Nee want dan is Ajax kampioenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:34 schreef venomsnake het volgende:
Nog 33 wedstrijdjes volhouden aub....![]()
[afbeelding]
Even voor de statistiek-freaks: Volgens teletekst waren er 2 gele kaarten voor Grunn, i.p.v. 1 namelijk Levtsjenko en Silva.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:33 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
Leuke wedstrijd al kwam er nog even druk na die rode kaart. Na de 0-2 was het een gelopen zaak.
Berg kreeg niet veel ballen en speelde wat ongelukkig, kon zien dat hij nieuw bij de ploeg is.
Stenman is echt een enorme aanwist, ik snap nu waarom die duitse supporters balen dat hij vertrok.
Nijland viel lekker in.
0-3 is gewoon erg goed.
![]()
quote:Nevland opgeroepen voor Noorwegen
Erik Nevland is opgeroepen voor de interland die Noorwegen woensdagavond in Oslo speelt tegen Argentinië. Eerder vanmiddag verzamelde de selectie zich in de Noorse hoofdstad. Nevland speelde tot dusver driemaal voor zijn vaderland.
Op 6 juni 2001 maakte Erik Nevland zijn debuut voor de Noorse nationale selectie in een wedstrijd tegen Wit-Rusland. Ruim vijf jaar later, toen hij inmiddels bij FC Groningen speelde, kwam hij in een oefenduel tegen Servië in actie. Op 28 maart jongstleden kwam hij de laatste zes minuten in actie van het EK-kwalificatieduel tegen Turkije.
In de drie interlands kwam de spits tot dusver niet tot scoren. Komende woensdag wordt om 19.00 uur afgetrapt in het Ullevaal Stadion te Oslo.
Bron: FC Groningen
Zou echt iets voor Groningen zijn om De Graafschap te onderschatten. We mogen tevreden zijn met 1-0.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef Art_Core het volgende:
Zooo.. we gaan er zondag eens goed voor zitten staan - ik zeg 5-0![]()
5-4 vind ik ook prima. Winst = winst lijkt me.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:04 schreef Grunner het volgende:
[..]
Zou echt iets voor Groningen zijn om De Graafschap te onderschatten. We mogen tevreden zijn met 1-0.
FYP.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik hoop 8 x Berg en 8 x Nevland.
dat zou me een actie lijkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:00 schreef MaxPower het volgende:
het moet wel een enorrrrrrme onderschatting zijn om niet tegen dit De Graafschap te scoren. Al zal De Jonge het wel wat verdedigender gaan opstellen. 6-3-1?
Hier te zien:quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:59 schreef Evil_Koekje het volgende:
Waar kan ik de wedstrijd van afgelopen weekend terugkijken? Ik kom niet veel verder met die RTL site.
Nice! Thnx.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
http://rapidshare.com/files/50156039/NAC-FCG18082007.avi.html
Daar ben ik ook altijd bang voor met dat klote interlandvoetbal. Ik gun het Erik van harte daar niet van, maar mocht ie met een blessure terugkomen dan is het flink balen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:10 schreef Prosac het volgende:
Nevland oproepen is nergens voor nodig, straks raakt tie geblesseerd.
Weet ik toch - ik kan me nog een paar eerstedivisiewedstrijden herinneren waar we van tevoren ons rijk rekenden voor het doelsaldo en clubjes als Telstar ons op 0-0 hielden.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:04 schreef Grunner het volgende:
[..]
Zou echt iets voor Groningen zijn om De Graafschap te onderschatten. We mogen tevreden zijn met 1-0.
Een echte spits scoort hem zelf.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:21 schreef Grulez het volgende:
Mooie nuttige en verdiende overwinning van de FC. Nijland die de bal nog ff opzij legt![]()
Hij is ook geen echte spits, meer een valse.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een echte spits scoort hem zelf.
quote:Rubenilson dos Santos da Rocha
“Vanaf vandaag (dinsdag – red.) is er een Braziliaanse spits op proef bij FC Groningen. Het gaat om de 19-jarige Rubenilson dos Santos da Rocha, en zijn voetbalnaam luidt: Kanu. Deze linksbenige aanvaller is afkomstig van Barueri, dat uitkomt in de Braziliaanse Serie B. De bedoeling is dat Kanu tot en met het einde van de week in Groningen blijft, daarna zullen wij zijn prestaties evalueren en beoordelen.”
FC Groningen
Zal wel een type Kanu zijn. Op het fcgforum zeiden ze dat er een lange braziliaanse spits op de training liep.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hoe komt 'ie erbij?
Noem jezelf dan Crouch ofzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zal wel een type Kanu zijn. Op het fcgforum zeiden ze dat er een lange braziliaanse spits op de training liep.![]()
Op het forum hebben ze het over ene Kanu van Maritimo van 1.73m en als ik het goed begrijp is dit weer een andere Kanu?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zal wel een type Kanu zijn. Op het fcgforum zeiden ze dat er een lange braziliaanse spits op de training liep.![]()
Ik vond Kanu in zijn goede dagen beter.quote:
Ja, dit is een andere. Deze komt van Barueri.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Op het forum hebben ze het over ene Kanu van Maritimo van 1.73m en als ik het goed begrijp is dit weer een andere Kanu?
Geweldige motoriek en met die maat 48 schiet hij er vast wel 20 binnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:59 schreef Prosac het volgende:
blijft hij staan bij deze actie?
zo ja: halen, nu al beter dan Luis.
quote:FC Groningen test Kanu als opvolger Suárez
FC Groningen wil voor het sluiten van de transfermarkt op vrijdag 31 augustus nog een spits aan de selectie toevoegen. Een van de gegadigden is Rubenilson dos Santos da Rocha, die tot het einde van de week wordt getest door de technische staf.
De negentienjarige Braziliaan, die luistert naar de voetbalnaam Kanu, is een linksbenige aanvaller. Hij is afkomstig van Barueri, dat uitkomt in de Braziliaanse Serie B. Als hij goed genoeg wordt bevonden, kan hij in de Groningse selectie de plaats innemen van Luis Suárez.
De eerder vastgelegde Zweed Marcus Berg is namelijk niet de opvolger van de naar Ajax vertrokken Uruguayaan, zo legt algemeen directeur Hans Nijland deze week uit in Voetbal International. 'Ook wanneer we Suárez hier hadden gehouden, was Berg gekomen. We wilden Marcus per se naar FC Groningen halen.'
Coach Ron Jans legt verder uit dat zijn club niet op zoek is naar een gearriveerde spits, maar eentje die met belofte Stefan Nijland de concurrentie aangaat om achter het duo Berg en Erik Nevland aan speeltijd te komen. 'Het moet iemand zijn die wil vechten voor zijn plek, maar geen onvrede toont als hij een keer op de bank techtkomt.'
bron: www.vi.nl
quote:GRONINGEN - FC Groningen heeft een 19-jarige Braziliaanse spits op proef. Het gaat om Rubenilson dos Santos da Rocha, die als voetbalnaam Kanu heeft.
Hij komt van de Italiaanse serie B-club Barueri. De linksbenige aanvaller trainde dinsdag mee. Aan het eind van de week wordt bekend of Kanu bij FC Groningen in dienst treedt.
Bron: RTVNoord.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |