abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52569286
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:11 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik vond Kanu in zijn goede dagen beter.
[..]

Ja, dit is een andere. Deze komt van Barueri.
Doet Barueri goed, eerst Everton die naar Heracles gaat en dan nu een spits die in de belangstelling staat van Groningen. Maar hoe zijn ze bij deze speler gekomen? Hij heeft maar 3x gespeeld in het 1e elftal.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:09:34 #252
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_52569880
dat heet nou scouten
pi_52572134
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:13 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Een echte spits scoort hem zelf.
Tamelijk onnozele opmerking.
Dan is een echte spits zijn dus een beperking van je kwaliteiten. Hoewel de kans erg groot was dat die hem zelf binnen zou kunnen schieten, was de kans dat Fledderus dat deed nog groter. Juist gehandeld dus. Als je in je eerste eredivisiewedstrijd zo'n kans krijgt om gelijk te scoren, maar het teambelang (zelfs bij een 0-2 voorsprong in de 90e minuut) voorop zet, verdien je wat mij betreft respect.
pi_52582265
Staat een grote reportage in de VI vandaag met de titel: FC Groningen groeit maar door.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 22 augustus 2007 @ 11:53:13 #255
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52585596
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:30 schreef venomsnake het volgende:
Staat een grote reportage in de VI vandaag met de titel: FC Groningen groeit maar door.
ff lezen dus..
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:10:33 #256
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52586102
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:30 schreef venomsnake het volgende:
pi_52586425
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:53 schreef don-diablo het volgende:

[..]

ff lezen dus..
quote:
VI bij presentatie en debuut van Berg

In de nieuwste editie van Voetbal International is een vier pagina’s groot verhaal te lezen over FC Groningen. Onder de kop ‘Ambitieuzer dan ooit’ beschrijft het weekblad de verrichtingen bij de Trots van het Noorden rond de entree van aanwinst Marcus Berg.

Verslaggever David de Vries was vorige week bij een aantal trainingen van FC Groningen en bij de eerste competitiewedstrijd van groen-wit in Breda tegen NAC. Hij maakte een dagboek en sprak onder andere met Marcus Berg.

‘Toptransfer Marcus Berg tekenend voor nieuwe status FC Groningen’, luidt het chapeau boven de kop van het artikel. De Vries schrijft over de presentatie van de Zweed: “De transfer van Berg is een briljant voorbeeld van de huidige beleidsvoering van de Groningse club. In plaats van als een aangeslagen bokser medelijden te wekken na het vertrek van kroonjuweel Suárez, sloegen Nijland, Veldmate en Jans nog hárder toe. Sterker nog, de contacten met de Zweed waren al ruim vóór de overeenkomst met Ajax gelegd. Zelfs als Suárez gebleven was, waren de Groningers nu een Zweed rijker. Ageren in plaats van reageren, er zijn mensen in de Eredivisie die daar nog wat van kunnen leren… Terwijl zeer gerenommeerde clubs als Olympique Marseille, Ajax én SC Heerenveen interesse hadden in de topscorer van de Zweedse competitie, toonde FC Groningen bravoure en brutaliteit.”

Goede vervanger
In het artikel komen verder Ron Jans en Erik Nevland aan het woord over Berg. “FC Groningen heeft het rond Suárez heel slim gedaan, al zullen we hem wel gaan missen”, zegt de Noorse aanvoerder van de FC. “Marcus is een goede vervanger, maar je moet die jongen wel tijd gunnen. We spreken vrijwel dezelfde taal en dat is een voordeel. Om heel eerlijk te zijn verwacht ik dat het voor mij anders en makkelijker wordt. Luis was het uiteinde van onze trechter, we speelden in dienst van hem. Dat zal nu anders zijn.”

Voetbal International, nummer 34, ligt vanaf woensdag bij elke supermarkt en tijdschriftenhandel in de winkel.

Bron: FC Groningen
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52586758
Hier hebben we onze vriend Kanu,

woensdag 22 augustus 2007 @ 12:35:25 #259
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52586794
Lelijke schoenen.
pi_52586814
pi_52586932
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:35 schreef Grulez het volgende:
Lelijke schoenen.
dacht ik ook
FC Groningen!
Palermo!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:43:34 #262
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_52587009
niet bijzonder aantrekkelijk hoofd, denken aan Ronaldhino: Halen!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:49:23 #263
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52587190
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 12:43 schreef Prosac het volgende:
niet bijzonder aantrekkelijk hoofd, denken aan Ronaldhino: Halen!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:56:11 #264
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52587364
Charisma straalt er niet echt vanaf, maar ja...
pi_52587540
Heb ff de kop van Marcus Berg over dat tandenrek geplaatst voor de nieuwe OP.

ga nu even de nieuwe VI lezen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 13:12:59 #266
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_52587818
wel mooi dat in presentatiegids van FC Groningen het nietje precies door Suarez heen zit en hij eigenlijk de enige speler is die je door de vouw niet kunt zien.
pi_52588018
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:12 schreef Prosac het volgende:
wel mooi dat in presentatiegids van FC Groningen het nietje precies door Suarez heen zit en hij eigenlijk de enige speler is die je door de vouw niet kunt zien.

Grappige brief bij VI Mail trouwens van een knakker uit Sellingen.

Hij begint zijn verhaal met bedankt Suarez bla bla ... Maar zijn laatste zin is wel droog: Ik wens je dan ook weel succes in het UEFA Cup-toernooi.
pi_52589024
Hier het artikel in de VI
  • Pagina 1 en 2
  • Pagina 3 en 4

Met dan aan Bavvelder, fcgforum.
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 22 augustus 2007 @ 14:43:44 #269
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_52590544
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 13:51 schreef venomsnake het volgende:
    Hier het artikel in de VI
  • Pagina 1 en 2
  • Pagina 3 en 4

Met dan aan Bavvelder, fcgforum.
  • cheers!
    pi_52591678

Ron Jans lijkt hem goed in de gaten te houden
    pi_52591712
    ik hoop dattie komt
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_52592409
    quote:
    22 augustus, 15:33 uur

FC Groningen zal het de komende periode moeten doen zonder Erik Nevland. De Noorse spits wordt morgen in Oslo geopereerd aan zijn linkerknie. “Dit is slecht nieuws.”

Nevland speelde afgelopen zaterdag in Breda nog de volle negentig minuten in de seizoensouverture tegen NAC, die FC Groningen met 3-0 won. De aanvoerder was verantwoordelijk voor het tweede Groningse doelpunt. Maandagochtend reisde Nevland naar zijn vaderland om zich aan te sluiten bij de Noorse selectie voor de oefeninterland van Noorwegen tegen Argentinië, vanavond in Oslo.

Last
    “Ik had na wedstrijden al langer last van mijn knie”, laat Nevland vanuit Noorwegen weten. “In het telefonische contact met de Noorse bondscoach heb ik dat ook bij hem aangegeven. Niettemin wilde hij me er toch graag bij hebben. Bij aankomst in Oslo heb ik me laten onderzoeken en dinsdagmorgen is er een Mri-scan gemaakt.”

Daaruit bleek dat Nevland een klein scheurtje in de meniscus heeft. Na overleg met FC Groningen werd besloten om direct operatief in te grijpen. Donderdagmiddag wordt hij aan het gewricht geholpen. Als alles goed verloopt, mag Nevland vrijdag al weer richting Nederland om in Groningen aan zijn revalidatie te gaan werken.

“Ik win nu veel tijd door direct in Oslo geopereerd te worden”, schetst de spits. “De verwachting is dat ik twee tot vijf weken ben uitgeschakeld. In het meest positieve scenario mis ik de duels met De Graafschap en Ajax, daarna is een interland-weekend.”

Teleurgesteld
    Nevland toonde zich niet zwaar aangeslagen, maar was vanzelfsprekend wel teleurgesteld. “Ik voelde me sterk, we zijn de competitie goed gestart en ik had enorm veel zin om zondag in Euroborg tegen De Graafschap te spelen. Ook mijn selectie voor de Noorse ploeg was prettig. Het is nooit een goed moment, maar het advies was om de problemen direct te verhelpen. Op mijn leeftijd moet je voorkomen dat de blessure erger wordt en is het aan te raden zo snel mogelijk in te grijpen. Dat is wat nu gebeurt.”

Bron: FC Groningen
    FC Groningen!
    Palermo!
      woensdag 22 augustus 2007 @ 15:54:52 #273
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_52592459
    Verdomme en er is niet eens een interland voor nodig.
    pi_52592468
    Echte bagger is dit kom maar op met die Kanu
    FC Groningen!
    Palermo!
    pi_52592602
    Nijlnd en Berg wordt dat of............... Kanu en Berg
    FC Groningen!
    Palermo!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: