Het is idd niet prettig..En er is momenteel ook geen familie waar ik naar toe kan gaan (iedereen is op vakantiequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ai, klinkt niet prettig maar misschien heeft hun netwerk gewoon geen bereik in die gebieden (wat ook kan natuurlijk). Succes! (en verkapte TVT)
Hmm..De reis zou ongeveer 2-3 dagen moeten duren..dus als ze morgen avond nog steeds spoorloos zijn bel ik de ANWB wel..Ik hoop dat ze er morgen zijnquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
Je kunt contact opnemen met de ANWB. Die hebben geloof ik een service voor thuisblijvers die hun familieleden niet kunnen bereiken.
Maar eerlijk gezegd denk ik dat je gewoon even rustig aan moet doen en het morgen weer opnieuw moet proberen.
Klopt als een bus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:23 schreef Aasgier het volgende:
''is een echte vent''....
Meestal als je het ergste verwacht is het niet zo.
Ze moeten allebie hun mobiel gewoon aanpassen ofzo op ander netwerk is my guess.
Je kan je wel nu druk maken maar heeft toch geen zin.
Ze zijn weg- op vakantie- ze redden zich wel.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:25 schreef simmu het volgende:
heb je geen gegevens van waar ze zouden verblijven?
quote:vanuit Istanbul naar Nederland
Ik kan ze al 2 dagen niet bereikenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:22 schreef El_Liberaliste het volgende:
Maar nogmaals. Misschien hebben ze gewoon gedurende een paar honderd kilometer geen bereik want dat heb je hier al praktisch wanneer je de randstad verlaat..
1 dag toch? Want ze zijn gisteravond begonnen, of kon je ze daarvoor ook al niet bereiken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik kan ze al 2 dagen niet bereiken
Ow dat is wel langquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
en z'n telefoon staat zeker ook altijd uit?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:32 schreef Agiath het volgende:
Zo'n gevoel heb ik ook altijd als me hond em weer eens peert.
Dan weet ik wel dat hij terug komt, maar als het lang duurt zit je toch met zo'n kutgevoel
Doe eens niet zo panisch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Jij bent ook je ouders kwijt maar je wil hier nog even niet op reageren of iets over kwijt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:37 schreef Geerd het volgende:
tvp
doe ff normaal man, na 1 dagquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:53 schreef reospeedwagon het volgende:
Internationaal opspringsbericht dmv hun auto (kenteken)?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:03 schreef nightfall het volgende:
ik denk dat ze in roemenie aan stukken zijn gesneden door een woedende meenigte, en daarna zijn hun carcassen door de straten gesleept en aan de stadspoort gehangen als waarschuwing voor andere mensen met een geel nummerbord, daar hebben ze daar een pesthekel aan namelijk.
Dan ben je echt incapabel om een mobiel te gebruiken aangezien je in het buitenland alle netwerken in dit land kan kiezen! Dus als je geen bereik hebt moet je echt in een gat zitten. Maar een gat valt niet in hetzelfde bij mij als "vrijwel nergens".quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:16 schreef Asmodean het volgende:
probeer je niet teveel zorgen te maken. Hoogstwaarschijnlijk is het gewoon zo dat ze geen bereik hebben. Ik heb ook vrijwel nergens bereik in het buitenland (fuck Tele2).
Is een hele goede optie, als je in de auto zit, dan kun je niet zo even je accu opladen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:34 schreef kasper het volgende:
Mobieltjes hebben wellicht allebei een lege batterij?
met KPN heb ik daar inderdaad nooit problemen mee gehad, met Tele2 constant. Ik kan ook niet het netwerk naar keuze instellen sinds ik Tele2 heb.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dan ben je echt incapabel om een mobiel te gebruiken aangezien je in het buitenland alle netwerken in dit land kan kiezen! Dus als je geen bereik hebt moet je echt in een gat zitten. Maar een gat valt niet in hetzelfde bij mij als "vrijwel nergens".
no shit sherlockquote:
Da's klote Devrimquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:19 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Het is idd niet prettig..En er is momenteel ook geen familie waar ik naar toe kan gaan (iedereen is op vakantie)
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:05 schreef immortalsean het volgende:
ze liggen elkaar vast te ketsen, en hebben geen zin in jouw gezeur...
Batsen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:02 schreef Poeke het volgende:
[..]
ik bedoelde het iets romantischer...
Sinds wanneer hebben steden landcodes?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:37 schreef MrManiak het volgende:
Heb je wel gebeld met de landcode van Istanbul?
Ik denk 2 opties..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:15 schreef Devrim_ het volgende:
Hallo mensen van fok.
Gisteravond zijn met ouders een reis begonnen vanuit Istanbul naar Nederland.
Nu is dat opzich geen probleem maar sindsdien heb ik niks meer van hun kunnen waarnemen :'(
Ik heb al tig keer gebeld naar 2 mobieltjes van hun maar ik krijg geen antwoord..Ze zijn ALLEBEI dicht!
Ik weet 100% zeker dat ze dat NOOIT zouden doen!
Nu ben ik bang dat er hun iets is overkomen omdat zie via die kut oost-Europese landen rijden :'(
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:40 schreef Steve-O het volgende:
Home alone 4 ?
Goed topic.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:17 schreef Canisfire het volgende:
Ben benieuwt hoe het afloopt goed topic
vette avaquote:
Thank you,quote:
112 "Met 112, hoe kan ik u helpen"quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Anders bel je even 112
logisch >> Iteejerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's klote Devrim
Probeer je niet al te druk te maken, denk idd aan lege batterij, rare providers> geen bereik, logische dingen.
Vergetenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:59 schreef Devrim_ het volgende:
Ik was dit topic alweer vergeten
Ik heb net smsje gekregen dat ze in Oostenrijk zijn en dat ze morgen avond ofzo thuis zijn
Pfhew..Ik was bang dat ik zou moeten leren te koken en schoonmaken![]()
* Devrim_ slurpt nog een kopje koffie![]()
Ik wou eigenlijk posten dat ze de auto leeg had terug gevonden maar er zijn mensen die ik ken die ook op FOK! posten/lurkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vergeten![]()
Nou, had dan een mooi verhaal einde verzonnen
Een echte vent maakt geen eten klaar en doet de afwas ook nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:03 schreef Oldbie het volgende:
Leuk dat het goed is afgelopen
Maar verander je ondertitel even. Je heb laten zien dat je niet een echte vent bent.
Huilie
LUL, had iets eerder aan dit topic gedachtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:04 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Een echte vent maakt geen eten klaar en doet de afwas ook niet
Ik heb m'n ouders nodig
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:57 schreef Oldbie het volgende:
[..]
112 "Met 112, hoe kan ik u helpen"
Devrim_ "Mijn ouders zijn kwijt"
112 "Kwijt? Hoezo?"
Devrim_ "Ik kan ze niet bereiken"
112 "Waar moeten ze zijn dan?"
Devrim_ "Ergens tussen Istanbul en hier"
112 "Oei, ja, we gaan gelijk op zoek"
Tuurlijk, 112 bellen. De oplossing voor alles![]()
Geen idee. Maakt mij dat wat uit?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:09 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
was ik dan ergens ooit serieus?
nou dan!
Om het goed te maken met jouquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
LUL, had iets eerder aan dit topic gedacht, dan had ik niet hoeven meeleven
.
Okquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Om het goed te maken met jou
[[url=http://xs318.xs.to/xs318/07326/OlsenTwins13.jpg]afbeelding]
Poep in je ogen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:17 schreef Oldbie het volgende:
Anorexia alert!!!!!
Dat ziet er toch niet uit???
weheh op me andere account enzoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Thank you,. Waarom ben jij nooit op MSN
Toen waren ze nog heeeeeeeerlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:29 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Nee
[..]
Toen zagen ze er dus ook al niet uit
Komt er op de FP nog een nieuwsbericht hierover?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:27 schreef Shitonya het volgende:
een vreugde dansje maken
jaja doe nou maar stoer, je lag bijna te pissen in je broek omdat je mama en papa kwijt waren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:01 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk posten dat ze de auto leeg had terug gevonden maar er zijn mensen die ik ken die ook op FOK! posten/lurken..
Owjah we moeten toch eens meetenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:01 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk posten dat ze de auto leeg had terug gevonden maar er zijn mensen die ik ken die ook op FOK! posten/lurken..
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:59 schreef Devrim_ het volgende:
..Ik heb net smsje gekregen dat ze in Oostenrijk zijn..
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:04 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Een echte vent maakt geen eten klaar en doet de afwas ook niet
Ik heb m'n ouders nodig
mét hoofddoek + snor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben vast een verrassing voor je meegebracht: een vrouw!![]()
Nou zeg.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |