Geck, ik ga niet tegen mn tante lopen zeggen dat ik geen boxer aan hebquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:38 schreef Ryoga het volgende:
![]()
wees blij dat die tante niet hot is, dan had je nu wel een probleempje
nee maar ik denk dat ze dat vanzelf wel merktquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:40 schreef got.rice het volgende:
[..]
Geck, ik ga niet tegen mn tante lopen zeggen dat ik geen boxer aan heb![]()
Ben je Surinaams?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:39 schreef RuttieQ het volgende:
Ik heb op vakantie gewoon de deur opengebeukt met mn kont... (Das serieus, heb dr een filmpje van)![]()
Mn broek is vrij ruim van binnen dus dat kunnen ze niet merkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:41 schreef Ryoga het volgende:
[..]
nee maar ik denk dat ze dat vanzelf wel merkt![]()
Ja dankje, leuk cadeautje voor zometeen als ik weer binnen benquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:42 schreef Tahiti het volgende:
Wil je niet weten waar je katten nu maar gaan scheiten aangezien jij er met hun bak vandoor bent?![]()
Lezen is niet je sterkste punt he?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:46 schreef Razor21 het volgende:
Dus nu zit je echt serieus gewoon in je boxer / slippers / ongewassen kop bij het bedrijfje waar je moeders vriend werkt?
Geef even de naam van die club![]()
![]()
![]()
Wel hoor wilde het alleen even zeker wetenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:51 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt he?![]()
Ik heb de situatie uitgelegd aan hun en ze komen dus over een half uur a drie kwartier en hoe ze het gaan doen mogen hun weten, als ik maar daarna lekker weer thuis kan zitten!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:20 schreef Mikkie het volgende:
Amateur.
En hoe moet de woningbouw nu jouw deur openmaken, als de sleutel er nog in zit?
Komt er een mannetje, pakt een steen. Tieft het in de ruit van je voordeur / achterdeur en opent op die manier jouw deur. Dan zal hij een plank voor de ruit timmeren en dan is het afwachten op de glaszetter.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:53 schreef got.rice het volgende:
[..]
Ik heb de situatie uitgelegd aan hun en ze komen dus over een half uur a drie kwartier en hoe ze het gaan doen mogen hun weten, als ik maar daarna lekker weer thuis kan zitten!![]()
zit je daar nog steeds?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:53 schreef got.rice het volgende:
[..]
Ik heb de situatie uitgelegd aan hun en ze komen dus over een half uur a drie kwartier en hoe ze het gaan doen mogen hun weten, als ik maar daarna lekker weer thuis kan zitten!![]()
alleen is dit wel echt gebeurdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:23 schreef Razor21 het volgende:
Dit had een rollereinz topic van mij kunnen zijn![]()
Je kan zeggen wat je wil, maar lef heeft 'ie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:14 schreef Devlinsect het volgende:
Wat een gast. Huurt via een woningbouw vereniging waar 9 van de 10 x het glas vergoed wordt of bij de huurprijs inzit (je kan nog zeggen: ongelukje). Gaat ie bij een ander zitten bellen en wachten terwijl hij eruit ziet als een zwerver in pyama.![]()
Hij zal zich wel schamen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:15 schreef Razor21 het volgende:
Nou het is 1.5 uur verder update?
dus nu heb je een natte boxerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:18 schreef got.rice het volgende:
Ik zit thuis, er is geen raam ingeslagen, kostte mij maar 30 euroheb nu lekker een boxer aangetrokken en gedouched
dus in principe kan de topic op slot!
Why? Helaas ben ik geen webdesigner dan had hij er wel anders uitgezienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hij zal zich wel schamen.
Trouwens, wat een kk site is dat die u-movie in je ondertitel.
In principe wel. Maar je snapt vast wel dat je met zo'n verhaal eerst uitgelachen moet worden door heel FOK!.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:18 schreef got.rice het volgende:
Ik zit thuis, er is geen raam ingeslagen, kostte mij maar 30 euroheb nu lekker een boxer aangetrokken en gedouched
dus in principe kan de topic op slot!
Ja, mijn vriendin woont in Leiden.. ik woon zelf in Den Haag en ik ga dat dus echt niet lopen, vooral niet met te kleine slippers en blaren op mn poot en boxerloosquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:26 schreef heijnen het volgende:
lol wel respect voor TS dat ie dan niet naar die vriendin zelf gaat:D
Heb ik wel verdiend vind ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:23 schreef niekth het volgende:
[..]
In principe wel. Maar je snapt vast wel dat je met zo'n verhaal eerst uitgelachen moet worden door heel FOK!.
Meer movies die erom doen (nineties en dan BLUE en andere meuk).quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Why? Helaas ben ik geen webdesigner dan had hij er wel anders uitgezien![]()
LOL ik weet het ben er niet handig mee helaas met php , maar alle hulp is welkomquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:36 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Meer movies die erom doen (nineties en dan BLUE en andere meuk).
Betere lay out (alleen wit is zo saai).
Die linkerbar met keuzes is kut. Zou ik bovenaan doen.
etc.
etc.
![]()
Ik ken geen php anders had ik je wel geholpenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
LOL ik weet het ben er niet handig mee helaas met php , maar alle hulp is welkom![]()
maar je hebt wel rssquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
LOL ik weet het ben er niet handig mee helaas met php , maar alle hulp is welkom![]()
Ja maar die heb ik niet gemaaktquote:
Er stond nog een raam open op het dak (zolderraam) en ze zijn dus via de zolderraam van de buren naar mijn zolderraam geklommen en zijn ze binnengekomen en hebben ze de voordeur opgengemaakt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:34 schreef Ryoga het volgende:
hoe heeftie nou die deur opengekregen?
En dat kon je niet zelf doen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:49 schreef got.rice het volgende:
[..]
Er stond nog een raam open op het dak (zolderraam) en ze zijn dus via de zolderraam van de buren naar mijn zolderraam geklommen en zijn ze binnengekomen en hebben ze de voordeur opgengemaakt.
Liever hem dan mijquote:
wat een prutser ben je danquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:59 schreef Logical het volgende:
ken iemand waarvan de sleutel was gebroken in de voordeur terwijl diegene juist naar buiten wou. Helaas woonde die persoon echter niet op de begane grond en zat dus echt opgesloten. Hij de woningbouw gebeld en de situatie uitgelegd, werd het als reguliere aanvraag behandeld en dat kon dus een aantal dagen duren. Hij aangegeven dat dat toch echt niet kon en of het niet als een spoedgeval aangemerkt zou kunnen worden. Nou, na veel moeite was het vrouwtje aan de telefoon dan eindelijk bereid om iemand te sturen die het slot heeft zitten uitboren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |