jeps dat is onderdeel van mijn uitzichtquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:23 schreef Breuls het volgende:
Woei, rijdt de Rail langs je huis?
mja hij gaat ondergronds naar centraal geloof ik, voor het hele traject van het lijntje zijn ze al bezig om een nieuwe bestemming te zoekenquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:35 schreef Breuls het volgende:
Nou, uiteindelijk sluit dat ding aan op de metro, dus ik gok dat-ie straks vanaf CS gaat ipv Hofplein. Weet alleen niet of dat een goede gok is.
Ik denk dat het heel moeilijk is om een tandarts te krijgen in Rotterdam nu. Bijna alle tandartsen hebben een patiëntenstop.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:59 schreef Erasmusch het volgende:
Weet iemand nog een goeie tandarts in West?
Nou, ik kon anders terecht bij de eerste tandarts waar ik binnenwandelde.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel moeilijk is om een tandarts te krijgen in Rotterdam nu. Bijna alle tandartsen hebben een patiëntenstop.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:03 schreef parselmouth het volgende:
Over 2 weken ben ik ook officieel Rotterdamse!
Centrum west, 5 minuten kruipen vanaf CS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |