Daar hou ik me dus nooit mee bezig eigenlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:34 schreef Ynske het volgende:
ach oud is best gezellig
vooral nu met al die klonen, heerlijk achterhalen wie wie is
ik lees er vrij veelquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar hou ik me dus nooit mee bezig eigenlijkIk post in bepaalde topics, lurk in de andere, maar me echt mengen in een discussie heb ik ooit 1 keer gedaan ofzo.
Gewoon gezellig doen waar het mij uitkomt en de rest negeren, zouden meer mensen wel moeten doen ginder
Tsja, Brabant hèquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:33 schreef Pheno het volgende:
Dat was ik pas om 1.00
Wel binnen het half uur naar Brabant getuft, maar ja, daar was het ook nog gezellig
21 uur wakker zijn ftw
Sorry, ik schoot erg in de lachquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:45 schreef Ynske het volgende:
of een kloon aanmaken omdat ze niet normaal behandeld worden door de rest vanwegen wat akkefietjes, vervolgens als kloon normaal behandeld worden en dan naar een meet komen onder de naam van de kloon
Ach, ik ben wat gewend van die koekebakkers.quote:
Hoef je je toch niet voor te schamen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik lees er vrij veeljah ik weet t
posten de laatste tijd ietsje meer
Mja, zie, zo'n dingen merk ik dan zelfs niet. Ik geef het toe, om persoonlijke redenen mijd ik ook bepaalde topics (vooral bv Z&G) dus dat van de klonen kom ik praktisch nooit tegenquote:maar ik vind t geniaal als mensen een kloon gaan aanmaken omdat niemand mag weten dat ze weer zwanger zijn, en dan vervolgens zichzelf verlullen.
of een kloon aanmaken omdat ze niet normaal behandeld worden door de rest vanwegen wat akkefietjes, vervolgens als kloon normaal behandeld worden en dan naar een meet komen onder de naam van de kloon
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:47 schreef Pheno het volgende:
Ach, ik ben wat gewend van die koekebakkers.
dat is nog iets dat ik kan begrijpen, maar leg t er dan niet zo dik bovenopquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoef je je toch niet voor te schamen?Ik post of lees er telkens als ik op FOK! kom
![]()
[..]
Mja, zie, zo'n dingen merk ik dan zelfs niet. Ik geef het toe, om persoonlijke redenen mijd ik ook bepaalde topics (vooral bv Z&G) dus dat van de klonen kom ik praktisch nooit tegen![]()
Maar ik kan wel begrijpen dat als er familie meeleest je liever niet onder jouw gewone account een foto plaatst van jouw positieve testMaar zoals ik me nu voel, zou ik het ook niet melden voor de 12 weken om zijn (toch niet in zo'n topic, misschien wel aan een paar mensen via PM ofzo
en dat zouden dan eerder mensen zijn uit deze reeks dan uit OUD denk ik
).
quote:
Bwa, ik heb het één keer meegemaakt in OUD dat iemand het mij vertelde omdat het nu eenmaal iemand was waar ik goed mee overeenkwam. Ik was er constant tegen bezig in verschillende topics en ik had niet door wie het wasquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is nog iets dat ik kan begrijpen, maar leg t er dan niet zo dik bovenop
daarbij, wat is het nut om dan wat sommigen ook doen via PM te vertellen wie je bent
Verwarming geen optie?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik kruip terug in bed. Veels te koud hier in dat kamertje.
Nodig ze uit, probleem opgelostquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:00 schreef Ynske het volgende:zit ik nu nog hier... zo kom ik nooit bij mijn ouders
Ben je nu nog aan het gapenquote:
dan wordt het of thuis blijven of zo je auto inquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:00 schreef Ynske het volgende:zit ik nu nog hier... zo kom ik nooit bij mijn ouders
laat ik eens beginnen met onder de douche te springenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dan wordt het of thuis blijven of zo je auto in
Als je maar oppast, straks hebben we er nog 1 met hersenschudding....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat ik eens beginnen met onder de douche te springen
Dat zou op zich een goed plan kunnen zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat ik eens beginnen met onder de douche te springen
Ik heb me om half 8 nog een keer omgedraaid, was echt nog te moe om op te staan toenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:07 schreef Pheno het volgende:
Heb wat liggen lezen in bed. Ben altijd verdomd vroeg wakker
foto'squote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, was heel gezellig, leuke foto's ook
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:44 schreef Pheno het volgende:
Ja, een beetje mijn oranje poten posten
Iddquote:
Er zijn ook hele mooie die je plat tegen de muur kan hangen, is dat niet leuker?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb "mijn" klok gevonden.![]()
Altijd al een soort stationsklok willen hebben, nu heb ik me toch twee mooie gevonden.
[afbeelding] of deze
[afbeelding]
Jahwel, maar bed ligt lekkerder.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:00 schreef Pheno het volgende:
Verwarming geen optie?
Die wil ik juist niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn ook hele mooie die je plat tegen de muur kan hangen, is dat niet leuker?
Dan zijn deze wel leuk jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die wil ik juist niet.![]()
Standaard.
Ja, gehak. Het is gewoon niet mijn plekje. Ik kom er dan ook nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 09:31 schreef leonieke het volgende:
Wat een gehak op OUDIk hoop dat jullie niet zo denken over alle OUD-posters
Maar goeiemorgen
Fucking holbewonersquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:03 schreef JDude het volgende:
Oh, Fles!
We hadden gisteren echt gelijk over die perrontoegang-controleurs.
In Breda stonden ze weer hoor! Net toen we er langs liepen, de een tegen de ander:
"Maar in Gilze-Rijen is toch helemaal geen station?"
Wel MSN baar?quote:
Ahhuh. Jij beldequote:
Ik belde idd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahhuh. Jij belde. JD schreeuwde er ook hard doorheen hoor gisterenavond.
dan is t goed!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neh, was me te ver weg. En jij was er niet he.![]()
Blijf er maar op doorhakken danquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar jij ben wel lief hoor niekske
Precies. En niet bepaald de meest charmante, ookquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:35 schreef Kuukske het volgende:
Het zijn alleen foto's van Fles, JDude en mij. De rest wilde niet gekiekt worden.
Nee inderdaad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies. En niet bepaald de meest charmante, ook![]()
Dit klinkt toch anders erg interessant.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En niet bepaald de meest charmante, ook![]()
Niet vissenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
Dit klinkt toch anders erg interessant.![]()
quote:
Jij had speciale visbitterballen gisteren?quote:
Ow ik weet niet wat ik bij pa en ma te eten krijg. Kan moeilijk erg smerig wezenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:45 schreef Kuukske het volgende:
Nee, vanavond courgette in de ovenpasta.
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
Ik neem me zo een stuk vlaai op het 13e levensjaar van mijn jongste.
Hebben die ook oranje poten?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga even de badeend uithangen.
Gefeli!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
Ik geloof het wel..quote:
Zou wat zijn trouwens zeg: als er zeg maar 2 homo's in het Nederlands elftal zouden spelen, en dan bij een club als Juventus, met wit en zwart als clubkleurenquote:
flicitaart!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
Proficiatquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
Ik snap 'm niet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou wat zijn trouwens zeg: als er zeg maar 2 homo's in het Nederlands elftal zouden spelen, en dan bij een club als Juventus, met wit en zwart als clubkleuren
quote:
Dankje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Proficiat
De puberteit is er nu dus helemaal
quote:
Klik eens op de link in Pheno zn sigquote:
quote:Ze hebben van die kleine
maar ook wel van die grote
Een witte buik, een zwarte rug
en twee oranje poten!
Ik heb er nog geen liedje van kunnen vindenquote:
dns instellingen zelf instellen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:16 schreef Ynske het volgende:
Is er hier toevallig een wonderkind die me kan helpen?
Thuis ADSL netwerk => via draadloze verbinding en laptop werkt! Heb DNS.
echter bij de vaste pc, krijg ik via dezelfde draadloze verbinding geen DNS.
Weet iemand toevallig wat ik ervoor moet doen om deze wel te verbinding te krijgen?
dns staat net als ipadres op automatisch verkrijgenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
dns instellingen zelf instellen?
of als dat al aangevinkt is dat uit zetten en router/modem de DNS-instellingen door laten geven
vul anders handmatig je gegevens in.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dns staat net als ipadres op automatisch verkrijgen
op laptop geeft ie bij ipconfig aan bij de dns: lokaal
dat gaat niet, aangezien je dan getallen moet invullen en ik totaal geen idee heb wat voor dns je moet hebben als je het in getallen moet invullenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
vul anders handmatig je gegevens in.
welke provider heb je?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat gaat niet, aangezien je dan getallen moet invullen en ik totaal geen idee heb wat voor dns je moet hebben als je het in getallen moet invullen
kijk anders hier-> http://www.mixfix.nl/helpfiles/algemeen/dnsnederland.aspquote:
tiscaliquote:
werkt helaas ook nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
kijk anders hier-> http://www.mixfix.nl/helpfiles/algemeen/dnsnederland.asp
dan zou je bij primair 195.241.48.33 in moeten vullen, en bij secondair 195.241.49.33quote:
heb ik gedaanquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan zou je bij primair 195.241.48.33 in moeten vullen, en bij secondair 195.241.49.33
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |