Ik heb de situatie uitgelegd aan hun en ze komen dus over een half uur a drie kwartier en hoe ze het gaan doen mogen hun weten, als ik maar daarna lekker weer thuis kan zitten!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:20 schreef Mikkie het volgende:
Amateur.
En hoe moet de woningbouw nu jouw deur openmaken, als de sleutel er nog in zit?
Komt er een mannetje, pakt een steen. Tieft het in de ruit van je voordeur / achterdeur en opent op die manier jouw deur. Dan zal hij een plank voor de ruit timmeren en dan is het afwachten op de glaszetter.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:53 schreef got.rice het volgende:
[..]
Ik heb de situatie uitgelegd aan hun en ze komen dus over een half uur a drie kwartier en hoe ze het gaan doen mogen hun weten, als ik maar daarna lekker weer thuis kan zitten!![]()
zit je daar nog steeds?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:53 schreef got.rice het volgende:
[..]
Ik heb de situatie uitgelegd aan hun en ze komen dus over een half uur a drie kwartier en hoe ze het gaan doen mogen hun weten, als ik maar daarna lekker weer thuis kan zitten!![]()
alleen is dit wel echt gebeurdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:23 schreef Razor21 het volgende:
Dit had een rollereinz topic van mij kunnen zijn![]()
Je kan zeggen wat je wil, maar lef heeft 'ie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:14 schreef Devlinsect het volgende:
Wat een gast. Huurt via een woningbouw vereniging waar 9 van de 10 x het glas vergoed wordt of bij de huurprijs inzit (je kan nog zeggen: ongelukje). Gaat ie bij een ander zitten bellen en wachten terwijl hij eruit ziet als een zwerver in pyama.![]()
Hij zal zich wel schamen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:15 schreef Razor21 het volgende:
Nou het is 1.5 uur verder update?
dus nu heb je een natte boxerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:18 schreef got.rice het volgende:
Ik zit thuis, er is geen raam ingeslagen, kostte mij maar 30 euroheb nu lekker een boxer aangetrokken en gedouched
dus in principe kan de topic op slot!
Why? Helaas ben ik geen webdesigner dan had hij er wel anders uitgezienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hij zal zich wel schamen.
Trouwens, wat een kk site is dat die u-movie in je ondertitel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |