en er staat een vette fout in de TT

Sara
Wat leuk sara,
er is ook een sterrenwacht bij ieper trouwens.

En "als ik verhuis"
ga je verhuizen?

Ja en de fout had ik gezien
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 08:26:33 #75
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_52413786
Nog twee dagen werken en dan is het alweer weekend!
Heerlijk!
Deze zaterdag gaat mijn girl naar Denemarken met een goede vriendin dus moet ik het even zonder haar doen! Snik!
Gelukkig is mijn andere (vier hoevige) vriendin terug van vakantie sinds vorige week dus dat wisselt elkaar netjes af.
Toch niet helemaal alleen de komende twee weken!
pi_52413846
Goeiemorgen allemaal

DW, blijft dinnetje lang weg?

Wij gaan maandag weer aan de slag. EW weer naar school en ik weer aan het werk. Nog iets meer dan een maand op mijn huidige plek. Daarna de overstap naar de nieuwe werkgever.
Heb me een beetje kunnen inwerken de afgelopen 2 weken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_52418607
gesprek met arts ging redelijk heb in ieder geval zonder problemen verwijzing fysio gekregen.
Over 2 maanden naar vorige revalidatie arts kijken wat echt haalbaar is.
Afgesproken niet verder te gaan met neurotin af te bouwen maar diclofenac of paracetemol aan te pakken...
ben het nog met veel dingen niet eens maar dat komt in mijn evalutie....
heb gelukkig nog niet de stempel uitbehandeld!

Jeetje bij jullie ook de vakantie ten einde weer het werkleven oppakken nok?!
gaat het goed met voorbereiding van je nieuwe werkplek?
pi_52418936
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:11 schreef draculettetje het volgende:
gesprek met arts ging redelijk heb in ieder geval zonder problemen verwijzing fysio gekregen.
Over 2 maanden naar vorige revalidatie arts kijken wat echt haalbaar is.
Afgesproken niet verder te gaan met neurotin af te bouwen maar diclofenac of paracetemol aan te pakken...
ben het nog met veel dingen niet eens maar dat komt in mijn evalutie....
heb gelukkig nog niet de stempel uitbehandeld!
En al was je wel uitbehandeld, dan nog zou dat niet betekenen dat jij niet meer vooruit zou kunnen gaan, op welke manier dan ook. Alleen krijg je er nu nog wel wat meer hulp bij. Ik ben blij met je rijlessen iig. Hoe mobieler hoe beter.
quote:
Jeetje bij jullie ook de vakantie ten einde weer het werkleven oppakken nok?!
gaat het goed met voorbereiding van je nieuwe werkplek?
Gaat goed hoor. Net wat overdracht gedaan van de afgelopen anderhalve week aan aanstaande collega. Dat wordt vast een prima werksfeer. Gaat me geen moeite kosten om erin te rollen als ik dat straks helemaal ga doen. Vind het echt leuk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_52419171
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:22 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En al was je wel uitbehandeld, dan nog zou dat niet betekenen dat jij niet meer vooruit zou kunnen gaan, op welke manier dan ook. Alleen krijg je er nu nog wel wat meer hulp bij. Ik ben blij met je rijlessen iig. Hoe mobieler hoe beter.
[..]
Ja da's waar maar zag het nog niet zitten om zelf te doen naast opbouw werk en afbouw medicatie!
Rijles is echt geweldig trouwens
heb vandaag ook in de handbike gezeten da vind ik ook echt leuk nu de gemeente nog

Gaat goed hoor. Net wat overdracht gedaan van de afgelopen anderhalve week aan aanstaande collega. Dat wordt vast een prima werksfeer. Gaat me geen moeite kosten om erin te rollen als ik dat straks helemaal ga doen. Vind het echt leuk.
ben blij dat het bij jou beteft werk goed gaat! bellen van de week nog wel weer even owkee?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 12:32:27 #80
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_52419296
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:33 schreef nokwanda het volgende:
DW, blijft dinnetje lang weg?
Van de 19de tot de 29ste.
Dan komt ze terug en krijgen we de 30ste de sleutel.
Vanaaf alvast shoppen reserveren betreft de koelkast, fornuis, wasmachine enzovoorts!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')