het arbitrale trio was sowieso niet echt goed bezig vanavondquote:Op zondag 12 augustus 2007 01:39 schreef Chivu het volgende:
Ach, als de grens oplet is er niks mee aan de hand. Maar liever die bal normaal voor ja.

Hij stond in de goal, telt dat ook als buiten het veld dan? Slim gedaan in dat geval inderdaad, maar dan kan je als keeper net zo goed de hele wedstrijd 2cm achter de lijn gaan staan zodat je altijd 2 veldspelers voor je moet hebben als tegenstander zijnde. Ik vind dat dat niet moet kunnen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Was wel buitenspel, dacht ook dat er op de doellijn eentje stond, maar die stond achter de lijn. Slim gedaan.

Net toen ik even stond te zeiken uiteraard. Niks van gezien.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:33 schreef mcyodogg het volgende:
Op het veld. Daarbuiten heb ik niets gezien.

quote:

Een centrale verdediger met een passeeractiequote:Op zondag 12 augustus 2007 11:02 schreef patrickt37 het volgende:
vd Wiel. Zo jong en zo goed spelen.![]()
![]()

idd, die mag er tegen praag ook wel instaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:02 schreef patrickt37 het volgende:
vd Wiel. Zo jong en zo goed spelen.![]()
![]()

Ik verwacht ook niet dat Real afgehaakt is. Misschien een vreemde poging om voor 24 miljoen klaar te zijn, maar de interesse zal er vast nog zijn. Hopelijk houdt Ajax die twee genoemde versterkingen warm zodat we geen Kone-taferelen krijgen dit keer.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:09 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Volgens AS gaat Real Madrid toch weer een poging doen om Wesley binnen te halen. 24 miljoen +geldbedragen bij bepaalde prestaties (cl en/of landstitel winnen bv).

Je moet wel bedenken dat Ajax gister met zeer veel verdedigend ingestelde spelers speelde (met name in de eerste helft toen Ogararu eruit was).quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Verdedigend staat de ploeg goed...Colin valt mij ook zeker niet tegen. Zoals hierboven al eens gemeld is, Ogararu zou iets meer moeten doen met het balbezit wat hij heeft. Je zag ook gisteren weer dat Ogararu ver mee opgekomen is en eigenlijk alleen maar de ruimtes dichtloopt.

Drenthe zal nooit naar Ajax gaan. Bovendien hoef ik ook geen rasrotterdammer in het Roodwit van Ajax te zien.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:16 schreef venomsnake het volgende:
24 miljoen +Drenthe een jaar aan Ajax verhuren. Dat zou wel humor zijn.![]()

Dat is naar. Tijdens de wedstrijd overigens?quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:33 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Overigens heeft David Endt gister een hartaanval gehad.

Dat is toch iemand uit de staff van Ajax?quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:33 schreef dantes_inferno86 het volgende:

omg! hopelijk gaat het beterquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:33 schreef dantes_inferno86 het volgende:

Dat ben ik inderdaad met je eens. Ajax had ook erg veel moeite om een vuist te maken ondanks het vele balbezit. Afvallende ballen waren ook meestal wel voor Ajax maar niet rond het strafschopgebied van PSV, eerder rond de middellijn. PSV is nooit echt onder druk geweest.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:16 schreef Fides het volgende:
[..]
Je moet wel bedenken dat Ajax gister met zeer veel verdedigend ingestelde spelers speelde (met name in de eerste helft toen Ogararu eruit was).
Toen stonden er 6/7 veldspelers die meer verdedigend dan aanvallend denken in het veld.

Zie hier de VI-feitjes over deze speler!quote:Mendoza op proef bij Ajax
Amsterdam, 12 aug 2007
De Peruaanse aanvaller Andrés Mendoza is voor een stageperiode bij Ajax. Hij zal de komende tijd met het eerste elftal meetrainen.
Andrés Mendoza kwam in 2000 naar Europa om bij het Belgische Club Brugge te gaan spelen. Hij verhuisde later naar Metalurg Donetsk (Oekraïne), dat hem uitleende aan het Franse Olympique Marseille en Dynamo Moskou uit Rusland.
De 29-jarige linkerspits, international van Peru, is voor een korte proefperiode in Amsterdam.
bron: Ajax.nl

Laten we hopen dat het goed met 'm gaat. Volgens mij is hij best belangrijk voor de spelers. Maar in de eerste plaats moet hij eerst goed herstellen, dus sterkte aan David.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:33 schreef dantes_inferno86 het volgende:

Sneijder was niet in de ArenA gisteren, dus hoe kan dat?quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:46 schreef w00h00 het volgende:
Even daarvoor heeft SBS ook met Sneijder gesproken, en ook hij heeft kenbaar gemaakt dat hij verwacht dat het nog wel rond komt.

Jep, dat was Mendoza.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:04 schreef Chivu het volgende:
Mendoza was toch die knuppel die scoorde tegen AC Milan toen Club daar met 0-1 won?

Dat ziet er nog niet eens zo verkeerd uit, op zich.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik weet niet of het al gepost was
[..]
Zie hier de VI-feitjes over deze speler!![]()

Verstandige jongen, die ziet ook in dat dit geen manier van handelen is.quote:Raar, ik denk dat als een club als Real Madrid een bod van 24 miljoen doet en Ajax doet een tegenbod en je haakt gelijk af, dan speel je een beetje met de gevoelens van de speler. Dan is dat nu Wesley. En hij heeft het daar dan ook gewoon heel erg moeilijk mee. Als een club als Real Madrid aan de deur komt dan hoef je niet lang te twijfelen, omdat dat gewoon een hele grote club is. En ik denk ook dat iedereen wel weet dat Wesley het aan kan en het verdient. En dan is het jammer dat zulke dingen gebeuren.

Mooi he?quote:

Na Lazio is Internazionale de mooiste club van Italië.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:26 schreef Chivu het volgende:
Toch grappig, Ibrahimovic, Maxwell en Chivu bij Inter. Jammer dat het bij zo'n kutclub is, maar mooi dat die drie toch weer samen spelen.

Inderdaad zeg, had er niet eens bij stil gestaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:26 schreef Chivu het volgende:
Toch grappig, Ibrahimovic, Maxwell en Chivu bij Inter. Jammer dat het bij zo'n kutclub is, maar mooi dat die drie toch weer samen spelen.

Laat me ajb heel even Bon Jovi de Tweede spelen:quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:23 schreef fuckbuddy het volgende:
Knappe prestatie, de wedstrijd opzich was niet denderend (ik heb een topwedstrijd mogen zien in Alkmaar) maar het resultaat staat er wel.
Laatste 15min waren lekker hectisch te noemen, beetje duwen en trekken...
[afbeelding]
Kennen jullie hem nog?

Goede reactie van Furby, al moet zo'n dikbetaalde miljonair als Sneijder nou ook niet doen alsof ie zielig is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:24 schreef Chivu het volgende:
Emanuelson in interview met Ajax TV over Sneijder, wat 'ie dacht toen hij het nieuws hoorde:
[..]
Verstandige jongen, die ziet ook in dat dit geen manier van handelen is.
Ja, mensen kunnen het zelf ook kijken, maar dat klote Ajax TV doet het niet in Firefox en misschien zijn sommigen net zo lui als ik af en toe ben

Idd, ruk dat het niet in FF werkt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:24 schreef Chivu het volgende:
Emanuelson in interview met Ajax TV over Sneijder, wat 'ie dacht toen hij het nieuws hoorde:
[..]
Verstandige jongen, die ziet ook in dat dit geen manier van handelen is.
Ja, mensen kunnen het zelf ook kijken, maar dat klote Ajax TV doet het niet in Firefox en misschien zijn sommigen net zo lui als ik af en toe ben

Uit niks blijkt dat Sneijder zielig doet. Na het afketsen van Valencia heeft hij dat wel bewezen en afgaande op quotes van Ten Cate lijkt Sneijder het zelf ook een rare situatie te vinden. Wat het natuurlijk ook gewoon is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Goede reactie van Furby, al moet zo'n dikbetaalde miljonair als Sneijder nou ook niet doen alsof ie zielig is.

Ik denk dat Sneijder zichzelf absoluut niet zielig vindt, maar als je voor de tweede keer zo de deksel op je neus krijgt... En daarbij ook nog eens weet dat degene die wellicht wel naar Real Madrid gaat (VDV) dezelfde zaakwaarnemer heeft waar je dagelijks mee spreekt over een overgang van Ajax naar een grote club, dat dat wel even moeilijk te verwerken is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:27 schreef Malibu-06 het volgende:
Goede reactie van Furby, al moet zo'n dikbetaalde miljonair als Sneijder nou ook niet doen alsof ie zielig is.

quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Na Lazio is Internazionale de mooiste club van Italiëargentinie.![]()

Nee, maar Furby laat het wel een beetje zo overkomen, alsof Sneijder een gevoelige jongen is die hier veel pijn door heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Uit niks blijkt dat Sneijder zielig doet. Na het afketsen van Valencia heeft hij dat wel bewezen en afgaande op quotes van Ten Cate lijkt Sneijder het zelf ook een rare situatie te vinden. Wat het natuurlijk ook gewoon is.

Chivu is een slanke god gewordenquote:

En Mido?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:45 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Chivu werd aangeboden (Toen blind td was), Zlatan werd gescout door John Steen Olsen en Maxwell werd op een jeugdtournooi in Nederland gescout. Maar Leo had er wel een goede kijk op ja. Beter dan MVG.

Mido werd gehaald nadat Ajax 2 keer tegen AA Gent had gespeeld. Ook een dicht-bij-huis scout dus.quote:

Ah, dus de opvolger van Babel hebben we al in huis.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oja, Donald is ook een prutser eerste klas, zijn aanname zorgde ervoor dat er tenminste 4 keer balverlies werd geleden, wat een drama...

Gabri is ook één van mijn favoriete spelers van dit Ajax. En ook Vermaelenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:51 schreef pfaf het volgende:Gabri!
wat gaat die dit seizoen belangrijk worden!

Babel kon de bal tenminste aannemen en ermee aan de haal gaan, dan deed hij 2 scharen en een beweging naar rechts en was hij de bal kwijtquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:54 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ah, dus de opvolger van Babel hebben we al in huis.

Terwijl Maduro zich in de laatste wedstrijden openbaarde als technicusquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:01 schreef Sethje het volgende:
Ik vind dat net Maduro....ook zo traag ogend

Familie van Jenner??quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Babel kon de bal tenminste aannemen en ermee aan de haal gaan, dan deed hij 2 scharen en een beweging naar rechts en was hij de bal kwijt

Dat is gewoon onzin, het is voor het eerst dat zijn aanname opvalt. Soms heb je gewoon je dag niet. Oppertunistisch gezeik hier ook altijd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zijn aanname is totaal niks, gewoon honderd procent kut dat ligt niet aan een wedstrijd...

Soms heb je gewoon je dag niet? Die jongen is duidelijk niet klaar voor dit team en al helemaal niet als spits laat hem maar lekker bankzitter zijn en alleen in het team worden gezet als het echt niet anders kan. Het wordt tijd dat Ajax eens een echte spits aantrekt die wel wil scoren en wel een actie in huis heeft en wel snelheid heeft, dan hoeven de middenvelders ook wat minder te scoren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:09 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat is gewoon onzin, het is voor het eerst dat zijn aanname opvalt. Soms heb je gewoon je dag niet. Oppertunistisch gezeik hier ook altijd.

Maar is het ook een klasbak? Is het een speler die je graag bij Brugge terug zou zien?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:06 schreef Heero87 het volgende:
Mendoza. Die bezorgt me nog steeds kippenvel. :p

Dat is nu het geval toch? Of denk je echt dat Donald vaak zal spelen? Donald is niet eens een spits, maar een middenvelder volgens zichzelf. Het is nu behelpen tot spelers fit zijn en er hier en daar nog een enkele aankoop is gedaan, dus niet zo zeuren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon je dag niet? Die jongen is duidelijk niet klaar voor dit team en al helemaal niet als spits laat hem maar lekker bankzitter zijn en alleen in het team worden gezet als het echt niet anders kan. Het wordt tijd dat Ajax eens een echte spits aantrekt die wel wil scoren en wel een actie in huis heeft en wel snelheid heeft, dan hoeven de middenvelders ook wat minder te scoren.

Ik hoop dat het tot een enkele keer beperkt blijft, waar je het vandaan haalt dat er nog aankopen aankomen is mij wel een raadsel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:20 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat is nu het geval toch? Of denk je echt dat Donald vaak zal spelen? Donald is niet eens een spits, maar een middenvelder volgens zichzelf. Het is nu behelpen tot spelers fit zijn en er hier en daar nog een enkele aankoop is gedaan, dus niet zo zeuren.

Als hij maar niet Fowler na gaat doenquote:

Wie zouden dat zijn? Modric?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat er nog wel één speler bijkomt morgen, een van die twee die ze al op het oog hadden toen Sneijder leek te vertrekken...

De proefperiode van Mendoza alleen al geeft al aan dat Ajax nog versterkingen voorin zoekt. Bovendien is al lang bekend dat Ten Cate nog een middenvelder wil.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik hoop dat het tot een enkele keer beperkt blijft, waar je het vandaan haalt dat er nog aankopen aankomen is mij wel een raadsel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |