abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52247203
Terwijl je net begonnen bent je boodschappen op de band te leggen, is degene achter je al overijverig bezig om zijn of haar spullen ook op de band te leggen, net tegen jouw boodschappen aan. Wtf! Het balkje heb je dan nog niet eens neergelegd, en je mandje of karretje is nog lang niet leeg...........

`hey, kunt u even wachten, ik ben nog niet klaar` `ohhh, sorry` is vaak het antwoord van de zenuwenlijer achter je.

Op het moment dat je klaar bent met je spullen op de band gelegd te hebben, met daarachter dat scheidingsbalkje, pleurt die zenuwenlijer alles vlak tegen jouw boodschappen aan.

Het balkje is daardoor zowat onzichtbaar geworden, helemaal als de cassiere de band laat lopen waardoor de boel gaat schuiven. De troep van de zenuwenlijer achter je mengt zich door jouw laatste artikelen die op de band liggen. Het balkje dat eerst netje recht lag ligt dan opeens schuin waardoor er troep van de zenuwenlijer bij jouw boodschappen komt te liggen.

Op het moment dat je bijna moet afrekenen en je boodschappen zijn gescand pakt de cassiere een artikel dat helemaal niet van jou is, en vraagt `is dit ook van u`?

`nee, dat is niet van mij`

Klacht: hompmongolen en zenuwenlijers achter je in de rij bij de supermarkt, die het simpele principe van een scheidingsbalkje en een lopende band niet snappen, en al beginnen met hun boodschappen op de band te leggen terwijl jij net bezig bent met je karretje-mandje uit te laden.
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
pi_52247325
FIPO, even lezen

Edit:
Dat heb ik nog nooit meegemaakt Misschien ben je een onzeker mannetje dat schichtig om zich heen kijkt in de winkel en dan denken de mensen terecht dat er wel te fucken valt met je
(Y)
pi_52247379
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:30 schreef Mevrouw.Broccoli het volgende:
Tjah, sommige mensen moeten poepen, weet je.
Hoi Yolanthe :$
pi_52247395
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:28 schreef chiren het volgende:
FIPO, even lezen

Edit:
Dat heb ik nog nooit meegemaakt Misschien ben je een onzeker mannetje dat schichtig om zich heen kijkt in de winkel en dan denken de mensen terecht dat er wel te fucken valt met je
Misschien ben jij wel iemand met straatvrees, die daardoor nooit in een supermarkt komt en zijn boodschappen bij de Lidl onlineservice bestelt?
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
pi_52247439
Wie gaat er nu om 02.20 boodschappen dan?
pi_52247543
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:35 schreef Hanekrooi het volgende:

[..]

Misschien ben jij wel iemand met straatvrees, die daardoor nooit in een supermarkt komt en zijn boodschappen bij de Lidl onlineservice bestelt?
Heeft Lidl onlineservice ?!?!
(Y)
pi_52249206
Nooit meegemaakt, wel dat mensen geen balkje op de band zetten als ze klaar zijn met hun eigen boodschappen. Zo'n fokking kleine moeite en dan toch niet doen hè...

Maar ik heb er iets op gevonden, gewoon je eigen boodschappen zo dicht mogelijk achter je voorgangers boodschappen op de band zetten, dan weten ze niet hoe snel ze een balkje moeten pakken.

Edit:
Sorry, beetje OT.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_52249329
En dan ná de cassiere die "klapbalk" die ze omzet. (Die je boodschappen van de volgende boodschappen gescheiden houdt, bij de AH ten minste.)

Woesh! Klap!... en je boodschappen opgefrot tot de helft van het volume
pi_52249489
Ik heb eerder een hekel aan die alcoholisten die 's ochtens blikken euroshopper bier komen kopen, Staat er zo'n zweterige, uit z'n bek stinkende mafkees achter je in de rij in je nek te meuren.

En al heulemaal als ze een praatje aan proberen te knopen " Lekker weertje... "

Rot op man, hij zit toch de hele dag in zijn huiskamer te zuipen, hij ziet niks van dat weer!!!!!!1
pi_52250971
Echt achterlijk.

De cassiere bedient trouwens de band niet meer in de meeste supermarkten, werkt allemaal via een sensor. Om het de cassiere maar zo makkelijk mogelijk te maken
pi_52251282
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:31 schreef So_Addictive het volgende:
Ik heb eerder een hekel aan die alcoholisten die 's ochtens blikken euroshopper bier komen kopen, Staat er zo'n zweterige, uit z'n bek stinkende mafkees achter je in de rij in je nek te meuren.

Rot op man, hij zit toch de hele dag in zijn huiskamer te zuipen, hij ziet niks van dat weer!!!!!!1
Ik werk 's ochtends door de week. Daar heb ik geen ervaring mee. Maar het is tekenend dat jij het zo goed weet. Wat ben je aan het halen? Bier?

Groootste ergernis in de winkel blijven mensen die wachten tot de cassierre al hun boodschapppen gescand heeft. Dan pas beginnen te pinnen en vervolgens nog daarna alles moeten inpakken. HEE hallo. dat kan al veel eerder

Mensen die me voorlaten als ik maar 1-3 boodschapjes heb zijn wel weer lief
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:54:37 #12
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_52251343
Zow, wat pas echt irritant is in de supermarkt zijn trage bejaarden .
Niet iedereen heeft een half uur de tijd om te wachten voor zoon kutbejaarde die al zijn centjes bij de kassa uit moet tellen! .
pi_52251368
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:54 schreef bleiblei het volgende:
Niet iedereen heeft een half uur de tijd om te wachten voor zoon kutbejaarde die al zijn centjes bij de kassa uit moet tellen! .
Daar moeten ze een aparte rij voor maken.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_52251386
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:17 schreef Hanekrooi het volgende:

Op het moment dat je bijna moet afrekenen en je boodschappen zijn gescand pakt de cassiere een artikel dat helemaal niet van jou is, en vraagt `is dit ook van u`?

`nee, dat is niet van mij`
Opgelost!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_52251436
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:52 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik werk 's ochtends door de week. Daar heb ik geen ervaring mee. Maar het is tekenend dat jij het zo goed weet. Wat ben je aan het halen? Bier?]
Ik heb 3 weken vakantie gehad , Sherlock
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:58:24 #16
36431 bleiblei
pi_52251441
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:55 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Daar moeten ze een aparte rij voor maken.
. Bij de ingang EN bij de kassa .
Heb ook ooit 5 minuten gedaan om de AH binnen te komen omdat er een bejaarde met rollator door de ingang (door dat poortje) kroop .
Normaal heb ik in 5 min al mijn boodschappen al gedaan .
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:59:12 #17
36431 bleiblei
pi_52251456
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:58 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

Ik heb 3 weken vakantie gehad , Sherlock [afbeelding]
3 weken? Je bent zeker ambtenaar .
pi_52251473
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:59 schreef bleiblei het volgende:

[..]

3 weken? Je bent zeker ambtenaar .
Ooit van de bouwvak gehoord?
pi_52251627
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:59 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

Dus toch bier.
pi_52251682
Je zal er zeker ook wel zo ontzettend bruut uitzien dat de mensen zenuwachtig van je worden en sorry tegen je zeggen.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_52251705
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:59 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

bouwvakker
er zijn drie dingen waar ik een hekel aan heb
mensen die blijven zeiken over niks
en mensen die niet kunnen tellen
pi_52251716
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:05 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dus toch bier.
idd
pi_52251891
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:07 schreef heijnen het volgende:

[..]

bouwvakker
Ja heur,bouwvakker

Ik kan nog geen steen oppakken
pi_52251903
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:05 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dus toch bier.
Bouwvak-vrijdag vieren
pi_52252270
Ik heb heel vaak dat ik mijn mandje niet kwijt kan

Vooral omdat prutsers voor me niet over de kwaliteit beschikken om een mandje fatsoenlijk in een ander mandje te plaatsen
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:36:36 #26
168121 retuow82
Het is friet!
pi_52252488
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:13 schreef Dalamar het volgende:
Nooit meegemaakt, wel dat mensen geen balkje op de band zetten als ze klaar zijn met hun eigen boodschappen. Zo'n fokking kleine moeite en dan toch niet doen hè...

Maar ik heb er iets op gevonden, gewoon je eigen boodschappen zo dicht mogelijk achter je voorgangers boodschappen op de band zetten, dan weten ze niet hoe snel ze een balkje moeten pakken.

Edit:
Sorry, beetje OT.
Je bent dus zelf het probleem dat die balkjes nodig zijn. 30 cm lege band kan ook betekenen dat dit de boodschappen zijn van een ander....
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_52257306
Mensen die bij de kassa achter je met hun kar tegen je kuiten rijden.

Ik val dan altijd om, naar achter, en probeer hun doosje eieren/slagroomtaart/toetje/etc. te pletten, want ik kan me alleen met één hand in hun kar opvangen.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_52258391
Ik zet altijd een balkje achter mijn boodschappen.
Op een dag werd ik daar oprecht voor bedankt de beleefdheid op te brengen dat balkje neer te zetten.
Ik was helemaal verbaasd.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:54:22 #29
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_52258590
Wtf hebje traan om zo snel je boodschappen op die band te leggen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:57:56 #30
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52258709
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 02:17 schreef Hanekrooi het volgende:
Zeg gewoon 'ja, is ook nog van mij, geef maar mee'

En dan gewoon afrekenen en meenemen! En diegene achter je helemaal flippen, zo van 'mijn boodschappen, wat doe je? '

Ik dan jij zo van 'hoezo zijn ze van jou, ik heb ze toch gekocht, whehehe '
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_52258793
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

En dan gewoon afrekenen en meenemen! En diegene achter je helemaal flippen, zo van 'mijn boodschappen, wat doe je? '

inderdaad!
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:57:07 #32
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_52263752
Vandaag stond ik bij een vrouw in de rij die betaalde met allemaal 10 euro centen, en dat bij een bedrag van over de 10 euro. Wordt je ook niet vrolijk van
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
  Moderator vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:03:38 #33
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52263904
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:39 schreef Daeron het volgende:
Echt achterlijk.

De cassiere bedient trouwens de band niet meer in de meeste supermarkten, werkt allemaal via een sensor. Om het de cassiere maar zo makkelijk mogelijk te maken
Bzzzzt, wrong.

Ze kunnen hem nogsteeds bedienen als ze willen.
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:54 schreef bleiblei het volgende:
En maar blijven glimlachen als bliepmiep
" ( ) "
"Ja, ik moet van mijn kleingeld af he ( ) "
" ( !!! ) ja, dat moet he, gelukkig is het niet druk"
Klanten achter de man: " "
Mijn blik naar de klanten: " "
Mijn blik naar de oude bejaarde: " ( ) "
Blik van bejaarde naar klanten: " ( ) "
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 09:31 schreef So_Addictive het volgende:

Ja, die mensen heb je, je ogen beginnen dan gewoon te tranen van die geur die je dan 'onder je neus krijgt'.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:20:05 #34
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_52264224
Wij hebben mandjes kassa's in onze digros, ideaal, kan je lekker doorlopen. Verder hebben we 2 poortjes om het slome bejaarden probleem op te lossen en zijn de paden breed genoeg om met een karretje of 3 naast elkaar te staan, dus met een mandje manouvreer je daar heerlijk snel doorheen.

Nog andere irritaties in supermarkten:
-Bekenden die gaan staan lullen en daardoor paden blokkeren of precies voor het rek met de *vul product in wat je moet hebben* staan.
-Schreeuwende kinderen.
-Producten die niet meer te krijgen zijn (WAAR IS DE LAYS SUPERCHIPS BOLOGNESE?!)
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  Moderator vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:21:16 #35
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52264244
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:20 schreef Roa het volgende:
Wij hebben mandjes kassa's in onze digros, ideaal, kan je lekker doorlopen. Verder hebben we 2 poortjes om het slome bejaarden probleem op te lossen en zijn de paden breed genoeg om met een karretje of 3 naast elkaar te staan, dus met een mandje manouvreer je daar heerlijk snel doorheen.

Nog andere irritaties in supermarkten:
-Bekenden die gaan staan lullen en daardoor paden blokkeren of precies voor het rek met de *vul product in wat je moet hebben* staan.
-Schreeuwende kinderen.
-Producten die niet meer te krijgen zijn (WAAR IS DE LAYS SUPERCHIPS BOLOGNESE?!)
Lays bolognese?

Hier, bij de AH
pi_52264478
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:14 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

Ja heur,bouwvakker

Ik kan nog geen steen oppakken
Te dronken om een steen op te pakken?
pi_52264485
Volledig mee eens, al heb ik het nog nooit meegemaakt.
Wat ook irritant is zijn die mensen die een winkel ingaan, een blikkie red bull kopen en dan bij voorbaat verwachten dat je ze voor laat gaan omdat ze maar 1 product hebben.
Ik ben absoluut niet te beroerd om iemand voorrang te geven die alleen een pakje boter en wat kaas heeft, maar je moet er bij mij niet automatisch vanuit gaan want dan kan je doodpleuren.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:34:32 #38
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_52264557
Altijd leuk om op te letten: Kuddegedrag bij de kassa. Altijd een glimlach geven als je later in de rij staat en weer eerder weg kan.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:44:19 #39
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_52264790
Mensen die met checks betalen Tering, wat duurt dat lang. Jullie mogen blij zijn dat dat in Nederland niet gebeurt

Mensen die voor jou je boodschappen inpakken is dan wel weer een tijdsbesparen, behalve als je zoals ik milieubewust bent en je eigen tas meeneemt, dan kijken ze je aan van "uh, hoe werkt dit" en dan moet je het alsnog zelf doen.

Boodschappen doen zuigt gewoon, waar ook ter wereld.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Moderator vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:54:27 #40
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_52265016
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:44 schreef wonderer het volgende:
Mensen die met checks betalen Tering, wat duurt dat lang. Jullie mogen blij zijn dat dat in Nederland niet gebeurt

Mensen die voor jou je boodschappen inpakken is dan wel weer een tijdsbesparen, behalve als je zoals ik milieubewust bent en je eigen tas meeneemt, dan kijken ze je aan van "uh, hoe werkt dit" en dan moet je het alsnog zelf doen.

Boodschappen doen zuigt gewoon, waar ook ter wereld.
Cheques! Jaaa! Zooo irritant! in Frankrijk ook. Eerst 200 keer door de printer met dat ding En dan die mensen die in de supermarkt hun kleren halen. Godsamme - dan weer dit er af, weer opvouwen, prijsje intikken. Weer een beveiliging, en nog een, prijsje eraf, opvouwen, prijsje intikken en weer wegleggen. Ze hebben daar in Frankrijk wel de tijd zeg
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:00:54 #41
71919 wonderer
pi_52265171
Het ergste is nog dat ze een deel met een check/cheque betalen en de rest cash En ze kunnen pas de cash gaan uittellen als die check gevalideerd is. Serieus, in het land van de creditcards dus. Sta je daar met je bak ijs
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_52265370
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:00 schreef wonderer het volgende:
Het ergste is nog dat ze een deel met een check/cheque betalen en de rest cash En ze kunnen pas de cash gaan uittellen als die check gevalideerd is. Serieus, in het land van de creditcards dus. Sta je daar met je bak ijs
In Florida is het dan dus al Milkshake???
FOK!'s rode weduwe.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:26:29 #43
71919 wonderer
pi_52267220
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:09 schreef Tmaatje het volgende:

[..]

In Florida is het dan dus al Milkshake???
Niet alleen in Florida Sterker nog, ik vermoed dat ze in Florida wel speciale zakken hebben waar je je ijs in kan doen zodat het koud blijft (hebben ze hier bij de wal mart ook maar daar doe ik zelden boodschappen).

Maar het was redelijk vloeibaar ja, toen ik thuiskwam
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:39:15 #44
145212 PainDivine
(( (o_)(_o) ))
pi_52267566
laatst nog heeft een mocrobeotch heel sneaky mijn bakje met fruit gegapt bij de kassa notabene FFS
loop dan naar het fruitvak en haal zelf, luie geit (varken is nie koosjer LOL)
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 01:19:25 #45
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_52275349
Ja en altijd als in vroeg (8 uur sochtends) of tussen de middag ga, zijn er altijd van die bejaarden die het nogsteeds niet snappen en zoooo traag zijn...
  Redactie Frontpage zaterdag 11 augustus 2007 @ 01:38:05 #46
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_52275747
Te smalle paden langs de kassa zoals bij de Lidl zijn ook kut. Ik kom er altijd vast te zitten met de buggy.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 12 augustus 2007 @ 16:33:33 #47
172490 Jetje86
Ja,ja ik ben me dr eentje
pi_52307064
Mensen die te dicht op je staan in een rij en van chagarijnige cassiere's!!
But that was when I ruled the world..
  zondag 12 augustus 2007 @ 16:54:49 #48
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_52307448
Herkenbaar. Ik schuin dan heel demonstratief die andermans boodschappen een heel stuk naar achter.
Er wordt dan wat appelig gekeken maar daar blijft het dan bij.
How can I make this topic about me?
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:48:35 #49
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_52310728
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:03 schreef Renesite het volgende:

[..]

Bzzzzt, wrong.

Ze kunnen hem nogsteeds bedienen als ze willen.
[..]

En maar blijven glimlachen als bliepmiep
" ( ) "
"Ja, ik moet van mijn kleingeld af he ( ) "
" ( !!! ) ja, dat moet he, gelukkig is het niet druk"
Klanten achter de man: " "
Mijn blik naar de klanten: " "
Mijn blik naar de oude bejaarde: " ( ) "
Blik van bejaarde naar klanten: " ( ) "
[..]

Ja, die mensen heb je, je ogen beginnen dan gewoon te tranen van die geur die je dan 'onder je neus krijgt'.
0 topics op naam. 14.gif
pi_52310995
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Ja, en dan heb je voor iets betaald wat volkomen zinloos is.
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:42:36 #51
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_52312032
Je komt gewoon in de verkeerde supermarkt, gebeurt mij namelijk nooit...
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_52314580
En gister gebeurde het dus dat ik in een rij ging staan en een behoorlijk lege band zag waar de mensen voor mij heel relekst stonden te staan.
Dus ik leg een balkje neer en mijn booschappen en nog een balkje...
Begint degene voor mij ineens een vol karretje uit te laden!
Tja ik had natuurlijk kunnen kijken of het karretje wel leeg was, maarja... Die voorganger had ook wel kunnen bedenken om diens boodschappen gewoon uit te laden en degene die inmiddels achter mij stond wou ook al graag diens boodschappen op de band leggen...
Slome mensen...
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')