jeps dat is onderdeel van mijn uitzichtquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:23 schreef Breuls het volgende:
Woei, rijdt de Rail langs je huis?
mja hij gaat ondergronds naar centraal geloof ik, voor het hele traject van het lijntje zijn ze al bezig om een nieuwe bestemming te zoekenquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:35 schreef Breuls het volgende:
Nou, uiteindelijk sluit dat ding aan op de metro, dus ik gok dat-ie straks vanaf CS gaat ipv Hofplein. Weet alleen niet of dat een goede gok is.
Ik denk dat het heel moeilijk is om een tandarts te krijgen in Rotterdam nu. Bijna alle tandartsen hebben een patiëntenstop.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:59 schreef Erasmusch het volgende:
Weet iemand nog een goeie tandarts in West?
Nou, ik kon anders terecht bij de eerste tandarts waar ik binnenwandelde.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel moeilijk is om een tandarts te krijgen in Rotterdam nu. Bijna alle tandartsen hebben een patiëntenstop.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:03 schreef parselmouth het volgende:
Over 2 weken ben ik ook officieel Rotterdamse!
Centrum west, 5 minuten kruipen vanaf CS
Wow, dat is snel gegaan dan! Zeker via een kennis?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:16 schreef parselmouth het volgende:
Thanks!
Zit trouwens in een stadswonen pandToch nog wel!
Welkom!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:03 schreef parselmouth het volgende:
Je hébt al een fucking mooi uitzicht man.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:45 schreef Broezer het volgende:
Das mooi, heb ik nog een mooi gebouw in mijn uitzicht.
Nee, via kamernet, maar het bleek een stadswonenpandje te zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:27 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Wow, dat is snel gegaan dan! Zeker via een kennis?
Dan moet je bijna wel vlak bij ons komen wonen. Welke straat?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:03 schreef parselmouth het volgende:
Daar ga ik vandaag dan ook allemaal maar eens een kijkje nemen. Maar nu eerst een stukje vliegenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:13 schreef _Boo_ het volgende:
Wolkenkrabbers waren super! Het was een beetje haasten maar ben bij het Westin (mooi uitzicht op het station, vanuit de boardroom), de Coopvaert (super uitzicht op zuid en west vanaf het dakterras van het gastenverblijf) en het Witte huis geweest. Er was ook een leuk bmx demonstratie-achtig iets voor het postkantoor op de Coolsingel, had met dat klimaat gedoe te maken.
Foto's, foto's, foto's.quote:Op zaterdag 22 september 2007 08:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daar ga ik vandaag dan ook allemaal maar eens een kijkje nemen. Maar nu eerst een stukje vliegen
Graaf Florisquote:Op zaterdag 22 september 2007 07:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan moet je bijna wel vlak bij ons komen wonen. Welke straat?
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:03 schreef parselmouth het volgende:
Hm, niet echt apart ofzo. Tenminste, ik zit helemaal aan het begin, dus misschien verderop ofzo...quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
gefeliciteerd
en graaf floris zijn toch die aparte huizen ?
Geen idee wie dat is.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:21 schreef Breuls het volgende:
Ik heb Ted Langenbach een paar keer zien lopen rond de Meent. Dat is het wel qua BR'ers sinds ik hier woon.
Lees dit eens.quote:
Oh, dan is het niet zo vreemd dat ik hem niet ken. Ik ben 'geen uitgaanstype'.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:53 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Lees dit eens.
Kort samengevat: Een gozer die al een aantal jaar probeert om van het Rotterdamse uitgaansleven echt iets leuks te maken. Hij zat achter Now & Wow en gaat nu met Nighttown (nieuwe naam: Mytown) aan de haal.
Aight, das mooi (Y)...quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:03 schreef parselmouth het volgende:
Dat heet daar de 5 Werelddelenquote:Op zaterdag 22 september 2007 08:57 schreef Kos het volgende:
Gisteren naar café Het Biertje geweest. Ergens op zuid tussen de erasmus en de willemsbrug in. Iemand enig idee hoe die straat het? Allemaal grote jachten in het water voor de deur van het cafe. Een verrassend mooi stukje zuid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |