Het is hier wel vaker rustig hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:39 schreef tong80 het volgende:
Wat een rust hier vandaag. Zijn ze plots allemaal kindjes aan het maken ?
ben druk met de fok film top 100quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:39 schreef tong80 het volgende:
het was afgelopen nacht in ieder geval topdrukte met bevallingen begreep ik van de kraamhulp, compleet gekkenhuisquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:39 schreef tong80 het volgende:
Probeer is een keer origineel te zijn en niet andere fokkers te kopieerenquote:
Ik wilde Olaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Probeer is een keer origineel te zijn en niet andere fokkers te kopieeren
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
het was afgelopen nacht in ieder geval topdrukte met bevallingen begreep ik van de kraamhulp, compleet gekkenhuis
Dat kun je dat manneke toch niet aandoen? Nog geen 24 uur oud, nog geen zakgeld gehad en nu moet ie zich al in de schulden steken voor een barrekening?quote:
Een apart forum voor Hools Mascottesquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:06 schreef tong80 het volgende:
Als Fok nog lang mag blijven bestaan Krijgen we straks een fokkroeg met kleine hoolertjes
in eerste instantie stukken beter dan na de vorige bevalling: geen hechtingen enzo, en dat is wel zo prettig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:41 schreef lookinforyou het volgende:
Hoe is het met mevrouw AZ dan?
hij zuipt zich nu al klem, kan hij er vast aan wennen....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat kun je dat manneke toch niet aandoen? Nog geen 24 uur oud, nog geen zakgeld gehad en nu moet ie zich al in de schulden steken voor een barrekening?
Ben benieuwd of ie net zo dol op haring is als Axelquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
in eerste instantie stukken beter dan na de vorige bevalling: geen hechtingen enzo, en dat is wel zo prettig.
Maar nu even een terugslag, flink moe, en Marc drink je de borsten van je lijf, niet normaal hoe hij toehapt!
Hij lijkt nu dan ook nog meer te willen drinken, maar dat is er ff niet.... ik hoop dat na de enorme pastamaaltijd van zojuist, de haringen daarvoor en de hopelijk enkele uren slaap straks gaan zorgen dat het aanbod weer in de pas gaat lopen met de vraag.
Het blijft toch best wel een slijtage slag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
in eerste instantie stukken beter dan na de vorige bevalling: geen hechtingen enzo, en dat is wel zo prettig.
Maar nu even een terugslag, flink moe, en Marc drink je de borsten van je lijf, niet normaal hoe hij toehapt!
Hij lijkt nu dan ook nog meer te willen drinken, maar dat is er ff niet.... ik hoop dat na de enorme pastamaaltijd van zojuist, de haringen daarvoor en de hopelijk enkele uren slaap straks gaan zorgen dat het aanbod weer in de pas gaat lopen met de vraag.
Door omstandigheden is het hier nooit van borstvoeding gekomen, maar dat lijkt me heel erg intensief ja.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tegen die tijd kunnen kinderen al op hun 5de internetten hoor, als het zo doorgaat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:41 schreef tong80 het volgende:
Ik lig helemaal in een deuk. Ik ken Digger nog van ladderzat zich op het toen nog intieme Fok melden
Nu vraagt ie naar babyvoeding![]()
Fok wordt steeds ouder.
Blijven we Fok houden meld Marc zich over 8 jaar aan als nieuwste user
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grolsch of Nutricia (Numico), zo groot is het verschil nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:41 schreef tong80 het volgende:
Ik lig helemaal in een deuk. Ik ken Digger nog van ladderzat zich op het toen nog intieme Fok melden
Nu vraagt ie naar babyvoeding![]()
En Man. U. meldt zich dan 1 jaar later?quote:Blijven we Fok houden meld Marc zich over 8 jaar aan als nieuwste user
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:45 schreef sjimz het volgende:
[..]Net gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Het zou wat zijn zeg, de herhaling met een andere winnaar.quote:
Verkeerde videoband?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het zou wat zijn zeg, de herhaling met een andere winnaar.
Succes jongen. Iets moois om voor het eerst te doen. Je eigen huisiequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik duik mn bed in, morgen mn kamer inrichten
Succes in Wageningenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik duik mn bed in, morgen mn kamer inrichten
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:58 schreef golfer het volgende:
Terug van het WPT in Rotterdam.
Wedstrijd van Nederland tegen Japan werd verlengd t/m de 11e inning waarin we scoorden en alsnog wonnen.
Voor het eerst van mijn leven te maken gehad met een soort hooliganisme op de tribune van een honkbalstadion.
Werd bijna matten tussen notabene een Fok!-er en wat andere mensen in het publiek.
Betreffende Fok!-er is wijzelijk maar naar huis gegaan.
Iemand die veel te heftig reageerde op een beetje vervelende jonge kinderen achter zich en in mijn ogen terecht door de rest van het publiek in de omgeving daarover werd aangesproken en aangepakt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:59 schreef RayMania het volgende:
Brrr, dan voel je je niet veilig denk ik. Zelf nooit meegemaakt gelukkig.
Wat was de oorzaak golfer?
Uhuh.quote:
Jammer en triest als een leuke dag zo verpest moet wordenquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Iemand die veel te heftig reageerde op een beetje vervelende jonge kinderen achter zich en in mijn ogen terecht door de rest van het publiek in de omgeving daarover werd aangesproken en aangepakt.
Wij hebben ons dagje er niet door laten verpesten hoor en hebben gewoon verder lekker genoten van een lekkere pot honkbal, net als de rest van de tribune.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:10 schreef RayMania het volgende:
Jammer en triest als een leuke dag zo verpest moet worden.
Verstandig! Maar als het bijna tot matten komt dan denk je ook wel effe van ':{ '.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben ons dagje er niet door laten verpesten hoor en hebben gewoon verder lekker genoten van een lekkere pot honkbal, net als de rest van de tribune.
Blijft hobby h`? Zo'n plaatselijk sufferdjequote:Op zondag 12 augustus 2007 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Alles prima Ray. Lekker vakantie aan het vieren (voetballen, pokeren, lezen, films kijken) en bij aan het klussen voor de regionale krant. Ze zijn daar bijna allemaal op vakantie, dus kunnen ze niet zonder mijn hulp.
Bos ik schrik me kapot. Ga naar bed manquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:00 schreef Bos81 het volgende:
In welk boek ben je bezig Vaduz?
NEEquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bos ik schrik me kapot. Ga naar bed man
Nou nog even dan. Maar dan vort maken hoor. Het mag niet te gek wordenquote:
In rellen heb ik niet echt zin en lang zal ik niet meer online blijven (wellicht nog even 1 hoofdstuk lezen van het boek waar ik nu in bezig ben)quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bossieeeeeeeeeeeeeeeeee relleeeeeeeeeeeeeeeee
Eventjes naar het topic met Mrc foto's!
Nee ik maak het ook niet al te laat. De vermoeidheid begint al te komenquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou nog even dan. Maar dan vort maken hoor. Het mag niet te gek worden
Mietjequote:Op zondag 12 augustus 2007 01:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee ik maak het ook niet al te laat. De vermoeidheid begint al te komen
Dwing je me nu om langer op te blijvenquote:
Neu, hij daagt je uit daartoe. Klein verschil.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dwing je me nu om langer op te blijven![]()
Nou ik heb wel het fotootje, en ik wil hem gewoon nog ff zien dit mannetje wat voor mij op een speciale datum is geboren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:11 schreef Bos81 het volgende:
In rellen heb ik niet echt zin en lang zal ik niet meer online blijven (wellicht nog even 1 hoofdstuk lezen van het boek waar ik nu in bezig ben)
LInkje van het topic graag?
In mijn beleving komt dat op hetzelfde neerquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Neu, hij daagt je uit daartoe. Klein verschil.
Ik las zoiets in een ander topic net op zoek naar het topic met de fotoquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou ik heb wel het fotootje, en ik wil hem gewoon nog ff zien dit mannetje wat voor mij op een speciale datum is geboren.
[afbeelding]
Er brandt altijd licht, zelfs op de meest donkere dagen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou ik heb wel het fotootje, en ik wil hem gewoon nog ff zien dit mannetje wat voor mij op een speciale datum is geboren.
[afbeelding]
't is niet verboden ofzo.quote:
En toen moest Bluezz even een klein traantje wegplinken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Er brandt altijd licht, zelfs op de meest donkere dagen.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
En toen moest Bluezz even een klein traantje wegplinken.
Mooie tekst van je.![]()
De delta deceptie van Dan Brown.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:00 schreef Bos81 het volgende:
In welk boek ben je bezig Vaduz?
Die is nog niet thuisquote:Op zondag 12 augustus 2007 02:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Volgens mij ergens bij Mevr. Sjimz in de buurt?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:17 schreef Bluezz het volgende:
Lekker warm
*tissues erbij gepakt had* Gekkies
Rangers thuisquote:Op zondag 12 augustus 2007 02:24 schreef RayMania het volgende:
Nee Konijn, Bluezz is meer van dit werk:
[afbeelding]
Wat is ie oud gewordenquote:Op zondag 12 augustus 2007 02:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Okee, iets over Pele dus. Uhm, ehh.
Of moet ik er een andere vent bijhalen:
[afbeelding]
Feyenoord thuisquote:
De een hou je en de ander gooi je weg was het toch?quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zag hem vanavond tegen AZ en ik kan je vertellen dat het nu nog erger is. Hij is kalende.
Kun je beter golfert houden.
Zidane was ook kaalquote:Op zondag 12 augustus 2007 02:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zag hem vanavond tegen AZ en ik kan je vertellen dat het nu nog erger is. Hij is kalende.
Kun je beter golfert houden.
Ja zoiets. Echte vrouwen hebben die keuze.quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De een hou je en de ander gooi je weg was het toch?
www.opzij.nl Doesjequote:Op zondag 12 augustus 2007 02:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja zoiets. Echte vrouwen hebben die keuze.
Post eens door. We moeten Muziek voorblijven en Klaagbaak inhalen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:54 schreef Arcee het volgende:In welke FOK!forums is het vaakst gepost?
01 ( 01 ) 8098299 Onzin voor je leven!
02 ( 03 ) 3303077 General Chat
03 ( 02 ) 3223515 Slowchat Archief
04 ( 04 ) 2503263 Klaagbaak
05 ( 06 ) 2364065 Voetbal
06 ( 05 ) 2307174 Muziek
positie, (positie 5 januari 2007), aantal posts, forum (bold = actief forum)
Laat ze maar eens het rekensommetje maken qua posts per dag sinds oprichting: VBL verslaat alles dan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Post eens door. We moeten Muziek voorblijven en Klaagbaak inhalen.
Vierde grootste actiefste subforum.
Mag VBL echt trots op zijn. DGK komt wel angstig snel opgerukt, maar dat is maar een triest forum en telt niet mee.quote:Op zondag 12 augustus 2007 02:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat ze maar eens het rekensommetje maken qua posts per dag sinds oprichting: VBL verslaat alles dan.
Gestart op 1-1-2003 door ons en intussen al zo groot.
Dat kunnen die ander fora echt niet benaderen.
dan sturen we er sjimz op afquote:Op zondag 12 augustus 2007 08:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben al blij als het geen ruzie wordt
Die kruipt inderdaad wel door het sleutelgat naar binnen dan, om de orde te herstellenquote:
nog meer koffie lijkt mij ongezond eigenlijkquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:48 schreef borisz het volgende:
MOgge AZ
Koffie ?![]()
ze leren het van zelf wel eens af![]()
Hij zal 't niet van een onbekende hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:46 schreef Againzender het volgende:
Pff, wat een nacht. Marc wil continu eten hebben, leer hem dat maar eens af.....
Met buiten wordt niet bedoeld in de tuin van het huis waar je woont, maar bijvoorbeeld het strand of de stad.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:05 schreef borisz het volgende:
ja hoor![]()
vanmorgen vroeg nogstraks ook nog wel
![]()
Ik heb het over een wandeling in het bosquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met buiten wordt niet bedoeld in de tuin van het huis waar je woont, maar bijvoorbeeld het strand of de stad.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:15 schreef RayMania het volgende:
Goedemiddag.
Ah, borisz gaat aan de Boswandeling. Zuiperd.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:26 schreef Bluezz het volgende:
Oh en ik moet Bjoor nog bedanken voor de smsrelatie van vanavond, wat weer ging over de stand van Ajax
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:15 schreef RayMania het volgende:
Goedemiddag.
Ah, borisz gaat aan de Boswandeling. Zuiperd.
Men is met iets bezig.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Het lijkt wel of fok steeds trager wordt, zou dat niet door al die banners komen?
Wat dan?quote:
Dat zou lekken zijnquote:
Je maakt me nieuwsgierigquote:
Valt me tegen dat je Fight Club geen eens noemtquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:12 schreef pascalheister het volgende:
Fok! Film Top 100 2007 - 6e editie III
daar is m'n lijstje dan eindelijk
die valt net buiten de top 100. Misschien komt ie naar een nieuwe kijkbeurt wellicht weer in de top 100quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je Fight Club geen eens noemt.
Wist niet dat Boez ook zoiets had in zijn avatar.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht dat Boez weer terug was, blijkt het Ray te zijn.
Zo'n mooie heeft hij niet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wist niet dat Boez ook zoiets had in zijn avatar.
Eigenlijk wil ik Dommel, maar daar vind ik maar geen mooi plaatje van.
Ja, waardoor er nu flink wat bier op de grond ligtquote:
aan het nieuwe kostuum te zien dacht ik het ook al !quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:31 schreef tong80 het volgende:
Als je ten Cate hoort praten denk je dat er een dag van algemene rouw is wegens het overlijden van Beatrix
dat is drankmisbruik...en dus strafbaar...mazzel dat Sjimzz niet ter plaatse is !quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:19 schreef Bos81 het volgende:
Ja, waardoor er nu flink wat bier op de grond ligt![]()
Voor jou ja, want jij bent de schuld van deze misdaadquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat is drankmisbruik...en dus strafbaar...mazzel dat Sjimzz niet ter plaatse is !
het is iig beter dan dat roze shirt ten tijde van Koeman.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
aan het nieuwe kostuum te zien dacht ik het ook al !
Wie zegt dat ik nu Bavaria drink. Wie weet zit ik aan de Leffe of zoquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:28 schreef pascalheister het volgende:
Het is maar Bavaria dat scheelt Bjoro
ohja het is vakantie natuurlijkquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik nu Bavaria drink. Wie weet zit ik aan de Leffe of zo
ik denk de extra zware navigatorquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik nu Bavaria drink. Wie weet zit ik aan de Leffe of zo
Nee hoor. Morgen moet ik gewoon weer koekhappenquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ohja het is vakantie natuurlijk
dat is toch ook wel een feestje waard ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:36 schreef Bos81 het volgende:
Nee hoor. Morgen moet ik gewoon weer koekhappen
Alleen de allerlaatste keer dat ik daarheen moet is een feest waardquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat is toch ook wel een feestje waard ?
Die planning moet ik nog makenquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:44 schreef pascalheister het volgende:
en wanneer heb je dat feestje gepland?
Die is nog bezig.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:44 schreef borisz het volgende:
Bos hoe is het met die stage afgelopen ?
okquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die is nog bezig.
Ik zit er nu 2 dagen tot in ieder geval midden/eind september
Als het morgen kan heb ik gisteren al het contract ondertekend. Maar een vast contract lijkt er budgettair niet in te zitten. Dus zal het voorlopig wel bij het koekhappen blijven.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
oken dan wil je zeker als het kan snel over of blijft het koekhappen ?
Die rechter natuurlijkquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:53 schreef Bjoro het volgende:
ben jij nou die linker of die rechter, Bossie ?
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:24 schreef Eilanden het volgende:
Sneijder toch naar Real Madrid: http://teletekst.nos.nl/gif/804-01.html
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:24 schreef Eilanden het volgende:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:29 schreef Eilanden het volgende:
Ben benieuwd of dit nog voor een kettingreactie Arbitrage zaak op de Nederlandse transfermarkt gaat zorgen...
Daar gaan de titel-aspiraties van Ten Cate.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:24 schreef Eilanden het volgende:
Die waren al lang weg hoor (zo ze er ooit geweest zijn)quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar gaan de titel-aspiraties van Ten Cate.
Idd, ADO viel flink door de mandquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Die waren al lang weg hoor (zo ze er ooit geweest zijn)
Sja, nu moet ik een nieuwe "Grootste lamlul op de NL voetbalvelden" kiezen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:26 schreef RayMania het volgende:
@#)$*(#)($*#)(*$
Ik dacht dat hij bleef.
Unekenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sneijder weg, geld over voor El Hamdaoui en Lovre nu
Ik had het er ook al overquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:50 schreef DIGGER het volgende:
Voor het geld koop je trouwens ene Riquelme wel, lijkt me. Ga je er nog op vooruit ook
Na een transfersom van ca. 8 miljoen hou je wel e.e.a. over voor z'n salaris hoor (even de extra inkomsten door z'n marketingwaarde daargelaten)quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had het er ook al over![]()
alleen in Spanje verdienen ze wat meer![]()
Als je Sneijder daar had ingezet, lijk je me sowieso al kansloosquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:01 schreef Bjoro het volgende:
oei oei oei...moet ik weer mijn Coach van het Jaar aanpassen
heb je echt helemaal niets meer aan, lijkt mij een echte over-de-top-vedette !quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:08 schreef DIGGER het volgende:
Na een transfersom van ca. 8 miljoen hou je wel e.e.a. over voor z'n salaris hoor (even de extra inkomsten door z'n marketingwaarde daargelaten)
op het middenveld samen met Mika Varyinnenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:08 schreef DIGGER het volgende:
Als je Sneijder daar had ingezet, lijk je me sowieso al kansloos
No further questions, your honorquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op het middenveld samen met Mika Varyinnen
Lijkt me een briljante move, al zal Twente nu flink de poot stijfhouden, het is hun aanvoerder.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:11 schreef golfer het volgende:
Engelaar dus maar snel kopen als vervanger voor Sneijder (en Davids).
Ik zie het liefst al voor woensdag een vervanger...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:15 schreef DIGGER het volgende:
Ach, arbitragezaakje meer of minder....
die haalt het niveau ook niet..quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:11 schreef golfer het volgende:
Engelaar dus maar snel kopen als vervanger voor Sneijder (en Davids).
weltrusten dan maarquote:
In het blad Ajax-life dat ik hier heb liggen werd hij al door 46 % van de respondenten genoemd als vervanger voor Sneijder en/of Davids, nog voordat de transfer van Wesley bekend was.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Engelaar zou zeker een adequate vervanger zijn.
Bergougnouxquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie heb je in gedachten EC?
Slim dat Ajax de tijd neemt voor de vervanging.
je kwam niet door de medische keuring?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:42 schreef Grulez het volgende:
Ff een paar dagen naar Madrid geweest en meteen de eene transfer na de andere....
Nee Real bood te weinig.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je kwam niet door de medische keuring?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:50 schreef borisz het volgende:
Champions league toto 2007/2008
voor de modjes nog niet op centraal gooien ajb![]()
1 toto valt wel mee hoor. Dagelijks een klein beetje updaten en dan ben je per dag max 1 uur kwijt per totoquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
.
Leuk initiatief weer. Wordt nog een dagtaak al die toto's bijhouden.
Dan ben je al je geld voor Sneijder al in 1 keer kwijt, en dan moet meneer ook nog eens willen komen, want clubs als Inter staan al vooraan in de rij (voor volgende seizoen want L'OM zou dit seizoen niet willen verkopen)quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nasri (maar die heeft volgens mij zn contract net verlengd)
quote:
gvd, zie het nu pasquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een kudtavond. Zetten we woensdag maar een potje met geld neer op het veld of wat gaan we doen? Godverdegodver.
Ja, dat weet ik. Hij was ook wel de minst haalbare in het rijtje. Maar toch, wie weet. Als Riquelme al genoemd wordt...quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:33 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dan ben je al je geld voor Sneijder al in 1 keer kwijt, en dan moet meneer ook nog eens willen komen, want clubs als Inter staan al vooraan in de rij (voor volgende seizoen want L'OM zou dit seizoen niet willen verkopen)
Ik heb lang niet zo fijn geslapenquote:
gelukkig heb ik maar één totoquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
.
Leuk initiatief weer. Wordt nog een dagtaak al die toto's bijhouden.
Jan Kollerquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:07 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
[..]
gvd, zie het nu pas![]()
Nou ja, we moeten op z'n minst iemand kunnen kopen die een kop groter is
Dat deed ik ja, ivm een relatief lage transfersom (nog maar 1 jaar contract) en gewoon vanwege z'n kwaliteiten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:48 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
[..]
Ja, dat weet ik. Hij was ook wel de minst haalbare in het rijtje. Maar toch, wie weet. Als Riquelme al genoemd wordt...
Maar op Oost-Europa (niet de Balkan) en Azië en Afrika na, zijn er geen goedkope talenten meer te vinden...quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat deed ik ja, ivm een relatief lage transfersom (nog maar 1 jaar contract) en gewoon vanwege z'n kwaliteiten.
Maar Nasri.... NL clubs doen het goed als ze talenten voor dik geld verkopen, maar zodra ze zelf mega bedragen gaan uitgeven komt het financieel niet meer goed natuurlijk. Dat is nou eenmaal zoals de zaken internationaal liggen.
PMquote:
Van mijn kant komt er ook iets aan waar ik al vanaf april/mei mee bezig benquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
Ja, toto's zijn er genoeg. Bos en diek doen wel erg veel werk, verder is het best aardig verdeeld. Zelf heb ik de wielerprono, straks de KNVB-beker en dus de CL --> (duo-organisatie).
Ik zal ooit die Deco-award winnenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:17 schreef borisz het volgende:
MIddag
een speldje voor Ray![]()
nog 4 ploegen voor die CL toto en alles is bezet![]()
je was al op plaats 3 dus dat wordt dan een hoop banners en gifjes makenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zal ooit die Deco-award winnen.
Grmpf, ik had een topickiller.
Jij krijgt de Boes-award!quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zal ooit die Deco-award winnen.
Grmpf, ik had een topickiller.
Maar ik laat mij altijd koeienerenquote:
Ga dan voor de Dolly of Shampoo awardquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar ik laat mij altijd koeieneren.
MM wat voor jou Champions league toto 2007/2008 ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:35 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Martin "de verkoper" van Geel!
http://forum.aswh.nl/viewtopic.php?p=26171#26171 die mop.... Tjonge.
Droge humor meets schuine humorquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:35 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Martin "de verkoper" van Geel!
http://forum.aswh.nl/viewtopic.php?p=26171#26171 die mop.... Tjonge.
Hij was allang getipt via MSNquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:50 schreef borisz het volgende:
[..]
MM wat voor jou Champions league toto 2007/2008 ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |