Het moet mij weer is gebeuren hoor, ik heb mezelf buitengesloten van mijn huis terwijl ik de kattenbak aan het legen was
Ik was nog niet echt helder (net wakker) en ik liep naar buiten met de kattenbak, leegde hem en gooide de deur dicht met sleutel en al aan de binnenkant. Seconde later merkte ik dat ik door eigen schuld mezelf heb buitengesloten waarna ik mezelf de tering in heb gescholden voor een minuutje.
![]()
Er is helemaal niemand thuis behalve de 2 fakking katten, door hun schijt zat ik buiten
Ik had dus helemaal niks behalve mijn pyjama bestaande uit een korte broek en een hemd en ik ben ook nog boxerloos en ik heb mezelf niet eens kunnen wassen of scheren
![]()
Ik liep op mijn blote voeten naar de achtertuin en ik zag een paar slippers die een paar maten te klein zijn en ook de achterdeur was op slot en ook daar zat een godverdomme sleutel aan de binnenkant
Ik heb dus hoe dan ook geen weg naar binnen kunnen vinden, alle ramen waren dicht terwijl ik ze normaal altijd open heb staan (en NU zijn ze toevallig dicht!) aan beide deuren hangen een sleutel aan de binnenkant dus... ik ben screwed laten we zeggen... het was ook lekker vroeg in de ochtend dus iedereen sliep nog
Maar mijn vriendin heeft een tante een straatje achter wonen waar ik dus later opkwam waar ik dus opzich langs kon komen om te bellen (Had geen telefoonnummers.. ken ze ook niet uit mijn hoofd omdat iedereen gvd per se een nieuw teringnummer moet hebben!) en om het nummer op te zoeken waar de vriend van mijn moeder werkt.. dus ik kom daar aan in mn pyjama, te kleine slippers waardoor ik blaren heb gekregen op mn poot en ongewassen/ongeschoren kop en ook nog zonder boxer (
![]()
) en ik vertel mijn verhaal en ik word een partij uitgelachen (Had ik zien aankomen) maar ik mocht dus gebruik maken van hun huistelefoon en computer/internet om het nummer op te zoeken.. en ik zit hier nog steeds achter de computer totdat ik een telefoontje terug krijg van de vriend van mijn moeder wanneer de woningbouwvereniging komt om me deur open te maken... en nog steeds boxerloos
i hate myself