iig ging psv het even verprutsen, anders was het niksquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:51 schreef pascalheister het volgende:
wat moet er spannend zijn op de 1e dag
geweldig zoals vorig jaar, dat krijg je nooit meer
inderdaadquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:29 schreef golfer het volgende:
En we zij met z'n allen in afwachting van alweer een nieuwe Hools-mascotte van AZ en mevrouw AZ.
dat dachten wij vorig weekeinde ook, en dat ging toen ook niet doorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:46 schreef DIGGER het volgende:
Dit weekend eindelijk mooi weer. Zul je zien dat AZ er niet van kan genieten ivm gezinsuitbreiding.
Dat was om je in elk geval nog ff 1 mooi weekend te gunnenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat dachten wij vorig weekeinde ook, en dat ging toen ook niet door
Weer geen kroketten vandaag?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
dus je kan weer eten vanavond?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:07 schreef sjimz het volgende:
en weer terug van het schieten!
Ik wens jou, diek en eend heel veel sterktequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:04 schreef RayMania het volgende:
Goedemiddag.
Aanvulling op TT; het modden ook.
quote:
Ja sorry, Ik heb ook nog geprobeerd op Mijatovic te richten maar ik mistequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:08 schreef borisz het volgende:
Sjimz de hele voorgevel zit vol kogelgaten![]()
kennelijk heeft er weer iemand een geldbron aangeboord in Spanje.quote:
maak me nou niet blij met een dooie mus,. voorlopig zit hij nog bij Ajaxquote:
Vakantie gehadquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
LionDat is alweer een tijdje geleden zeg.
Je moet er natuurlijk wel top uitzien he, voor de introweekquote:
er moet gewoon een stukkie afquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk wel top uitzien he, voor de introweek![]()
hairextensions bestaan al een tijdje hoor, we leven niet meer in 1820quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:05 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Stukkie bij is vaak ook iets lastiger....
Want niet geschoten is altijd mis. Was je een beetje scherp vandaag?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:07 schreef sjimz het volgende:
en weer terug van het schieten!
Je doet het om me te pesten hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:09 schreef RayMania het volgende:
Ik heb nu de perfecte lengte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |