Kwam vorig seizoen al in de winterstop.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:00 schreef Doezelhaar het volgende:
Igor komt in aanmerking voor slechtse aankoop van dit seizoen, en dat al na 1,75 wedstrijd... wat een pik.
Ok, heb tijdje in buitenland gezeten en Heraclesnieuws is nu niet echt iets dat ik volg. Maar tis een gewoon een pik...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kwam vorig seizoen al in de winterstop.
Je hebt een wereldpot gemist. Werld combinaties. Schitterende individuele acties, schoten op het doel schitterende reddingen. Kortom echt iets voor de liefhebbers. Dit is nu al de wedstrijd van het jaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is het wat? Moet er nog even aan wennen dat er weer op vrijdag voetbal is, dus gemist.
Zo'n vermoeden had ik al. Dat het nog maar 1-0 staat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt een wereldpot gemist. Werld combinaties. Schitterende individuele acties, schoten op het doel schitterende reddingen. Kortom echt iets voor de liefhebbers. Dit is nu al de wedstrijd van het jaar
RODA werd in 1995 tweede achter AJAX. In de tien jaar daarna waren ze met dat puntenaantal kampioen geworden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind Roda Jc maar een saaie club, heb ik altijd al gevonden trouwens!
Waarom weet ik niet maar vond het echt nooit leuk om naar te kijken als hun speelde.
Nederlands Limburg aan Belgie geven dan maar? Alleen Mestreech is het bezoeken waard...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind Roda Jc maar een saaie club, heb ik altijd al gevonden trouwens!
Waarom weet ik niet maar vond het echt nooit leuk om naar te kijken als hun speelde.
Toen hadden ze nog de topscoorder (De Graeff) en Van den Leur in de ploeg...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
RODA werd in 1995 tweede achter AJAX. In de tien jaar daarna waren ze met dat puntenaantal kampioen geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |