Dit is onzin wat je zegt en dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom zou je trouwens terug verlangen naar de jaren 70, we hebben nu ook een CDA PVDA kabinet, en volgend jaar gaan de minima en AOW ers er in koopkracht flink op achteruit. Helemaal te jaren 70 dus.
Ik bewonder HenriO's starre, dogmatische houding in dezen. Echt een vrijdenker.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:51 schreef gronk het volgende:
Ga eens een boom opzetten met HenriO. Kejje lachen
Die had je toen ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:52 schreef FeestNummer het volgende:
Ik wil wel terug naar de jaren 70 hoor.
Anno 2007 heb je vooral verzuurde, rechtse zeurkousen.
Prachtig! Archie Bunker! Those where the days! "Meathead"quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die had je toen ook.
Ken je Archie Bunker nog?
quote:Boy the way Glen Miller played
Songs that made the hit parade.
Guys like us we had it made,
Those were the days.
And you knew who you were then,
Girls were girls and men were men,
Mister we could use a man
Like Herbert Hoover again.
Didn't need no welfare state,
Everybody pulled his weight.
Gee our old LaSalle ran great.
Those were the days.
vind dat meer jaren 50quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb de M*A*S*H DVD collectie gekocht, dus mijn verlangen naar de 70's is bevredigd
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
vind dat meer jaren 50
Jaren 50? Hoe kom je daarbijquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
vind dat meer jaren 50
het speelt zich af in de jaren 50quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:28 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Jaren 50? Hoe kom je daarbij? Dat is über jaren 70.
Hmmm, misschien is die Marijnissen toch slimmer dan ik dacht en moet ik eens z'n boeken gaan lezen. In ieder geval geeft hij hier goed aan over enige realiteitszin te beschikken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:48 schreef Hexagon het volgende:
Dit stukje op de site van de SP onderschrijft heel duidelijk wat er mis ging in de 70's
http://www.janmarijnissen.nl/boeken/tegenstemmen_hoofdstuk2.stm
Je kunt niet ontkennen dat de politiek toen levendiger en kleurrijker was. Je had nog politici die eruit sprongen omdat duidelijk was dat het mensen waren. Aan beide zijden van het spectrum. Een Den Uyl tegenover een Wiegel. Prachtige effecten leverde dat op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:52 schreef Ringo het volgende:
Politiek in de jaren 70, GADVERDAMME.
(Politiek in het algemeen,)
Een stel tuinkabouters die voor elke scheet een vergadering inlasten. De stank van okselzweet en linkse eigenwaan. Deemookraaties. Zelfs een zwangerschap werd toen per komitee-besluit vastgelegd. De jaren zeventig, de morning-after pil van de sixties. Nee dankje.
We zijn het zo waar een keertje eensquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat de politiek toen levendiger en kleurrijker was. Je had nog politici die eruit sprongen omdat duidelijk was dat het mensen waren. Aan beide zijden van het spectrum. Een Den Uyl tegenover een Wiegel. Prachtige effecten leverde dat op.
Zelfkennis is een schone zaak.quote:En het interesseerde mensen ook nog. Mensen zagen de politiek als iets wat rechtstreeks ingreep in hun leven. De zaken die je noemt zijn daar het gevolg van. Mensen wilden invloed uitoefenen. Niks van dat apathische gedoe van vandaag de dag, waarbij mensen alleen op Internetforaatjes hun gal spuwen, maar te belazerd zijn om zich actief in te zetten.
It's the end of civilization as we know it...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We zijn het zo waar een keertje eens
Als jij alle uren die ik in de politiek gestoken heb nog zou moeten maken, ben je wel een paar jaar bezig, vriend.quote:[..]
Zelfkennis is een schone zaak.
WHAHAHHAHAHAHHAHAHquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Als jij alle uren die ik in de politiek gestoken heb nog zou moeten maken, ben je wel een paar jaar bezig, vriend.
Je kan zeggen wat je wil, maar heb wel geleerd hoe je moet vergaderen, en hoe je mensen die dat niet kunnen in een zakenmeeting op punten kan verslaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:26 schreef Ringo het volgende:
Yeah. Pimpen met je vergaderuren. Hoe stoer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |