HAHAHAH, maar als je een 500pk Viper tegen een 911 Turbo (460/480 pk geloof ik) zet, dan is de 911 overduidelijk sneller op het circuit, onder dezelfde omstandigheden en met dezelfde coureur.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:11 schreef StefanP het volgende:
[..]En jij gelooft die dikke Brit? Hij kraakt alles af wat uit de VS komt, en die opgezette race is
Dat vrouwenautootje trekt net 0.9g, de Viper trekt er 1.
Je zal nog heel sip kijken wanneer de nieuwe Viper de vloer aanveegt met de posters boven je bed... na de Corvette, die in de Z51 vorm (dus niet eens de Z06!) al beter is dan je exoten, zul je ook deze auto voor je moeten dulden.
Misschien dat ik voortaan ook in elk Porsche en Ferrari topic kom zeuren dat het peperdure, trage en lelijke bakken zijn. Misschien dat je het dan afleert om in elk topic over Supras, Vipers, Corvettes e.d. te komen huilen over het zogenaamd slechte interieur...
Toch apart dat ik bij de Porsche telkens "winner" zie staan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:47 schreef StefanP het volgende:
O ja?
Toch balen voor Porsche, Ferrari, Lamborghini en de hele rits andere Europese fabrikanten dat zowel de Corvette als de Viper -twee luttele modelletjes tegen tientallen Europeanen- het voor elkaar krijgen om sneller en beter te zijn... auw.
uhm, teveel hamburgers gegeten dat je hersens niet meer goed rijden?quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:47 schreef StefanP het volgende:
O ja?
Toch balen voor Porsche, Ferrari, Lamborghini en de hele rits andere Europese fabrikanten dat zowel de Corvette als de Viper -twee luttele modelletjes tegen tientallen Europeanen- het voor elkaar krijgen om sneller en beter te zijn... auw.
Dan blijft er namelijk helemaal niks over van die O zo geweldige Viper.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, en Lamborghini en Ferrari zijn niet eens meegenomen in de test.
quote:The 535 lb.-ft. of torque send the tail sideways through the first three gears. The Viper projects an immense sensation of speed. No matter what the situation, commanding a Viper is like downing a four-pack of Red Bull — you're on alert at all times. And it's devastatingly fast when handled by a skilled driver. The Viper was the quickest around the Streets of Willow road course and had more lateral grip than anything here.
Jammer hoor dat je het aan de ogen hebt.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:47 schreef StefanP het volgende:
O ja?
Waarom probeer je eigenlijk altijd je gelijk te halen, als je zelf overtuigd bent ga je toch niet door?quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:55 schreef StefanP het volgende:
Jaja... als ik met cijfertjes kom dan gaat het ineens over de rondetijd, en kom ik met rondetijden dan zijn het ineens de cijfertjes die tellen. Whatever, Party_P.
Het is duidelijk dat de Viper een monster is die prestaties die beter zijn dan, of op z'n minst gelijk zijn aan, het beste dat je kunt kopen. Dan mogen jullie twee keer zoveel uitgeven voor een schattig interieurtje, dat is je goed recht.
Sinds wanneer zijn de r8 en 911 het beste wat je kunt kopen? Dat zijn, met alle respect, gewoon midrange ''exotics''. Het beste wat je kan kopen zijn wagens als de enzo, pagani's, veyron, koenigsegg ccx etc.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:55 schreef StefanP het volgende:
Jaja... als ik met cijfertjes kom dan gaat het ineens over de rondetijd, en kom ik met rondetijden dan zijn het ineens de cijfertjes die tellen. Whatever, Party_P.
Het is duidelijk dat de Viper een monster is die prestaties die beter zijn dan, of op z'n minst gelijk zijn aan, het beste dat je kunt kopen. Dan mogen jullie twee keer zoveel uitgeven voor een schattig interieurtje, dat is je goed recht.
Als je enige hersens had om te googlen, dan wist je dat dat blad gedrukt is voordat McRae verongelukte. Wie is er nou een bekrompen kneus? Domme Amerika basher.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:33 schreef zBus het volgende:
[..]
Lekker respectloos weer idd, maarja wat verwacht je van die bekrompen kneuzen in dat land.
Standaard Corvette tegen een standaard F430 op een circuit is geen vergelijk natuurlijk doordat het prijsverschil zo hoog is. Maar die F430 heeft zoveel techniek aan boord dat hij echt gehakt maakt van die Corvette.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:24 schreef StefanP het volgende:
Omdat het pure, brute kracht is? Omdat de prestaties zeker zo goed of zelfs beter zijn dan welke exoot dan ook? Omdat het stoere bakken zijn? Omdat je na aanschaf nog 100K over hebt t.o.v. die Ferrari? Ik promoot die auto's omdat ik er zelf in gereden heb, evenals in vele Porsche's en andere exoten, en het gevoel van zo'n auto, de kracht die je voelt, is veel leuker dan die saaie exoten. Iets dat weinigen hier begrijpen omdat ze niet verder komen dan wat ringtijden in een autoblaadje. Geloof me maar dat er niets leukers is dan in zo'n 'boerelul' auto een peperdure Ferrari de stront voor z'n ogen te rijden. Ik kan me nog maar al te goed een zwarte Gallardo herinneren die onlangs naar een meet kwam en die echt totaal kapot gereden werd. Wij:hij:
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:24 schreef StefanP het volgende:
Omdat het pure, brute kracht is? Omdat de prestaties zeker zo goed of zelfs beter zijn dan welke exoot dan ook? Omdat het stoere bakken zijn? Omdat je na aanschaf nog 100K over hebt t.o.v. die Ferrari? Ik promoot die auto's omdat ik er zelf in gereden heb, evenals in vele Porsche's en andere exoten, en het gevoel van zo'n auto, de kracht die je voelt, is veel leuker dan die saaie exoten. Iets dat weinigen hier begrijpen omdat ze niet verder komen dan wat ringtijden in een autoblaadje. Geloof me maar dat er niets leukers is dan in zo'n 'boerelul' auto een peperdure Ferrari de stront voor z'n ogen te rijden. Ik kan me nog maar al te goed een zwarte Gallardo herinneren die onlangs naar een meet kwam en die echt totaal kapot gereden werd. Wij:hij:
![]()
Je bent op de hoogte van het feit dat de Z06 gehakt maakt van alle andere auto's op het circuit, ongeacht welke Ferrari of Porsche je er tegenover zet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Standaard Corvette tegen een standaard F430 op een circuit is geen vergelijk natuurlijk doordat het prijsverschil zo hoog is. Maar die F430 heeft zoveel techniek aan boord dat hij echt gehakt maakt van die Corvette.
In rechte lijn heb ik geen flauw idee wat er gebeurd![]()
Ach, het studentje met het fietsje heeft niets meer te zeggen? Dat lijkt me inderdaad verstandig. Houd je uit topics waar je nul komma niets ervaring mee hebt. Alsof je met je Playstation en je fiets iets zinnigs kunt zeggen over hoe een Viper, Porsche o.i.d. rijdt. Ik kan dat wel. Doei dus, tot ziens in het fietsentopic!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |