abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 september 2007 @ 23:24:29 #251
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53343601
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:35 schreef Rnej het volgende:
ik ga misschien 2 weken achter elkaar naar ischgl

Canada is dope, vriendin van me is vorig jaar 2 weken naar Whistler/BC geweest... echt de meest gruwelijke fotos gezien... dikke poeder en huge bossen.. erg mooi
mja het lijkt me vet. Maar ja de prijzen.... die moet ik wel ff kunnen ophoesten

Daarnaast wil ik nog een keer naar japan.
Daar valt 25m sneeuw per seizoen. In de alpen tussen de 6 en de 8 meter
Je mag daar niet buiten de piste eigenlijk. Aangezien het jappen zijn doet ook niemand dat. Maar wij europeaantjes wel. Je moet alleen snel genoeg zijn om de pistedienst te ontlopen maar dat schijnt niet zo'n probleem te zijn omdat die ook niet off-piste gaan
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 21 september 2007 @ 08:20:56 #252
71115 Rnej
I walk the line
pi_53347913
lol..... ik heb een report gelezen over japan idd... en de pistedienst gaat wel offpiste daar... maar niet erg ver... en ze schijnen niet zo heel goed in het offpiste skien te zijn om je bij te houden

maat van me heeft er een seizoen gezeten (ook nog zijn schouder gebroken daar.... (nee, niet sleutelbeen... complete schouder) en heeft een paar weken in een japans ziekenhuis gelegen ... .. maar die zei ook.. onder het hekje door... keihard uit t zicht boeken ... en dan kan je lekker rustig boarden
  vrijdag 21 september 2007 @ 09:58:17 #253
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53349514
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 08:20 schreef Rnej het volgende:
lol..... ik heb een report gelezen over japan idd... en de pistedienst gaat wel offpiste daar... maar niet erg ver... en ze schijnen niet zo heel goed in het offpiste skien te zijn om je bij te houden

maat van me heeft er een seizoen gezeten (ook nog zijn schouder gebroken daar.... (nee, niet sleutelbeen... complete schouder) en heeft een paar weken in een japans ziekenhuis gelegen ... .. maar die zei ook.. onder het hekje door... keihard uit t zicht boeken ... en dan kan je lekker rustig boarden
ohw nouja, dan knallen we er toch ff vandoor
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 21 september 2007 @ 10:00:32 #254
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_53349551
Sparen voor Canada in 2010 Komakie. (Winterspelen Vancouver).

Ik heb me daarvoor zelfs al als vrijwilliger opgegeven, maar ga als daar niks leuks uitkomt denk ik wel gewoon als toeschouwer.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 21 september 2007 @ 11:16:24 #255
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53351260
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 10:00 schreef XL het volgende:
Sparen voor Canada in 2010 Komakie. (Winterspelen Vancouver).

Ik heb me daarvoor zelfs al als vrijwilliger opgegeven, maar ga als daar niks leuks uitkomt denk ik wel gewoon als toeschouwer.
Hmmm eigenlijk niet dan.
Komen mij te veel mensen op af. Wil nog wel kunnen poederen zonder voor de voeten te worden gelopen.

Zal ik sowieso dat moeten accepteren maar ik denk dat het minder erg is dan met de OS.
hoewel het me wel vet lijkt om te naar de boardercross en de half pipe te kijken
pi_53396884
Wie is er wel eens geweest naar Morzine (Frankrijk)? Het is aangesloten op het grote Portes du Soleil gebied, maar het is wel een laag gelegen plaats (1000m). Ik vraag me hoe toegankelijk het grote skigebied is vanuit Morzine en of er nog een beetje leuke apres-ski gelegenheden zijn of dat ik beter in Avoriaz daarvoor moet zijn. Iemand meer info?
  maandag 24 september 2007 @ 10:16:12 #257
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53425655
quote:
Op zondag 23 september 2007 01:41 schreef RichardX het volgende:
Wie is er wel eens geweest naar Morzine (Frankrijk)? Het is aangesloten op het grote Portes du Soleil gebied, maar het is wel een laag gelegen plaats (1000m). Ik vraag me hoe toegankelijk het grote skigebied is vanuit Morzine en of er nog een beetje leuke apres-ski gelegenheden zijn of dat ik beter in Avoriaz daarvoor moet zijn. Iemand meer info?
1000m is nog niet echt laag. Redelijk sneeuw zeker. Zeker als er wat sneeuwkanonnen staan.

ik ben wel in het gebied geweest. Maar ik zat in Chatel. Wel een mooi gebied.
Hoe het met de apres ski in Morzine zit weet ik niet maar in Chatel was het niet echt boeiend.
  maandag 24 september 2007 @ 10:19:56 #258
71115 Rnej
I walk the line
pi_53425732
productiesneeuw is kudt man .... enne, nja, 1000 meter is prima als je in februari of later gaat, dan ligt er altijd wel wat idd
pi_53425816
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:16 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hmmm eigenlijk niet dan.
Komen mij te veel mensen op af. Wil nog wel kunnen poederen zonder voor de voeten te worden gelopen.

Zal ik sowieso dat moeten accepteren maar ik denk dat het minder erg is dan met de OS.
hoewel het me wel vet lijkt om te naar de boardercross en de half pipe te kijken
boardercross

“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  maandag 24 september 2007 @ 14:29:33 #260
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53432134
quote:
Op maandag 24 september 2007 10:19 schreef Rnej het volgende:
productiesneeuw is kudt man .... enne, nja, 1000 meter is prima als je in februari of later gaat, dan ligt er altijd wel wat idd
no shit.

Ik heb het trouwens lang vol kunnen houden, maar ik ga komend weekend toch even naar Landgraaf. Moet me vriendin ff klaar stomen voor haar anwarter.

Ze is alleen bang dat ze het niet haalt en iedereen weet hoe vrouwen zijn als ze er geen vertrouwen in hebben
Ik heb gezegd dat ze het wel haalt. Denk ik ook echt natuurlijk. Maar stel je voor dat ze het niet haalt.... Dan ben ik natuurlijk de sjaak.
Maar goed, ze gaat het natuurlijk gewoon halen vriendinnetje
  maandag 24 september 2007 @ 21:20:30 #261
71115 Rnej
I walk the line
pi_53443956
seriously, anwarter snowboard mag je echt met 25 kmu naar beneden op je eigenvaardigheid.. mits vrouw.... ik heb t ze zien doen en gewoon een 2 zien halen
  maandag 24 september 2007 @ 21:25:22 #262
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_53444107
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:16 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hmmm eigenlijk niet dan.

Je kunt ook een dagje naar het dorp waar het snowboardevent is en verder in de buurtdorpen gaan boarden zonder dat je iets van de spelen in de gaten hebt.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_53446744
Morgen ga ik maar eens naar Burnside toe om nieuwe boots te halen en misschien een goggle met verwisselbare glazen. Denk dat een spiegel lens wel fijn is, ik heb dat ding toch 24/7 op als ik daar ben !
Fingerspitzgefühl
  maandag 24 september 2007 @ 23:56:50 #264
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53448589
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:20 schreef Rnej het volgende:
seriously, anwarter snowboard mag je echt met 25 kmu naar beneden op je eigenvaardigheid.. mits vrouw.... ik heb t ze zien doen en gewoon een 2 zien halen
Ze doet wel haar anwarter bij Tirol en niet bij ÖSV

Maar ik heb dames les gegeven die hun anwarter niet gehaald hebben en die beter rijden dan mening man.
Dus het is een beetje raar allemaal..
  dinsdag 25 september 2007 @ 00:18:54 #265
71115 Rnej
I walk the line
pi_53449155
bij tirol is t ook prima te doen hoor... tis en blijft anwarter je hebt wel een punt voor de rest.. OSV anwarter is beetje jammer geworden

maar dan nog... ken ook wel wat dames die een Tirol anwarter hebben maar die rijden nou ook nog niet zo heel bruut.. dus of t daar nou per examen zo verschilt?
pi_53473278
En dit is het geworden:

Een paar 32 Lashed van seizoen 06/07 en een Dragon DXS. Met een spiegellens voor mooi weer en een oranje voor ander weer
Fingerspitzgefühl
  dinsdag 25 september 2007 @ 22:38:50 #267
71115 Rnej
I walk the line
pi_53473502
niiiiiiice one brotha!

ik ga morgen ook maar ns winkelen... :-) ... misschien een nieuwe pant
pi_53474794
quote:
Op maandag 24 september 2007 10:16 schreef Komakie het volgende:

[..]

1000m is nog niet echt laag. Redelijk sneeuw zeker. Zeker als er wat sneeuwkanonnen staan.

ik ben wel in het gebied geweest. Maar ik zat in Chatel. Wel een mooi gebied.
Hoe het met de apres ski in Morzine zit weet ik niet maar in Chatel was het niet echt boeiend.
Chatel ben ik ook al eens geweest, alleen dan 15 jaar geleden in de zomer met mn ouders

Thanks voor de info anyway. Ik heb vandaag geboekt
Het was dubben tussen Morzine en Les Deux Alpes. Maar aangezien ik in die laatste plaats al 2x was geweest en het niet een bijster groot gebied is, hebben we voor de eerste plaats gekozen!
Heb er al zin in!!
  woensdag 26 september 2007 @ 10:22:02 #269
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_53480815
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:31 schreef ForumGek het volgende:
En dit is het geworden:

[afbeelding]

[afbeelding]

Een paar 32 Lashed van seizoen 06/07 en een Dragon DXS. Met een spiegellens voor mooi weer en een oranje voor ander weer
Mooie boots man de brillen vind ik iets minder maar das persoonlijke smaak..

ik ga binnenkort ook maar even naar Duijf! heb nu een tegoedbon van 41,- eurie op spullen van de collectie 2008
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
  woensdag 26 september 2007 @ 19:08:19 #270
71115 Rnej
I walk the line
pi_53493978

dat is m geworden

ik had een tegoedbon van 120 eu en krijg 75 eu terug van rotte handschoenen
  woensdag 26 september 2007 @ 19:26:45 #271
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53494466
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 00:18 schreef Rnej het volgende:
bij tirol is t ook prima te doen hoor... tis en blijft anwarter je hebt wel een punt voor de rest.. OSV anwarter is beetje jammer geworden

maar dan nog... ken ook wel wat dames die een Tirol anwarter hebben maar die rijden nou ook nog niet zo heel bruut.. dus of t daar nou per examen zo verschilt?
Ach, wat is bruut boarden.
Met de anwarter is het voornamelijk belangrijk dat je een basisbocht goed kunt doen en dat je redelijk een rode piste af kunt komen met een beetje techniek. Grote bochten en bij voorkeur ook korte bochten. Op zich is dat natuurlijk nog niet zo boeiend. Je hoeft niet eens echt sportief te kunnen boarden om dat te halen.
  woensdag 26 september 2007 @ 21:04:29 #272
71115 Rnej
I walk the line
pi_53497293
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:26 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ach, wat is bruut boarden.
Met de anwarter is het voornamelijk belangrijk dat je een basisbocht goed kunt doen en dat je redelijk een rode piste af kunt komen met een beetje techniek. Grote bochten en bij voorkeur ook korte bochten. Op zich is dat natuurlijk nog niet zo boeiend. Je hoeft niet eens echt sportief te kunnen boarden om dat te halen.
t was ook bedoeld als understatement.... maar laat ik t zo zeggen;

oa een chick die ik heb zien boarden was ook hardbooter en had echt 213123124x meer ervaring dan ik...

en die was ik kwijt in kaprun terwijl ik op een kanten-loze flag switch reed.... (nou niet van die inkoppertjes gaan maken; zij ging langzamer dan ik dus )
  donderdag 27 september 2007 @ 00:50:45 #273
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53504770
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:04 schreef Rnej het volgende:

[..]

t was ook bedoeld als understatement.... maar laat ik t zo zeggen;

oa een chick die ik heb zien boarden was ook hardbooter en had echt 213123124x meer ervaring dan ik...

en die was ik kwijt in kaprun terwijl ik op een kanten-loze flag switch reed.... (nou niet van die inkoppertjes gaan maken; zij ging langzamer dan ik dus )
Nou ja je moet ook niet de verkeerde afslag nemen he.
Jij dacht dat je harder ging maar ondertussen zat zij allang op je te wachten in dat alpincentre (of hoe heet het daar...)

anyway, over hardboots.
Bij de inschrijving van de anwarter voor tirol staat ook iets met hard boots. Ik hoop voor me dinnetje dat dit niet hoeft want daar heeft ze nog nooit op gestaan. Daarnaast ben ik blij dat ze goed naar beneden komt op soft boots. Om nou gelijk met hard boots te kloten...
  donderdag 27 september 2007 @ 08:37:32 #274
71115 Rnej
I walk the line
pi_53506703
lol! volgens mij kan je gewoon kiezen wat je doet... lijkt me logisch dat je gewoon op softboots die anwarter mag halen... tis voor beginners 100x makkelijker om op softboots te beginnen....
  vrijdag 28 september 2007 @ 15:41:01 #275
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53546149
quote:
Op donderdag 27 september 2007 08:37 schreef Rnej het volgende:
lol! volgens mij kan je gewoon kiezen wat je doet... lijkt me logisch dat je gewoon op softboots die anwarter mag halen... tis voor beginners 100x makkelijker om op softboots te beginnen....
Sowieso zie ik de meerwaarde van hardboots niet.
Tenminste, niet voor een leraar. Waarom zou je op hardboots moeten kunnen rijden om goed les te kunnen geven.

Ze zouden trouwens beginners moeten verplichten om op softboots te beginnen.

ik ga trouwens zondag naar Landgraaf. Nog meer mensjes die daar toevallig zijn?
Mocht je besluiten te gaan:
Ik ben de gast in de grijze jas, zwarte broek, en de strakke stijl
  vrijdag 28 september 2007 @ 16:29:21 #276
71115 Rnej
I walk the line
pi_53547400
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Sowieso zie ik de meerwaarde van hardboots niet.
Tenminste, niet voor een leraar. Waarom zou je op hardboots moeten kunnen rijden om goed les te kunnen geven.

Ze zouden trouwens beginners moeten verplichten om op softboots te beginnen.

ik ga trouwens zondag naar Landgraaf. Nog meer mensjes die daar toevallig zijn?
Mocht je besluiten te gaan:
Ik ben de gast in de grijze jas, zwarte broek, en de strakke stijl
als ik vanaf utreg mee kan rijden ga ik wel mee
  zaterdag 29 september 2007 @ 17:50:44 #277
75736 Gstyles
pi_53571620
zo ff mn kortingsbon van 41 eurie verbrast heb een nieuwe burton pet twv 30 eurie en mooie termo sokken twv 25 euro gekocht
  zaterdag 29 september 2007 @ 21:31:25 #278
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53576695
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:29 schreef Rnej het volgende:

[..]

als ik vanaf utreg mee kan rijden ga ik wel mee
Das geht leider nicht

We gaan met een 205.... niet echt super veel ruimte enzo met ook al een snowboard mee.

Daarnaast is het een uitje met me vriendinnetje
  zondag 30 september 2007 @ 01:10:17 #279
71115 Rnej
I walk the line
pi_53580839
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 21:31 schreef Komakie het volgende:

[..]

Das geht leider nicht

We gaan met een 205.... niet echt super veel ruimte enzo met ook al een snowboard mee.

Daarnaast is het een uitje met me vriendinnetje
ah wat man je kan onder t rijden toch nie bumschen dus boeit dat nou?

aan de andere kant heb ik morgen een kater die niet in de hal past daaro.. .dus ach :-D

heffun!
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:12:12 #280
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53619921
ok ik heb het dus alweer helemaal gehad met die koelkasten.
Wat een meukzooi toch.:r

Komen we daar binnen, blijkt het echt fuckin druk te zijn. Nouja dat kan want het was zondag natuurlijk. op zich had ik daar al wel rekening mee gehouden.

Halen we een kaartje, zeggen ze dat je geen boards meer kunt huren. Tot 17:00 allemaal verhuurd (me vriendin heeft geen board) en het was 14:30. Duurde dus nog echt vet lang
Maar goed, wij naar beneden naar die verhuur. Blijken er echt nog iets van 30 boards te liggen (:?)

Dus wij in de rij staan. echt heel slecht personeel. 10min lang werd er niemand in de rij geholpen en liepen ze allemaal maar een beetje rond niets te doen.
Krijgt ze eindelijk een board mee. Ze is 1.63m. Board en dan is een 1.43m Feather een beetje aan de korte kant. Maar goed, we waren al lang blij dat ze een board had.
De bindingen stonden wel helemaal gaar dus het eerste wat ik ging doen was de bindingen verzetten. ik had die bindingen nog niet aangeraakt of je kon ze al heen en weer bewegen omdat er gewoon iets van sneeuw onder zat.
Wij dus weer terug naar de verhuur, uitgelegd wat het probleem was. Ok, ze krijgt een nieuw board mee. Een 1.51m (onbekend merk) kortom, bijna een 10cm langer board
Daarnaast stonden de bindingen er ook redelijk dicht bij elkaar waardoor het er allemaal niet beter op werd. Hele grote nose en tail rijdt al lastiger, zeker voor een niet super gevorderd iemand, en als het board dan zo groot is schiet het helemaal niet op.
Maar goed, toch maar ff gaan boarden want we hadden het toch wel redelijk gehad.

Daarna wat gaan drinken. ze had haar board in de hal laten staan. Ik natuurlijk mee genomen want ik laat me board niet ergens achter.
je raadt het al. we kwamen terug, board weg.
Dus wij weer terug naar de verhuur. Krijgen we een board mee. Blijkt dat de bindingen Goofy staan ipv regular (wel gezegd). Dus me vriendin weer terug. Toen had ze eindelijk een beetje een fatsoenlijk board (Clash 1.49) en toen ging het wel aardig.

Bediening aan de bar in het café was trouwens ook maar matig. Medewerkers die je gewoon voorbij lopen terwijl ze het niet bepaald druk hebben.
Bediening van het eten was trouwens wel ok. Waren echt met 10 dingen tegelijk bezig maar hadden nog wel overzicht. Toch best knap

Daarnaast is me vriendin nog bijna een keer aangeboard omdat 1 of ander mokkel zonder enige ervaring met haar vriendje naar boven ging omdat die het haar wel ff ging leren
Ze kon nog net op tijd opzij duiken voor dat ongeleide projectiel

De dag op zich was trouwens wel gezellig maar snowworld was echt slecht geregeld
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:27:36 #281
71115 Rnej
I walk the line
pi_53625868
thats snowworld landgraaf for ya ... als k daar ben dan roep ik gewoon gelijk dat k personeel ben, dan hebben ze ineens wel itjd voor je... :s ....

sowieso is indoor niet alles maarja... en prutsers heb je helaas overal.. zelfs als ik ze les heb gegeven en ze echt amper bochtjes kunnen daarna (na een uurtje met z'n 10en les) ... dan roep je dus herhaaldeijk : "GA NIET HELEMAAL NAAR BOVEN WANT JE BREEKT WAT" en dan gaan ze dus altijd naar boven etc etc..

wel naar dat t zo zuur was... maarja.. :s
  maandag 1 oktober 2007 @ 21:32:35 #282
75736 Gstyles
pi_53627341
Het was afghelopen zondag ook pauperdruk in Zoetermeer, ben blij dat ik alleen voor de spulletjes van Duijf kwam kijken die koelkasten heb ik voorlopig ff gezien.

Owja Rnej ik heb nog even naar de afleveringen op rtlwintersport.nl gekeken (aflevering 6, dachstein) gaat over het plaatsje Schladming alwaar ik volgend jaar een weekie met mn bradda vertoef! ik ga daar nog een uitgebreid verslag van doen (thanks voor de tip Komakie). Maar anywayz, die video ziet er veel belovend uit! SChijnt volgens de commentator het grootste gebied van Oostenrijk te zijn en Schladming ligt daar centraal in
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:25:31 #283
71115 Rnej
I walk the line
pi_53628972
dude, ik was zondag aan t werk @ zm ... ik was de enige boardleraar nog in de ouwe outfit (groen ipv bruin) ... kan niet missen toch?
pi_53629293
Ik ga daarom ook nooit als weer winter word of winter is in weekend naar Snowworld(of zoiets), als je op ma t/m do ochtend of middag komt is het echt rustig niks rijen of iets(meestal).
Maar dat is natuurlijk lastig, ik heb jammer genoeg ook nooit meer vrije doordeweeks
Maar dagje ziek melden kan gelukkig wel voor een keertje
Maar ik zit gewoon nog op school dus dat is makkelijker.

[ Bericht 2% gewijzigd door sander89 op 01-10-2007 22:41:28 ]
............................
  maandag 1 oktober 2007 @ 23:13:02 #285
71115 Rnej
I walk the line
pi_53630672
nou dat is mooi, dat zal ik onthouden
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 00:44:19 #286
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53632025
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:27 schreef Rnej het volgende:
thats snowworld landgraaf for ya ... als k daar ben dan roep ik gewoon gelijk dat k personeel ben, dan hebben ze ineens wel itjd voor je... :s ....

sowieso is indoor niet alles maarja... en prutsers heb je helaas overal.. zelfs als ik ze les heb gegeven en ze echt amper bochtjes kunnen daarna (na een uurtje met z'n 10en les) ... dan roep je dus herhaaldeijk : "GA NIET HELEMAAL NAAR BOVEN WANT JE BREEKT WAT" en dan gaan ze dus altijd naar boven etc etc..

wel naar dat t zo zuur was... maarja.. :s
Mja ruk tent

Gelukkig einde van de maand ff een roadtripje naar Fügen/Gerlos/Hintertux en daar nog ff 2 daagjes knallen
Dan is het alweer november en dan is het nog maar anderhalve maand wachten totdat we weer los kunnen
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:06:14 #287
71115 Rnej
I walk the line
pi_53639960
k ben nu alweer geld apart aan t zetten voor ischgl .. 2 weken powpowwww in februari
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:15:38 #288
75736 Gstyles
pi_53646313
Hey Rnej lees mn teksten eens! typ niet voor niks
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:57:58 #289
71115 Rnej
I walk the line
pi_53647488
hoe bedoel je? k heb ook nog in duif rondgerend... en vet veel bij de receptie....
  woensdag 3 oktober 2007 @ 09:18:02 #290
75736 Gstyles
pi_53661065
ow haha nee berichtje daarvoor over ''Schladming'' moet je maar ff bekijken..
  woensdag 3 oktober 2007 @ 14:33:35 #291
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53668108
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:06 schreef Rnej het volgende:
k ben nu alweer geld apart aan t zetten voor ischgl .. 2 weken powpowwww in februari
Dan maar hopen dat er sneeuw ligt.
Ik zie het al helemaal voor me. Rnej'tje komt de naar buiten gerend in snowboardkledij en snowboard onder zijn arm. Ligt er geen sneeuw ;')

anyway, 26 oktober weekendje naar Fugen/Gerlos/Hintertux.
slapen in Fugen, spulletjes kopen in Gerlos (Hot Zone) en boarden in Hintertux
  woensdag 3 oktober 2007 @ 14:57:31 #292
75736 Gstyles
pi_53668609
je bent er vroeg bij dan Komakie! en ligt daar al sneeuw dan? Ik ga volgend jaar de winkel van blue-tomato bekijken
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:13:17 #293
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53668942
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 14:57 schreef Gstyles het volgende:
je bent er vroeg bij dan Komakie! en ligt daar al sneeuw dan? Ik ga volgend jaar de winkel van blue-tomato bekijken
Hintertux is gletser
Fugen ga ik slapen omdat de pa van me vriendin er een huisje heeft dus is het gratis slapen. Gerlos gaan we alleen ff heen om spullen te kopen
Hintertux gaan we boarden.

Wordt dus een weekendje:
Vrijdag weg
Zaterdag spullen kopen en daarna naar Hintertux om te boarden
Zondag hele dag boarden
maandag nog een half dagje boarden en daarna weer naar huis

woensdag 3 oktober 2007 @ 20:10:46 #294
71115 Rnej
I walk the line
pi_53675861
er ligt wel sneeuw in Feb ... pow is maar de vraag... maar Ischgl heeft lekker veel offpiste km dus komt wel goeoeoeed
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:23:01 #295
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_53691245
Ok, probleempje: Ik wil 2 boards hebbe, 1 freestyle breekding, en een om mee te knallen freeride jeweets.
Nu zit ik te twijfelen om een bataleon goliath te halen als het breekding en de static suv als knal plank.
Alleen aan de andere kant wil ik ook eigenlijk wel de enemy of jam als knal plank en dan een freestyle plankje van static.
Ergens vind ik het zonde om een "dure" bataleon te verneuken! dus gaat mijn voorkeur naar een knal plank van bataleon,maar ik denk dat bataleon vooral ze sterke punten laat zien in het freestyle gedeelte.
dus mijn vraag:
Wat zouden jullie doen in dit geval?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_53692732
Verder kijken dan je bataleon neus lang is
Fingerspitzgefühl
  donderdag 4 oktober 2007 @ 14:43:11 #297
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_53693112
hoezo verder kijken dan me bataleon neus lang is. ik heb nog een oude enemy gereden en een evil twin en ik ben verknocht aan de bataleon. heerlijke plankjes. daarom wil ik nu een bataleon hebbe. raar he!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 14:44:29 #298
71115 Rnej
I walk the line
pi_53693156
rome design.
burton T6 / Custom X
Forum Lander
Nitro Pantera
Bataleon Undisputed

edit:

en lees het op deze manier: misschien zijn er merken die NOG beter zijn dan bateleon
niet te negatief denken ...

iig, ik heb van een Bataleon verkoper gehoord dat de undisputed echt de ultieme scheurplank is...

uiteindelijk valt dit hele straatje wel redelijk samen... Fucking veel grip en veel power/agressiviteit...

nadeeltje van de undisputed is btw dattie alleen in 168 verkocht wordt.. dus weet niet hoeveel junk je in je trunk hebt...
  donderdag 4 oktober 2007 @ 14:58:11 #299
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_53693499
Het gene wat bepalend is is dat ik voor bataleon niet de reguliere prijs hoef te betalen en het zelfde geldt voor static, dus als iemand een ander merk voor me kan fixen voor weinig roept u maar.
En de undisputed is voor mij een boot,haha ik ben 1,86 (das redelijk) maar weeg maar 69 kilo's dus dat wordt hem nie.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 15:13:29 #300
71115 Rnej
I walk the line
pi_53693802
dan zou k zeggen dat de nitro pantera op zich een goeie koop is... sommige modellen zijn 550 euro.. das voor een plank van dat kaliber zeer netjes.... of je kijkt nu of er nog wat overjarigs of 2ehands staat....

de forum lander is minder stijf en agressief... kan je ook nog beetje mee park rijden... en die heb je voor rond de 500 ook... aangezien je vrij licht bent hoef je niet een uberstijve plank te rijden om hard te kunnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')