abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52248828
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52248837
quote:
Fontein kan geen zekerheid geven over Sneijder

Sneijder bereikte vorige maand een akkoord om zeker nog een jaar bij Ajax te blijven. Die melding blijkt niet zo hard nu Real Madrid zich weer heeft gemeld. ,,Tot 31 augustus kan er nog van alles gebeuren" , aldus algemeen directeur Maarten Fontein over een mogelijk vertrek van Sneijder in De Telegraaf.

pi_52248846
Suarez dan waarschijnlijk toch op tijd fit voor de CL voorronde?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:55:33 #4
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52248879
Dag Sneijdert.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_52248909
Oeh Stefan Pettersson in de OP
pi_52248918
Ik heb het voorgevoel dat Sneijder alsnog gaat vertrekken.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:57:57 #7
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52248926
En Suarez heeft een wonderdokter
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_52248927
Luque gelinkt aan feyenoord
pi_52248940
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 08:57 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het voorgevoel dat Sneijder alsnog gaat vertrekken.
Dag titel
pi_52248949
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 08:58 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dag titel
Kan je wel zeggen ja.
pi_52248976
vd vaart halen als opvolger......
Ajax!!
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:01:32 #12
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52248992
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:00 schreef Cordoba32 het volgende:
vd vaart halen als opvolger......
"Ach, dat kan allemaal wel intern opgevangen worden "
Wanneer gaan jullie Schilder verhuren?
29.10 Novastar HMH
pi_52248993
Die komt echt niet terug nog. Ik denk aan Defour of die oud-Ajacied bij Anderlecht.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:02:15 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52249000
Sneijder alsnog laten gaan zou een mes in de rug van alle Ajacieden zijn. Dat kunnen ze echt niet meer maken als ze ooit nog een beetje geloofwaardighied over willen houden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52249011
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Sneijder alsnog laten gaan zou een mes in de rug van alle Ajacieden zijn. Dat kunnen ze echt niet meer maken als ze ooit nog een beetje geloofwaardighied over willen houden.
Amen!

Als Sneijder nu gewoon woensdag speelt, is t niet meer aantrekkelijk voor Real.
Die financiele klapper maken ze volgend jaar maar met KJH, Heitinga, Sneijder en Maduro
pi_52249017
Hoe doet Defour het eigenlijk?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:03:45 #17
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52249027
quote:
Tja, maar als Slop met een stijve bij van Geel aankomt, wat dan? Ik weet t nog zo net niet.
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:03:58 #18
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52249031
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:02 schreef Longmen het volgende:

[..]

Amen!

Als Sneijder nu gewoon woensdag speelt, is t niet meer aantrekkelijk voor Real.
Laten we dan daar maar op hopen he?
pi_52249037
quote:
Als ze met 30 miljoen komen is hij weg... believe me...
Ajax!!
pi_52249063
30 miljoen is ook wel heel erg veel geld natuurlijk. Probleem is dat de transferdeadline zo dichtbij is, normaliter zou je het elftal op meerdere plekken kunnen versterken van 30 miljoen.
pi_52249068
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hoe doet Defour het eigenlijk?
Is komend seizoen aanvoerder bij Standard.
pi_52249084
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 08:52 schreef Longmen het volgende:

[..]

Tja, als Madrid met zulke bedragen gaat smijten..
Ik hoorde Sneijder laatst zeggen dat hij beloofd bij Ajax te blijven, ook al komen clubs als Madrid met veel geld. Ben benieuwd of Sneijder zo betrouwbaar zal zijn..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52249085
Defour en Boussafa samen dan maar
pi_52249086
T zou de relatie HTC / Van geel ook niet te goede komen de verkoop van Wesley.
pi_52249111
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:07 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Tja, als Madrid met zulke bedragen gaat smijten..
Ik hoorde Sneijder laatst zeggen dat hij beloofd bij Ajax te blijven, ook al komen clubs als Madrid met veel geld. Ben benieuwd of Sneijder zo betrouwbaar zal zijn..
Als Real echt met 30 miljoen aanklopt dan denk ik dat Ajax Sneijder een duwtje gaat geven. 30 miljoen is voor een club als Ajax te veel geld.
pi_52249149
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:07 schreef Longmen het volgende:
T zou de relatie HTC / Van geel ook niet te goede komen de verkoop van Wesley.
Ten Cate is toch volgend jaar weg, dus daar ligt Van Geel denk ik niet wakker van.
pi_52249229
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ten Cate is toch volgend jaar weg, dus daar ligt Van Geel denk ik niet wakker van.
In tegendeel zelfs denk ik..... Maar we hebben toch een schaduwelftal? Van het vertrek van Sneijder was al eerder sprake dus denk dat daar wel een rijtje vervangers voorradig zijn... Bousaffa heeft voor Anderlecht al clvoorronde gespeeld toch?
Ajax!!
pi_52249331
Ja het schaduwelftal...ik vraag me af of dat er echt is. Zou Suarez nou gehaald zijn omdat er gewoon niemand anders voorhanden was of omdat Suarez nummer 1 target was en ze hem per se wilden hebben?

Edit: alle persberichten benadrukken ook hoe tevreden Ajax is met de afwikkeling van de transfer maar waarom loop je dan weg met een bod van 6.5 miljoen? Had dan gelijk dooronderhandeld tot 8/9 miljoen.
pi_52249521
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een lekkere werkbare situatie dan. En Sneijder weg dus de titelkansen nemen af en een verstoorde relatie. Volgend seizoen is ook al een leegloop dus tja...
pi_52249579
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:33 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een lekkere werkbare situatie dan. En Sneijder weg dus de titelkansen nemen af en een verstoorde relatie. Volgend seizoen is ook al een leegloop dus tja...
Sneijder is nog niet weg hoor.
En ik zou een bod van 30 miljoen nooit weigeren, maar wie ben ik.
pi_52249633
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:37 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja ik loop op de zaken vooruit.
Je kan het wel weigeren als je ziet wat bv een KJH / Maduro volgend jaar kan opbrengen. Bovendien nemen de sportieve aspiraties af en dat is verdomme toch de primaire taak van ajax?
pi_52249644
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:37 schreef sjimz het volgende:

[..]

nou?
Ajax!!
pi_52249655
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:39 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

nou?
Ik ben sjimz
pi_52249661
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:39 schreef Longmen het volgende:

[..]

Je kan het wel weigeren als je ziet wat bv een KJH / Maduro volgend jaar kan opbrengen. Bovendien nemen de sportieve aspiraties af en dat is verdomme toch de primaire taak van ajax?
Sinds de beursgang is dat bijzaak.
pi_52249681
quote:

[..]

Maduro levert volgend jaar toch niets op?
pi_52249692
Laat die smerige falangisten (o.a. wurgmoordenaars) daar in Madrid de kelere krijgen.
Sportieve inbreng
pi_52249694
quote:

[..]

Maduro levert volgend jaar geen stuiver op hoor, zoals het er nu uitziet. Huntelaar zal bij een goed seizoen ongetwijfeld een 25 miljoen minimaal op gaan leveren.
pi_52249702
Ik mag toch hopen dat er al wat lijntjes uitliggen om de vervanging van Sneijder zo snel mogelijk te regelen... alles boven de 25 miljoen is verschrikkelijk veel geld, eigenlijk kan Ajax zo'n bedrag niet laten lopen... voorhetzelfde geld breekt ie volgende week een been en heb je er ook niks aan dit seizoen...

De vraag is alleen wie? Suarez kan toch op de 10-positie uit de voeten met KJH voor zich?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52249716
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik mag toch hopen dat er al wat lijntjes uitliggen om de vervanging van Sneijder zo snel mogelijk te regelen... alles boven de 25 miljoen is verschrikkelijk veel geld, eigenlijk kan Ajax zo'n bedrag niet laten lopen... voorhetzelfde geld breekt ie volgende week een been en heb je er ook niks aan dit seizoen...

De vraag is alleen wie? Suarez kan toch op de 10-positie uit de voeten met KJH voor zich?
Kennedy

Ik zou Medunjanin wel bij Ajax willen zien, maar dat is meer dat ik een zwak voor die voetballer heb
pi_52249750
Kennedy zou Sneijder inderdaad kunnen vervangen. Rommedahl wordt dan de vaste rechtsbuiten. Het zou waarschijnlijk betekenen dat dit seizoen in het teken staat van het samenstellen van de selectie voor volgend seizoen (he wacht dat lijkt wel een overgangsjaar)
pi_52249804
Van Geel heeft sowieso flink wat werk te verzetten voor volgend seizoen:

1.Sneijder (vertrekt of nu of zeker volgend jaar)
2.Stam (stopt)
3.Davids (stopt of gaat nog hooguit een jaar verder)
4.Urzaiz (contract loopt af; stopt?)
5.Huntelaar (vertrekt waarschijnlijk volgend jaar)
6.Heitinga (overweegt te vertrekken)
7.Maduro (contract loopt af)
pi_52249822
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef TheVulture het volgende:

Lijkt me geen goed plan...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:49:50 #43
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52249851
Weer een overgangsjaar? We zitten in een overgangs decennium!
Get woke, go broke!
pi_52249898
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:48 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Lijkt me geen goed plan...
Mij ook niet. De 10 is bij Ajax een spelverdelende positie. Suarez is toch meer de man van de actie in het strafschopgebied. Ik zie Suarez ook niet echt Huntelaar opvolgen althans niet in het klassieke Ajax-systeem. Ik vind Suarez geen man waar je een aanval aan ophangt zoals het Ajax-systeem voorschrijft.

4-4-2 dan maar?
pi_52249911
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Maduro levert volgend jaar geen stuiver op hoor, zoals het er nu uitziet. Huntelaar zal bij een goed seizoen ongetwijfeld een 25 miljoen minimaal op gaan leveren.
Ja oke, Johnny dan bv. Of wie weet speelt Suarez wel weergaloos
Dat cashen moet maar eens kappen.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:54:32 #46
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52249957
Geld is fijn, maar niet als je elk jaar weer opnieuw moet beginnen. Je weet als Ajax dat je je beste spelers op een gegeven moment krijtraakt, maar idd dat lijstje voor volgend jaar is schrikbarend...

Ik hoop dan echt dat er een aantal jeugdspelers doorbreken dit jaar onder begeleiding van Stam en Davids oa....
Get woke, go broke!
pi_52250020
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:52 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ja oke, Johnny dan bv. Of wie weet speelt Suarez wel weergaloos
Dat cashen moet maar eens kappen.
Ik ben het helemaal met je eens. Helaas heeft Ajax daar minder en minder invloed op. Emanuelson is nog niet genoemd in dit topic maar wat denk je als die zich dit seizoen doorontwikkelt en een paar goede wedstrijden in de CL speelt? Als iemand 20 miljoen neerlegt dan kan niemand daar nee tegen zeggen.

Wat mij wel verbaast is dat het bij PSV zo rustig is tijdens transferperiodes en dat het bij ons zo vaak een duiventil is. De basis van PSV ligt al seizoenen min of meer vast en je ziet het resultaat.
pi_52250229
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Mij ook niet. De 10 is bij Ajax een spelverdelende positie. Suarez is toch meer de man van de actie in het strafschopgebied. Ik zie Suarez ook niet echt Huntelaar opvolgen althans niet in het klassieke Ajax-systeem. Ik vind Suarez geen man waar je een aanval aan ophangt zoals het Ajax-systeem voorschrijft.

4-4-2 dan maar?
Eens.

Suarez op 10 zetten is vragen om problemen. Suarez is een pingeldoos en met dat gepingel van hem komt hij soms erg ver. Erg leuk om naar te kijken en vooral aan het eind van de competitie behoorlijk effectief. Maar er zit natuurlijk ook een keerzijde aan, Suarez lijdt ook vaak balverlies en dat lijkt mij op 10 niet echt fijn. Suarez kiest namelijk ook vaak voor een acite terwijl simpel afgeven beter zou zijn.
Maargoed, in Groningen mocht hij veel balverlies lijden en af en toe flink aanprutsen, dat werd gecompenseerd met zijn af en toe briljante acties. Hij bracht daarmee iets extra's zeg maar.

Suarez gewoon in de spits zetten of vrije rol geven, dan zal hij vast slagen bij Ajax.
Het enige waar ik bang voor ben is dat het publiek gaat morren als hij teveel balverlies lijdt, want ook dat hoort bij Suarez.

In potentie is het een topper.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:09:03 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52250277
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Helaas heeft Ajax daar minder en minder invloed op. Emanuelson is nog niet genoemd in dit topic maar wat denk je als die zich dit seizoen doorontwikkelt en een paar goede wedstrijden in de CL speelt? Als iemand 20 miljoen neerlegt dan kan niemand daar nee tegen zeggen.

Wat mij wel verbaast is dat het bij PSV zo rustig is tijdens transferperiodes en dat het bij ons zo vaak een duiventil is. De basis van PSV ligt al seizoenen min of meer vast en je ziet het resultaat.
Denk dat de basis van PSV vooral het team is, bij Ajax staat individuele klasse vaak in de schijnwerpers. En dan vallen spelers meer op denk ik. Bij PSV heb je vaak 1 of 2 toppers met heel veel diendende spelers. Zo hou je je selectie wel redelijk op peil.
Get woke, go broke!
pi_52250278
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef sjimz het volgende:
Ik zou Medunjanin wel bij Ajax willen zien, maar dat is meer dat ik een zwak voor die voetballer heb
Die kerel is zo verschrikkelijk overhyped en zal nooit compleet genoeg worden om de top te halen. Verder snap ik niet waarom je een zwak voor een speler hebt met zo'n laag rendement, 1 briljante actie is leuk maar valt in het niet bij zijn verdedigende toegevoegde waarde en zijn domme balverlies. Ik houd ook van dat soort spelers, maar dan moeten ze wel meer rendement hebben, anders is het alleen maar 1 bron frustratie 90 minuten lang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')