Hier schijnt de zon niet hoorquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:25 schreef crossover het volgende:
Hai
Ik denk dat ik vandaag veel in de zon ga liggen.
Rancid - Life Won't Wait
quote:
Netjes Kreta is zeker goed te doenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:25 schreef Houniet het volgende:
wtf dat is niet goed
hier alles goed. eindelijk vakantie! donderdag richting Kreta
Verklaar je nader?quote:
Begrijp ik goed dat jij in het gevang zit op dit moment?quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:47 schreef Sebasser het volgende:
Oh, nu kan ik ook al niet meer posten.
Ik weet niet of jullie deze post nog zien, maar het zal mijn laatste in dit topic zijn.
Ja dat klopt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat jij in het gevang zit op dit moment?
Dan moet je 'm zelf even PM'en.quote:
Sport waar... zeker naa die beach volleyball vrouwen aan het loerenquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:07 schreef erkel het volgende:
Het zonnetje schijnt hier ook fijn![]()
En nu zit ik weer op een donkere zolderkamer achter het beeldscherm, met sport op de achtergrond![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Sport waar... zeker naa die beach volleyball vrouwen aan het loeren
Hier niet, gebruik een fatsoenlijke browserquote:
* JortK zet ff in Firefox de refferer check uitquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier niet, gebruik een fatsoenlijke browser [afbeelding]
FF FTW[afbeelding]
Geen ge-emmer met deeplinking problemen[afbeelding]
Heeeee! Mucki-uppie!quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:54 schreef Muck het volgende:
sjongejongejonge, kom ik terug na 10 dagen vakantie, is er niemand om me enthousiast te begroeten!
Ik ook!quote:
quote:
Spammert!quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goed topic
Ik ga ook koffie maken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:59 schreef Houniet het volgende:
ik wil op vakantie
zin in mysteryland
koffie needed
![]()
Ik ga ook naar Mysteryland... misschien meetenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:59 schreef Houniet het volgende:
ik wil op vakantie
zin in mysteryland
koffie needed
![]()
Me tooquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Mysteryland... misschien meeten![]()
Ik zeg meetenquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Me too![]()
Ik weet nog niet wat ik aan trek. Als het regent een camouflage-poncho![]()
Check!quote:
Komt zeker goedquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Check!![]()
We PM-men wel ff telefoonnummers rond die tijd, ook met Houniet. Dan vinden we elkaar daar wel.
wat jij wilquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil .. ja wat wil ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |