WTFquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:30 schreef LordofWar86 het volgende:
Meisjes van 14 met een videocam, een PC en teveel fantasie die een quasi-muziekclip hebben geplaybackt en met korte broekjes en strakke t-shirts rondhuppelen en doen alsof ze kunnen dansen.![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=JguCw5-Hfhw
Zeik niet man, ik zou ze best willen batsenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:32 schreef arneaux het volgende:
én ze zijn niet lekker.
pedoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Zeik niet man, ik zou ze best willen batsen
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ze nou 10 jaar ouderjonger waren
pedoquote:
Als ze handig genoeg zijn om zo'n clip op te nemen moeten ze ook best kunnen pijpenquote:
quote:
is van mij.... schrok een beetje toen ik het zag.. was impulsiefquote:Girls... You are like a magnet to pedophiles... watch out and dont give your email or any contact information to anybody... The majority people posting comments will be dirty old men trying to get in touch with you. Wacht out! And inform your parents you put a video like this of you on the internet.
BTW Im not interested in you as Im 21, just want to inform you of idiots on the internet.
Voor vieze mannetjes van 40 moeten ze oppassen, maar door jou als 21-jarige kunnen ze zich met een gerust hart laten uitwonenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:41 schreef LordofWar86 het volgende:
BTW Im not interested in you as Im 21, just want to inform you of idiots on the internet.
Een oom.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:35 schreef arneaux het volgende:
Je gaat je wel afvragen wie het gemonteerd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |