quote:Fontein kan geen zekerheid geven over Sneijder
Sneijder bereikte vorige maand een akkoord om zeker nog een jaar bij Ajax te blijven. Die melding blijkt niet zo hard nu Real Madrid zich weer heeft gemeld. ,,Tot 31 augustus kan er nog van alles gebeuren" , aldus algemeen directeur Maarten Fontein over een mogelijk vertrek van Sneijder in De Telegraaf.
Dag titelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:57 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het voorgevoel dat Sneijder alsnog gaat vertrekken.
"Ach, dat kan allemaal wel intern opgevangen wordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:00 schreef Cordoba32 het volgende:
vd vaart halen als opvolger......
Amen!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Sneijder alsnog laten gaan zou een mes in de rug van alle Ajacieden zijn. Dat kunnen ze echt niet meer maken als ze ooit nog een beetje geloofwaardighied over willen houden.
Tja, maar als Slop met een stijve bij van Geel aankomt, wat dan? Ik weet t nog zo net niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Sneijder alsnog laten gaan zou een mes in de rug van alle Ajacieden zijn. Dat kunnen ze echt niet meer maken als ze ooit nog een beetje geloofwaardighied over willen houden.
Laten we dan daar maar op hopen he?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:02 schreef Longmen het volgende:
[..]
Amen!
Als Sneijder nu gewoon woensdag speelt, is t niet meer aantrekkelijk voor Real.
Als ze met 30 miljoen komen is hij weg... believe me...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Is komend seizoen aanvoerder bij Standard.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hoe doet Defour het eigenlijk?
Tja, als Madrid met zulke bedragen gaat smijten..quote:
Als Real echt met 30 miljoen aanklopt dan denk ik dat Ajax Sneijder een duwtje gaat geven. 30 miljoen is voor een club als Ajax te veel geld.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, als Madrid met zulke bedragen gaat smijten..
Ik hoorde Sneijder laatst zeggen dat hij beloofd bij Ajax te blijven, ook al komen clubs als Madrid met veel geld. Ben benieuwd of Sneijder zo betrouwbaar zal zijn..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |