ok ik heb het dus alweer helemaal gehad met die koelkasten.
Wat een meukzooi toch.:r
Komen we daar binnen, blijkt het echt fuckin druk te zijn. Nouja dat kan want het was zondag natuurlijk. op zich had ik daar al wel rekening mee gehouden.
Halen we een kaartje, zeggen ze dat je geen boards meer kunt huren. Tot 17:00 allemaal verhuurd (me vriendin heeft geen board) en het was 14:30. Duurde dus nog echt vet lang
![]()
Maar goed, wij naar beneden naar die verhuur. Blijken er echt nog iets van 30 boards te liggen (:?)
Dus wij in de rij staan. echt heel slecht personeel. 10min lang werd er niemand in de rij geholpen en liepen ze allemaal maar een beetje rond niets te doen.
Krijgt ze eindelijk een board mee. Ze is 1.63m. Board en dan is een 1.43m Feather een beetje aan de korte kant. Maar goed, we waren al lang blij dat ze een board had.
De bindingen stonden wel helemaal gaar dus het eerste wat ik ging doen was de bindingen verzetten. ik had die bindingen nog niet aangeraakt of je kon ze al heen en weer bewegen omdat er gewoon iets van sneeuw onder zat.
Wij dus weer terug naar de verhuur, uitgelegd wat het probleem was. Ok, ze krijgt een nieuw board mee. Een 1.51m (onbekend merk) kortom, bijna een 10cm langer board
![]()
Daarnaast stonden de bindingen er ook redelijk dicht bij elkaar waardoor het er allemaal niet beter op werd. Hele grote nose en tail rijdt al lastiger, zeker voor een niet super gevorderd iemand, en als het board dan zo groot is schiet het helemaal niet op.
Maar goed, toch maar ff gaan boarden want we hadden het toch wel redelijk gehad.
Daarna wat gaan drinken. ze had haar board in de hal laten staan. Ik natuurlijk mee genomen want ik laat me board niet ergens achter.
je raadt het al. we kwamen terug, board weg.
Dus wij weer terug naar de verhuur. Krijgen we een board mee. Blijkt dat de bindingen Goofy staan ipv regular (wel gezegd). Dus me vriendin weer terug. Toen had ze eindelijk een beetje een fatsoenlijk board (Clash 1.49) en toen ging het wel aardig.
Bediening aan de bar in het café was trouwens ook maar matig. Medewerkers die je gewoon voorbij lopen terwijl ze het niet bepaald druk hebben.
Bediening van het eten was trouwens wel ok. Waren echt met 10 dingen tegelijk bezig maar hadden nog wel overzicht. Toch best knap
![]()
Daarnaast is me vriendin nog bijna een keer aangeboard omdat 1 of ander mokkel zonder enige ervaring met haar vriendje naar boven ging omdat die het haar wel ff ging leren
![]()
Ze kon nog net op tijd opzij duiken voor dat ongeleide projectiel
![]()
De dag op zich was trouwens wel gezellig maar snowworld was echt slecht geregeld
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"