mja het lijkt me vet. Maar ja de prijzen.... die moet ik wel ff kunnen ophoestenquote:Op donderdag 20 september 2007 18:35 schreef Rnej het volgende:
ik ga misschien 2 weken achter elkaar naar ischgl![]()
Canada is dope, vriendin van me is vorig jaar 2 weken naar Whistler/BC geweest... echt de meest gruwelijke fotos gezien... dikke poeder en huge bossen.. erg mooi
ohw nouja, dan knallen we er toch ff vandoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:20 schreef Rnej het volgende:
lol..... ik heb een report gelezen over japan idd... en de pistedienst gaat wel offpiste daar... maar niet erg ver... en ze schijnen niet zo heel goed in het offpiste skien te zijn om je bij te houden
maat van me heeft er een seizoen gezeten (ook nog zijn schouder gebroken daar.... (nee, niet sleutelbeen... complete schouder) en heeft een paar weken in een japans ziekenhuis gelegen ... .. maar die zei ook.. onder het hekje door... keihard uit t zicht boeken ... en dan kan je lekker rustig boarden
Hmmm eigenlijk niet dan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:00 schreef XL het volgende:
Sparen voor Canada in 2010 Komakie. (Winterspelen Vancouver).
Ik heb me daarvoor zelfs al als vrijwilliger opgegeven, maar ga als daar niks leuks uitkomt denk ik wel gewoon als toeschouwer.
1000m is nog niet echt laag. Redelijk sneeuw zeker. Zeker als er wat sneeuwkanonnen staan.quote:Op zondag 23 september 2007 01:41 schreef RichardX het volgende:
Wie is er wel eens geweest naar Morzine (Frankrijk)? Het is aangesloten op het grote Portes du Soleil gebied, maar het is wel een laag gelegen plaats (1000m). Ik vraag me hoe toegankelijk het grote skigebied is vanuit Morzine en of er nog een beetje leuke apres-ski gelegenheden zijn of dat ik beter in Avoriaz daarvoor moet zijn. Iemand meer info?
boardercrossquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm eigenlijk niet dan.
Komen mij te veel mensen op af. Wil nog wel kunnen poederen zonder voor de voeten te worden gelopen.
Zal ik sowieso dat moeten accepteren maar ik denk dat het minder erg is dan met de OS.
hoewel het me wel vet lijkt om te naar de boardercross en de half pipe te kijken
no shit.quote:Op maandag 24 september 2007 10:19 schreef Rnej het volgende:
productiesneeuw is kudt man.... enne, nja, 1000 meter is prima als je in februari of later gaat, dan ligt er altijd wel wat idd
Je kunt ook een dagje naar het dorp waar het snowboardevent is en verder in de buurtdorpen gaan boarden zonder dat je iets van de spelen in de gaten hebt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm eigenlijk niet dan.
Komen mij te veel mensen op af. Wil nog wel kunnen poederen zonder voor de voeten te worden gelopen.
Zal ik sowieso dat moeten accepteren maar ik denk dat het minder erg is dan met de OS.
hoewel het me wel vet lijkt om te naar de boardercross en de half pipe te kijken
Ze doet wel haar anwarter bij Tirol en niet bij ÖSVquote:Op maandag 24 september 2007 21:20 schreef Rnej het volgende:
seriously, anwarter snowboard mag je echt met 25 kmu naar beneden op je eigenvaardigheid.. mits vrouw....ik heb t ze zien doen en gewoon een 2 zien halen
Chatel ben ik ook al eens geweest, alleen dan 15 jaar geleden in de zomer met mn oudersquote:Op maandag 24 september 2007 10:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
1000m is nog niet echt laag. Redelijk sneeuw zeker. Zeker als er wat sneeuwkanonnen staan.
ik ben wel in het gebied geweest. Maar ik zat in Chatel. Wel een mooi gebied.
Hoe het met de apres ski in Morzine zit weet ik niet maar in Chatel was het niet echt boeiend.
Mooie boots manquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:31 schreef ForumGek het volgende:
En dit is het geworden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een paar 32 Lashed van seizoen 06/07 en een Dragon DXS. Met een spiegellens voor mooi weer en een oranje voor ander weer
Ach, wat is bruut boarden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:18 schreef Rnej het volgende:
bij tirol is t ook prima te doen hoor... tis en blijft anwarterje hebt wel een punt voor de rest.. OSV anwarter is beetje jammer geworden
maar dan nog... ken ook wel wat dames die een Tirol anwarter hebben maar die rijden nou ook nog niet zo heel bruut.. dus of t daar nou per examen zo verschilt?
t was ook bedoeld als understatement.... maar laat ik t zo zeggen;quote:Op woensdag 26 september 2007 19:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach, wat is bruut boarden.
Met de anwarter is het voornamelijk belangrijk dat je een basisbocht goed kunt doen en dat je redelijk een rode piste af kunt komen met een beetje techniek. Grote bochten en bij voorkeur ook korte bochten. Op zich is dat natuurlijk nog niet zo boeiend. Je hoeft niet eens echt sportief te kunnen boarden om dat te halen.
Nou ja je moet ook niet de verkeerde afslag nemen he.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:04 schreef Rnej het volgende:
[..]
t was ook bedoeld als understatement.... maar laat ik t zo zeggen;
oa een chick die ik heb zien boarden was ook hardbooter en had echt 213123124x meer ervaring dan ik...
en die was ik kwijt in kaprun terwijl ik op een kanten-loze flag switch reed....(nou niet van die inkoppertjes gaan maken; zij ging langzamer dan ik dus
)
Sowieso zie ik de meerwaarde van hardboots niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:37 schreef Rnej het volgende:
lol! volgens mij kan je gewoon kiezen wat je doet... lijkt me logisch dat je gewoon op softboots die anwarter mag halen... tis voor beginners 100x makkelijker om op softboots te beginnen....
als ik vanaf utreg mee kan rijden ga ik wel meequote:Op vrijdag 28 september 2007 15:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Sowieso zie ik de meerwaarde van hardboots niet.
Tenminste, niet voor een leraar. Waarom zou je op hardboots moeten kunnen rijden om goed les te kunnen geven.
Ze zouden trouwens beginners moeten verplichten om op softboots te beginnen.
ik ga trouwens zondag naar Landgraaf. Nog meer mensjes die daar toevallig zijn?
Mocht je besluiten te gaan:
Ik ben de gast in de grijze jas, zwarte broek, en de strakke stijl
Das geht leider nichtquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:29 schreef Rnej het volgende:
[..]
als ik vanaf utreg mee kan rijden ga ik wel mee
ah wat man je kan onder t rijden toch nie bumschen dus boeit dat nou?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Das geht leider nicht
We gaan met een 205.... niet echt super veel ruimte enzo met ook al een snowboard mee.
Daarnaast is het een uitje met me vriendinnetje
Mja ruk tentquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:27 schreef Rnej het volgende:
thats snowworld landgraaf for ya ... als k daar ben dan roep ik gewoon gelijk dat k personeel ben, dan hebben ze ineens wel itjd voor je... :s ....
sowieso is indoor niet alles maarja... en prutsers heb je helaas overal.. zelfs als ik ze les heb gegeven en ze echt amper bochtjes kunnen daarna (na een uurtje met z'n 10en les) ... dan roep je dus herhaaldeijk : "GA NIET HELEMAAL NAAR BOVEN WANT JE BREEKT WAT" en dan gaan ze dus altijd naar bovenetc etc..
wel naar dat t zo zuur was... maarja.. :s
Dan maar hopen dat er sneeuw ligt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:06 schreef Rnej het volgende:
k ben nu alweer geld apart aan t zetten voor ischgl.. 2 weken powpowwww in februari
Hintertux is gletserquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:57 schreef Gstyles het volgende:
je bent er vroeg bij dan Komakie! en ligt daar al sneeuw dan? Ik ga volgend jaar de winkel van blue-tomato bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |