abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52248828
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52248837
quote:
Fontein kan geen zekerheid geven over Sneijder

Sneijder bereikte vorige maand een akkoord om zeker nog een jaar bij Ajax te blijven. Die melding blijkt niet zo hard nu Real Madrid zich weer heeft gemeld. ,,Tot 31 augustus kan er nog van alles gebeuren" , aldus algemeen directeur Maarten Fontein over een mogelijk vertrek van Sneijder in De Telegraaf.

pi_52248846
Suarez dan waarschijnlijk toch op tijd fit voor de CL voorronde?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:55:33 #4
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52248879
Dag Sneijdert.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_52248909
Oeh Stefan Pettersson in de OP
pi_52248918
Ik heb het voorgevoel dat Sneijder alsnog gaat vertrekken.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:57:57 #7
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52248926
En Suarez heeft een wonderdokter
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_52248927
Luque gelinkt aan feyenoord
pi_52248940
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 08:57 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het voorgevoel dat Sneijder alsnog gaat vertrekken.
Dag titel
pi_52248949
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 08:58 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dag titel
Kan je wel zeggen ja.
pi_52248976
vd vaart halen als opvolger......
Ajax!!
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:01:32 #12
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52248992
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:00 schreef Cordoba32 het volgende:
vd vaart halen als opvolger......
"Ach, dat kan allemaal wel intern opgevangen worden "
Wanneer gaan jullie Schilder verhuren?
29.10 Novastar HMH
pi_52248993
Die komt echt niet terug nog. Ik denk aan Defour of die oud-Ajacied bij Anderlecht.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:02:15 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52249000
Sneijder alsnog laten gaan zou een mes in de rug van alle Ajacieden zijn. Dat kunnen ze echt niet meer maken als ze ooit nog een beetje geloofwaardighied over willen houden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52249011
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Sneijder alsnog laten gaan zou een mes in de rug van alle Ajacieden zijn. Dat kunnen ze echt niet meer maken als ze ooit nog een beetje geloofwaardighied over willen houden.
Amen!

Als Sneijder nu gewoon woensdag speelt, is t niet meer aantrekkelijk voor Real.
Die financiele klapper maken ze volgend jaar maar met KJH, Heitinga, Sneijder en Maduro
pi_52249017
Hoe doet Defour het eigenlijk?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:03:45 #17
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52249027
quote:
Tja, maar als Slop met een stijve bij van Geel aankomt, wat dan? Ik weet t nog zo net niet.
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:03:58 #18
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52249031
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:02 schreef Longmen het volgende:

[..]

Amen!

Als Sneijder nu gewoon woensdag speelt, is t niet meer aantrekkelijk voor Real.
Laten we dan daar maar op hopen he?
pi_52249037
quote:
Als ze met 30 miljoen komen is hij weg... believe me...
Ajax!!
pi_52249063
30 miljoen is ook wel heel erg veel geld natuurlijk. Probleem is dat de transferdeadline zo dichtbij is, normaliter zou je het elftal op meerdere plekken kunnen versterken van 30 miljoen.
pi_52249068
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hoe doet Defour het eigenlijk?
Is komend seizoen aanvoerder bij Standard.
pi_52249084
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 08:52 schreef Longmen het volgende:

[..]

Tja, als Madrid met zulke bedragen gaat smijten..
Ik hoorde Sneijder laatst zeggen dat hij beloofd bij Ajax te blijven, ook al komen clubs als Madrid met veel geld. Ben benieuwd of Sneijder zo betrouwbaar zal zijn..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52249085
Defour en Boussafa samen dan maar
pi_52249086
T zou de relatie HTC / Van geel ook niet te goede komen de verkoop van Wesley.
pi_52249111
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:07 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Tja, als Madrid met zulke bedragen gaat smijten..
Ik hoorde Sneijder laatst zeggen dat hij beloofd bij Ajax te blijven, ook al komen clubs als Madrid met veel geld. Ben benieuwd of Sneijder zo betrouwbaar zal zijn..
Als Real echt met 30 miljoen aanklopt dan denk ik dat Ajax Sneijder een duwtje gaat geven. 30 miljoen is voor een club als Ajax te veel geld.
pi_52249149
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:07 schreef Longmen het volgende:
T zou de relatie HTC / Van geel ook niet te goede komen de verkoop van Wesley.
Ten Cate is toch volgend jaar weg, dus daar ligt Van Geel denk ik niet wakker van.
pi_52249229
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ten Cate is toch volgend jaar weg, dus daar ligt Van Geel denk ik niet wakker van.
In tegendeel zelfs denk ik..... Maar we hebben toch een schaduwelftal? Van het vertrek van Sneijder was al eerder sprake dus denk dat daar wel een rijtje vervangers voorradig zijn... Bousaffa heeft voor Anderlecht al clvoorronde gespeeld toch?
Ajax!!
pi_52249331
Ja het schaduwelftal...ik vraag me af of dat er echt is. Zou Suarez nou gehaald zijn omdat er gewoon niemand anders voorhanden was of omdat Suarez nummer 1 target was en ze hem per se wilden hebben?

Edit: alle persberichten benadrukken ook hoe tevreden Ajax is met de afwikkeling van de transfer maar waarom loop je dan weg met een bod van 6.5 miljoen? Had dan gelijk dooronderhandeld tot 8/9 miljoen.
pi_52249521
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een lekkere werkbare situatie dan. En Sneijder weg dus de titelkansen nemen af en een verstoorde relatie. Volgend seizoen is ook al een leegloop dus tja...
pi_52249579
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:33 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een lekkere werkbare situatie dan. En Sneijder weg dus de titelkansen nemen af en een verstoorde relatie. Volgend seizoen is ook al een leegloop dus tja...
Sneijder is nog niet weg hoor.
En ik zou een bod van 30 miljoen nooit weigeren, maar wie ben ik.
pi_52249633
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:37 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja ik loop op de zaken vooruit.
Je kan het wel weigeren als je ziet wat bv een KJH / Maduro volgend jaar kan opbrengen. Bovendien nemen de sportieve aspiraties af en dat is verdomme toch de primaire taak van ajax?
pi_52249644
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:37 schreef sjimz het volgende:

[..]

nou?
Ajax!!
pi_52249655
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:39 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

nou?
Ik ben sjimz
pi_52249661
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:39 schreef Longmen het volgende:

[..]

Je kan het wel weigeren als je ziet wat bv een KJH / Maduro volgend jaar kan opbrengen. Bovendien nemen de sportieve aspiraties af en dat is verdomme toch de primaire taak van ajax?
Sinds de beursgang is dat bijzaak.
pi_52249681
quote:

[..]

Maduro levert volgend jaar toch niets op?
pi_52249692
Laat die smerige falangisten (o.a. wurgmoordenaars) daar in Madrid de kelere krijgen.
Sportieve inbreng
pi_52249694
quote:

[..]

Maduro levert volgend jaar geen stuiver op hoor, zoals het er nu uitziet. Huntelaar zal bij een goed seizoen ongetwijfeld een 25 miljoen minimaal op gaan leveren.
pi_52249702
Ik mag toch hopen dat er al wat lijntjes uitliggen om de vervanging van Sneijder zo snel mogelijk te regelen... alles boven de 25 miljoen is verschrikkelijk veel geld, eigenlijk kan Ajax zo'n bedrag niet laten lopen... voorhetzelfde geld breekt ie volgende week een been en heb je er ook niks aan dit seizoen...

De vraag is alleen wie? Suarez kan toch op de 10-positie uit de voeten met KJH voor zich?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52249716
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik mag toch hopen dat er al wat lijntjes uitliggen om de vervanging van Sneijder zo snel mogelijk te regelen... alles boven de 25 miljoen is verschrikkelijk veel geld, eigenlijk kan Ajax zo'n bedrag niet laten lopen... voorhetzelfde geld breekt ie volgende week een been en heb je er ook niks aan dit seizoen...

De vraag is alleen wie? Suarez kan toch op de 10-positie uit de voeten met KJH voor zich?
Kennedy

Ik zou Medunjanin wel bij Ajax willen zien, maar dat is meer dat ik een zwak voor die voetballer heb
pi_52249750
Kennedy zou Sneijder inderdaad kunnen vervangen. Rommedahl wordt dan de vaste rechtsbuiten. Het zou waarschijnlijk betekenen dat dit seizoen in het teken staat van het samenstellen van de selectie voor volgend seizoen (he wacht dat lijkt wel een overgangsjaar)
pi_52249804
Van Geel heeft sowieso flink wat werk te verzetten voor volgend seizoen:

1.Sneijder (vertrekt of nu of zeker volgend jaar)
2.Stam (stopt)
3.Davids (stopt of gaat nog hooguit een jaar verder)
4.Urzaiz (contract loopt af; stopt?)
5.Huntelaar (vertrekt waarschijnlijk volgend jaar)
6.Heitinga (overweegt te vertrekken)
7.Maduro (contract loopt af)
pi_52249822
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef TheVulture het volgende:

Lijkt me geen goed plan...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:49:50 #43
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52249851
Weer een overgangsjaar? We zitten in een overgangs decennium!
Get woke, go broke!
pi_52249898
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:48 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Lijkt me geen goed plan...
Mij ook niet. De 10 is bij Ajax een spelverdelende positie. Suarez is toch meer de man van de actie in het strafschopgebied. Ik zie Suarez ook niet echt Huntelaar opvolgen althans niet in het klassieke Ajax-systeem. Ik vind Suarez geen man waar je een aanval aan ophangt zoals het Ajax-systeem voorschrijft.

4-4-2 dan maar?
pi_52249911
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Maduro levert volgend jaar geen stuiver op hoor, zoals het er nu uitziet. Huntelaar zal bij een goed seizoen ongetwijfeld een 25 miljoen minimaal op gaan leveren.
Ja oke, Johnny dan bv. Of wie weet speelt Suarez wel weergaloos
Dat cashen moet maar eens kappen.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:54:32 #46
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52249957
Geld is fijn, maar niet als je elk jaar weer opnieuw moet beginnen. Je weet als Ajax dat je je beste spelers op een gegeven moment krijtraakt, maar idd dat lijstje voor volgend jaar is schrikbarend...

Ik hoop dan echt dat er een aantal jeugdspelers doorbreken dit jaar onder begeleiding van Stam en Davids oa....
Get woke, go broke!
pi_52250020
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:52 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ja oke, Johnny dan bv. Of wie weet speelt Suarez wel weergaloos
Dat cashen moet maar eens kappen.
Ik ben het helemaal met je eens. Helaas heeft Ajax daar minder en minder invloed op. Emanuelson is nog niet genoemd in dit topic maar wat denk je als die zich dit seizoen doorontwikkelt en een paar goede wedstrijden in de CL speelt? Als iemand 20 miljoen neerlegt dan kan niemand daar nee tegen zeggen.

Wat mij wel verbaast is dat het bij PSV zo rustig is tijdens transferperiodes en dat het bij ons zo vaak een duiventil is. De basis van PSV ligt al seizoenen min of meer vast en je ziet het resultaat.
pi_52250229
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Mij ook niet. De 10 is bij Ajax een spelverdelende positie. Suarez is toch meer de man van de actie in het strafschopgebied. Ik zie Suarez ook niet echt Huntelaar opvolgen althans niet in het klassieke Ajax-systeem. Ik vind Suarez geen man waar je een aanval aan ophangt zoals het Ajax-systeem voorschrijft.

4-4-2 dan maar?
Eens.

Suarez op 10 zetten is vragen om problemen. Suarez is een pingeldoos en met dat gepingel van hem komt hij soms erg ver. Erg leuk om naar te kijken en vooral aan het eind van de competitie behoorlijk effectief. Maar er zit natuurlijk ook een keerzijde aan, Suarez lijdt ook vaak balverlies en dat lijkt mij op 10 niet echt fijn. Suarez kiest namelijk ook vaak voor een acite terwijl simpel afgeven beter zou zijn.
Maargoed, in Groningen mocht hij veel balverlies lijden en af en toe flink aanprutsen, dat werd gecompenseerd met zijn af en toe briljante acties. Hij bracht daarmee iets extra's zeg maar.

Suarez gewoon in de spits zetten of vrije rol geven, dan zal hij vast slagen bij Ajax.
Het enige waar ik bang voor ben is dat het publiek gaat morren als hij teveel balverlies lijdt, want ook dat hoort bij Suarez.

In potentie is het een topper.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:09:03 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52250277
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Helaas heeft Ajax daar minder en minder invloed op. Emanuelson is nog niet genoemd in dit topic maar wat denk je als die zich dit seizoen doorontwikkelt en een paar goede wedstrijden in de CL speelt? Als iemand 20 miljoen neerlegt dan kan niemand daar nee tegen zeggen.

Wat mij wel verbaast is dat het bij PSV zo rustig is tijdens transferperiodes en dat het bij ons zo vaak een duiventil is. De basis van PSV ligt al seizoenen min of meer vast en je ziet het resultaat.
Denk dat de basis van PSV vooral het team is, bij Ajax staat individuele klasse vaak in de schijnwerpers. En dan vallen spelers meer op denk ik. Bij PSV heb je vaak 1 of 2 toppers met heel veel diendende spelers. Zo hou je je selectie wel redelijk op peil.
Get woke, go broke!
pi_52250278
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:42 schreef sjimz het volgende:
Ik zou Medunjanin wel bij Ajax willen zien, maar dat is meer dat ik een zwak voor die voetballer heb
Die kerel is zo verschrikkelijk overhyped en zal nooit compleet genoeg worden om de top te halen. Verder snap ik niet waarom je een zwak voor een speler hebt met zo'n laag rendement, 1 briljante actie is leuk maar valt in het niet bij zijn verdedigende toegevoegde waarde en zijn domme balverlies. Ik houd ook van dat soort spelers, maar dan moeten ze wel meer rendement hebben, anders is het alleen maar 1 bron frustratie 90 minuten lang.
pi_52250294
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

En dan hebben we het ook nog niet over Stekelenburg gehad Sneijder bij Ajax weg is hetzelfde als Cocu bij PSV weghalen. alleen zij hebben dat idd tijdig opgevangen.
Laten we maar hopen dat Ajax/Wesley woord houden.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:51:12 #52
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52251260
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:10 schreef Longmen het volgende:

[..]

Laten we maar hopen dat Ajax/Wesley woord houden.
Waarom dan, 24 miljoen oid is toch een buitenkansje. Ze hebben nog 2 weken om een nieuwe spelverdeler te kopen. ideaal is anders maar het kan toch best
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_52251327
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:51 schreef Sethje het volgende:

[..]

Waarom dan, 24 miljoen oid is toch een buitenkansje. Ze hebben nog 2 weken om een nieuwe spelverdeler te kopen. ideaal is anders maar het kan toch best
Ja de spelverdelers van het type en niveau Sneijder liggen voor het oprapen, zeker als je een club in NL bent.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:57:33 #54
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52251420
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:54 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ja de spelverdelers van het type en niveau Sneijder liggen voor het oprapen, zeker als je een club in NL bent.
Idd, we hadden er al bijna 5 gekocht van de 17 Miljoen van Babel .
Get woke, go broke!
pi_52251577
Ik zou 'm dus echt niet laten gaan op dit moment voor minder dan 30 miljoen. Ze leggen maar de hoofdprijs neer want in principe staat het vast dat ie blijft en anders niet.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:04:49 #56
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52251620
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:54 schreef Longmen het volgende:

[..]

ja doe nou niet zo leip. Ze hebben toch geld genoeg dan, ik neem aan dat ze een schaduwelftal hebben, nou ga dan die gasten proberen te halen. er is dan toch nog zo'n 35 miljoen over ofzo van wat ze in deze periode verdiendt hebben. Sneijder is goed, maar we weten allemaal dat hij toe is aan de volgende stap. Ajax kan er volgend seizoen nooit zoveel geld voor vangen dus dan moeten ze het gewoon doen.
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:03 schreef devv05 het volgende:
Ik zou 'm dus echt niet laten gaan op dit moment voor minder dan 30 miljoen. Ze leggen maar de hoofdprijs neer want in principe staat het vast dat ie blijft en anders niet.
Uiterard moet Ajax eruit halen wat erin zit.

Het seizoen hangt echt niet alleen maar van Sneijder af hoor kom op zeg, als hij na 2 wedstrijden zijn kruisbanden had gescheurt hadden we er toch ook iets van moeten maken. Een topclub als ajax mag niet afhankelijk zijn van 1 speler en dat zijn ze in mijn ogen ook niet. Ze komen heus wel met een goede vervanger op de proppen. En misschien is hij niet zo supergoed als Sneijder, nou laat andere spelers dan maar een constant goed seizoen draaien ( KJH,Emanuelson,Leo als ie fit is).

Er gaan geruchten dat Ajax de middenvelder Riera van Espanyol binnen 24 uur gaat presenteren.
http://www.youtube.com/watch?v=ifFsXyAZ56w
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_52251679
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:04 schreef Sethje het volgende:

[..]

Er gaan geruchten dat Ajax de middenvelder Riera van Espanyol binnen 24 uur gaat presenteren.
http://www.youtube.com/watch?v=ifFsXyAZ56w
Bron?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:07:43 #58
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52251706
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:06 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Bron?
Op een ander ajax forum zegt iemand dit:
quote:
Ik heb gehoord van mensen met connecties met mensen binnen de club dat Ajax voor 12 uur de middevelder Riera van Espanyol gaat halen. Weet natuurlijk niet of het betrouwbaar is, so don't shoot the messenger.
Mijn party reviews
pi_52251747
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:07 schreef Sethje het volgende:

[..]

Op een ander ajax forum zegt iemand dit:
[..]
Oh op die manier
pi_52251764
Riera...nooit van gehoord? Iemand wat meer informatie?
pi_52251774
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:51 schreef Sethje het volgende:

[..]

Een matige spelverdeler waar je de volle pond voor betaalt. Ja daag.

Een jaar Sneijder, kampioen worden en CL halen levert 10184019274017647120497012947 keer meer op dan nu 24 miljoen innen van Real.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:11:05 #62
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52251797
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:09 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Een jaar Sneijder, kampioen worden en CL halen levert 10184019274017647120497012947 keer meer op dan nu 24 miljoen innen van Real.
De CL halen we zonder Sneijder ook wel en kampioen worden we niet omdat de selectie niet breed en uitgebalanceerd genoeg is, ook inclusief Sneijder niet.
Mijn party reviews
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:11:47 #63
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52251821
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:09 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Oh op die manier
Nouja, het is wel een naam die je niet zomaar verzint want niemand kent hem
Mijn party reviews
pi_52251844
Real wil 36 miljoen geven voor Robben, laat ze dus maar mooi opbokken met die 24 miljoen en er nog 12 miljoen bovenop doen. Doei
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:13:26 #65
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52251861
Zou fijn zijn als Ajax en/of Sneijder nog even duidelijkheid zouden geven nu. Ik druk bij wijze van spreke elke keer met trillende vingers op de muisknop elke keer als er iets gepost is hier .
Get woke, go broke!
pi_52251874
Nee niet Sneijder weg!
pi_52251914
quote:
Real Madrid in Nederland; Sneijder en Ajax cancelen afspraken

Ajax heeft een bod van 24 miljoen euro van Real Madrid op Wesley Sneijder in beraad. De technisch directeur van Real, Pedrag Mijatovic, is in Nederland in een poging de deal zo snel mogelijk rond te maken. Zowel Ajax als Sneijder zelf willen niet reageren op de laatste ontwikkelingen rond de middenvelder. Interviewafspraken die vandaag voor Sneijder op het programma stonden, onder meer met Sportweek, zijn door de club gecanceld.

Nadat Real Madrid achter het net viste bij Kaka en Michael Ballack, is de Spaanse landskampioen naarstig op zoek naar een spelverdeler. Ook Rafael van der Vaart staat op de lijst van Real, maar Sneijder heeft de voorkeur. Vorige maand ketste een overgang naar Valencia nog af op een vraagprijs van 30 miljoen euro.
pi_52251928
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:11 schreef Sethje het volgende:

[..]

De CL halen we zonder Sneijder ook wel en kampioen worden we niet omdat de selectie niet breed en uitgebalanceerd genoeg is, ook inclusief Sneijder niet.
Ik vind dat je de waarde van Sneijder erg onderschat in je reacties.
En je bron ->
pi_52251970
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:15 schreef Urquhart het volgende:

[..]
Rafael wilde toch graag naar Spanje?
Waar komt dit bericht van btw?
pi_52252012
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, daar gaat de titel

Kutzooi
pi_52252014
Ik voorspel dat we vandaag weer minstens vier topics er door heen gaan jassen
pi_52252056
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Zou fijn zijn als Ajax en/of Sneijder nog even duidelijkheid zouden geven nu. Ik druk bij wijze van spreke elke keer met trillende vingers op de muisknop elke keer als er iets gepost is hier .
Ik dacht al dat ik de enige was
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:20:41 #73
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52252062
Hopelijk heeft Van Geel nou wel een schaduwlijst.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:20:41 #74
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52252064
ajb niet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52252065
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:18 schreef Scorpie het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, daar gaat de titel

Kutzooi

Hij is nog niet vekocht hoor.
En met super Suarez doe je sowieso mee op de prijzen.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:21:05 #76
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52252068
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:16 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ik vind dat je de waarde van Sneijder erg onderschat in je reacties.
En je bron ->
Ik noem het niet voor niks een gerucht, anders had ik het wel een feit genoemd.

En Sneijder gaat het verschil niet maken tegen Slavia Praag want dat is een ploeg van het niveau Roda JC. Nou daar moeten we zonder Sneijder ook makkelijk van kunnen winnen.

Dan het kampioen worden, Sneijder kan daar een belangrijke rol inspelen. maar ik denk dat het misschien wel zwaarder meeweegt dat ajax geen linksbuiten heeft en het gemis van een Davids,Gabri of Stam niet intern op kan vangen. EN daarom worden wij geen kampioen.
Mijn party reviews
pi_52252077
Voor zoveel geld moeten ze het gewoon doen, hoop alleen dat ze dan ook heel snel versterkingen voor dat geld binnenhalen en het niet op de bank laten staan...
pi_52252081
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:20 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hij is nog niet vekocht hoor.
En met super Suarez doe je sowieso mee op de prijzen.
Dat jong mag nog niet eens de veters van Sneijder strikken als je het mij vraagt.
We gaan gewoon DE spelverdeler van Ajax verkopen, en zo vlak voor de transferdeadline ga je er alleen maar op achteruit als je een andere spelverdeler wilt halen...
pi_52252116
Het schijnt trouwens dat Van Geel in Barcelona zit. Fontein heeft gisteren de deal met Groningen afgehandeld. Maar dit zijn ook geruchten hoor.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:24:38 #80
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52252145
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:23 schreef Urquhart het volgende:
Het schijnt trouwens dat Van Geel in Barcelona zit. Fontein heeft gisteren de deal met Groningen afgehandeld. Maar dit zijn ook geruchten hoor.
Voor Riera natuurlijk, zie je wel
Mijn party reviews
pi_52252156
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:23 schreef Urquhart het volgende:
Komt Deco als de vervanger van Wesley? Kijk dan is er niets aan de hand.
pi_52252160
Voor 24 miljoen moet je het zeker niet doen. Voor dat geld lachen ze zich in Madrid dood. Zoals gezegd, ze boden 36 miljoen voor Robben, dan komen ze voor Sneijder ook maar verder over de brug.
pi_52252161
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

We gaan gewoon DE spelverdeler van Ajax verkopen, en zo vlak voor de transferdeadline ga je er alleen maar op achteruit als je een andere spelverdeler wilt halen...
Hij is nog helemaal niet verkocht op dit moment.
En als Madrid straks 30 miljoen op tafel kwakt en ze bieden Sneijder een salaris van 5.5 miljoen per jaar oid dan kan zowel Ajax en Sneijder dat gewoon niet weigeren lijkt me.
Dat is echt gigantisch veel geld.
pi_52252179
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:21 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ik noem het niet voor niks een gerucht, anders had ik het wel een feit genoemd.

En Sneijder gaat het verschil niet maken tegen Slavia Praag want dat is een ploeg van het niveau Roda JC. Nou daar moeten we zonder Sneijder ook makkelijk van kunnen winnen.
Gelukkig speelt Ajax alleen maar tegen 'niveau Roda', waar we volgens mij vorig seizoen nog van verloren in het begin van de competitie, en hoeven we niet te winnen tegen niveau 'Feyenoord, AZ en PSV', laat staan niveau 'CL'.

Hou op man. Wil je eindelijk weer eens een seizoen echt meedraaien in de top met ook nog eens leuk voetbal, dan kan het alleen met Sneijder.
pi_52252200
Hoe zit Madrid eigenlijk in zn middenvelders op die positie?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:28:05 #86
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52252237
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:25 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Gelukkig speelt Ajax alleen maar tegen 'niveau Roda', waar we volgens mij vorig seizoen nog van verloren in het begin van de competitie, en hoeven we niet te winnen tegen niveau 'Feyenoord, AZ en PSV', laat staan niveau 'CL'.

Hou op man. Wil je eindelijk weer eens een seizoen echt meedraaien in de top met ook nog eens leuk voetbal, dan kan het alleen met Sneijder.
Eej misschien is het een optie als je dan zeg maar alles leest wat ik typ je zet het in een heel andere context ;
Dan het kampioen worden, Sneijder kan daar een belangrijke rol inspelen. maar ik denk dat het misschien wel zwaarder meeweegt dat ajax geen linksbuiten heeft en het gemis van een Davids,Gabri of Stam niet intern op kan vangen. EN daarom worden wij geen kampioen.

Dat Slavia is niveau Roda JC en daar winnen wij normaal gesproken makkelijk van, ook zonder Sneijder. In mijn ogen is hij niet de sleutel tot het overleven van de o-zo-beruchte voorronde CL tegen slavia,zoals heirboven wel word geopperd.
Mijn party reviews
pi_52252238
Wesley, blijf.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52252239
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:26 schreef Longmen het volgende:
Misschien kunnen we Drenthe een jaartje huren
pi_52252259
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:25 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat ben ik dan niet met je eens, maar het is wel de makkelijkste weg. En gezien de hersenloze onderhandelingen met Suarez heb ik er ook niet veel vertrouwen in dat de juiste spelers aan zullen worden getrokken die ook een kampioenschap kunnen bewerkstelligen.

Sneijder is geen garantie op de titel, en zonder Sneijder kunnen we best kampioen worden. Alleen in het laatste geval moeten er echt goede vervangers gekocht worden.
pi_52252299
Riera zou een prachtige Ajax-linksbuiten zijn. Sneijder mag van mij voor 25/30 miljoen zo vertrekken. Voor 8-10 miljoen dan Boussoufa ophalen en je hebt nog meer dan 10 miljoen netto over.
pi_52252304
Sneijder.......
Ajax!!
pi_52252345
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:28 schreef Chivu het volgende:

[..]

Dat ben ik dan niet met je eens, maar het is wel de makkelijkste weg. En gezien de hersenloze onderhandelingen met Suarez heb ik er ook niet veel vertrouwen in dat de juiste spelers aan zullen worden getrokken die ook een kampioenschap kunnen bewerkstelligen.
Hersenloze onderhandelingen? Het zijn juist hele logische onderhandelingen. Ajax krijgt 18 miljoen voor Babel en doet Sneijder een prijskaartje van 30 miljoen om de nek. Dan is Groningen ook niet op z'n achterhoofd gevallen om een aardig bedrag voor Suarez te vragen. We hebben belachelijk veel voor Babel en De Mul gekregen en voor de komst van Suarez slechts 2 miljoen in de selectie geinvesteerd. Dan vind ik nog dat je niet mag klagen dat je eerste keus als opvolger van Babel voor de helft van zijn transfergeld komt.
pi_52252351
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:26 schreef Longmen het volgende:
Guti en dan kunnen spelers als Higuain en Raul ook nog wel als aanvallende middenvelder spelen.
pi_52252366
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:30 schreef Fides het volgende:
Riera zou een prachtige Ajax-linksbuiten zijn. Sneijder mag van mij voor 25/30 miljoen zo vertrekken. Voor 8-10 miljoen dan Boussoufa ophalen en je hebt nog meer dan 10 miljoen netto over.
Jij kent Riera? Vertel eens iets meer?
pi_52252382
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:28 schreef Sethje het volgende:

[..]

Eej misschien is het een optie als je dan zeg maar alles leest wat ik typ je zet het in een heel andere context ;
Ik zet niets in een andere context. Ook tegen niveau 'Roda', juist ook tegen niveau 'VVV' heb je een Sneijder nodig. Creativiteit, handelingssnelheid, goede passes, verdelen van het spel. Je moet een tegenstander kapot tikken. Dat lukt niet met 442, drie verdedigers als middenvelders en een halve rechtsbuiten en een Huntelaar op een eiland.
quote:
Ik denk dat de aanvoer naar de spitsen en buitenspelers 100 keer belangrijker is dan die linksbuiten die elke keer een goede actie maakt ipv drie keer per wedstrijd. Want zonder de bal kan die linksbuiten al helemaal niets.

Sneijder in combinatie met Davids en of Gabri is een absoluut topmiddenveld, met daarachter nog Heitinga en ervoor Huntelaar. Dan ben je CL waardig.
pi_52252409
Sneijder weg voor 30 miljoen, en meteen 10 miljoen op Aissati bieden.
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:36:56 #97
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52252498
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:32 schreef BliksemSchigt het volgende:

blablabla
Daar ging het niet over. Er werd gezegd dat we Sneijder nodig hebben om de CL te halen.

Ik zeg dat dat onzin is omdat we zonder Sneijder ook wel kunnen winnen van een ploeg als Slavia, zeker over 2 wedstrijden.

Ook werd gezegd dat we zonder Sneijder geen kampioen worden. Dat is zeker waar, maar als Sneijder blijft worden we ook geen kampioen. Het is allemaal te dun. In de periode psv-uit vorig jaar toen alles zo lekker liep hebben we wel gezien dat echt iedereen fit moet zijn om oa die kaarten op te vangen en een sterke bank om wissels te kunnen brengen die ook daadwerkelijk iets laten zien als ze invallen ( Een De Mul, Perez, Babel als ie niet in de basis stond.) En die breedte missen we dit jaar.
Mijn party reviews
pi_52252536
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:33 schreef Camplo het volgende:
Sneijder weg voor 30 miljoen, en meteen 10 miljoen op Aissati bieden.
PSV laat Aissati echt niet naar de conurrent gaan voor 10 miljoen. Helemaal niet als die concurrent net 30 miljoen heeft gevangen EN enorm verlegen zit om een speler op die positie.
pi_52252560
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:38 schreef venomsnake het volgende:

[..]

PSV laat Aissati echt niet naar de conurrent gaan voor 10 miljoen. Helemaal niet als die concurrent net 30 miljoen heeft gevangen EN enorm verlegen zit om een speler op die positie.
Idd, mocht Sneijder verkocht worden dan komen ze met een buitenlander op de proppen.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:40:01 #100
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52252594
* Sethje droomt over D'Alessandro en Riquelme
Mijn party reviews
pi_52252597
Dit zou wel een mooi moment zijn om met een Zuid-Amerikaans talentje op de proppen te komen, mijnheer v/d Zee..
pi_52252599
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:36 schreef Sethje het volgende:

[..]

Daar ging het niet over. Er werd gezegd dat we Sneijder nodig hebben om de CL te halen.

Ik zeg dat dat onzin is omdat we zonder Sneijder ook wel kunnen winnen van een ploeg als Slavia, zeker over 2 wedstrijden.

Ook werd gezegd dat we zonder Sneijder geen kampioen worden. Dat is zeker waar, maar als Sneijder blijft worden we ook geen kampioen. Het is allemaal te dun. In de periode psv-uit vorig jaar toen alles zo lekker liep hebben we wel gezien dat echt iedereen fit moet zijn om oa die kaarten op te vangen en een sterke bank om wissels te kunnen brengen die ook daadwerkelijk iets laten zien als ze invallen ( Een De Mul, Perez, Babel als ie niet in de basis stond.) En die breedte missen we dit jaar.
het zou ook wel heel triest zijn dat een team staat of valt met 1 dragende speler
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:40:50 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52252617
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:38 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Idd, mocht Sneijder verkocht worden dan komen ze met een buitenlander op de proppen.
Ook dat is jammer, we hadden een redelijke balans tussen Nederlanders en buitenlanders. Teveel buitenlanders kost je ook punten op de langere termijn. Velen spelen ook voor hun land, ben je weer kwijt met kwalificaties etc.

We willen toch geen Arsenal-2 worden met zo;n vreemdelingen legioen?
Get woke, go broke!
pi_52252636
"Wordt Ramona die nieuwe mrs Beckham" ?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52252656
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ook dat is jammer, we hadden een redelijke balans tussen Nederlanders en buitenlanders. Teveel buitenlanders kost je ook punten op de langere termijn. Velen spelen ook voor hun land, ben je weer kwijt met kwalificaties etc.

We willen toch geen Arsenal-2 worden met zo;n vreemdelingen legioen?
Dat is inderdaad ontzettend jammer. Een Nederlandse kern is van groot belang, maar ja, ik kan geen Nederlandse speler opnoemen die hem kan vervangen. Op Van Der Vaart na dan, maar die heeft nog geen trek in een terugkeer naar Nederland.
pi_52252668
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:40 schreef Sethje het volgende:
* Sethje droomt over D'Alessandro en Riquelme
* Camplo naast Sethje komt liggen en meedroomt
JOHNNY HEITINGA
pi_52252682
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:28 schreef Sethje het volgende:

[..]

Dat Slavia is niveau Roda JC en daar winnen wij normaal gesproken makkelijk van, ook zonder Sneijder. In mijn ogen is hij niet de sleutel tot het overleven van de o-zo-beruchte voorronde CL tegen slavia,zoals heirboven wel word geopperd.
Reken er maar op dat het helemaal geen makkelijke overwinning zal worden op Slavia...
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:43:19 #108
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52252688
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:40 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

het zou ook wel heel triest zijn dat een team staat of valt met 1 dragende speler
Ik weet bij jou nooit of je iets meent of dat het sarcasme is. Heb me daar in het TDF-forum ook een paar keer in vergist.

Mocht je het menen; Tuurlijk is Sneijder belangrijk. maar we moeten het nog altijd met 11 man doen. Daarbij moet ajax er ook op voorbereid zijn dat als Sneijder wegvalt met een blessure oid er een vervanger meot zijn.....en die hebben ze verkocht aan psv
Mijn party reviews
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:44:12 #109
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52252717
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:43 schreef Longmen het volgende:

[..]

Reken er maar op dat het helemaal geen makkelijke overwinning zal worden op Slavia...
Hun graven zich in en wij winnen met 1-0 ofzo.
Mijn party reviews
pi_52252775
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:42 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ontzettend jammer. Een Nederlandse kern is van groot belang, maar ja, ik kan geen Nederlandse speler opnoemen die hem kan vervangen. Op Van Der Vaart na dan, maar die heeft nog geen trek in een terugkeer naar Nederland.
Dacht heel even aan Schaars
pi_52252793
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:44 schreef Sethje het volgende:

[..]

Hun graven zich in en wij winnen met 1-0 ofzo.
En dat noem je makkelijk?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:47:55 #112
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52252822
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:46 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dacht heel even aan Schaars
Zeer degelijke en goede speler idd. Ajax had van mij ook wel wat slagvaardiger mogen zijn wat betreft Zonneveld. Oude Ajax-jongen en gaat het straks zeker maken bij PSV, goede mentaliteit, harde werker, goede trap.
Mijn party reviews
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:48:45 #113
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52252846
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:47 schreef Longmen het volgende:

[..]

Makkelijk, routine-overwinning. Geen walk-over, maar verder ook niets bijzonders. Wij hebben niks te vrezen van die communisten, wij zijn ajax, wij zijn de beste.
Mijn party reviews
pi_52252848
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:47 schreef Longmen het volgende:

[..]

Nee, maar wel goed genoeg
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:49:56 #115
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52252876
1-0 thuis is bloedlink natuurlijk .
Get woke, go broke!
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:51:54 #116
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52252942
Ik ga even wat nuttigs doen ik ga straks die 2 topics die erbij zijn gekomen oko niet doorlezen, kampioen worden we toch niet
Mijn party reviews
pi_52252957
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:42 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, de enige jonge aanvallende middenvelders in Nederland die in de buurt kunnen komen van Sneijders capaciteiten zijn Afellay, Aissati en misschien De Guzman.

Als ze maar niet op het laatste moment een Hofs of Cziommer kopen ofzo.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_52253047
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:48 schreef Camplo het volgende:

[..]

Nee, maar wel goed genoeg
zucht
Laat ook maar
pi_52253048
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Jij kent Riera? Vertel eens iets meer?
Linksbuiten, prachtige techniek, heel lang voor buitenspeler (iets van 1.90), mooie trap, niet heel snel, maar goede trap en techniek compenseert dat.
Leuke trukendoos heeft hij ook:
http://www.youtube.com/watch?v=BOmxBDEneh4
pi_52253076
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:55 schreef Fides het volgende:

[..]

Linksbuiten, prachtige techniek, heel lang voor buitenspeler (iets van 1.90), mooie trap, niet heel snel, maar goede trap en techniek compenseert dat.
Leuke trukendoos heeft hij ook:
http://www.youtube.com/watch?v=BOmxBDEneh4
Ziet er leuk uit, maar we hebben gisteren Suarez voor de linksbuitenpositie gehaald
pi_52253181
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:56 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit, maar we hebben gisteren Suarez voor de linksbuitenpositie gehaald
Als linksbuiten heb je veel meer aan Riera dan aan Suarez wat gewoon een dribbelende centrumspits is. Suarez is net zo goed (g)een linksbuiten als Zlatan of Eto'o.
pi_52253202
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:59 schreef Fides het volgende:

[..]

Als linksbuiten heb je veel meer aan Riera dan aan Suarez wat gewoon een dribbelende centrumspits is. Suarez is net zo goed (g)een linksbuiten als Zlatan of Eto'o.
Ben ik met je eens, maar omdat we gisteren Suarez hebben gehaald lijkt het mij niet dat ze nog een linksbuiten van het kaliber Riera gaan halen.
pi_52253356
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:00 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar omdat we gisteren Suarez hebben gehaald lijkt het mij niet dat ze nog een linksbuiten van het kaliber Riera gaan halen.
Mwah, geen idee. Rommedahl werd ook gehaald toen we Bakircioglu al hadden aangetrokken.
pi_52253411
Klopt, al was die wel een stukje goedkoper. Bovendien komt Leonardo er binnenkort ook weer aan.
pi_52253441
quote:
Vanmiddag presentatie Suárez bij Ajax

Vanochtend heeft Luis Suárez afscheid genomen van de spelersgroep en staf van FC Groningen. Daarna vertrok de Uruguayaan richting Amsterdam. Vanmiddag zal hij gepresenteerd worden als nieuwe aanwinst van Ajax.

“Ik merkte dat ik toch wel heel graag naar Ajax wilde. De wijze waarop het is gegaan, is niet mijn manier. Ik vond de hele situatie zeer vervelend. Ik heb geen enkel probleem met mijn ploeggenoten, met de trainers, met de mensen van de club en de supporters. Integendeel. Ik ben ze allemaal heel veel dank verschuldigd. Maar ik wilde naar Ajax en van deze transfer wordt iedereen beter. Ik maak een nieuwe stap en gun alles en iedereen bij FC Groningen het allerbeste voor de toekomst” aldus de spits bij zijn afscheid.
Kunnen we gelijk zien of Van Geel nu wel of niet in Nederland is.
pi_52253496
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:07 schreef Urquhart het volgende:
Klopt, al was die wel een stukje goedkoper. Bovendien komt Leonardo er binnenkort ook weer aan.
Laat mij nou dromen van Riera in rood-wit

pi_52253514
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:08 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Die komt binnenlopen met een grote koffer waar ie Riera en Riquelme uittovert

"Jongens, ik heb even geshopt"
pi_52253534
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:08 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Zo ver is het niet vliegen van Barcelona naar Amsterdam hoor

Riera komt trouwens niet. Die Spanjaarden blijven liever bij een club als Espanyol ballen, zodat ze in La Liga in the picture blijven.
pi_52253559
Sneijder gaat dus echt wel weg, en wrs voor te weinig geld ook. Alles onder de 30 miljoen is te weinig gezien de huidige situatie. Ben benieuwd wie er dan als vervanger zou komen.

Ik zou ook nog steeds Berg graag zien als vervanger van Huntelaar maar die schijnt zo goed als rond te zijn met FCG. Pikken we volgend jaar wel op voor 9 miljoen dan. Het begint echt eentonig bij Ajax te worden zo, wanneer komen er eens capabele mensen te zitten.
pi_52253578
Sneijder blijft gewoon
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_52253602
Godverdomme, einde Sneijder vrees ik zo
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52253645
Ik heb het gevoel dat Van der Vaart goedkoper is en beter geschikt voor Real.
pi_52253717
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:15 schreef Chivu het volgende:
Ik heb het gevoel dat Van der Vaart goedkoper is en beter geschikt voor Real.
HSV vraagt 15 miljoen voor Van der Vaar aldus de Spaanse krant AS
pi_52253739
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:17 schreef Urquhart het volgende:

[..]

HSV vraagt 15 miljoen voor Van der Vaar aldus de Spaanse krant AS
Dan moet Real dat maar doen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52253765
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:17 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dan moet Real dat maar doen.
Lijkt mij ook, al schijnt die trainer liever Sneijder te willen. En je weet, geld speelt geen rol bij die figuren.
pi_52253788
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:12 schreef devv05 het volgende:
Sneijder gaat dus echt wel weg, en wrs voor te weinig geld ook. Alles onder de 30 miljoen is te weinig gezien de huidige situatie. Ben benieuwd wie er dan als vervanger zou komen.

Ik zou ook nog steeds Berg graag zien als vervanger van Huntelaar maar die schijnt zo goed als rond te zijn met FCG. Pikken we volgend jaar wel op voor 9 miljoen dan. Het begint echt eentonig bij Ajax te worden zo, wanneer komen er eens capabele mensen te zitten.
Die Berg is een twee Rosenberg die kan niks in een 4-3-3 systeem.
lollig
pi_52253814
Of Sneijder verkopen voor 30 en van der vaart kopen voor 15.
lollig
pi_52253825
Mag toch hopen dat ze heel snel een goede vervanger voor Sneijder mocht hij gaan. Anders wordt het wel heel zwaar komend seizoen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_52253911
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:20 schreef ub40_bboy het volgende:
Of Sneijder verkopen voor 30 en van der vaart kopen voor 15.
Theoretisch mogelijk, in de praktijk denk ik dat Rafael daar totaal geen trek in heeft.
pi_52253920
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:18 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Lijkt mij ook, al schijnt die trainer liever Sneijder te willen. En je weet, geld speelt geen rol bij die figuren.
Ongelooflijke kutclub dat het is, alleen maar halen, halen, halen. Bah.
pi_52253940
Het kan dus ook een groot spel zijn misschien, doen alsof je Sneijder wilt en zo ondertussen Van der Vaart binnen willen hengelen voor een wat schappelijkere prijs... HSV weet ook dat v/d Vaart volgend jaar weg is...
pi_52253958
Sneijder, godverdomme blijf! Real is sowieso een teringploeg.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52253993
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:23 schreef TheVulture het volgende:
Het kan dus ook een groot spel zijn misschien, doen alsof je Sneijder wilt en zo ondertussen Van der Vaart binnen willen hengelen voor een wat schappelijkere prijs... HSV weet ook dat v/d Vaart volgend jaar weg is...
Mag hopen dat het zo is
stupidity has become as common as common sense was before
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:26:37 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52254024
Als Sneijder weggaat moeten ze idd minsten met VD Vaart op de proppen komen ook .
Get woke, go broke!
pi_52254091
Van der Vaart kopen heeft totaal geen zin, die wil na 1 jaar ook weer naar een topclub. Je moet een speler halen die minstens 3 jaar zal blijven. Een speler op z'n retour, of een talent. Van der Vaart zal in theorie mogelijk zijn, maar Rafael zelf zal er geen trek in hebben.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:31:40 #146
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52254181
Waarom heb ik hier een heel slecht gevoel over
Jawel, je keek.
pi_52254205
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:31 schreef jna het volgende:
Waarom heb ik hier een heel slecht gevoel over
Omdat het nu wel erg serieus begint te worden
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:32:48 #148
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_52254224
Normaal lurk ik alleen maar in de voetblfora, maar nu moet ik toch even...

Als Sneijder gaat voor 30 mln kun je wel roepen dat het zoveel geld is en dat een club als Ajax dat niet kan weigeren, maar voor mijn voelt dat echt anders hoor. Als je steeds dit soort spelers blijft verkopen omdat het financieel zo aantrekkelijk is wordt je dus nooit meer kampioen en sluit je ook in de Europese subtop nooit meer aan. Op lange termijn wordt je er dus sportief echt slechter van, en dat maakt dat je er op lange termijn ook financieel absoluut slechter van gaat worden. Ook al omdat je volgens mij steeds minder voor je toppers als je steeds verder in aanzien daalt.

Ik vrees nu al dat Ajax het dit seizoen weer niet gaat maken, maar als Sneijder weg gaat heb ik nog veel minder vertrouwen in. Het mag dan maar 1 van de 11 zijn, het is wel een speler van het niveau die Nederlandse clubs nooit kunnen betalen en die je nodig hebt als je je wilt onderscheiden of mee wilt doen om de titel en in de CL.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:35:33 #149
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52254299
Schneijder blijft echt wel. Hij krijgt heel Nederland over zich heen als hij nu toch weg gaat. En als hij blijft wordt hij voetballer van het jaar en verlaat hij Nederland volgend jaar als superheld! Komt goed, heb geduld.
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
pi_52254336
Dat Real VdV maar haalt, ze zijn gewoon te laat. En hij is goedkoper!
pi_52254346
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:35 schreef masmax het volgende:
Schneijder
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:38:27 #152
131729 jna
pi_52254388
quote:
Schneijder blijft echt wel. Hij krijgt heel Nederland over zich heen als hij nu toch weg gaat. En als hij blijft wordt hij voetballer van het jaar en verlaat hij Nederland volgend jaar als superheld! Komt goed, heb geduld.
Over Schneijder maken we ons ook geen zorgen.
Jawel, je keek.
pi_52254396
2006/07 Nederland AFC Ajax Eredivisie 30 18

met Davids/Gabri

2002/03 Nederland AFC Ajax Eredivisie 17 4
2003/04 Nederland AFC Ajax Eredivisie 30 9
2004/05 Nederland AFC Ajax Eredivisie 30 7
2005/06 Nederland AFC Ajax Eredivisie 19 5

Zonder Davids/Gabri.Toeval?

Ik als Feyenoorder,vind Davids/Gabri belangrijker voor Sneijder,als Sneijder voor Ajax.het is altijd een combinatie van factoren die meespelen.Je schaakt niet met 1 pion.

Maar je moet em alleen verkopen als je een vervanger op het oog hebt,die haalbaar is.Anders is het gewoon kolder.
To all the MUTTS fans out there, can you say "CHOKE?" You are done, finished, gone. Personally as a Yankees fan, I'm very happy that your MUTTS lost. Yankees rule NY and don't you forget it. Good bye and good riddens.
pi_52254494
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:32 schreef TAV74 het volgende:
Normaal lurk ik alleen maar in de voetblfora, maar nu moet ik toch even...

Als Sneijder gaat voor 30 mln kun je wel roepen dat het zoveel geld is en dat een club als Ajax dat niet kan weigeren, maar voor mijn voelt dat echt anders hoor. Als je steeds dit soort spelers blijft verkopen omdat het financieel zo aantrekkelijk is wordt je dus nooit meer kampioen en sluit je ook in de Europese subtop nooit meer aan. Op lange termijn wordt je er dus sportief echt slechter van, en dat maakt dat je er op lange termijn ook financieel absoluut slechter van gaat worden. Ook al omdat je volgens mij steeds minder voor je toppers als je steeds verder in aanzien daalt.

Ik vrees nu al dat Ajax het dit seizoen weer niet gaat maken, maar als Sneijder weg gaat heb ik nog veel minder vertrouwen in. Het mag dan maar 1 van de 11 zijn, het is wel een speler van het niveau die Nederlandse clubs nooit kunnen betalen en die je nodig hebt als je je wilt onderscheiden of mee wilt doen om de titel en in de CL.
Sneijder houden betekent juist dat je naar de korte termijn kijkt. Dingen die je zeker weet:
- Sneijder vertrekt volgende zomer zeker
- Ajax en Sneijder zijn overeen gekomen dat dit voor een gelimiteerd bedrag kan gebeuren, om zaken zoals deze zomer te voorkomen

Ajax is heel ver gegaan om Sneijder nog een jaar te houden. En hij zou nog gewoon best kunnen blijven. Wanneer hij toch vertrekt voor een groot bedrag, maakt dat ruimte vrij om spelers aan te trekken die langer dan 1 seizoen bij de club blijven. Er is echter 1 grote 'maar'. De club moet wel capabele nieuwe spelers aanschaffen, en de enige transfers die gedaan zijn, zijn eigenlijk no-brainers*. De enige drie spelers die Sneijder kunnen vervangen als 'no-brainer'-aankoop zijn Seedorf, Van der Vaart en Aissati.

Alle andere spelers die je aankoopt zijn spelers waar je maar moet afwachten hoe ze het zullen doen.

* Transfervrije spelers, toppers op hun retour die ook een zekerheidje zouden zijn, en dure aankopen die ook een redelijke garantie voor succes waren
pi_52254550
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:38 schreef Seress het volgende:

met Davids/Gabri

Ik als Feyenoorder,vind Davids/Gabri belangrijker voor Sneijder,als Sneijder voor Ajax.het is altijd een combinatie van factoren die meespelen.Je schaakt niet met 1 pion.

Maar je moet em alleen verkopen als je een vervanger op het oog hebt,die haalbaar is.Anders is het gewoon kolder.
Ik vind dit wel heel erg makkelijk gezegd. Ten eerste speelde Sneijder de vorige seizoenen ook vaak als linkshalf. Daarnaast ontwikkelt een speler zich natuurlijk en kan hij af en toe een formidabel seizoen draaien. Daarnaast is Sneijder ook twee keer een half seizoen geblesseerd geweest.
pi_52254552
.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_52254572
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:28 schreef Chivu het volgende:
Van der Vaart kopen heeft totaal geen zin, die wil na 1 jaar ook weer naar een topclub. Je moet een speler halen die minstens 3 jaar zal blijven. Een speler op z'n retour, of een talent. Van der Vaart zal in theorie mogelijk zijn, maar Rafael zelf zal er geen trek in hebben.
Exact leuk om te dromen maar zal niet gebeuren. Rafael wil wel naar Spanje (ooit) vanwege zn ma (toch??) dus Real sla je slag!
pi_52254590
quote:
Schneijder Sneijder lijft echt wel. Hij krijgt heel Nederland Ajax over zich heen als hij nu toch weg gaat. En als hij blijft wordt hij voetballer van het jaar en verlaat hij Nederland volgend jaar als superheld! Komt goed, heb geduld.
pi_52254615
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:44 schreef Longmen het volgende:

[..]

Exact leuk om te dromen maar zal niet gebeuren. Rafael wil wel naar Spanje (ooit) vanwege zn ma (toch??) dus Real sla je slag!
En Sylvie kan mooi in het gat springen dat Posh Spice daar heeft achtergelaten
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:46:57 #160
82589 S-Two
barba macacu
pi_52254630
Zou het erg jammer vinden ja als Sneijder nog weg gaat. Maar als Ajax een bod van 30 mln accepteert en Sneijder vertrekt, neem ik die jongen dat totaal niet kwalijk.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52254634
Ik denk dat Rafael wel inziet dat Real een kutclub is en hij beter kan wachten tot hij zijn kans krijg om bij Barcelona aan de slag te gaan
pi_52254657
Sneijder is gewoon beter dan Van der Vaart. Ik vermoed dat Ajax hem toch al laat gaan. Dan wordt hetw el erg lastig een goede vervanger te vinden voor het einde van de maand. Maar goed, je mag verwachten dat ook Ajax een fatsoenlijke schaduwlijst heeft. In Nederland zie ik, op enkele onhaalbare gevallen als Afellay en Aissati na, niet veel bruikbaars.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_52254658
Gaan we weer aan scorebord journalistiek doen?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:48:09 #164
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52254661
Is het niet aantrekkelijker voor ajax om hem nu te verkopen? er loopt altijd wel wat in de jeugdopleiding toch?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:48:25 #165
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52254669
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:09 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Denk het niet, daarbij blijft het nog een gok of je mét Wesley Sneijder wel kampioen wordt en de CL haalt en zónder Sneijder niet. Misschien val je mét wel tegen en presteer je zónder hem boven verwachting, het blijft koffiedik kijken. Weet niet wat de contractueel vastgelegde transfersom is volgende zomer? Als het minder dan 10 miljoen euro is, gooi je nu 20 miljoen euro weg door hem te behouden.

Anyway, ik hoop dat hij blijft, ook al hink ik op twee gedachten.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:48:57 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52254682
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:48 schreef Grimm het volgende:
Is het niet aantrekkelijker voor ajax om hem nu te verkopen? er loopt altijd wel wat in de jeugdopleiding toch?
Ja, we hebben eigenlijk een heel blik Sneijders rondlopen, we doen gewoon alsof we het erg vinden dat hij weggaat, hij leest namelijk mee hier...

.
Get woke, go broke!
pi_52254696
Suarez krijgen en Sneijder inleveren is per saldo een slechte deal.

Ben benieuwd naar de vervanger, zou typisch van Geel zijn om straks met Cziommer of Martens aan tafel te gaan en een nieuw steekspel met Scheringa te beginnen.
pi_52254713
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, we hebben eigenlijk een heel blik Sneijders rondlopen, we doen gewoon alsof we het erg vinden dat hij weggaat, hij leest namelijk mee hier...

.
pi_52254748
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:44 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ik vind dit wel heel erg makkelijk gezegd. Ten eerste speelde Sneijder de vorige seizoenen ook vaak als linkshalf. Daarnaast ontwikkelt een speler zich natuurlijk en kan hij af en toe een formidabel seizoen draaien. Daarnaast is Sneijder ook twee keer een half seizoen geblesseerd geweest.
Het is ook makkelijk gezegd.Maar hij is toch belangrijk vanwege die doelpunten en assists? In zn 2 eerdere seizoenen kwam hij niet aan die aantallen.Mede door zn positie misschien,maar hij kan nu excelleren vanwege de combinatie met Davids/Gabri.Is mijn mening dan.Als je dus 24/30 miljoen kan krijgen en een vervanger,is het te verklaren dat je em laat gaan.Tegenover de fans moeilijk te verkopen,maar dat ligt er ook aan wat je ervoor terughaalt.
To all the MUTTS fans out there, can you say "CHOKE?" You are done, finished, gone. Personally as a Yankees fan, I'm very happy that your MUTTS lost. Yankees rule NY and don't you forget it. Good bye and good riddens.
pi_52254750
Snijder zal zeker gaan, helemaal als ie volgend jaar transfervrij de poort uitloopt.
Dan loopt Ajax 30 miljoen mis, nou van Geel is misschien niet gek maar wel dom als ie dat niet doet.

Welke club zou hem nu niet verpatsen
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52254751
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:49 schreef Edenoniphobic het volgende:
Suarez krijgen en Sneijder inleveren is per saldo een slechte deal.

Ben benieuwd naar de vervanger, zou typisch van Geel zijn om straks met Cziommer of Martens aan tafel te gaan en een nieuw steekspel met Scheringa te beginnen.
En dan Cziommer voor 15 miljoen ofzo aantrekken: "dit is beter voor alle partijen"
pi_52254780
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:51 schreef fuckbuddy het volgende:
Snijder zal zeker gaan, helemaal als ie volgend jaar transfervrij de poort uitloopt.
Dan loopt Ajax 30 miljoen mis, nou van Geel is misschien niet gek maar wel dom als ie dat niet doet.

Hij loopt volgend jaar niet transfervrij weg
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:52:24 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52254785
quote:

Een club die kampioen wil worden. Geld vangen ze volgend jaar genoeg....
Get woke, go broke!
pi_52254796
Cziommer heeft een lekker schot, en is snel met de bal...
En wij hebben momenteel zat middenvelders, maar zodra Scheringa de naam van Geel hoort dan gaat er 10 miljoen op de vraagprijs
pi_52254801
quote:

Sneijder gaat niet transfervrij, maar met een gelimiteerde afkoopsom de deur uit. En nu maar hopen dat Ajax die club is...
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:53:02 #176
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_52254807
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:28 schreef Chivu het volgende:
Ben jij ff lekker bij je hoofd? Een talent is leuk, maar niet een talent die geacht wordt Sneijder doen te vergeten. En iemand op z'n retour hoef ik ook niet, gewoon een topper, die er direct staat, en niks anders.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_52254835
Cziommer is best wel een goeie. Is geen Sneijder, maar die loopt toch niet rond.

Schuster en Beckenbauer waren allebei wel gecharmeerd van VdV, maar die is niet te betalen tussentijds. Heeft alleen in zijn laatste contractjaar volgend jaar een clausule van iets van 3 miljoen ofzo, maar ervoor mag HSV de prijs onbeperkt onrealistisch opdrijven, en dat deden ze want ze willen hem niet kwijt. Vandaar de interesse van Schuster richting Sneijder denk ik zo.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:55:02 #178
131729 jna
pi_52254867
Kan Ajax niet gewoon de telefoon eruit trekken tot woensdag avond
Jawel, je keek.
pi_52254873
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:53 schreef fathank het volgende:

[..]

Ben jij ff lekker bij je hoofd? Een talent is leuk, maar niet een talent die geacht wordt Sneijder doen te vergeten. En iemand op z'n retour hoef ik ook niet, gewoon een topper, die er direct staat, en niks anders.
En jij denkt dat Kaka, Riquelme, Aimar, D'Alessandro, Van der Vaart of Seedorf staan te springen om naar Ajax te gaan?
pi_52254906
Kaka is 80 miljoen voor geboden door Real, was te weinig voor Milan. Afgezien van of ze willen komen naar Ajax, moet je wel ff realistisch binnen het budget blijven natuurlijk met je potentiele namen.
pi_52254936
Seedorf zou ik best tevreden mee zijn
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:59:19 #182
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_52254977
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:42 schreef Chivu het volgende:

[..]

Sneijder houden betekent juist dat je naar de korte termijn kijkt. Dingen die je zeker weet:
- Sneijder vertrekt volgende zomer zeker
- Ajax en Sneijder zijn overeen gekomen dat dit voor een gelimiteerd bedrag kan gebeuren, om zaken zoals deze zomer te voorkomen

Ajax is heel ver gegaan om Sneijder nog een jaar te houden. En hij zou nog gewoon best kunnen blijven. Wanneer hij toch vertrekt voor een groot bedrag, maakt dat ruimte vrij om spelers aan te trekken die langer dan 1 seizoen bij de club blijven. Er is echter 1 grote 'maar'. De club moet wel capabele nieuwe spelers aanschaffen, en de enige transfers die gedaan zijn, zijn eigenlijk no-brainers*. De enige drie spelers die Sneijder kunnen vervangen als 'no-brainer'-aankoop zijn Seedorf, Van der Vaart en Aissati.

Alle andere spelers die je aankoopt zijn spelers waar je maar moet afwachten hoe ze het zullen doen.

* Transfervrije spelers, toppers op hun retour die ook een zekerheidje zouden zijn, en dure aankopen die ook een redelijke garantie voor succes waren
Daar kan ik nog wel in meegaan, mits je de deal met de vervanger gelijktijdig afrond met de verkoop.. Als je geen volwaardige stand in hebt is het verlies echt te groot.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_52254989
80 miljoen
Built for Speed
pi_52254990
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:57 schreef kreischer2000 het volgende:
Seedorf zou ik best tevreden mee zijn
Ja alleen die heeft een supercontract in Milaan waar de supporters hem WEL waarderen...
pi_52254993
Seedorf is geen Sneijder/spelmaker/nummer10. Dat denkt ie te zijn, maar is ie bij lange na niet.
pi_52254999
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:53 schreef fathank het volgende:

[..]

T zou niet de eerste keer zijn dat een talent zn opwachtig maakt in het 1e en niet meer verdwijnt....
pi_52255017
Hm Manucharyan zou toch ook een nummer 10 zijn?

Maar ik hoop echt dat Sneijder blijft en dat Real voor van der Vaart gaat. Van der Vaart had toch ook al gezegd dat hij het liefst bij real madrid speelt. Kan hij mooi een 3-4 jarig contract afsluiten en daarna terug gaan naar Ajax.

Op vind vind ik het wel opmerkelijk dat hij liever voor Sneijder gaat dan van der Vaart die ook nog eens een stuk goedkoper is en in mijn ogen toch net iets creatiever en beter is dan Sneijder. Behalve dan qua traptechniek.
pi_52255077
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:38 schreef Seress het volgende:

met Davids/Gabri

Sneijder heeft maar vier keer gespeeld met het duo Davids/Gabri, niet 30 keer.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52255133
Kom op jongens, dit gaat allemaal nergens over.
Als Sneijder weggaat komt Ajax gewoon met een speler als Dufour of Boussoufa op de proppen, en echt geen VdVaart/Aimar/D'Alesandro (100% choker, maargoed ) jongens. Bovendien, zo goed is Sneijder echt niet, hij is een van de betere van het team, maar ik verlies liever Sneijder dan Huntelaar, Gabri of Davids. Hij heeft afgelopen seizoen aardig gescoord, maar vergeet niet dat vorige spelers die op '10' stonden allemaal net zoveel scoorden , over het algemeen meer assists gaven en ook de spits veel meer bedienden. Als Perez vorig seizoen basis had gestaan (op 10) had hij er waarschijnlijk ook wel tegen de 20 ingeschopt (en dat dan zonder vrije trappen).
Kortom, Sneijder: 25+ miljoen, gewoon doen.
pi_52255203
Natuurlijk zijn die namen niet realistisch, maar gasten als Defour, Boussoufa, Modric en weet ik veel wie allemaal nog genoemd worden staan er ook niet direct.
pi_52255225
Het is afgelopen. Over. Uit.
quote:
Ajax’ technisch directeur Martin van Geel bevestigt dat Real Madrid een bod van 24 miljoen euro heeft uitgebracht op Wesley Sneijder. “Wesley heeft ons verteld dat hij daar open voor staat”, aldus Van Geel. Trainer Henk ten Cate heeft een vertrek van z’n spelmaker al ingecalculeerd. “Ik ben al bezig met een leven zonder Wesley.”
pi_52255239
Helder, dat is vandaag of morgen rond.
pi_52255247
neeeee
Built for Speed
pi_52255258
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]

en de bron is?
pi_52255267
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:09 schreef venomsnake het volgende:

[..]

en de bron is?
edit
pi_52255280
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
pi_52255288
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:09 schreef venomsnake het volgende:

[..]

en de bron is?
Simon Zwartkruis/Sportweek.
pi_52255349
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:07 schreef Chivu het volgende:
Natuurlijk zijn die namen niet realistisch, maar gasten als Defour, Boussoufa, Modric en weet ik veel wie allemaal nog genoemd worden staan er ook niet direct.
Nou, ik zou zelf 100x meer vertrouwen hebben in Boussoufa op 10 dan een aantal namen die ik hier lees. Ook exotische Argentijnen moeten zich aanpassen hier, en zullen er dus ook niet gelijk staan. D'Alessandro heeft in 5 jaar volgens mij nog maar 10 doelpunten gemaakt in Europa. Aimar is ook de afgelopen jaren niet boven de 5 goals per seizoen uitgekomen.
pi_52255350
Verlies van Sneijder was idd totaal niet dramatisch geweest...als jullie een normale goed sporende trainer hadden gehad die Perez niet had weggesaneerd, maar daarmee juist een uitstekende vervanger had gehad die nu ingezet had kunnen worden zonder merkbaar rendements-verlies voor het team. Ik moet het nu nog zien wie op de proppen komt.
pi_52255365
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 13:10 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Simon Zwartkruis/Sportweek.
de kop is trouwens:

Ajax-coach Ten Cate: 'Ik ben al bezig met leven zonder Wesley'

http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=35940

Snel op zoek naar een ander dan maar..
De tijd dringt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')