Het voelde ook zo enorm gemaakt aan om even een wedstrijdje op vrijdagavond er tussendoor te knallen om even 700.000 kijkers te halen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:00 schreef Dos37 het volgende:
idd
Vrijdagavond was meestal dramatisch niveau
Nope.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:09 schreef Sensation89 het volgende:
Doet Alves nou mee of niet?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vanavond breekt de hel los, een clash tussen twee voetbal grootmachtten, WIE mag zich de grootmeester van de Eredivisie noemen? Wie wordt de koning van het nederlandse voetbal, kijk het vanavond!
Er is er maar één op vrijdagavondquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:23 schreef tong80 het volgende:
Ik vraag me al lang af wie er beslist welke wedstrijd er wordt uitgezonden.
Ajax, Psv en Feijenoord krijgen we live 1x in het seizoen. AZ denk ik ook. of misschien meer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:30 schreef tong80 het volgende:
Ja nu de top vier alle wedstrijden gelijktijdig moeten spelen zien we die dus nooit live op tv ?
ehh konijn het blijft wel vrijdag hequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk wel uit naar zo'n mooie vrijdagpot. Het kan niet snel genoeg beginnen allemaal.
De knipoog mist.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:47 schreef borisz het volgende:
[..]
ehh konijn het blijft wel vrijdag he![]()
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:30 schreef tong80 het volgende:
Ja nu de top vier alle wedstrijden gelijktijdig moeten spelen zien we die dus nooit live op tv ?
de wedstrijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:05 schreef Grimm het volgende:
Het begint om half 9? of begint het programma dan?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:29 schreef vitessezuid113 het volgende:
Het Friese volkslied klinkt al .....
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Jammer, dat volkslied hebben ze nog steeds niet afgeschaft daar
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:31 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En het seizoen '07-'08 is begonnen
stoere kerelsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:32 schreef Dos37 het volgende:
hup Willem 2
Om te kotsen werkelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Jammer, dat volkslied hebben ze nog steeds niet afgeschaft daar
wie?quote:
Het standaard willem II spandoekquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:42 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Het standaard willem II spandoek
, Hup willem II, stoere kerels
ofzo Groetjes Wesley
quote:
Volgende week de herhaling van de 7-0 live.quote:
Gut heb je hem ook weer, ze hebben ook een keer met 7-0 gewonnen tegen onze B-ploegquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Volgende week de herhaling van de 7-0 live.
't Was maar sarcastischquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gut heb je hem ook weer, ze hebben ook een keer met 7-0 gewonnen tegen onze B-ploeg
Besides, ik zit dan in het vliegtuig, laat je me effe weten hoeveel jullie verloren hebben?
Ach, onze coach kennende gaan we weer met 10 man voor de goal liggen om vervolgens met 1-0 achter te komen en geen aanvallers hebben om te scoren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
't Was maar sarcastisch
Maargoed, komende week Roda JC - Heracles live. Zal de traditie van vorig seizoen met vrijdagwedstrijden wel voortgezet worden
Troost je, wij hebben van Tornhoutquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach, onze coach kennende gaan we weer met 10 man voor de goal liggen om vervolgens met 1-0 achter te komen en geen aanvallers hebben om te scoren.
sporting marginalen!quote:
We noemen hem Roland!quote:
Net zo wisselvallig als Heerenveen - Willem II.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, laten we het over het weer gaan hebben.
Nee de competitieopener.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:02 schreef Damzkieee het volgende:
Is het weer een vrijdagavondwedstrijd?
Ik zou graag de naam 'vrijdagavondwedstrijd' in de dikke van Dale zien als:quote:
Die is niet meer!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:42 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Het standaard willem II spandoek
, Hup willem II, stoere kerels
ofzo
Dat laatste is niets nieuws toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:18 schreef venomsnake het volgende:
Saaie eerste helft..
Die Bak Nielsen speelt wel aardig, en Sibon loopt er een beetje voor spek en bonen bij.
Neuh, maar ik ben ook geen nieuwsreporter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat laatste is niets nieuws toch?
Kan je hem beter een geldboete geven oid.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:29 schreef Damzkieee het volgende:
Tjeh dat gedrag kun je toch moeilijk belonen?
Tilburg ligt niet in Limburg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Gadver wat heb ik toch een grafhekel aan ploegen als Willem IIDaar waar iedereen VVV als degradatiekandidaat #1 tipt, mogen die Vlaaienvreters rechtstreeks ophoeren. Bah
![]()
WillemII is al een doelpunt door de neus geboord en een penal ontnomen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:43 schreef detulp050 het volgende:
Wat een waarnemingsvermogen van grens- en scheidrechter!
Zoals ik zei: noem het woord vrijdag-wedstrijd en iedereen weet wat voor pot je bedoeltquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:58 schreef VoreG het volgende:
Ah het is weer een vertrouwde vrijdag-wedstrijd
Het ligt gewoon aan de vrijdag. Als ik moet werken op de vrijdag werk ik nog minder hard dan op andere dagen, omdat het bijna weekend isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zoals ik zei: noem het woord vrijdag-wedstrijd en iedereen weet wat voor pot je bedoelt
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:29 schreef Pedroso het volgende:
Snap overigens niet dat die Derksen altijd als analist daar zit. Heeft de ballen verstand van voetbal en is buiten AZ (als die een bal vooruit schoppen is het voor hem al schitterend) altijd negatief. Hoop niet dat hij bij zaterdag- en zondagwedstrijden ook in de studio zit.
Ik denk dat VVV zelfs lichtelijk gaat verrassen dit seizoen, maar Willem II zie ik er inderdaad graag eens uitvliegen. Als er al jaren (naast RKC, maar die zijn dankzij VVV al opgerot) één totaal kleurloze club in de Eredivisie rondloopt...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Gadver wat heb ik toch een grafhekel aan ploegen als Willem IIDaar waar iedereen VVV als degradatiekandidaat #1 tipt, mogen die Vlaaienvreters rechtstreeks ophoeren. Bah
![]()
Maar die voetballers voetballen altijd in het weekendquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan de vrijdag. Als ik moet werken op de vrijdag werk ik nog minder hard dan op andere dagen, omdat het bijna weekend is.
Ik kan er beter niks meer over zeggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
WillemII is al een doelpunt door de neus geboord en een penal ontnomen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mogen ze van mij openen met de kampioen van de Jupiler League thuis tegen de kampioen van de Eredivisie.quote:
Dan hebben Roda en betreffende speler gewoon pechquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:11 schreef DarkShine het volgende:
Roda heeft een goed bod neergelegd voor een speler met aflopend contract die een van de laagste salarissen van de selectie heeft.
Maar W2 wilt ff cash'en...
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:07 schreef VoreG het volgende:
Deel van de uitslag inde Jupiler LeagueDat kan alleen maar in de J-L...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij spant geen arbitrage aan, hij dient zijn contract gewoon uit. In januari onderhandelen Roda & Hadiour weer verder (huidige contract loopt af op 31-12).quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:13 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Dan hebben Roda en betreffende speler gewoon pech. Kan hij volgend seizoen toch gewoon overstappen? Ik ben benieuwd wat voor kans hij voor de roemruchte arbitragecommissie heeft.
Ik heb te laat ingevuldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:21 schreef detulp050 het volgende:
Zo, de eerste punten in de FOK!toto zijn binnen
Ah Verbeek nu ook al.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:27 schreef VoreG het volgende:
Sibon is net zo boeiend als de wedstrijd.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:09 schreef MaxPower het volgende:
geen reet te doen vanavond dus ik zit er klaar voor![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:09 schreef MaxPower het volgende:
iets te doen vanavond dus ik ben zo weer weg
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
SnelsteEerste vrijdagavondgoal ooit?
Ik kan wel iets hebbenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou je dit wel kijken VoreG? Na zo'n dag?
Men in Black IIquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:47 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb het wel weer gezien voor vanavond, komt er nog een goeie film op?
In de Galgenwaard zeker ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Hier moet FC Utrecht toch wel van winnen
Vorig jaar 5 punten buiten huis.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:17 schreef -Vaduz- het volgende:
18 wedstrijden al zonder uitoverwinning.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:26 schreef VoreG het volgende:
Ik heb het voetbalkanaal gewoon op de achtergrond aanstaan, hoef ik niet naar Leo Driessen of een van die andere clowns te luisteren. Ik kijk wel als de commentator enthousiast wordt.
D) 1-1, onterechte pingelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt het:
a) 1-0
b) 2-0
c) voortijdig van de buis gehaald
Hockey is dan ook een sport voor proleten...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:57 schreef tong80 het volgende:
Voetbal is maar een kut sport. Eén leuk fragment in 60 minuten. Taeke had er toen al 4 inliggen
7-2 je zag nog eens ietsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:58 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Hockey is dan ook een sport voor proleten...
Kwam vorig seizoen al in de winterstop.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:00 schreef Doezelhaar het volgende:
Igor komt in aanmerking voor slechtse aankoop van dit seizoen, en dat al na 1,75 wedstrijd... wat een pik.
Ok, heb tijdje in buitenland gezeten en Heraclesnieuws is nu niet echt iets dat ik volg. Maar tis een gewoon een pik...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kwam vorig seizoen al in de winterstop.
Je hebt een wereldpot gemist. Werld combinaties. Schitterende individuele acties, schoten op het doel schitterende reddingen. Kortom echt iets voor de liefhebbers. Dit is nu al de wedstrijd van het jaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is het wat? Moet er nog even aan wennen dat er weer op vrijdag voetbal is, dus gemist.
Zo'n vermoeden had ik al. Dat het nog maar 1-0 staat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt een wereldpot gemist. Werld combinaties. Schitterende individuele acties, schoten op het doel schitterende reddingen. Kortom echt iets voor de liefhebbers. Dit is nu al de wedstrijd van het jaar
RODA werd in 1995 tweede achter AJAX. In de tien jaar daarna waren ze met dat puntenaantal kampioen geworden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind Roda Jc maar een saaie club, heb ik altijd al gevonden trouwens!
Waarom weet ik niet maar vond het echt nooit leuk om naar te kijken als hun speelde.
Nederlands Limburg aan Belgie geven dan maar? Alleen Mestreech is het bezoeken waard...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom weet ik niet maar vond het echt nooit leuk om naar te kijken als hun speelde.
Toen hadden ze nog de topscoorder (De Graeff) en Van den Leur in de ploeg...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
RODA werd in 1995 tweede achter AJAX. In de tien jaar daarna waren ze met dat puntenaantal kampioen geworden.
Ja dat weet ik. Maar toch heb ik het nooit een aantrekkelijke club gevondenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
RODA werd in 1995 tweede achter AJAX. In de tien jaar daarna waren ze met dat puntenaantal kampioen geworden.
Lijkt mij een prima ideequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:08 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Nederlands Limburg aan Belgie geven dan maar? Alleen Mestreech is het bezoeken waard...
En Willem 2 speelde CLquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roda is al dertig jaar en subtopper. Heerlijk een paar jar geleden de hype over Heerenveen die de bekerfinale speelden tegen Roda. Elke zender volgde de demagoog Riemer en hun spelersbussen. Roda had evenveelspelersbussen. Hielden zich stil oen wonnen gewoon de bekerfinale.quote:
Beide clubs hadden inderdaad evenveel spelersbussen, namelijk 1.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roda is al dertig jaar en subtopper. Heerlijk een paar jar geleden de hype over Heerenveen die de bekerfinale speelden tegen Roda. Elke zender volgde de demagoog Riemer en hun spelersbussen. Roda had evenveelspelersbussen. Hielden zich stil oen wonnen gewoon de bekerfinale.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:22 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Beide clubs hadden inderdaad evenveel spelersbussen, namelijk 1.
Toch bedankt, helaas geen puntje. Wat een bagger 1e helft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
1-1 dus. Gefeliciteerd Blawh en de rest van de Heraclesaanhang.
Ik moet hem nog een keer zien, dat doelpunt moet je gewoon inlijsten. Vanuit de rebound raak koppen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:52 schreef zjroentje het volgende:
Gave goal van Kah.
Zodra ADO er in geslaagd is om 35 jaar onafgebroken in de Eredivisie te spelen praten we hier verder over.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:
Yulu Matondo bedoel je. Onze gehele voorhoede is geblesseerd. Dat zal ook meespelen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:56 schreef Doezelhaar het volgende:
Altijd jammer dat Rikkie is weg gegaan bij Sparta, had van mij dit seizoen wel weer terug mogen komen. Trouwens, die kleine donkere (attondo oid) bij Roda in de spits moet eens op de training een uurtje beheerst leren afmaken.
Die drugsstad?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:08 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Nederlands Limburg aan Belgie geven dan maar? Alleen Mestreech is het bezoeken waard...
Vorige week NEC 30/35 minuten van de mat gespeeld. Drie punten hadden we zeker moeten meenemen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Roda dus. Jammer jammer. Heb ze vorige week live zien spelen en dat is dus helemaal niets.
Was een paniekaankoop inderdaad, maar toch zal ik 1 moment van hem altijd blijven herinneren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:02 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ok, heb tijdje in buitenland gezeten en Heraclesnieuws is nu niet echt iets dat ik volg. Maar tis een gewoon een pik...
haha ja doen we!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zodra ADO er in geslaagd is om 35 jaar onafgebroken in de Eredivisie te spelen praten we hier verder over.![]()
Doelpuntrijk dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
AZ - Excelsior vanavond.
Zegt iemand uit Heerlen.quote:
Spelen ze als vorig seizoen wordt het 2-2.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:59 schreef DarkShine het volgende:
Speelt Excelsior als vorige week krijg je vanavond een doelpuntenfestijn!
Hij had opgevangen dat ze bij AZ hem nu al miskoop vonden , we zijn pas 2 wedstrijden bezig.quote:
Pfff, dat slaat echt nergens op wat mij betreft. Ik heb gehoord dat ie het op de training best wel goed doet. Sommige jongens hebben gewoon wat tijd nodig om zich aan te passen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat hij binnen AZ al als miskoop wordt gezien.
6 miljoen flappies naar de filistijnen.
Hopen op een enorme stunt van Excelsior.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopen op een fijne monsterzege van AZ.
In Alkmaar danquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:07 schreef buzzer het volgende:
Excelsior heeft nog nooit van AZ gewonnen
whehe, in Alkmaar niet nee.........quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:07 schreef buzzer het volgende:
Excelsior heeft nog nooit van AZ gewonnen
En dat in een stadion vol overgelopen joden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |