Ooit wel eens in je blote reet door Amsterdam gerend, terwijl de striemen van vorige nacht nog op je rug stonden?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:01 schreef Lunar het volgende:
Bouw je nu de spanning op?
Wel eens in dronken toestand elkaar achterna gezeten met McDonalds balonnen in het centrum van Amsterdam. Of tellen dat soort dingen niet mee?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ooit wel eens in je blote reet door Amsterdam gerend, terwijl de striemen van vorige nacht nog op je rug stonden?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je weet dat we in dit topic een ontgroeningsritueel hebben waar Oirschot bij verbleekt?
Doel je dan op de 'annoying one of the guys'?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:05 schreef nietzman het volgende:
Precies, dat moet je Geksen laten doen en je bent 'one of the guys'.
Of 'one of the annoying guys'quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doel je dan op de 'annoying one of the guys'?
http://www.google.nl/search?q=ontgroening+oirschotquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:11 schreef Daklem het volgende:
[..]
![]()
Oirschot is dan ook het meest saaie dorp ter wereld![]()
Nou, woohoo! 1 incident. Das ook alles wat dr over Oirschot te vinden is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=ontgroening+oirschot
?
In principe is 'the annoying one - of the guys' een prima benaming. Het enige puntje is dat hij dan Ruben van de troon moet stoten, en dat gaat hem waarschijnlijk niet lukken.quote:
Volgens mij kan dat met de Airport Admin Utility wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om het IP van de ingebouwde Airport te wijzigen? Meestal is dat iets van: 192.168.1.10x.
Dit zorgt echter nu voor een conflict met de Xbox, ze hebben hetzelfde IP.
Ik denk dat hij gewoon het netwerk bedoeld omdat hij het heeft over een ingebouwde airport. Ik heb nog geen Airport router ingebouwd zien worden in laptops oidquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat met de Airport Admin Utility wel.
Je hebt gelijk, ik las over 'ingebouwde' heenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon het netwerk bedoeld omdat hij het heeft over een ingebouwde airport. Ik heb nog geen Airport router ingebouwd zien worden in laptops oid.
Hij mag het zelf wel even verduidelijken trouwens. Als hij gewoon de Wifi-kaart bedoeld dan is het makkelijker om het 'Wifi' te noemen.
Het is vreemd dat DHCP dat toestaat inderdaad. Maar dat kan alleen als er 1 handmatig iets in zit te stellen. Anders is het nog nooit gelukt voor mijquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik las over 'ingebouwde' heen
Maar als er via DHCP twee apparaten hetzelfde adres krijgen is er iets anders aan de hand, en dan maar handmatig een IP adres in tikken is geen oplossing. TS: krijgen Mac en Xbox inderdaad hetzelfde IP, en zo ja, staat dat adres ook twee keer in de lijst van toegewezen adressen van je router?
Ik ben wel vreemdere situaties tegen gekomen. Tenslotte, als een van beide apparaten handmatig een ip adres opeist zou DHCP alsnog dat adres niet toe mogen wijzen aan een ander apparaat. Dus waarschijnlijk is er meer aan de hand dan wij wetenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is vreemd dat DHCP dat toestaat inderdaad. Maar dat kan alleen als er 1 handmatig iets in zit te stellen. Anders is het nog nooit gelukt voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |