stoere kerelsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:32 schreef Dos37 het volgende:
hup Willem 2
Om te kotsen werkelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Jammer, dat volkslied hebben ze nog steeds niet afgeschaft daar
wie?quote:
Het standaard willem II spandoekquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:42 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Het standaard willem II spandoek
, Hup willem II, stoere kerels
ofzo Groetjes Wesley
quote:
Volgende week de herhaling van de 7-0 live.quote:
Gut heb je hem ook weer, ze hebben ook een keer met 7-0 gewonnen tegen onze B-ploegquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Volgende week de herhaling van de 7-0 live.
't Was maar sarcastischquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gut heb je hem ook weer, ze hebben ook een keer met 7-0 gewonnen tegen onze B-ploeg
Besides, ik zit dan in het vliegtuig, laat je me effe weten hoeveel jullie verloren hebben?
Ach, onze coach kennende gaan we weer met 10 man voor de goal liggen om vervolgens met 1-0 achter te komen en geen aanvallers hebben om te scoren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
't Was maar sarcastisch
Maargoed, komende week Roda JC - Heracles live. Zal de traditie van vorig seizoen met vrijdagwedstrijden wel voortgezet worden
Troost je, wij hebben van Tornhoutquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ach, onze coach kennende gaan we weer met 10 man voor de goal liggen om vervolgens met 1-0 achter te komen en geen aanvallers hebben om te scoren.
sporting marginalen!quote:
We noemen hem Roland!quote:
Net zo wisselvallig als Heerenveen - Willem II.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, laten we het over het weer gaan hebben.
Nee de competitieopener.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:02 schreef Damzkieee het volgende:
Is het weer een vrijdagavondwedstrijd?
Ik zou graag de naam 'vrijdagavondwedstrijd' in de dikke van Dale zien als:quote:
Die is niet meer!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:42 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Het standaard willem II spandoek
, Hup willem II, stoere kerels
ofzo
Dat laatste is niets nieuws toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:18 schreef venomsnake het volgende:
Saaie eerste helft..
Die Bak Nielsen speelt wel aardig, en Sibon loopt er een beetje voor spek en bonen bij.
Neuh, maar ik ben ook geen nieuwsreporter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat laatste is niets nieuws toch?
Kan je hem beter een geldboete geven oid.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:29 schreef Damzkieee het volgende:
Tjeh dat gedrag kun je toch moeilijk belonen?
Tilburg ligt niet in Limburg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Gadver wat heb ik toch een grafhekel aan ploegen als Willem IIDaar waar iedereen VVV als degradatiekandidaat #1 tipt, mogen die Vlaaienvreters rechtstreeks ophoeren. Bah
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |