WTFquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:30 schreef LordofWar86 het volgende:
Meisjes van 14 met een videocam, een PC en teveel fantasie die een quasi-muziekclip hebben geplaybackt en met korte broekjes en strakke t-shirts rondhuppelen en doen alsof ze kunnen dansen.![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=JguCw5-Hfhw
Zeik niet man, ik zou ze best willen batsenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:32 schreef arneaux het volgende:
én ze zijn niet lekker.
pedoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Zeik niet man, ik zou ze best willen batsen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ze nou 10 jaar ouderjonger waren
pedoquote:
Als ze handig genoeg zijn om zo'n clip op te nemen moeten ze ook best kunnen pijpenquote:
quote:
is van mij.... schrok een beetje toen ik het zag.. was impulsiefquote:Girls... You are like a magnet to pedophiles... watch out and dont give your email or any contact information to anybody... The majority people posting comments will be dirty old men trying to get in touch with you. Wacht out! And inform your parents you put a video like this of you on the internet.
BTW Im not interested in you as Im 21, just want to inform you of idiots on the internet.
Voor vieze mannetjes van 40 moeten ze oppassen, maar door jou als 21-jarige kunnen ze zich met een gerust hart laten uitwonenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:41 schreef LordofWar86 het volgende:
BTW Im not interested in you as Im 21, just want to inform you of idiots on the internet.
Een oom.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:35 schreef arneaux het volgende:
Je gaat je wel afvragen wie het gemonteerd heeft.
01-08-1983 -> 10-08-1997quote:
zeik niet man, als ze al zo graag met hun quasi tits&ass te koop willen lopen en de aandachtshoer willen uithangen moeten ze ook dat soort comments maar op de koop nemen.quote:
Ondertussen staat die video wel mooi bij je favoriete videos.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:41 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
[..]
is van mij.... schrok een beetje toen ik het zag.. was impulsief
Die rechter heeft best geile boobz0rs voor een minderjarig sletjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:47 schreef niekth het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=gCf84TgPq1c
Nou dat is vast waar ook, aangezien volgens de statistieken 80% van nederland al op hun 14de ontmaagd isquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:46 schreef Maikuuul het volgende:
Kinderen van 14 die om de 3 dagen door iemand anders gepaald worden
Zulks een deugnieten !
Vind je hun nou echt lekker?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zijn er van die ontmaagding ook filmpjes?
Ik vind ze kęnkerlekker, ik zit al een kwartier met een kloppende paal naar dat filmpje te kijkenquote:
Epic failquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik vind ze kęnkerlekker, ik zit al een kwartier met een kloppende paal naar dat filmpje te kijken![]()
![]()
hijs 14-15, Hij mag het lekker vindenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:55 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik vind ze kęnkerlekker, ik zit al een kwartier met een kloppende paal naar dat filmpje te kijken![]()
![]()
hij is 24..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:57 schreef Zon het volgende:
[..]
hijs 14-15, Hij mag het lekker vinden![]()
quote:shevchenkoNL (2 minutes ago) Marked as spam
htt p://forum. fok. nl/ topic/ 1062407
this is the forum where its posted.. without the spaces ofcaurse
Je hebt die kleine bobbels lopen inspecteren?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:09 schreef Vuile het volgende:
Die zijn geen 14. 12/13 hoogstens. Check die opvulling bij der tieten dan:').
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |