abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:16:41 #1
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_52294999
14 jaartjes jong, waar blijven die vrouwen ?
Game on
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_52295963
ik geef je dagelijks je portie aandacht
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_52300101
deze madam komt net uit haar sterrenkijktentje

m'n stoel was nat van het vocht van buiten
Werewolf
pi_52302482
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 23:15 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik heb nog een splinter nieuwe ubuntu cd besteld, hij is sinds eergister binnen. Nog niet geinstalleerd.

En bedankt
Ben zelf nu van ubuntu af. Hoop gelazer met mijn wifi kaartje mee gehad terwijl die onder mandriva direct werkte en nog een hoop kleine dingetjes die je onder ubuntu maar moeizaam werkend krijgt terwijl het onder mandriva een kwestie van 3 muisklikken is.

mogge allemaal trouwens.
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 09:14 schreef sararaats het volgende:

was het zo opwindend
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_52302819
Moest ik ook aan denken, maar dacht: laat ik eens een keertje mijn kop dicht houden. Het ligt teveel voor de hand dat ik zo'n opmerking maak
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 12 augustus 2007 @ 13:19:31 #6
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52303372
Goede 's middags

Vannacht gedroomd dat ik een nieuw sterren-stelsel had ontdekt met sterren-observarium. Verder was ik in Noorwegen met vrienden en daar was het een beetje vreemd allemaal. Zal dat straks in het droom-topic vermelden helemaal.

Voel me laatste dagen iets beter weer, rustgevend middel werkt dus toch wel op de geest. Tijdelijk om alles even te laten bezinken.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_52303395
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:32 schreef Metro2005 het volgende:
was het zo opwindend
het was redelijk vochtig buiten
Werewolf
  zondag 12 augustus 2007 @ 13:57:37 #8
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52304176
Ik heb geen ster gezien maar wel gedroomd over sterren, had vannacht nogmaals een compleet sterren-stelsel ontdekt dat nieuw was en ik mocht zelf een naam verzinnen. Wist helemaal niet dat er sterren gingen vallen vannacht.

Buren hadden een feest met harde muziek dat tot 0400 doorging en ben alsnog in slaap kunnen vallen door het geluid van de ventilator.

Tijd om eens het saldo te checken op mijn rekening Ik heb zin om iets te kopen deze week, alleen weet ik niet wat. Nieuwe kleren zijn wel nodig maar dan is het weer zo dat ze te ruim zitten over een paar maanden als ik zo blijf afvallen. Zonde van het geld om nu kleding te kopen dus.
pi_52306119
Ben ik eindelijk, voor het eerst deze zomer, een serieuze pogign aan het wagen om tenminste een beetje kleur op mijn blote tietjes te vergaren.... besluit de zoon van een van de achtertokkies ruzie te gaan maken met zijn ouwelui en de ramen in te keilen.
De ouwelui zijn nu druk doende om de zooi van hun enig jong op te ruimen.

Wow, it's me.... shame and scandal in the family.
Moest aan dit liedje denken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:48:04 #10
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52306227
Gewoon muziek opzetten op volume 10 en dan verder zonnen. Of je zet oorwarmers op. Onze nieuwe buren zijn rustiger dan de vorige. Hoewel er altijd gesprekken te horen zijn wat me dan af en toe kan storen, soms wil ik complete rust om me heen maar dat is hier ook niet te krijgen. Rustige buurt maar alsnog verkeer en spelende kinderen en pratende mensen.

Ben zaken op een rijtje aan het zetten op dit moment, ben wederom erachter gekomen dat ik vaker iets moet doen zonder na te denken. Spontaan de deur uitgaan begint het mee, niet eerst denken aan hoe de situatie gaat eindigen of verlopen want dat weet je nooit.

Ben van plan om te gaan zwemmen in een binnenbad en dan is die nieuwe situatie al een drempel omdat ik niet weet hoe het gebouw eruit ziet en wat voor mensen daar komen om te zwemmen. Slaat compleet nergens op maar dat heb ik me aangeleerd door de tijd heen. Gedrags-therapie toepassen op mezelf moet gebeuren. Voel me ook vaker bekeken en dan kan ik maar beter zelf kijken zodat ik me niet bekeken voel. De focus op de ander leggen inplaats van mezelf laten befocussen als het ware ( bestaat befocussen???), maar als ik mezelf laat bekijken teveel dan word ik dus echt zenuwachtig, ik kan dan beter eens uit mijn eigen doppen kijken dan valt dat andere minder op. Extrovert en introvert. Introvert wilt hier zeggen dat ik naar mezelf kijk en dat anderen naar mij kijken, ga ik wat extroverter worden dan is het meteen anders en makkelijker.

Heb mezelf van alles aangeleerd, dat introverte was dan altijd aanwezig maar even naar buiten staren inplaats van naar binnen is toch zo gepiept of niet?

Staar ik uit het raam bijvoorbeeld, dan kan ik de mensen die buiten lopen bekijken of ik laat ze naar mij kijken, of je kijkt elkaar beiden aan. Nogmaals word ik stront nerveus als ik het gevoel heb dat ze alleen naar mij kijken zonder dat ik kijk

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 12-08-2007 15:53:49 ]
pi_52307614
Ik kan er wel om lachen.
Totale rust is er toch niet, dus daar ga ik maar gewoon niet vanuit.
Als ik dat wil dan moet ik me ergens terugtrekken waar echt geen mensen komen.
Waar mensen komen en leven zul je geluiden van elkaar horen. daarover zeiken is een gebrek aan realisme.

Heb daardoor ook wel geleerd om in een omgeving waar geleefd wordt mezelf af te kunnen sluiten en een boek te gaan ziten lezen. dat is wat ik vanmiddag dan ook gewoon gedaan heb.
En die kleur vergaren.... kan ik gewoon vergeten. Mijn ouwelui hebben al hun kleurgenen voor zichzelf gehouden. Kan me nauwelijks voostellen dat ik daaruit voortkom
Allebei zien ze zon en zijn zo bruin als een noot. Ik blijf zelf een sneeuwwitje.
Gelukkig maar dat ik verder een zeer kleurrijke persoonlijkheid heb om de bleke teint te compenseren
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 12 augustus 2007 @ 17:25:37 #12
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52307997
Ik zit buiten vakantie te vieren en negeer de geluiden ook een beetje. Heb besloten om eens een paar weken rust te nemen en dan probeer ik alles af te schakelen ook wat ik buiten hoor. Eens helemaal nergens aan denken en nergens op letten. Heb een manier gevonden daarvoor, steeds zeggen dat het nu vakantie is en tijd om te relaxen, werd ook eens tijd want even vakantie sla ik niet af al zit ik een tijd thuis.

Je hebt gelijk dat er altijd geluiden zijn te horen, maar dan is storen eraan gewoon dat je erop aan het letten bent, focus ergens anders op en het is meteen weg.

Kun je je niet insmeren met een extra bruine bruiningscreme? Niet alleen bescherming maar ook extra bruinend.

Wie weet zorgde die 1 +1 aan veel pigment voor -1 aan weinig pigment
  zondag 12 augustus 2007 @ 17:38:30 #13
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_52308221
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:40 schreef nokwanda het volgende:
Ben ik eindelijk, voor het eerst deze zomer, een serieuze pogign aan het wagen om tenminste een beetje kleur op mijn blote tietjes te vergaren.... besluit de zoon van een van de achtertokkies ruzie te gaan maken met zijn ouwelui en de ramen in te keilen.
De ouwelui zijn nu druk doende om de zooi van hun enig jong op te ruimen.

Wow, it's me.... shame and scandal in the family.
Moest aan dit liedje denken.
Gewoon schijt aan hebben.
Maar schijnt er bij jou zon dan? hier regent het bijna
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_52308227
Dat.. of ik ben echt van de melkboer
(maar gezien wat andere erfelijke eigenschappen is dat niet waarschijnlijk)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_52308258
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 17:38 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Gewoon schijt aan hebben.
Maar schijnt er bij jou zon dan? hier regent het bijna
Zonnetje is nu, net ik naar binnen ben gegaan omdat het me wat veel werd, aan het verwateren. Mara het regent hier voorlopig nog niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 13 augustus 2007 @ 08:03:49 #16
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_52321307
Nou Dromenvanger! Blijkbaar is de fakkel weer even overgenomen door iemand anders.
Dit is helemaal niet erg, want het is iemand die haar bekkie bij haar heeft en ook niet vies is van een lapje tekst schrijven.
Erodome is flink bezig geweest en heeft haar best gedaan. Mar nadat ik heb gezien hoeveel nut dit heeft gehad besef ik mij dat ik de Skeptic Corner (deel 2 ondertussen) gewoon even mee lees voor de grap en af en toe misschien wat post of reageer!

Anyway...

Iedereen een fijn weekend gehad???

Ha die Electro-Worm! Jij ook hier?!
In ieder geval.... CONGRATS! (beter laat dan nooit right? )
pi_52321381
Mogguh allemaal...
Iedereen het weekend een beetje doorgekomen? Lees later wel weer even bij zo weer werken eerst!
pi_52321856
Goeiemorgen.
Weekend zeer goed doorgekomen. Zaterdag lekker een dagje weggeweest.
Zo'n pretpark is voor mij evenveel lol als voor EW.
Gister een luie dag.
Jij ook een leuk weekend gehad?

@DW, EW is mijn pup, he, dus die komt af en toe even hier buurten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:14:29 #19
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_52324518
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:00 schreef nokwanda het volgende:
@DW, EW is mijn pup, he, dus die komt af en toe even hier buurten.
Dus toch!
Zag al een redelijk bekende kop in jou fotobuche!
pi_52326641
Mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_52327538
ja hier ook een goed weekend gehad! op naar het volgende denk ik maar
heb gewoon programma kastanjehof dus ben nog druk ook deze week
  maandag 13 augustus 2007 @ 13:40:26 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52328232
Goede middag

Lekker bakje roodmerk koffie inplaats van Senseo Volgens mij zit in gewone koffie 10 keer zoveel caffeine en dat heb ik nodig ook.
pi_52350863
goed mogguh
ligt natuurlijk aan hoe sterk ej de koffie zet DV
Iemand nog leuke plannen naast werken vandaag?
pi_52351234
goeiemorgen
Jaaaa, ik ga later in de middag naar de sauna.

Vorige keer was dat "kapsels" kijken
Moet nog lachen als ik eraan denk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Admin dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:00:23 #25
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_52352316
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 09:14 schreef sararaats het volgende:

Ha die Sara, en, nog vallende sterren gezien?

Als je deze gemist hebt, van ongeveer 17-22 augustus heb je nog kansen en rond 1 september ook.
En uiteraard in november weer.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')