Hoi Yolanthe :$quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:30 schreef Mevrouw.Broccoli het volgende:
Tjah, sommige mensen moeten poepen, weet je.
Misschien ben jij wel iemand met straatvrees, die daardoor nooit in een supermarkt komt en zijn boodschappen bij de Lidl onlineservice bestelt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:28 schreef chiren het volgende:
FIPO, even lezen
Edit:
Dat heb ik nog nooit meegemaaktMisschien ben je een onzeker mannetje dat schichtig om zich heen kijkt in de winkel en dan denken de mensen terecht dat er wel te fucken valt met je
![]()
Heeft Lidl onlineservicequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:35 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel iemand met straatvrees, die daardoor nooit in een supermarkt komt en zijn boodschappen bij de Lidl onlineservice bestelt?
Ik werk 's ochtends door de week. Daar heb ik geen ervaring mee. Maar het is tekenend dat jij het zo goed weet. Wat ben je aan het halen? Bier?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:31 schreef So_Addictive het volgende:
Ik heb eerder een hekel aan die alcoholisten die 's ochtens blikken euroshopper bier komen kopen, Staat er zo'n zweterige, uit z'n bek stinkende mafkees achter je in de rij in je nek te meuren.
En al heulemaal als ze een praatje aan proberen te knopen " Lekker weertje... "
Rot op man, hij zit toch de hele dag in zijn huiskamer te zuipen, hij ziet niks van dat weer!!!!!!1![]()
Daar moeten ze een aparte rij voor maken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:54 schreef bleiblei het volgende:
Zow, wat pas echt irritant is in de supermarkt zijn trage bejaarden.
Niet iedereen heeft een half uur de tijd om te wachten voor zoon kutbejaarde die al zijn centjes bij de kassa uit moet tellen!.
Opgelost!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:17 schreef Hanekrooi het volgende:
Op het moment dat je bijna moet afrekenen en je boodschappen zijn gescand pakt de cassiere een artikel dat helemaal niet van jou is, en vraagt `is dit ook van u`?
`nee, dat is niet van mij`![]()
Ik heb 3 weken vakantie gehad , Sherlockquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik werk 's ochtends door de week. Daar heb ik geen ervaring mee. Maar het is tekenend dat jij het zo goed weet. Wat ben je aan het halen? Bier?]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:55 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Daar moeten ze een aparte rij voor maken.![]()
3 weken? Je bent zeker ambtenaarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:58 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Ik heb 3 weken vakantie gehad , Sherlock [afbeelding]
Ooit van de bouwvak gehoord?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
3 weken? Je bent zeker ambtenaar.
Dus toch bier.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:59 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Ooit van de bouwvak gehoord?![]()
bouwvakkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:59 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Ooit van de bouwvak gehoord?![]()
iddquote:
Je bent dus zelf het probleem dat die balkjes nodig zijn. 30 cm lege band kan ook betekenen dat dit de boodschappen zijn van een ander....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:13 schreef Dalamar het volgende:
Nooit meegemaakt, wel dat mensen geen balkje op de band zetten als ze klaar zijn met hun eigen boodschappen. Zo'n fokking kleine moeite en dan toch niet doen hè...
Maar ik heb er iets op gevonden, gewoon je eigen boodschappen zo dicht mogelijk achter je voorgangers boodschappen op de band zetten, dan weten ze niet hoe snel ze een balkje moeten pakken.
Edit:
Sorry, beetje OT.
Zeg gewoon 'ja, is ook nog van mij, geef maar mee'quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:17 schreef Hanekrooi het volgende:
Op het moment dat je bijna moet afrekenen en je boodschappen zijn gescand pakt de cassiere een artikel dat helemaal niet van jou is, en vraagt `is dit ook van u`?
inderdaad!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Zeg gewoon 'ja, is ook nog van mij, geef maar mee'
En dan gewoon afrekenen en meenemen! En diegene achter je helemaal flippen, zo van 'mijn boodschappen, wat doe je?![]()
'
Ik dan jij zo van 'hoezo zijn ze van jou, ik heb ze toch gekocht, whehehe![]()
'
Bzzzzt, wrong.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:39 schreef Daeron het volgende:
Echt achterlijk.
De cassiere bedient trouwens de band niet meer in de meeste supermarkten, werkt allemaal via een sensor. Om het de cassiere maar zo makkelijk mogelijk te maken
En maar blijven glimlachen als bliepmiepquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:54 schreef bleiblei het volgende:
Zow, wat pas echt irritant is in de supermarkt zijn trage bejaarden.
Niet iedereen heeft een half uur de tijd om te wachten voor zoon kutbejaarde die al zijn centjes bij de kassa uit moet tellen!.
Ja, die mensen heb je, je ogen beginnen dan gewoon te tranen van die geur die je dan 'onder je neus krijgt'.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:31 schreef So_Addictive het volgende:
Ik heb eerder een hekel aan die alcoholisten die 's ochtens blikken euroshopper bier komen kopen, Staat er zo'n zweterige, uit z'n bek stinkende mafkees achter je in de rij in je nek te meuren.
En al heulemaal als ze een praatje aan proberen te knopen " Lekker weertje... "
Rot op man, hij zit toch de hele dag in zijn huiskamer te zuipen, hij ziet niks van dat weer!!!!!!1![]()
Lays bolognese?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:20 schreef Roa het volgende:
Wij hebben mandjes kassa's in onze digros, ideaal, kan je lekker doorlopen. Verder hebben we 2 poortjes om het slome bejaarden probleem op te lossen en zijn de paden breed genoeg om met een karretje of 3 naast elkaar te staan, dus met een mandje manouvreer je daar heerlijk snel doorheen.
Nog andere irritaties in supermarkten:
-Bekenden die gaan staan lullen en daardoor paden blokkeren of precies voor het rek met de *vul product in wat je moet hebben* staan.
-Schreeuwende kinderen.
-Producten die niet meer te krijgen zijn (WAAR IS DE LAYS SUPERCHIPS BOLOGNESE?!)
Te dronken om een steen op te pakken?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:14 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Ja heur,bouwvakker![]()
Ik kan nog geen steen oppakken![]()
Cheques! Jaaa! Zooo irritant! in Frankrijk ook. Eerst 200 keer door de printer met dat dingquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:44 schreef wonderer het volgende:
Mensen die met checks betalenTering, wat duurt dat lang. Jullie mogen blij zijn dat dat in Nederland niet gebeurt
Mensen die voor jou je boodschappen inpakken is dan wel weer een tijdsbesparen, behalve als je zoals ik milieubewust bent en je eigen tas meeneemt, dan kijken ze je aan van "uh, hoe werkt dit" en dan moet je het alsnog zelf doen.
Boodschappen doen zuigt gewoon, waar ook ter wereld.
In Florida is het dan dus al Milkshake???quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:00 schreef wonderer het volgende:
Het ergste is nog dat ze een deel met een check/cheque betalen en de rest cashEn ze kunnen pas de cash gaan uittellen als die check gevalideerd is. Serieus, in het land van de creditcards dus. Sta je daar met je bak ijs
Niet alleen in Floridaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:09 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
In Florida is het dan dus al Milkshake???![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bzzzzt, wrong.
Ze kunnen hem nogsteeds bedienen als ze willen.
[..]
En maar blijven glimlachen als bliepmiep
"(
) "
"Ja, ik moet van mijn kleingeld af he () "
" (!!!
) ja, dat moet he, gelukkig is het niet druk"
Klanten achter de man: "![]()
![]()
![]()
![]()
"
Mijn blik naar de klanten: "![]()
![]()
"
Mijn blik naar de oude bejaarde: " (![]()
)
![]()
"
Blik van bejaarde naar klanten: "(
![]()
![]()
) "
[..]
Ja, die mensen heb je, je ogen beginnen dan gewoon te tranen van die geur die je dan 'onder je neus krijgt'.
Ja, en dan heb je voor iets betaald wat volkomen zinloos is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Zeg gewoon 'ja, is ook nog van mij, geef maar mee'
En dan gewoon afrekenen en meenemen! En diegene achter je helemaal flippen, zo van 'mijn boodschappen, wat doe je?![]()
'
Ik dan jij zo van 'hoezo zijn ze van jou, ik heb ze toch gekocht, whehehe![]()
'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |