quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:50 schreef Ynske het volgende:t werkt
en wat was t nu?
vergeten om t profiel op te slaan
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:29 schreef Kuukske het volgende:
TVP. Zo.
Goed hoor. En ben wel uitgerust vandaagquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe is het? Al een beetje bijgekomen?
begin ook weer bij te komen. Was echt helemaal kapot toen ik thuis kwamquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed hoor. En ben wel uitgerust vandaag.
Jij?
Ik kan het me voorstellen. Was toch wel een lange dag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
begin ook weer bij te komen. Was echt helemaal kapot toen ik thuis kwam
Wat je zegt ja, ben nu net thuisquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen. Was toch wel een lange dag.
geen idee, ik ga nu iigquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
T is toch niet zo vroeg al bedtijd ?
Wel voor mensen die op tijd op moetenquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
T is toch niet zo vroeg al bedtijd ?
Oeh, dat klinkt als een moeilijke wiskundige berekeningquote:
ik ben ff plonsquote:GoeiemorgenIk ga straks weer ff terug mn nest in heur
Gekke kikkerquote:
Tjakka. Emilie ratelband.quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:10 schreef Pheno het volgende:
Hoi. DIt is by far the worst week of my life.
Maar goed, ik ga jullie niet vermoeien. Optimistisch blijven!
Tjakka [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
idd, optimistisch blijvenquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:10 schreef Pheno het volgende:
Hoi. DIt is by far the worst week of my life.
Maar goed, ik ga jullie niet vermoeien. Optimistisch blijven!
Tjakka [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
Op Fok! dus, maar daar zit ik nu tochquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik veel waar jij normaal zit.![]()
Ja oke maar je bent al heel lang niet meer hier geweest.quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Op Fok! dus, maar daar zit ik nu toch
Heel lang?quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja oke maar je bent al heel lang niet meer hier geweest.
Hoe is het met de katten?![]()
Gecondoleerdquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:50 schreef Kuukske het volgende:
Schoonouderdag vandaag.
De mijne zijn heul tof.quote:
Mneh, beetje stom gedroomd. Hoofd ging wel gisteren. Vandaag iets minder. Echt naar.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:22 schreef marcb1974 het volgende:niet tof?
gaat het al wel wat beter met je hoofd?
Die dromen heb je helaas ja. Dan zijn de volgende weer mooierquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mneh, beetje stom gedroomd. Hoofd ging wel gisteren. Vandaag iets minder. Echt naar.
We gaan rustig in de tuin bij de schoonouwelui zitten. Dus dat moet goed komen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
Die dromen heb je helaas ja. Dan zijn de volgende weer mooier
Vandaag maar heel rustig aan doen?
Of dat nou zo goed is voor jequote:Op zondag 12 augustus 2007 10:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We gaan rustig in de tuin bij de schoonouwelui zitten. Dus dat moet goed komen.
Neuh, de schaduw is my friend.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
Of dat nou zo goed is voor je
Niet in de zon gaan zitten he
Lekker koud drankje erbij en loungenquote:
Oh ik ga wel even een kleurtje vangen vandaag hoorquote:
Daar kun je makkelijk in je korte broek heen hoorquote:Op zondag 12 augustus 2007 09:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In je korte broek?![]()
Zo te zien staan er leuke auto's.
Toen reden wij op de snelweg. Kansloos weinig zicht opeensquote:
Ik zat aan het neukende strand. Dus.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Toen reden wij op de snelweg. Kansloos weinig zicht opeens.
Oh ja. EN hoi allemaalquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:48 schreef Kuukske het volgende:
Even koffie tanken.
dusquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:50 schreef Pheno het volgende:
![]()
Al zou het gezichtje treurig moeten nee schudden vandaag.
Precies, want ik heb hongerquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dusmaar wel met een vork erbij of zo?
Hoiquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:17 schreef Ynske het volgende:
moggeh
* Ynske heeft een afwijking, ben nu al 2 dagen alleen maar aan t slapen en wil steeds een stuk gaan wandelen
en dat terwijl ik een hekel aan wandelen heb
ben net mijn bed uitquote:
quote:En het werkt weer, thx
Boodschappen kan ook wandelendquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben net mijn bed uit
zometeen maar eens boodschappen doen enzo
[..]wat werkt weer?
nee aangezien ik nog altijd niet fatsoendelijk kan dragenquote:
en wat was nu de magische actie?quote:Mijn photoshop
Ah oke, dan toch maar even met je auto iddquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee aangezien ik nog altijd niet fatsoendelijk kan dragen
[..]
en wat was nu de magische actie?
Gelukkig niet bij iedereen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Vista zuigt stiereballen in de hel Marc.
Hoiquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig niet bij iedereen.![]()
Goedemorgen hier.
Alleen zijn er altijd eigenwijze mensen die het toch uitproberenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Vista zuigt stiereballen in de hel Marc.
Op 2 knoppen na werkt het allemaalquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen zijn er altijd eigenwijze mensen die het toch uitproberen
MacOS ftwquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op 2 knoppen na werkt het allemaal
Dus ook office
vista wiesdaquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan weer het netwerk, dan weer installshield, dan weer Explorer wat eruit flikkert
ik probeer al de hele ochtend een suf pakketje van 7 MB te packagen
KUT TYFUS STERF HOEREZOOI![]()
ik ben blij dat ik mijn eigen omgeving mag kiezenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dit is gewoon XP, maar schrale hardware denk ik.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:37 schreef Kuukske het volgende:
Zeau, de uitslag: bloed goed. Foto goed.
Alsnog: veel rust. Is het gegeven advies.
*over bolletje aaitquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:37 schreef Kuukske het volgende:
Zeau, de uitslag: bloed goed. Foto goed.
Alsnog: veel rust. Is het gegeven advies.
Oh, das minder bijna als ik hoopte zeg maarquote:
Ik ook niet, met dank aan een proxyquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:25 schreef Bengeltje het volgende:
Wat een k*t spel. Ik krijg hem niet uitgespeeld.
Je gaat prorail slopenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben thuis. En ik ga nogeens een keer iets heel erg stuk maken.
Aardige kandidaat. Servex, GVU en zo nog wat jongens staan ook in de belangstellingquote:
Jongens. Staat er.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:40 schreef Kuukske het volgende:
Mij niet toch.
Goed spulquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou is ineens weer mijn account locked out
en nee ik heb niet 3 keer geprobeerd. Schurfterige kutzooi
Daar word je hard vanquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:10 schreef Kuukske het volgende:
De peper van je bordje likken is niet zo tof.
*Longen uit lijf hoest.
Waarom doe je dat danquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:10 schreef Kuukske het volgende:
De peper van je bordje likken is niet zo tof.
*Longen uit lijf hoest.
Ik dacht dat er wel genoeg tomatensap tussen zou zittenquote:
Zoet is het wondermiddel mocht je nu je mond aan het wegbranden zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wel genoeg tomatensap tussen zou zitten.
Hé niet zo hè!.quote:
Of gewoon een boterhamquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoet is het wondermiddel mocht je nu je mond aan het wegbranden zijn
Zuigtraining voor vrouwenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:44 schreef Kuukske het volgende:
Het is een Chupa Chup geworden.
ja wel ja joh, gooi de beschaving nog wat harder te grabbelquote:112 Teletekst ma 13 aug
Muskens:laten we God Allah noemen
` Bisschop Muskens van Breda vindt dat
alle gelovigen God voortaan Allah (het
Arabische woord voor God) zouden moeten
noemen.Hij zei in Netwerk dat daardoor
meer onderling begrip tussen gelovigen
zal ontstaan.
Muskens verwees naar zijn jarenlange
verblijf in Indonesië,waar hij gewend
was God Allah te noemen.Hij rekent niet
op een enthousiaste ontvangst van zijn
voorstel,wegens emotionele bezwaren van
gelovigen.Maar over 100 tot 200 jaar
zal dat volgens hem anders kunnen zijn.
Muskens deed ooit de controversiële
uitspraak dat wie arm is en honger
heeft,een brood mag stelen.
Oeh, da's fancy koffie zeg... Dank jequote:
* Frezer waagt poging tot reanimatie.quote:
Sorry, ik ben druk in mijn hoofdquote:
Hebben ze al iets gezegd over je voorstel?quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:06 schreef Frezer het volgende:
K
o
f
f
i
e
!
[..]
* Frezer waagt poging tot reanimatie.
Marc! Hoe ist ermee, leef je nog boven de rivieren?
Wil je dan net als de pinguin een perenijsje?quote:
Tsssk, dat schiet ook niet op. Stomme woningbouwvereniging?quote:Hoi
Alles hier wel oke, en ja, nog steeds boven de rivieren
Hoe is het met jou?
Beter dat perenijsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wil je dan net als de pinguin een perenijsje?
[..]
Tsssk, dat schiet ook niet op. Stomme woningbouwvereniging?
Ik ben sinds een maandje Koos. Koos Werkeloos,. Druk opzoek naar de eerste baan dus,
.
Jep! Het was afgelopen weken wat rustig kwa vacatures, maar nu komt er weer leven in,quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beter dat perenijs![]()
Afgestudeerd dan![]()
Lukt je zoektocht wel een beetje?
Ik doe er ook even niet al te veel aan, ben aan het eind van mijn studie,
van de week weer sollicitatie brieven versturen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het toch een heerlijk weer. Kom, ik ga in het zonnetje zitten met mijn kop koffie. Stort maar lekker in met je kutbedrijf
nee, morgen pas.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze al iets gezegd over je voorstel?
Wat voor baan zoek jij? En is daar wel een beetje wat in te vinden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jep! Het was afgelopen weken wat rustig kwa vacatures, maar nu komt er weer leven in,. Gaat wel goed komen,
.
En je zoekt wel werk in de regio Eindhoven, of nog niet?
In de techniek, dus werk in overvloed. In elk geval is er meer dan voldoende te vinden dat prima aansluit bij mijn hts studie, maar ik kijk eerst nog even of ik iets kan vinden dat bij mijn tu studie (wat andere minder technische richting) past.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor baan zoek jij? En is daar wel een beetje wat in te vinden?
Zou het niet weten, laatste maand of 2 niet echt gekeken. De tijd daarvoor nog wel maar toen was er niet echt wat ik zocht. Zoek zoveel hier als in de regio Eindhoven. Wil een leuke baan, het liefst regio Eindhoven, maar goed.
Kijk je wel uit dat je niet moe wordt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:06 schreef Ynske het volgende:
Hier bendeshard aan t werk
zit al vanaf 9 uur buiten in het zonnetje te wachten tot het 2 uur is
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor baan zoek jij? En is daar wel een beetje wat in te vinden?
Zou het niet weten, laatste maand of 2 niet echt gekeken. De tijd daarvoor nog wel maar toen was er niet echt wat ik zocht. Zoek zoveel hier als in de regio Eindhoven. Wil een leuke baan, het liefst regio Eindhoven, maar goed.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je niet moe wordt?Heel gevaarlijk, heb ik gehoord
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:06 schreef Ynske het volgende:
Daar moet zeker wat in de vinden zijn ja, en steeds meer toch wel? Wat voor studie doe je nu aan de tu?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
In de techniek, dus werk in overvloed. In elk geval is er meer dan voldoende te vinden dat prima aansluit bij mijn hts studie, maar ik kijk eerst nog even of ik iets kan vinden dat bij mijn tu studie (wat andere minder technische richting) past.
Als je niet echt vast zit aan je woonplaats kun je dat idd doen ja. Je moet toch 8 uur per dag op je werk rond lopen, dan kan het maar beter leuk zijn. Wat voor studie deed/doe je?
verder amusement zoeken om de tijd door te komen bedoel je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:13 schreef Frezer het volgende:
[..]! En nu even achter de computer verder 'werken',
.
Lekker he ^^quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:06 schreef Ynske het volgende:
Mens-techniek interactie, zo'n studie waar niemand van heeft gehoord,quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar moet zeker wat in de vinden zijn ja, en steeds meer toch wel? Wat voor studie doe je nu aan de tu?
Loop nu 9 uur per dag rond, dus 8 is een vooruitgangDoe hbo informatiedienstverlening. Moet nog 2 vakken. Mijn stagevrijstellingsverzoek gaat donderdag eindelijk weg en dan kan ik gaan afstuderen
Is het wel een leuke studie? En had er idd nog nooit van gehoord nee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mens-techniek interactie, zo'n studie waar niemand van heeft gehoord,.
En daarnaast nog studeren, das behoorlijk pittig, lijkt me. Maar het einde is dan idd ook in zicht,.
Jep, was heel intressant, geen moment spijt van gehad dat ik het ben gaan doen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is het wel een leuke studie? En had er idd nog nooit van gehoord nee.
Ach, als ik wat doe gaat het wel heel snel. Alleen het wat doen
Hoe ver ben je? En hoe lang moet je dan nog?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jep, was heel intressant, geen moment spijt van gehad dat ik het ben gaan doen.
Ik neem aan dat als je een schop onder je kont nodig hebt dat geen enkel probleem is als je dat hier meldt..
Ik ben klaar, vandaar het ge-solliciteer,quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe ver ben je? En hoe lang moet je dan nog?
Schoppen hier lukt ze wel hoor
Pestze,quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:57 schreef Ynske het volgende:
sooow ontbijt en lunch achter de kiezen
eens kijken of ik nog wat collegas kan gaan pesten
niet nuttigquote:
Beterquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik ben klaar, vandaar het ge-solliciteer,.
Echt hequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:36 schreef Ynske het volgende:
klinkt goed daar bij jullie dan
Er zijn altijd gekken bij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:20 schreef Ynske het volgende:
Ingeving... laat ik mijn stacaravan eens via fok verkopen
[TK] Stacaravan op gezellige brabantse camping + toebehoren
net of iemand van fok voor dat bedrag een stacaravan gaat kopen
Dat deden wel alquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
stillllll...........
Ze zeggen het jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
moet ook nog gewerkt worden hmm
Nu even niet, zit weer eens wat benauwd en warm te zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:54 schreef Pheno het volgende:
Er moet altijd gewerkt worden, of we het doen is een tweede
Ga dan ook 's naar de SEH, net als je collegaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu even niet, zit weer eens wat benauwd en warm te zijn
Ben even rustig gaan zitten en wat nietsen, dat heeft geholpenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Ga dan ook 's naar de SEH, net als je collega.
En nog wat leuks gekocht?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:28 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb heerlijk gewinkeld.
Een spannende?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:31 schreef Kuukske het volgende:
Een wc matje!
Ik mocht geen Mickey Mouse mat kopen van JD. Dus het is een aquablauwe geworden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
Een spannende?
Eigenlijk best wel flauw he, wat is er nu leuker dan met je voeten op Mickey te staan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik mocht geen Mickey Mouse mat kopen van JD. Dus het is een aquablauwe geworden.
Of Snoopy!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
Eigenlijk best wel flauw he, wat is er nu leuker dan met je voeten op Mickey te staan.
Die was supercute zelfs.quote:
Ik theorie ben ik erquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:10 schreef Ynske het volgende:
marc weet jij al wat over zaterdag?
heb cd's gevonden van Enigma
Is heerlijk muziek jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:17 schreef Ynske het volgende:
zit nu te genieten van LoveSensualityDevotion
ik blijf liever onder water. En surfers moeten eens snappen dat een duikersboei betekent dat er duikers beneden zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:34 schreef Ynske het volgende:
sow
* Ynske is thuis
heerlijk zitten slapenaan de loosdrechtse plassen. echt een vakantiegevoel.
denk dat ik wil leren wind of kite surfen
duiken wil ik ook ooit nog doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik blijf liever onder water. En surfers moeten eens snappen dat een duikersboei betekent dat er duikers beneden zijn
Houdt de wereld niet gewoon op onder de kiel dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik blijf liever onder water. En surfers moeten eens snappen dat een duikersboei betekent dat er duikers beneden zijn
voor sommige duikers wel door dat soort achterlijke randdebielenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Houdt de wereld niet gewoon op onder de kiel dan?
duiken kost idd erg veel in het begin, maar als je eenmaal alles hebt zijn alleen de vakanties nog duurquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
duiken wil ik ook ooit nog doen
t kost alleen allemaal zoveel geld
zeilen zou ik ook wel willen leren
keuzes keuzes keuzes
lijkt me wel gaaf, eigen bootje, genieten op t water, de wereld de wereld laten
Ik wil een boootquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:50 schreef Ynske het volgende:
helaas zit veel geld er niet in voor te sportenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
duiken kost idd erg veel in het begin, maar als je eenmaal alles hebt zijn alleen de vakanties nog duur
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil een booot
ik wil een hele eigen glimmend grijze booot
haar naam is Ynske en al is ze niet zo grooot,
ik zal genieten in die boot op het water!
En alle zorgen schuif ik lekker door naar later!
als ik A niet was tegen gekomen was ik daadwerkelijk op een boot gaan werken. Als duikinstructeur. Niet dat het een vetpot is, maar dan had ik mijn problemen iig ontvluchtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
duiken wil ik ook ooit nog doen
t kost alleen allemaal zoveel geld
zeilen zou ik ook wel willen leren
keuzes keuzes keuzes
ik zie t niet als ontvluchtenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
als ik A niet was tegen gekomen was ik daadwerkelijk op een boot gaan werken. Als duikinstructeur. Niet dat het een vetpot is, maar dan had ik mijn problemen iig ontvlucht
Leer zwemmen dan zink je niet iedere keer hequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duikersboeiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:18 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe ziet een duikersboei eruit?Ik dacht altijd een boei is een boei.
Och, wat je niet kent mis je niet. Ookal lijkt het me heerlijk om aan het water te wonen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:24 schreef Ynske het volgende:
das wel een nadeel van opgroeien in limburg, je zult nooit echt vroeg in aanraking komen met watersport
tuurlijk is t daar mooi enzo
Ik begreep dat het op iets als de Vinkeveense Plassen op een zonnige weekenddag behoorlijke anarchie is met al die sjonnies op waterscooters, vaak half bezopen, die maar een eind raak kachelenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:28 schreef Ynske het volgende:
Volgens mij zijn er dat vrij weinig, maar ook vrij weinig recreanten in een bootje, zeilboot of waterscooter
Dat ding drijft er niet voor niets, maar goed, randdebielen houd je altijd. Zoiets als golfrijders met petjes op de snelwegquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel surfers weten wat zoeen ding betekent? Krijg je een cursus of zo bij aankoop van een surfplank? Ik geloof er niks van
vroeger wilde ik altijd bij de marine gaan werkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och, wat je niet kent mis je niet. Ookal lijkt het me heerlijk om aan het water te wonen.
Ah ja, de vinkeveense plassenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begreep dat het op iets als de Vinkeveense Plassen op een zonnige weekenddag behoorlijke anarchie is met al die sjonnies op waterscooters, vaak half bezopen, die maar een eind raak kachelen
dat bedoelde ik ook, veel mensen die dat niet weternquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begreep dat het op iets als de Vinkeveense Plassen op een zonnige weekenddag behoorlijke anarchie is met al die sjonnies op waterscooters, vaak half bezopen, die maar een eind raak kachelen
ik ken alleen de loosdrechtse plassen en de maarseveenseplasquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah ja, de vinkeveense plassenDie golfrijders zitten allemaal daar :d
lekkere mannen? waar?!quote:
Het kan zo maar. Ik vind mijn rust onder waterquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ken alleen de loosdrechtse plassen en de maarseveenseplas
Warm water boven, dan opeens een koude laag. En dan weer warm, als je mazel hebtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:44 schreef Ynske het volgende:
wat is een thermocline?
* Ynske gaat de lasagne eens in de oven gooien
maar meestal nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Warm water boven, dan opeens een koude laag. En dan weer warm, als je mazel hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |