Dit topic is dus voor de uitzendingen van de samenvattingen, net zoals 'De Wedstrijden' was. Linkje naar het live topic voor vrijdag staat hierboven en het linkje naar Voetbal Insite staat ergens.quote:Humberto Tan blikt vooruit op eredivisievoetbal
RTL 4 komt zondag 12 augustus live vanuit het stadion van de landskampioen 2006/2007, het Philips Stadion van PSV, met een voorbeschouwing op het nieuwe seizoen. Presentator Humberto Tan ontvangt daar onder meer de analisten Johan Derksen en Jan van Halst om gezamenlijk te bespreken wat de miljoenen fans de komende tijd te wachten staat 'op de velden'. RTL Voetbal: De Voorbeschouwing is op zondag 12 augustus te zien van 19.00 tot 20.30 uur bij RTL 4.
In het vorig seizoen werd de Eredivisie pas in de laatste minuut van de laatste speelronde beslist; niet Ajax of koploper AZ maar de nummer drie op de ranglijst, PSV, ging er verrassend met het landskampioenschap vandoor. Hopelijk wordt het seizoen 2007/2008 net zo spannend. Niet alleen de genoemde clubs hebben zich versterkt, ook oudgediende Feyenoord lijkt met het aankopen van Makaay, Van Bronckhorst en De Cler weer op het hoogste niveau mee te kunnen draaien. En hoe zal het de twee nieuwkomers vergaan, het gepromoveerde VVV en De Graafschap.
Behoorlijke degradatie dus. Goede zaak.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:36 schreef Urquhart het volgende:
Die staat tegenwoordig op het veld met een microfoon.
Die moeten het nog goedkeuren. Het hele gebeuren kan nog afgeblazen wordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:25 schreef assie het volgende:
Wat is er nu nog met die NMA dan???
Ik vind het persoonlijk nog te hoog, maar goed.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:43 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Behoorlijke degradatie dus. Goede zaak.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Omdat we haar wat minder gaan zien, komt die nog een keer:
[afbeelding]
Hoezo, kansloos?quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:11 schreef Ambrosius het volgende:
Duurt nog tot 20.27, het is nu al kansloos eigenlijk.
Derksen heeft altijd gelijkquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:11 schreef tong80 het volgende:
Derksen moet na dit seizoen weer zijn woorden inslikken net als bij Arveladze vorig jaar. Ik roep al jaren dat Lazovic een topper wordt. Aan hewt eind heeft ie er gewoon 30m inliggen
Eerst een samenvatting van de laatste speeldag van vorig jaar, joepie. Derksen weer met z'n stokpaardjes, hij kan al bijna wedijveren met Anky van Grunsven.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoezo, kansloos?
De discussie is toch best aardig of is dit net als Talpa stoer om het vanaf het begin al direct af te kraken?
Nu.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:17 schreef Razor21 het volgende:
Benieuwd hoe laat de eerste reclame komt
Hij zei dat Davids en Arveladze niks meer te brengen hebben.quote:
Precies al 40 jaar wordt de bekerfinale in de Kuip gespeeld. Hoor je nooit iemand overquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:20 schreef Pritt het volgende:
Derksen zit weer eens kansloos Ajax te bashen.
Wat zegt ie dan wat niet klopt?quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:28 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft Derksen tegenwoordig tegen Ajax ? Wat een bull shit komt eruit zijn bek
Wat zegt hij dat WEL kloptquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat zegt ie dan wat niet klopt?
Dat het aan Ajax ligt dat de onderhandelingen over Sneyder zijn gestopt. Al die middelmatige spelers die ze hebben aangetrokken. Ten Cate is veel te gespannen. Zeiken over de stadionspeaker van Ajaxquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat zegt ie dan wat niet klopt?
Hij heeft toch gewoon gelijk dat Ajax loopt te miepen over Madrid?quote:
Mischien moet jij ook je anti-Ajax bril afzetten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk dat Ajax loopt te miepen over Madrid?
Groningen speelde het net zo en toen was de wereld te klein.
Verder zegt ie dat zonder Sneijder Ajax geen kampioen wordt, dat denk ik ook.
En hij zegt dat Kennedy geen Ajax matriaal is, ook dat ben ik met hem eens.
Zelfde geld voor Delorge ed.
Ajax gaat samen met PSV om plaats 3 of 4 spelenquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En hij zegt dat Kennedy geen Ajax materiaal is, ook dat ben ik met hem eens.
Nee PSV heeft de opvolger van Cocu gekochtquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En hij zegt dat Kennedy geen Ajax matriaal is, ook dat ben ik met hem eens.
Gisteren anders 4-2 gewonnen van het altijd lastige Inter Milaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:33 schreef tong80 het volgende:
Volgens Derksen wordt AZ kampioen.
Dus weten we nu al dat ze het niet worden. Zonder de briljante Arveladze al helemaal niet
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:34 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Mischien moet jij ook je anti-Ajax bril afzetten.
Maar het ging nu even over Ajax.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee PSV heeft de opvolger van Cocu gekocht
Tegen hun tweede idd'quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Gisteren anders 4-2 gewonnen van het altijd lastige Inter Milaan.
Ze begonnen met Feijenoord hoorquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:36 schreef venomsnake het volgende:
Ze mogen het trouwens ook wel over de wat kleinere clubs gaan hebben.
Als dit hun tweede is, ben ik benieuwd naar hun eerste.quote:
quote:Opstelling Inter: Julio Cesar, Dejan Stankovic, Maxwell, Luis Figo, Zlatan Ibrahimovic, Patrick Vieira, Olivier Dacourt, Marco Materazzi, Nelson Rivas, Walter Samuel, David Suazo.
Die stadionspeaker was Van Gaal.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat genant zeg die stadionspeaker...
Hun tweede?quote:
iddquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:44 schreef Fides het volgende:
Ari is gehaald uit Zweden..niet uit Zuid-Amerika snorrie.
Hij is het boegbeeld van voetbal op RTL4. En RTL zit aan hem vast omdat hij nog een lopend contract heeft. Dus voorlopig zal hij daar nog zitten tenzij hij een hartverzakking krijgt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:46 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een verschrikkelijke kut-vent is die Derksen toch eigenlijk.
Bromsnor zit daar om het boeltje scherp te houden. Je kan niet ontkennen dat hij niet spraakmakend is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:46 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een verschrikkelijke kut-vent is die Derksen toch eigenlijk.
nou ja dat is wel weer een meevaller..............als het de arena was geweest zouden de studio 020 verhalen weer naar boven gekomen zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
De studio zal nog wel niet klaar zijn , omdat ze vanuit Eindhoven beginnen.
Ook al ben ik zelf voor AZ, Derksen mag wel eens wat minderen in zijn enthousiasme voor alles wat uit Alkmaar komt. Natuurlijk was het tegen Inter erg netjes en was vorig jaar ondanks het eindresultaat een prima jaar, maar hij draaft soms echt te ver door. Volgens mij droomt hij nu al van de DSB Eredivisie.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Bromsnor zit daar om het boeltje scherp te houden. Je kan niet ontkennen dat hij niet spraakmakend is.
Hij zit er wel vaker naast.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:44 schreef Fides het volgende:
Ari is gehaald uit Zweden..niet uit Zuid-Amerika snorrie.
Ze missen wat spelers uit de Copa, en AZ is echt al veel verder in de voorbereiding, dus erg onverwacht is het niet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Als dit hun tweede is, ben ik benieuwd naar hun eerste.![]()
[..]
FCG speelde het net zo? Rot toch op, man!quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:33 schreef venomsnake het volgende:
quote:
Schijnt ook slecht in bed te zijn. Twee keer gescheiden en drie keer getrouwdquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:54 schreef M0NTANA het volgende:
Johan Derksen neemt altijd een standpunt in, waarvan hij weet dat 99% van het land er niet zo over denkt.
Past goed bij Talpa dan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:54 schreef M0NTANA het volgende:
Johan Derksen neemt altijd een standpunt in, waarvan hij weet dat 99% van het land er niet zo over denkt.
Ik heb het over het plaatsen van informatie op de website, de wereld was te klein toen Groningen dat deed. Ook vonden veel Ajacieden het bedrag van 9.5m veel te hoog.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
FCG speelde het net zo? Rot toch op, man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |