1983quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Zeik niet man, ik zou ze best willen batsen
Zekers welquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:03 schreef Pietklaaso het volgende:
Waarschijnlijk komt hiet ook gewoon een deel twee van![]()
Je zit gewoon iedere dag te kijken of ze weer nieuwe filmpjes hebben?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:53 schreef BabeWatcher het volgende:de meiden zijn op vakansie in Griekenland en hebben vanaf daar hun vakantiefilmpje gepost waarin ze in bikini te zien zijn
http://www.youtube.com/watch?v=BQt6x1nx5zw
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je zit gewoon iedere dag te kijken of ze weer nieuwe filmpjes hebben?![]()
waar is mijn katquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je zit gewoon iedere dag te kijken of ze weer nieuwe filmpjes hebben?![]()
dat kan niet op youtube;(quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:31 schreef MetalSonic het volgende:
en stiekem wel 't filmpje op de repeat zetten zeker
Luckyquote:
Hoe dichter rond de nul, des te strakker rond de...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Lucky![]()
Ontopic: Dat er ook mensen zijn die deze meisjes lekker vinden, niet gezond man
Ik vind die grietjes heul wel mooiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:16 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Hoe dichter rond de nul, des te strakker rond de...
De meeste mensen die hier posten dat ze die grietjes mooi vinden doen ze om te trollen
Zoals iemand al eens zei:
If I wanted a woman who looked like an eight year old boy, I would date an eight year old boy.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik vind die grietjes heul wel mooi
Dan is het al in ONZquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Nog even en er wordt een deel twee geopend over deze meiden.
Wel met nakende plaatjes hoopt heel fok.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Nog even en er wordt een deel twee geopend over deze meiden.
Over 5 jaar staan ze op CheapEuroTeenSluts.comquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wel met nakende plaatjes hoopt heel fok.
Iets minder dan 4 jaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:43 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Over 5 jaar staan ze op CheapEuroTeenSluts.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |