quote:Fontein kan geen zekerheid geven over Sneijder
Sneijder bereikte vorige maand een akkoord om zeker nog een jaar bij Ajax te blijven. Die melding blijkt niet zo hard nu Real Madrid zich weer heeft gemeld. ,,Tot 31 augustus kan er nog van alles gebeuren" , aldus algemeen directeur Maarten Fontein over een mogelijk vertrek van Sneijder in De Telegraaf.
Dag titelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:57 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het voorgevoel dat Sneijder alsnog gaat vertrekken.
"Ach, dat kan allemaal wel intern opgevangen wordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:00 schreef Cordoba32 het volgende:
vd vaart halen als opvolger......
Amen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Sneijder alsnog laten gaan zou een mes in de rug van alle Ajacieden zijn. Dat kunnen ze echt niet meer maken als ze ooit nog een beetje geloofwaardighied over willen houden.
Tja, maar als Slop met een stijve bij van Geel aankomt, wat dan? Ik weet t nog zo net niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Sneijder alsnog laten gaan zou een mes in de rug van alle Ajacieden zijn. Dat kunnen ze echt niet meer maken als ze ooit nog een beetje geloofwaardighied over willen houden.
Laten we dan daar maar op hopen he?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:02 schreef Longmen het volgende:
[..]
Amen!
Als Sneijder nu gewoon woensdag speelt, is t niet meer aantrekkelijk voor Real.
Als ze met 30 miljoen komen is hij weg... believe me...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Is komend seizoen aanvoerder bij Standard.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hoe doet Defour het eigenlijk?
Tja, als Madrid met zulke bedragen gaat smijten..quote:
Als Real echt met 30 miljoen aanklopt dan denk ik dat Ajax Sneijder een duwtje gaat geven. 30 miljoen is voor een club als Ajax te veel geld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, als Madrid met zulke bedragen gaat smijten..
Ik hoorde Sneijder laatst zeggen dat hij beloofd bij Ajax te blijven, ook al komen clubs als Madrid met veel geld. Ben benieuwd of Sneijder zo betrouwbaar zal zijn..![]()
Ten Cate is toch volgend jaar weg, dus daar ligt Van Geel denk ik niet wakker van.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:07 schreef Longmen het volgende:
T zou de relatie HTC / Van geel ook niet te goede komen de verkoop van Wesley.
In tegendeel zelfs denk ik..... Maar we hebben toch een schaduwelftal? Van het vertrek van Sneijder was al eerder sprake dus denk dat daar wel een rijtje vervangers voorradig zijn... Bousaffa heeft voor Anderlecht al clvoorronde gespeeld toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ten Cate is toch volgend jaar weg, dus daar ligt Van Geel denk ik niet wakker van.
Dat is natuurlijk een lekkere werkbare situatie dan. En Sneijder weg dus de titelkansen nemen af en een verstoorde relatie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ten Cate is toch volgend jaar weg, dus daar ligt Van Geel denk ik niet wakker van.
Sneijder is nog niet weg hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:33 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een lekkere werkbare situatie dan. En Sneijder weg dus de titelkansen nemen af en een verstoorde relatie.Volgend seizoen is ook al een leegloop dus tja...
Ja ik loop op de zaken vooruit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sneijder is nog niet weg hoor.
En ik zou een bod van 30 miljoen nooit weigeren, maar wie ben ik.
nou?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sneijder is nog niet weg hoor.
En ik zou een bod van 30 miljoen nooit weigeren, maar wie ben ik.
Sinds de beursgang is dat bijzaak.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja ik loop op de zaken vooruit.
Je kan het wel weigeren als je ziet wat bv een KJH / Maduro volgend jaar kan opbrengen. Bovendien nemen de sportieve aspiraties af en dat is verdomme toch de primaire taak van ajax?
Maduro levert volgend jaar toch niets op?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Je kan het wel weigeren als je ziet wat bv een KJH / Maduro volgend jaar kan opbrengen. Bovendien nemen de sportieve aspiraties af en dat is verdomme toch de primaire taak van ajax?
Maduro levert volgend jaar geen stuiver op hoor, zoals het er nu uitziet. Huntelaar zal bij een goed seizoen ongetwijfeld een 25 miljoen minimaal op gaan leveren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kennedyquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik mag toch hopen dat er al wat lijntjes uitliggen om de vervanging van Sneijder zo snel mogelijk te regelen... alles boven de 25 miljoen is verschrikkelijk veel geld, eigenlijk kan Ajax zo'n bedrag niet laten lopen... voorhetzelfde geld breekt ie volgende week een been en heb je er ook niks aan dit seizoen...
De vraag is alleen wie? Suarez kan toch op de 10-positie uit de voeten met KJH voor zich?
Lijkt me geen goed plan...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef TheVulture het volgende:
De vraag is alleen wie? Suarez kan toch op de 10-positie uit de voeten met KJH voor zich?
Mij ook niet. De 10 is bij Ajax een spelverdelende positie. Suarez is toch meer de man van de actie in het strafschopgebied. Ik zie Suarez ook niet echt Huntelaar opvolgen althans niet in het klassieke Ajax-systeem. Ik vind Suarez geen man waar je een aanval aan ophangt zoals het Ajax-systeem voorschrijft.quote:
Ja oke, Johnny dan bv. Of wie weet speelt Suarez wel weergaloosquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maduro levert volgend jaar geen stuiver op hoor, zoals het er nu uitziet. Huntelaar zal bij een goed seizoen ongetwijfeld een 25 miljoen minimaal op gaan leveren.
Ik ben het helemaal met je eens. Helaas heeft Ajax daar minder en minder invloed op. Emanuelson is nog niet genoemd in dit topic maar wat denk je als die zich dit seizoen doorontwikkelt en een paar goede wedstrijden in de CL speelt? Als iemand 20 miljoen neerlegt dan kan niemand daar nee tegen zeggen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja oke, Johnny dan bv. Of wie weet speelt Suarez wel weergaloos
Dat cashen moet maar eens kappen.
Eens.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mij ook niet. De 10 is bij Ajax een spelverdelende positie. Suarez is toch meer de man van de actie in het strafschopgebied. Ik zie Suarez ook niet echt Huntelaar opvolgen althans niet in het klassieke Ajax-systeem. Ik vind Suarez geen man waar je een aanval aan ophangt zoals het Ajax-systeem voorschrijft.
4-4-2 dan maar?
Denk dat de basis van PSV vooral het team is, bij Ajax staat individuele klasse vaak in de schijnwerpers. En dan vallen spelers meer op denk ik. Bij PSV heb je vaak 1 of 2 toppers met heel veel diendende spelers. Zo hou je je selectie wel redelijk op peil.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Helaas heeft Ajax daar minder en minder invloed op. Emanuelson is nog niet genoemd in dit topic maar wat denk je als die zich dit seizoen doorontwikkelt en een paar goede wedstrijden in de CL speelt? Als iemand 20 miljoen neerlegt dan kan niemand daar nee tegen zeggen.
Wat mij wel verbaast is dat het bij PSV zo rustig is tijdens transferperiodes en dat het bij ons zo vaak een duiventil is. De basis van PSV ligt al seizoenen min of meer vast en je ziet het resultaat.
Die kerel is zo verschrikkelijk overhyped en zal nooit compleet genoeg worden om de top te halen. Verder snap ik niet waarom je een zwak voor een speler hebt met zo'n laag rendement, 1 briljante actie is leuk maar valt in het niet bij zijn verdedigende toegevoegde waarde en zijn domme balverlies. Ik houd ook van dat soort spelers, maar dan moeten ze wel meer rendement hebben, anders is het alleen maar 1 bron frustratie 90 minuten lang.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef sjimz het volgende:
Ik zou Medunjanin wel bij Ajax willen zien, maar dat is meer dat ik een zwak voor die voetballer heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |