ElizabethR +1quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:23 schreef ElizabethR het volgende:
as soon as possible
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:22 schreef Terpentin07 het volgende:
Kan iemand het topicnummer wijzigen.Het staat nu op 393.Of zijn jullie zo snel geweest.
puntjes husselen vind je wel leuk ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Da's pertinent NIET waar!! De grapjes zijn meestal gewoon leuk in het topic.
Bovendien maakt iedereen wel eens een grapje
Het enige wat ik niet te pruimen vind is als Tong een nieuw topic opent.
Ah, daar. Ik dacht dat je de topic titel bedoelde.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
bij de punten.ik dacht eerst huh?
Tong80:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef tong80 het volgende:
Ik ben in tegenstelling wat velen denken een PC noob.
Wat wil je daar mee zeggenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:28 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Tong80:
Statistieken
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 255670 (gemiddeld 105 per dag)
Tja, tong je edit toch ook wel eens een post?? Nou,met die puntentelling is het niet anders. Je drukt op de editknop na het openen van het topic en telt de stand uit het vorige topic bij de stand die je hebt gekopieerd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef tong80 het volgende:
Ik ben in tegenstelling wat velen denken een PC noob. Ben al blij als ik hem aan kan zetten. Heb in het begin grapjes gemaakt. Maak ik nog wel eens maar niet om het topic kwaad te doen. Ik opende laatst het nieuwe topic was al blij dat me dat lukte. Had er echt geen idee van dat ik daarmee iets verkeerds dee. Ik zit hier echt niet omkk de clown uit te hangen of jullie feeste te verpesten. Als het zo overkomt geef ik weer eens mijn excuses zoals ik een paar dagen geleden al deed. Ik ben een fokker die in velo topics zich thuis voelt. Tot voor kort was dat hier ook zo. Voel me steeds minder thuis hier. Zonder dat ik er wat aan kan doen.
Er werd het nummer van de tussenstand bedoelt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:30 schreef MadMaster het volgende:
En niet lopen zeiken over topicnummers in de OP, want daar heb ik vanmiddag een half uur op lopen bloeden...
relax.wat heeft vandaag iedereen een slechte humeur.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:30 schreef MadMaster het volgende:
En niet lopen zeiken over topicnummers in de OP, want daar heb ik vanmiddag een half uur op lopen bloeden...
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Macrame
quote:
Dat is precies wat Tong zegt, juist omdat hij een Oldbie is en superposter, denkt iedereen dat hij goed met de computer overweg kan, maar dat is dus niet zo.quote:
Je kent mequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is precies wat Tong zegt, juist omdat hij een Oldbie is en superposter, denkt iedereen dat hij goed met de computer overweg kan, maar dat is dus niet zo.
Ik ben bang dat we een stap-voor-stap beschrijving moeten maken voor Tong, eentje die drie keer zo lang is als die in de OP.
Sry, maar ik ben de hele dag weggeweest en ben net thuis. Ik heb inderdaad het vorige topic geopend en de punten niet bijgewerkt. Het spijt me dat ik daar geen tijd voor heb gehad. Voortaan zal ik dat vermelden zodat we wellicht een andere oplossing kunnen vinden. Mad, bedankt voor het bijwerkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:49 schreef MadMaster het volgende:
Punten zijn bijgewerkt.
Volgende keer als iemand de punten een keer niet bijwerkt en ik open het volgende topic, is die persoon al z'n punten kwijt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |