quote:
Het enige wat die doen is op het strand in Mexico met een Corona in de hand "de Wedstrijden" op Talpa volgen, om vervolgens Engelaar ofzo te scoutenquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:49 schreef Longmen het volgende:
Wel een record die 30 miljoen, wat was Overmars ook alweer?
Gelijk met van Nistelrooy als hij voor 30 miljoen gaat.quote:Duurste verkoop uit de Eredivisie - Ruud van Nistelrooy (30 miljoen euro) (2001)
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:50 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Het enige wat die doen is op het strand in Mexico met een Corona in de hand "de Wedstrijden" op Talpa volgen, om vervolgens Engelaar type Colin ofzo te scouten.
Overmars:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:49 schreef Longmen het volgende:
Wel een record die 30 miljoen, wat was Overmars ook alweer?
Dan scouten ze wel in het buitenlandquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:50 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Het enige wat die doen is op het strand in Mexico met een Corona in de hand "de Wedstrijden" op Talpa volgen, om vervolgens Engelaar ofzo te scouten.
Geen zin in nog een Delorge?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan scouten ze wel in het buitenland![]()
Doelde op duurste transfer voor een Nederlander. Dat is nu nog steeds Overmars van Arsenal naar Barcaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Gelijk met van Nistelrooy als hij voor 30 miljoen gaat.
Marc Overmars is voor ongeveer 15 miljoen gulden/ 6,5 miljoen Euro verkocht aan Arsenal.
Kijk één type Delorge halen was natuurlijk al fantastisch, een tweede is realistisch gezien gewoon onhaalbaar. Helaas.quote:
Maar de vraagprijs is 30 miljoenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:55 schreef Roeni3 het volgende:
Waarom zegt iedereen hier 30 mil? Het is toch 24 miljoen? NU.nl: "Martin van Geel bevestigt bod 24 miljoen euro"
http://www.nu.nl/news/119(...)neijder_serieus.html
Er komt vandaag nog een nieuw hoger bod van Real.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:55 schreef Roeni3 het volgende:
Waarom zegt iedereen hier 30 mil? Het is toch 24 miljoen? NU.nl: "Martin van Geel bevestigt bod 24 miljoen euro"
Daarom noemen ze het een openingsbod.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:55 schreef Roeni3 het volgende:
Ik weet niet waar je dat van vNistelrooy vandaan hebt, maar die is toen voor 61 miljoen gulden van PSV naar Man Utd gegaan (= 27,7 miljoen euro)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Gelijk met van Nistelrooy als hij voor 30 miljoen gaat.
Marc Overmars is voor ongeveer 15 miljoen gulden/ 6,5 miljoen Euro verkocht aan Arsenal.
Dat is natuurlijk een geweldig hoog bedrag voor zo'n speler. Voor dat geld kun je een topverdediger en een topmiddenvelder halen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:55 schreef Roeni3 het volgende:
Dat was toch tegen de 17 miljoen euro?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:56 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat van vNistelrooy vandaan hebt, maar die is toen voor 61 miljoen gulden van PSV naar Man Utd gegaan (= 27,7 miljoen euro)
Financieel gezien wel. Maar de onderhandelingspositie is nou wel zwaar verneukt. Elke club weet nu dat je wanhopig bent én dat je geld hebt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een geweldig hoog bedrag voor zo'n speler. Voor dat geld kun je een topverdediger en een topmiddenvelder halen.
Heb je nog een paar leuke tropische namen ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een geweldig hoog bedrag voor zo'n speler. Voor dat geld kun je een topverdediger en een topmiddenvelder halen.
61 miljoen gulden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:59 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat was toch tegen de 17 miljoen euro?
Voor elk sterretje vertrekt er eenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:56 schreef Urquhart het volgende:
Het komt gewoon door die sterretjes boven het logo. Sinds dat er is, gaat het verkeerd
We hebben het hier wel over de scouts van Ajax he. Zou niet weten wie er nu nog gehaald kan worden.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:56 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat van vNistelrooy vandaan hebt, maar die is toen voor 61 miljoen gulden van PSV naar Man Utd gegaan (= 27,7 miljoen euro)
We gaan het gewoon intern oplossen met Lindenberghquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:59 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over de scouts van Ajax he. Zou niet weten wie er nu nog gehaald kan worden.
Ik moest net al lachen om de optie Sarpongquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We gaan het gewoon intern oplossen met Lindenbergh
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We gaan het gewoon intern oplossen met Lindenbergh
Donk (die scoort toch al meer voor Ajax dan voor AZ), Defour, Fellaini: Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:59 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over de scouts van Ajax he. Zou niet weten wie er nu nog gehaald kan worden.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Donk (die scoort toch al meer voor Ajax dan voor AZ),
Ajax maakt het toch altijd na beurstijd bekend?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:06 schreef kreischer2000 het volgende:
Mocht he vandaag naar buiten komen dan moet het wel snel gebeuren want de beurs sluit zo
Ja, alleen zijn scout rapporten denk ik nog niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:07 schreef VoreG het volgende:
Hebben we die scout van PSV eigenlijk al binnen?
Donk kunnen we krijgen voor minimaal 25 miljoen als het aan Scheringa ligt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Donk (die scoort toch al meer voor Ajax dan voor AZ), Defour, Fellaini: Zo moeilijk is het toch niet?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:59 schreef D1 het volgende:
[..]
Hoop dat Martin standaard een potje vaseline bij zich heeft![]()
Arbitragecomissie!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Donk kunnen we krijgen voor minimaal 25 miljoen als het aan Scheringa ligt.
Hoezo? Heeft Stormvogels Telstar nog een speler nodig?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:05 schreef Cordoba32 het volgende:
heeft Wooter al een nieuwe club?
Dat winnen we nooit want zowel de beker als de playoffs hadden we niet gewonnen zonder Ryan Donkquote:
Zou kunnen de English version is supersnel. Misschien wordt er iets geupdate.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:23 schreef sjimz het volgende:
ajax.nl is retetraag, zal er iets bekend worden?
Waarom zouden die geld krijgen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:26 schreef Mooi_boy het volgende:
24 miljoen is wel rete veel geld... Alleen je verliest dan wel je allerbeste speler. Krijgt FC Utrecht nog een deel?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:23 schreef sjimz het volgende:
ajax.nl is retetraag, zal er iets bekend worden?
quote:Maak kans op een Ajax TV dvd
Amsterdam, 10 aug 2007
De strijd tussen Ajax en PSV om de Johan Cruijff Schaal vormt de opening van het seizoen 2007-2008. Via de Ajax sms-diensten hoef je ook in het nieuwe seizoen niets te missen.
Geef je op voor een van de drie sms-diensten en je maakt kans op de Ajax-dvd van Ajax TV. Ajax geeft 10 dvd's weg aan 10 willekeurige supporters die zich hebben aangemeld. Kijk in de rubriek Mobiel hoe je je eenvoudig kunt opgeven.
Hij heeft toch nooit voor FC Utrecht gespeeld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:26 schreef Mooi_boy het volgende:
24 miljoen is wel rete veel geld... Alleen je verliest dan wel je allerbeste speler. Krijgt FC Utrecht nog een deel?
Hij heeft daar nooit gespeeld hoor?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:26 schreef Mooi_boy het volgende:
Temeer ook omdat de kosten voor de aankoop van Huntelaar destijds een argument waren om de prijzen omhoog te gooien...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:35 schreef PLAE@ het volgende:
Zou je het geld van je seizoenskaart nog terug kunnen krijgen? Dit kost je toch zeker veel kijkplezier.
Volgens mij kwam ie van DOVO of Elinkwijk toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft toch nooit voor FC Utrecht gespeeld.
DOSquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ie van DOVO of Elinkwijk toch?
Waarom zou Utrecht een deel krijgen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:26 schreef Mooi_boy het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Aborah!
Maak je nou een grapje?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben wel benieuwd: krijgt Utrecht nog een deel van de transfersom?
Goeiemorgen, Dylan Dog.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben wel benieuwd: krijgt Utrecht nog een deel van de transfersom?
maar goed voor een voldoende daar moet je toch niet tevreden mee zijn?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:35 schreef Sethje het volgende:
Vogel zou het verassend goed doen denk ik. Ikhad toen bij psv ook een hekel aan hem maar hij was toch altijd goed voor een voldoende
Die serieuze reacties er ook opquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Sand kent mij al wat langer dan vandaag...
Ajax geeft zelf ook aan dat er geen één-op-één vervanger is. Op zich zou ik Vogel wel een optie vinden, maar dat is meer iemand voor op de plek van Davids zeg maar. Vogel geeft amper assists en scoren doet ie al helemaal niet, maar aan welke spelers dacht jij?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:36 schreef Chivu het volgende:
Grappig, Sneijder vertrekt en er worden alle mogelijke spelers genoemd, behalve een speler voor de positie van Sneijder
stfuquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:34 schreef cultheld het volgende:
Ik gok op aankopen als Engelaar en Vogel.
PI's zijn voor nitwits. Dat is hetzelfdde als Seth Gaaikema die al vantevoren aangeeft dat ie een grapje gaat maken.quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:40 schreef VoreG het volgende:
Ik blijf Engelaar een optie vinden. Goede sterke speler en een Nederlander.
Seth Gaaikema en grapjes?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
PI's zijn voor nitwits. Dat is hetzelfdde als Seth Gaaikema die al vantevoren aangeeft dat ie een grapje gaat maken.
OT: Vogel, komop zeg. Die gozer is toch geen aanwinst voor Ajax. Dadelijk gaan jullie van datzelfde saaie voetbal spelen als PSV maar dan zonder prijzen te winnen.
Ten eerste denk ik dat Kennedy hem wel redelijk kan vervangen. En dan creeer je ook een plek voor Rommedahl.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:36 schreef Chivu het volgende:
Grappig, Sneijder vertrekt en er worden alle mogelijke spelers genoemd, behalve een speler voor de positie van Sneijder
Wat de fuck boeit het of 't een Nederlander is? Like SRSLY.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:40 schreef VoreG het volgende:
Ik blijf Engelaar een optie vinden. Goede sterke speler en een Nederlander.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:42 schreef Sethje het volgende:
En Ajax is gelukkig weer eens te laat voor een Pienaar ofzo. Of had VD Meyde teruggehaald en dan Kennedy op als schaduw optie op 10.
Natuurlijk wel een nadeel dat Engelaar geen PSV verleden heeft.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:34 schreef cultheld het volgende:
Ik gok op aankopen als Engelaar en Vogel.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:42 schreef Sethje het volgende:
[..]
Riquelme = arrogante zak, geen teamspeler
Modric okee, nooit/nauwelijks zien spelen
D'Alessandro 10 doelpunten in 5 jaar,![]()
Sahin = 010?
Perez = Meen je dit?
Van der Vaart = ja, die gaat weer salaris inleveren![]()
SRSLY? Geweldige afkorting!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat de fuck boeit het of 't een Nederlander is? Like SRSLY.
eens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
SRSLY? Geweldige afkorting!
Omdat ik vind dat je als Nederlandse club voornamelijk met Nederlandse spelers moet spelen. Kan je een goede voetballer halen die ook nog Nederlander is, dan moet die ten alle tijden de voorkeur krijgen boven een ander.
Connaissez-vous monsieur Gaaikema?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Seth Gaaikema en grapjes?![]()
OT: Vogel, blijf aub weg!![]()
Helemaal waar... komt nog bij dat ik zelden spelers heb gezien met zo'n beroerd schot als Pienaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Pienaar...![]()
Komop zeg, dat soort spelers moet je toch niet meer willen als je als Ajax zijnde vooruit wilt. Net zoals dat PSV spelers als Vogel en kezman nooit meer terug moet halen, moet Ajax Pienaar en Van der Meyde gewoon nooit terugwillen. Alleen spelers die je club verlaten als grote jongen (type evt. Sneijder, Seedorf en Van Nistelrooij/Van Bommel) moet je terug willen hebben.
Of we verkopen Rodney aan Realquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:49 schreef Chivu het volgende:
Speelt Rodney niet toevallig op 10? Anders moeten we die maar in het diepe gooien
Met z'n verleidingsdansjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik was blij dat Pienaar opsodemieterde. Overschatte voetballer.
"Real koopt verkeerde Sneijder voor 30 miljoen"quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Of we verkopen Rodney aan Real![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |