abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:27:24 #26
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52278074
Terugvindpotvis
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:27:36 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52278076
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zal dat, voorzover ik dat nu met mijn nuchtere verstand kan zeggen, ook nooit roepen wie ik vermoed dat iemand is, ik kan me echter wel voorstellen dat er mensen zijn die dat wel doen.
Ja ok, dat ben ik idd met je eens. Het is het risico dat je als kloon loopt, dat er dus altijd mensen zijn die het wel lollig vinden om de boel te verraden. En dus is het wel in het belang van de kloon dat je zoveel mogelijk je best doet om anoniem te blijven.
Maar dan blijft het feit voor mij, hoe verleidelijk ook, dat je dat dus niet doet.

Maar sommige mensen hebben dus ook echt niet door hoe snel je herkenbaar bent...
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:28:05 #28
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52278079
Heb weer eens wat gemist geloof ik Klonenrel?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:29:30 #29
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52278090
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:05 schreef Vivi het volgende:

Daarbij is het ook jammer want het is een topic killer terwijl het best vermakelijk was
In dit geval was dat ook mijn toegevoegde waarde. Ik vind het een beetje genant dat mensen collectief belachelijk gemaakt worden terwijl zij door een kloontje anoniem denken te zijn.
  Jubileum moderator zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:29:43 #30
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52278092
Volgens mij wordt het hebben van een kloon ook veel meer gerespecteerd als je even uitlegt waarom je dit onder een kloon doet, ipv je in duizend bochten te wringen om het te ontkennen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:30:21 #31
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52278096
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens, het was niet moeilijk om Pruk ervan te verdenken een kloon te zijn. Maar dat is toch nog geen reden om dan maar haar gewone nick te gebruiken?
Ze zal er vast wel zo haar redenen voor hebben, en gezien de reacties toen iemand wel zogenaamd heel 'grappig' per ongeluk expres haar echte nick gebruikte is dat niet eens heel onterecht.
Laat 'r toch lekker.
Wat is dan nog de toegevoegde waarde van die kloon
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:32:00 #32
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52278113
Ik kan me maar 2 redenen voor een kloon voorstellen. Een gimmickkloon, waarbij het sowieso de sport is om te raden wie de eigenaar is. En een kloon om anoniem te blijven. Als in het laatste geval het 'origineel' er ZO dik bovenop ligt, bewijs je die persoon juist een dienst door de kloon te noemen.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:32:34 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52278116
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:30 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wat is dan nog de toegevoegde waarde van die kloon
Ja, dat moet je niet aan mij maar aan haar vragen.

Ik vind het alleen wel frappant dat mensen de kloon normaal behandelen, daarmee bedoel ik dus normaal op haar reageren of niet reageren en dat, zodra de oude nick 1 keer genoemd is, er weer verschillende zeik-opmerkingen gemaakt werden. Blijkbaar heeft die kloon dan wel een functie... Het is dan voor die persoon de mogelijkheid om mee te posten zonder gezeik te krijgen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:35:52 #34
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52278153
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:32 schreef Brighteyes het volgende:

Het is dan voor die persoon de mogelijkheid om mee te posten zonder gezeik te krijgen.
Nogmaals, dan ben je toch DOM als je je originele nick zo dik op je kloon knoopt? Dan moet je niet gaan janken als je kloon ontmaskerd wordt. Als je het vervelend vind dat er zeikopmerkingen gemaakt worden, moet je zorgen dat je kloon niet ontmaskerd wordt door je oude zeikopwekkende gedrag.

disclaimer: dit is een post in het algemeen, niet gelieerd aan enige naam eerder genoemd in dit topic.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:38:36 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52278178
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nogmaals, dan ben je toch DOM als je je originele nick zo dik op je kloon knoopt?
Eens!
quote:
Dan moet je niet gaan janken als je kloon ontmaskerd wordt. Als je het vervelend vind dat er zeikopmerkingen gemaakt worden, moet je zorgen dat je kloon niet ontmaskerd wordt door je oude zeikopwekkende gedrag.

disclaimer: dit is een post in het algemeen, niet gelieerd aan enige naam eerder genoemd in dit topic.

Maar... in dit geval is het wel bekend en is er tot nu toe maar 1 iemand geweest die het nodig vond de naam te noemen. Voor de rest doet men gewoon normaal, ook terwijl er plenty mensen zijn die het weten.
Lekker laten gaan denk ik dan. Ook al vind je het raar en vreemd.
Ik snap dus in dit geval wel waarom de kloon niet uit de kast komt, zie het eerdere akkefietje.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:41:34 #36
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52278212
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:38 schreef Brighteyes het volgende:

Ik snap dus in dit geval wel waarom de kloon niet uit de kast komt, zie het eerdere akkefietje.
En ik snap in dit geval niet waarom de kloon zich niet anoniemer gedraagt, ook wegens het eerdere akkefietje, want ik kan je nu al beloven dat het niet bij dat akkefietje blijft.

Maar goed, we hebben het nu over de psychologie van de kloon. Ik vind dat de het de verantwoording van de kloon is om anoniem te zijn en blijven. En ik kan duizend en een redenen verzinnen om de originele nick te noemen als ik die weet. Zowel nobele als minder nobele redenen.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:43:57 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52278241
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En ik snap in dit geval niet waarom de kloon zich niet anoniemer gedraagt, ook wegens het eerdere akkefietje, want ik kan je nu al beloven dat het niet bij dat akkefietje blijft.

Maar goed, we hebben het nu over de psychologie van de kloon. Ik vind dat de het de verantwoording van de kloon is om anoniem te zijn en blijven. En ik kan duizend en een redenen verzinnen om de originele nick te noemen als ik die weet. Zowel nobele als minder nobele redenen.
Zowel op je eerste als op je 2e paragraaf is mijn enige reactie dat het hoe dan ook ge-edit zal worden omdat het (bij mijn weten) nog steeds not-done is op FOK! om klonen te verraden, zelfs al ligt het er nog driedubbel dik op...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:44:54 #38
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52278255
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zowel op je eerste als op je 2e paragraaf is mijn enige reactie dat het hoe dan ook ge-edit zal worden omdat het (bij mijn weten) nog steeds not-done is op FOK! om klonen te verraden, zelfs al ligt het er nog driedubbel dik op...
Maar DAT houdt me niet tegen Zeker bij de mindere nobele reden zal ik de kloon dan consequent met de originele nick aanspreken.

En wat mij betreft mag die discussie nog wel een keer gevoerd worden. Immers als ik met mijn (overigens gebande kloon) Swets ga posten zou ook niemand me aan mijn fok verleden mogen herinneren. Het is immers een kloon
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:46:59 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52278281
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maar DAT houdt me niet tegen Zeker bij de mindere nobele reden zal ik de kloon dan consequent met de originele nick aanspreken.

En wat mij betreft mag die discussie nog wel een keer gevoerd worden.
Tsja, leef je uit zou ik zeggen, als dat is waar jij het warm van krijgt...

Ik heb iig achter de schermen nog even gevraagd of ik goed zit met de edits dan, niet om mijn gelijk te krijgen, maar gewoon om even te weten waar we (FOK!) staat in dit soort gevallen.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:48:17 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52278289
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Immers als ik met mijn (overigens gebande kloon) Swets ga posten zou ook niemand me aan mijn fok verleden mogen herinneren. Het is immers een kloon
Dat laatste is gelul, want jij hebt die kloon nooit aangemaakt om anoniem mee te posten.
Dat zin dus 2 verschillende dingen in mijn ogen.

Dat de een er nou eenmaal behendiger in is om het geheim te houden en de ander wat naiever is tov de intelligentie van anderen is in mijn ogen geen reden om die kloon dan dus maar te gaan verraden.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:50:14 #41
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_52278306
Is het misschien een idee om dit soort rellen incl. verwijzing naar waar het begon óók op te nemen in het update-topic? Snap er nu namelijk geen ene jota van en mijn nieuwsgierigheid is killing me!!!!!

* Ireth gaat op onderzoek uit met een thermosfles koffie.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:51:47 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52278326
He ja, en dan graag inclusief de ge-editte posts zeker.
Moesten we maar niet doen he.
pi_52278348
Ik begrijp best dat mensen een kloon aanmaken. Ik ben er zelf één. Aangemaakt vanwege gewenste anonimiteit. Inmiddels is dit de enige account waarmee ik post dus, kan je niet echt spreken van een kloon (of anonimiteit).

Maar als je vanwege anonimiteit een kloon aanmaakt, leg het er dan idd niet zo dik bovenop. Ik vind best dat mensen daarop gewezen mogen worden als het wel zo is.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:55:06 #44
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_52278366
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
He ja, en dan graag inclusief de ge-editte posts zeker.
Moesten we maar niet doen he.
Flauw
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:55:15 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52278368
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:53 schreef Igraine het volgende:
Ik begrijp best dat mensen een kloon aanmaken. Ik ben er zelf één. Aangemaakt vanwege gewenste anonimiteit. Inmiddels is dit de enige account waarmee ik post dus, kan je niet echt spreken van een kloon (of anonimiteit).

Maar als je vanwege anonimiteit een kloon aanmaakt, leg het er dan idd niet zo dik bovenop. Ik vind best dat mensen daarop gewezen mogen worden als het wel zo is.
Door het noemen van de nick?
Of door het zeggen (en dan in mijn ogen het liefst via mail of PM) 'Oi, ik weet wie je bent, het is een publiek geheim vanwege de dingen die je post en de manier waarop, waarom post je niet gewoon onder je eigen nick'.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 09:56:54 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52278388
Nou. Mijn mening is wel duidelijk nu.

* Brighteyes gaat zich maar eens aankleden en naar R'dam voor een dagje honkbal...
pi_52278426
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:55 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Door het noemen van de nick?
Of door het zeggen (en dan in mijn ogen het liefst via mail of PM) 'Oi, ik weet wie je bent, het is een publiek geheim vanwege de dingen die je post en de manier waarop, waarom post je niet gewoon onder je eigen nick'.
Niet het eerste.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:08:06 #48
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52279313
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 09:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

In dit geval was dat ook mijn toegevoegde waarde. Ik vind het een beetje genant dat mensen collectief belachelijk gemaakt worden terwijl zij door een kloontje anoniem denken te zijn.
Nou, ik en de anderen die PM-den over zijn "ware identiteit" (klinkt wel James Bond-achtig zo he) maakten hem toch helemaal niet belachelijk, de reacties zijn alleen maar constructief toch
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:10:06 #49
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_52279345
* Ireth is op de hoogte
pi_52280165
Ik vraag me af waarom het opeens zo moeilijk is om de naam in te typen die je ziet staan (dus van de kloon). Het is gewoon belachelijk om moedwillig een andere naam te gaan typen want dat doe je niet zomaar en het neigt in mijn ogen zelfs naar het uitlokken van problemen en pesterijen. En daar mag volgens mij vanuit de mods/admins iets aan gedaan worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')