Wanneer beslist de NMA eigenlijk?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:34 schreef aapdedino het volgende:
Ik vind RTL toch beter als Tien. Ik hoop dat RTL had mag gaan uitzenden. En ik vind Humberto Tan ook veel beter als die Genee. Ik hoop toch dat de NMA dit goedkeurt. Want korter reclame en dit is beter als het praten bij Tien.
Wilfried is puur Rotterdams. Dat steekt ie niet onder stoelen of banken. Maar daar hoor je mij niet over zeiken. Is gewoon leuk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij Holland Sport worden nooit meningen gegeven inderdaad
De herhaling komt vast en zeker 1 of 2 dagen later op 1 van de andere 84 RTL's.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:55 schreef planethugo het volgende:
dat rtl ook maareens eindelijk gaat beginnen met voetbal insite etc op internet te zetten, of iig de samenvattingen snachts herhalen! Maar zal wel niet, de familiezender bij uitstek zendt snachts liever tieten, geile stemmen en 0900 nummer uit![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wilfried is puur Rotterdams. Dat steekt ie niet onder stoelen of banken. Maar daar hoor je mij niet over zeiken. Is gewoon leuk.
Ik heb over Wilfred Genee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
, die van Holland Sport? Nooit.
Die komt uit Leeuwardenquote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:08 schreef djstoffel het volgende:
overname is goedgekeurd.........gelukkig maar
ik ben blijquote:19:33 13 Augustus 2007
Zender Tien vrijdag uit de lucht
De tv-zender Tien beleeft aanstaande vrijdag zijn laatste uitzending. Dat is het gevolg van de goedkeuring door de Mededingingsautoriteit NMa van de samenwerking van RTL Nederland met het tv-bedrijf Talpa van John de Mol. Veel programma's van Tien zijn de volgende dag te zien op RTL8,de nieuwste zender van RTL Nederland.
Volgens de NMa leidt de overname niet tot een economische machtspositie van RTL Nederland.
RTL Nederland neemt de voetbalrechten over van Talpa. Verder verhuizen veel programma's, medewerkers en de radio- zender 538 van Talpa naar RTL.
Ach, niet erg verrassend, wel belangrijk.quote:
ik ook eindelijk weerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:49 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb er zin in.
Mooiquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:08 schreef djstoffel het volgende:
overname is goedgekeurd.........gelukkig maar
iemandquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:11 schreef Bjoro het volgende:
is die uitzending van afgelopen zondag nog ergens terug te zien ?
Ik vroeg er ook al naar. Maar niemand luistertquote:
Uitzendingen van RTL zijn over het algemeen niet online terug te zien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vroeg er ook al naar. Maar niemand luistert
wil graag weten hoe johan tegen het nieuwe seizoen aankijkt....en of daar iets van klopt of nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:40 schreef Ambrosius het volgende:
Daarnaast: het is maar een lulprogramma, wat nergens over ging.
AZ kampioenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wil graag weten hoe johan tegen het nieuwe seizoen aankijkt....en of daar iets van klopt of niet
Worden de reguliere uitzendingen uberhaupt herhaald? Weet iemand wanneer? Ben nl. op vakantie danquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nieuw seizoen, nieuwe spelers, nieuwe teams en een nieuwe TV zender. Het voetbalseizoen gaat bijna weer beginnen.
De voetbalrechten bij RTL
Vrijdag
- 20:30 uur RTL7: Voetbal op Vrijdag gepresenteerd door Jan-Joost van Gangelen met een live eredivisiewedstrijd en samenvattingen uit de eerste divisie.
Zaterdag
- 18:00 uur RTL7: Voetbal op Zaterdag gepresenteerd door Jan-Joost van Gangelen met samenvattingen uit de Bundesliga.
- 22:00 uur RTL4: Voetbal op Zaterdag gepresenteerd door Humberto Tan met samenvattingen uit de eredivisie.
Zondag
- 19:00 uur op RTL4: Voetbal op Zondag gepresenteerd door Humberto Tan met samenvattingen uit de eredivisie.
- 21:30 uur RTL7: Voetbal op Zondag gepresenteerd door Wilfred Genee: gecombineerd programma met buitenlands voetbal en discussie. Met naast Wilfred Genee in ieder geval Johan Derksen.
[..]
Dit topic is dus voor de uitzendingen van de samenvattingen, net zoals 'De Wedstrijden' was. Linkje naar het live topic voor vrijdag staat hierboven en het linkje naar Voetbal Insite staat ergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |