Echt hard gaan op een fish werkt echt niet...quote:Op donderdag 6 september 2007 17:23 schreef Gstyles het volgende:
De Fish vind ik persoonlijk een prachtige plank om te zien.. is natuurlijk wel een echt speed-board en dus niets voor mij denk ik.. Echter, ik zou hem best eens willen uitproberen
tokkieboardersquote:Op maandag 10 september 2007 09:47 schreef Rnej het volgende:
het park in landgraaf was voor de verandering WEL enigszins te doen....
geniaal dagje boarden gehad.... maar damn.. tis net alsof de tokkieboarders zich exponentieel vermenigvuldigen
quote:Op maandag 10 september 2007 12:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
tokkieboarders
Ik kijk alweer uit naar de dag dat ik weer een dagje naar een koelkast moet omdat ik me om laat praten door iemand om ff mee te gaan
elke keer hetzelfde sprongetje wordt je ook niet wijzer vanquote:Op maandag 10 september 2007 17:32 schreef Rnej het volgende:
[..]
moet zeggen dat ik zelf steeds minder voor de lol in de koelkast sta.... in zoetermeer neem ik al amper de moeite en landgraaf is dan af en toe nog leuk omdat je daar nog wat vaart kan maken.... komt een dag dat ik er nooit meer kom .. (en das al gauw, gezien ik per januari waarschijnlijk stop bij snowworld)
Relaxt he een park. Als park beetje goed bijgehouden wordt trek hoopt boarders aan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
elke keer hetzelfde sprongetje wordt je ook niet wijzer van
btw, we krijgen een serieus funpark in Gerlos
gesponsord door The Hot Zone shop dus het moet wel iets goeds zijn.
Vorig jaar hadden ze het er al over. Schijnt dat het zelfs met sneeuwkannonnen is enzo. Dus wel serieus verhaal
Het wordt een beginner en half gevorderd park. Dus geen mega kickers maar de dingen die de normale mens ook nog kunnen bekoren
Daarnaast is er een deal met de BigAirBag. die komt met de kerst en de krokus. Op die manier kun je al je tricks zonder veel pijn oefenen
Ben gevraagd om weer les te komen geven en heb net vrij gekregen vanaf 19 december tot 10 januari. Dus de eerste dagen 18 dagen boarden van dit seizoen heb ik al weer geregeld
Dan nog met de krokus anderhalve week ( 10 tot 12 dagen) en wat weekendjes tussen door...
Ik hoop aan de 40 snowboarddagen te komen dit seizoen
Moet alleen nog ff vervoer regelen denk ik voor een paar trips... Nouja, de pa van me vriendin wil wel elke keer mee geloof ik
JIJ vindt het leuk, prima, IK vind het ook leuk... ALGEMEEN GEZIEN vinden de meesten het niet echt de moeite...quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:15 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Relaxt he een park. Als park beetje goed bijgehouden wordt trek hoopt boarders aan.
Gerlos trekt de beurs goed open met park opzetten en BigairBag. Die gasten zijn niet goedkoop voor een week (ja is inkoopprijs maar toch)
BigAirBag rijden is echt wel leuk hoor. Meneer beter-weter lult weer is uit ze nek. Leggen ze vlakbij terrasje? Is leuk beetje kijken en zelf trucjes proberen die je normaal nooit doet. (niet tevroeg inzetten die backflipin Val Thorens klapte 1 met ze kop op de schans)
Lekker slim om speciaal kaartje voor laten kopen. Doet niemand natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:35 schreef Rnej het volgende:
[..]
JIJ vindt het leuk, prima, IK vind het ook leuk... ALGEMEEN GEZIEN vinden de meesten het niet echt de moeite...
waarheid is, die airbag heeft een paar weekends in snowworld gestaan, moest je speciaal een kaartje voor kopen, we hebben gemiddeld 5 kaartjes per weekend verkocht het laatste halfjaar....
Dan nog is het wel nuttig voor freestyle lessen en ik denk dat zeker de jongere kids er wel veel lol aan beleven.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:34 schreef Rnej het volgende:
bigairbag is 3x leuk en daarna niet meertrust me... tis een paar keer leuk om iets totaal mafs in te zetten , maar het komt niet eens in de buurt van het echte werk.....
voor de rest: funparks zijn leuk!![]()
Als het goed is wordt het park goed bijgehouden. Het is geen superpark, maar ach ik denk dat de meeste mensen al snel tevreden zijn in Gerlos. Ze hadden het er vorig jaar over dat er ook echt sneeuwkanonnen bij kwamen kijken en dat het wel serieus zou worden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:15 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Relaxt he een park. Als park beetje goed bijgehouden wordt trek hoopt boarders aan.
Gerlos trekt de beurs goed open met park opzetten en BigairBag. Die gasten zijn niet goedkoop voor een week (ja is inkoopprijs maar toch)
BigAirBag rijden is echt wel leuk hoor. Meneer beter-weter lult weer is uit ze nek. Leggen ze vlakbij terrasje? Is leuk beetje kijken en zelf trucjes proberen die je normaal nooit doet. (niet tevroeg inzetten die backflipin Val Thorens klapte 1 met ze kop op de schans)
Stelletje uitmelkers. Als je er ook een apart kaartje voor moet kopen kan ik me voorstellen dat niemand het waard vindt. Ik denk dat als het bij de prijs inbegrepen zit je veel meer belangstelling daarvoor zou hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:35 schreef Rnej het volgende:
[..]
JIJ vindt het leuk, prima, IK vind het ook leuk... ALGEMEEN GEZIEN vinden de meesten het niet echt de moeite...
waarheid is, die airbag heeft een paar weekends in snowworld gestaan, moest je speciaal een kaartje voor kopen, we hebben gemiddeld 5 kaartjes per weekend verkocht het laatste halfjaar....
Nou ja dan nog. Vind het een beetje flauw om er geld voor te vragen. Zeker aangezien het om een bedrag gaat waarmee ze toch niet de huur van dat ding eruit krijgen. Tenminste, dat denk ik....quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:50 schreef Rnej het volgende:
kaartje was 2,50 euro, kreeg je de helm bij die normaal 2,50 kost... helm is verplicht enzo
Dat kun jij misschien wel vinden, maar als leraar zijnde heb ik liever dat mijn leerlingen aan het einde van de dag nog leven. Misschien vind jij verwondingen erbij horen maar als jij les krijgt en op de 2de dag breek je een poot omdat je iets te veel wil, dan wordt je daar niet bepaald gelukkig van.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:03 schreef KneusTeun het volgende:
Ik persoonlijk vind zo'n airbag wel een beetje jammer. strax hangen ze je nog aan kabels zodat je heel ver kan springen of shit.
Het hoort er wel bij dat je meerdere verwondingen oploopt tijdens je "training".
Je leert toch met vallen en opstaan? of zie ik dat verkeerd? show some balls!
ze hebben die airbag ook vaak genoeg gratis neergezet, alleen toen viel niet te controleren wie nou wel of niet eroverheen ging.. heeft nogal wat nare situaties opgeleverd.... en gesloopte airbags....quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou ja dan nog. Vind het een beetje flauw om er geld voor te vragen. Zeker aangezien het om een bedrag gaat waarmee ze toch niet de huur van dat ding eruit krijgen. Tenminste, dat denk ik....
[..]
Dat kun jij misschien wel vinden, maar als leraar zijnde heb ik liever dat mijn leerlingen aan het einde van de dag nog leven. Misschien vind jij verwondingen erbij horen maar als jij les krijgt en op de 2de dag breek je een poot omdat je iets te veel wil, dan wordt je daar niet bepaald gelukkig van.
Daarnaast vind ik het een beetje treurig om te zeggen dat verwondingen erbij horen. Je kunt ook je grenzen opzoeken zonder dat je gelijk met een gebroken been zit (ff voorbeeld, hoeft niet zo ernstig te zijn natuurlijk)
ik las ook iets over een soort van continuesnelheid baan ofzoquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:49 schreef Rnej het volgende:
enige wat ik weet is dat je kenkerhard kan scheuren op de gletsjer...gehoord van een dude die op die gletsjer zn landesexamens heeft gedaan nzo...![]()
kiebeschermers zitten dan ook meestal onder de broek.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:41 schreef WaSTeiL het volgende:
Als jullie in funpark gaan oefenen wat voor een bescherming gebruiken jullie normaal allemaal?
Gisteren was ik namelijk in Landgraaf en door mijn kneuzigheid ben ik met mijn schenen op de rail terecht gekomen. Resultaat: stuk van 2-3 cm waar de huid helemaal tot op het bot is gescheurd.
Kwam ik overigens pas achter toen ik een keertje of 6-7 nog was afgedaald. Deed dus niet heel veel pijn. Je ziet veel mensen met backprotectors en protector voor je kont, maar ik heb nog nooit iemand gezien met iets van scheenbeschermers. Skieers wel weer.
Ik weet dat je je natuurlijk niet helemaal kan beschermen, maar ik vroeg het me even af.
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
kiebeschermers zitten dan ook meestal onder de broek.
Maar echt op je schenen vallen is niet echt een protectie voor denk ik.
Misschien kun je van die gay beschermers omdoen die slalomboarders gebruiken
ohwja die heb je ook nog.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:33 schreef Basje_B het volgende:
[..]
[afbeelding]
deze dingen heb je wel
je kan ook gewoon scheenbeschermers van het voetballen om doenquote:Op donderdag 13 september 2007 19:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
kiebeschermers zitten dan ook meestal onder de broek.
Maar echt op je schenen vallen is niet echt een protectie voor denk ik.
Misschien kun je van die gay beschermers omdoen die slalomboarders gebruiken
ze heten daarom ook railguardsquote:Op donderdag 13 september 2007 22:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
ohwja die heb je ook nog.
Ik bedoelde echt zo'n kapje maar dit werkt denk ik beter.
Anyway, ik heb vanmiddag de eerste 2 en een halve week geregeld
mannen met één bal?quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
ze heten daarom ook railguards
en slalomboarders zijn bikkels...
ze zien er gay uit maar die kerels hebben echt wel wat meer kloten dan de gemiddelde freestyler
Blue Tomato is in Schladming.quote:Op zondag 16 september 2007 11:53 schreef Gstyles het volgende:haha oke
Mja nogmaals de vraag, zijn er mensen hier die bekend zijn met ''Schladming'' in Oosterijk? en zo ja hoe is het gebied daar en wat vond je leuk/minder leuk/ niet leuk aan het gebied en het stadje? wat kun je er allemaal doen?
Weet ik, maar toch zijn ze gayquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
ze heten daarom ook railguards
en slalomboarders zijn bikkels...
ze zien er gay uit maar die kerels hebben echt wel wat meer kloten dan de gemiddelde freestyler
ach, het is maar hoe suf je het zelf maakt. Ik hoef niet zo veel goeie boarders om me heen te hebben om er lol te hebben. Liever niet eigenlijk. Bij suffe mensen blijft er meer poeder over voor jouquote:Op zondag 16 september 2007 12:12 schreef Gstyles het volgende:
ow oke nou als ik de pistenkaart zie mag ik er veel van verwachten.. mja het zou zomaar suf kunnen zijn ik weet het ni.. anyways je zegt dat blue tomato daar zit, is dat de store daarvan?
Richard Pickl....quote:Op zondag 16 september 2007 13:47 schreef Rnej het volgende:
ik weet van dachstein dat je er veel poederkm kan rijden.... Richard Pickl (hoofdleraar van de blue-tomato snowboardschool) doet daar veel offpiste camps ... ook met ripstar enzo...
de stadjes zelf echt helemaal nooit wat van gehoordk weet dat ze bestaan ?
Klinkt bekendquote:Op maandag 17 september 2007 13:49 schreef Rnej het volgende:
lol, iedereen bij ons vond m ook een klootzak, maar die kerel kan een partij goed lesgeven.. heb in een middag echt gruwelijk veel van m geleerd... en hij deed alleen maar zuur tegen je als je zijn aanwijzingen niet opvolgde... in de zin van: " rij op je toeside weg naar die kant... ookal moet je daarvoor fakie boarden.... en doe dan oefening X "
en dan gingen mensen heelside wegrijden of gewoon toeside de andere kant op zodat ze niet fakie hoefden te rijden... hij gelijk vet pissed
hahaha die vent snowboard volgens mij al langer dan alle mensen in dit topic bij elkaar. Ik geloof nooit dat die van mening veranderdquote:Op maandag 17 september 2007 14:21 schreef Rnej het volgende:
ja nja, bij ons ging hij juist roepen dat we duck moesten staan bij mensen die nog niet duck stonden.... zoals het hoort eigenlijk dus denk dattie wel overstag is nu
en hij pusht hard idd, maar dat heb je gewoon echt nodig....
hahahahaquote:Op maandag 17 september 2007 16:24 schreef Rnej het volgende:
ja nja... ik heb iig goed met m kunnen lachen.. hij verstaat nederlands ook prima.. dus wij zitten in de gondel naar beneje... zit een nederlandse meid zo: " wat kijkt die kerel vies naar me" .. dus ik: " das omdat ie je leuk vindt denk ik" .. zegtie zo: " ich spreche ook nederlands hoor jongens" ... meid echt helemaal rood worden.. rest van mn klas helemaal dubbel
mja, krijg t helemaal warm van m ...quote:
Links tuig in het kabinet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:40 schreef XL het volgende:
[..]
Die BTW is prima, daar heeft iedereen last van.
Dat die klote bijtelling ook 3% omhoog gaat![]()
"Het gaat goed met de economie. Maar jullie kunnen voorlopig wel minder kopen"quote:
mja en een dag later komen ze snel met "hey maar we willen die 0,25% wel ff terug draaien he. Die hebben het allemaal zo moeilijk"quote:Op woensdag 19 september 2007 19:34 schreef Rnej het volgende:
is vooruitdenken, hebben ze geld over als t weer wat slechter gaat, zodat ze dat gaatje op kunnen vullen
Bad Ischl, Oostenrijk?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:35 schreef Rnej het volgende:
ik ga misschien 2 weken achter elkaar naar ischgl![]()
Canada is dope, vriendin van me is vorig jaar 2 weken naar Whistler/BC geweest... echt de meest gruwelijke fotos gezien... dikke poeder en huge bossen.. erg mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |