Waarom zouden die geld krijgen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:26 schreef Mooi_boy het volgende:
24 miljoen is wel rete veel geld... Alleen je verliest dan wel je allerbeste speler. Krijgt FC Utrecht nog een deel?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:23 schreef sjimz het volgende:
ajax.nl is retetraag, zal er iets bekend worden?
quote:Maak kans op een Ajax TV dvd
Amsterdam, 10 aug 2007
De strijd tussen Ajax en PSV om de Johan Cruijff Schaal vormt de opening van het seizoen 2007-2008. Via de Ajax sms-diensten hoef je ook in het nieuwe seizoen niets te missen.
Geef je op voor een van de drie sms-diensten en je maakt kans op de Ajax-dvd van Ajax TV. Ajax geeft 10 dvd's weg aan 10 willekeurige supporters die zich hebben aangemeld. Kijk in de rubriek Mobiel hoe je je eenvoudig kunt opgeven.
Hij heeft toch nooit voor FC Utrecht gespeeld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:26 schreef Mooi_boy het volgende:
24 miljoen is wel rete veel geld... Alleen je verliest dan wel je allerbeste speler. Krijgt FC Utrecht nog een deel?
Hij heeft daar nooit gespeeld hoor?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:26 schreef Mooi_boy het volgende:
Temeer ook omdat de kosten voor de aankoop van Huntelaar destijds een argument waren om de prijzen omhoog te gooien...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:35 schreef PLAE@ het volgende:
Zou je het geld van je seizoenskaart nog terug kunnen krijgen? Dit kost je toch zeker veel kijkplezier.
Volgens mij kwam ie van DOVO of Elinkwijk toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft toch nooit voor FC Utrecht gespeeld.
DOSquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ie van DOVO of Elinkwijk toch?
Waarom zou Utrecht een deel krijgen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:26 schreef Mooi_boy het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Aborah!
Maak je nou een grapje?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben wel benieuwd: krijgt Utrecht nog een deel van de transfersom?
Goeiemorgen, Dylan Dog.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben wel benieuwd: krijgt Utrecht nog een deel van de transfersom?
maar goed voor een voldoende daar moet je toch niet tevreden mee zijn?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:35 schreef Sethje het volgende:
Vogel zou het verassend goed doen denk ik. Ikhad toen bij psv ook een hekel aan hem maar hij was toch altijd goed voor een voldoende
Die serieuze reacties er ook opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |