Wat toevallig!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:18 schreef nokwanda het volgende:
Ja hoor. We bellen meerdere keren per week vaak. En dan weer eens een weekje niet. Afhankelijk van de toegankelijkheid van die geweldige Chelloverbinding van hen![]()
Maar wel zeer regelmatig.
Tsja... gaat wel okay. Druk met zomer en 3 kinderen en een huis dat beetje voor beetje helemaal op orde komt. En wat nog meer op orde moet komen nu spruit no.4 op komst is.Op dezelfde dag als die van Vamp trouwens.
Ja, idd. Ik was al bang dat het besmettelijk was. Heb de dames dan ook gevraagd bescherming te dragen als ze tegen me praten. Maar dat schijnt niet nodig te zijn (er zijn er in mijn omgeving nog twee in diverse stadia van ontpopping)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat toevallig!
Wanneer is dat? (ja, ik weet het, ik heb heel wat terug te lezen)
Feliciteer ze maar namens mij als je wilt![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:37 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh!
Gisteren was ik vrij dus had weer flink bij te lezen hier!
Maar goed... ik was vrij met een goede reden.
Girl en ik hebben namelijk sinds gisteren een eigen huis!![]()
Whaaaaa, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:37 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh!
Heb je mijn vondelingetje al gezien?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:46 schreef draculettetje het volgende:
ow en mogguh!
Ik geloof het wel of je moet er nog 1 bij hebben gekregen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je mijn vondelingetje al gezien?
Ah ja, okay. Die bedoelde ik wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik geloof het wel of je moet er nog 1 bij hebben gekregen?
de laatste die ik heb gezien was toen je al bellend met mir op de pot zat
Was het maar zo'n feest! Maar een tweepersoonsbed is ook prima hoor! Weet niet of mijn vriendin in de stro wil liggen rollenbollen haha!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:44 schreef nokwanda het volgende:
Whaaaaa, gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Een met stal? (met hooi voor liefdesnest)
Hier is Kay de kleine uk aan het wassen. BeBijoux kijkt er echt bij alsof ze denkt dat Kay haar gaat opeten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:19 schreef draculettetje het volgende:
liehief! die poezebeesten!
Zo op deze foto wel. Maar als je ze naast elkaar zet echt niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:23 schreef draculettetje het volgende:
ze lijken ook best op elkaar!
Bijnaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:28 schreef draculettetje het volgende:
hihihi wuppies!
maar iedereen heeft zich dus weer aangepast aan de nieuwe situatie...
gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:37 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |