Hier tel ik het niet als onweersdag; donder was amper te horen omdat het toch 25+km weg was. Gewoon een dag met weerlicht.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier ook weer onwer geweest2de onweersdag deze maand.
Hier niks. Wel jammer want ik ben net een uur met een timelapse bezig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:59 schreef IedeK. het volgende:
Wow, net weer een mooie shelfcloud + whalesmouth hier gezien.
PICS volgen nog wel.
Jammer dat ik straks moet werken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hier niks. Wel jammer want ik ben net een uur met een timelapse bezig.
Lijkt nu weer zeer hard te activeren boven het IJselmeer. Incl. onweer. Houd die buien in de gaten ivm hozen.
Annecy,ben ik ook weleens geweest..mooie omgeving ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:09 schreef INViCTuS het volgende:
Zo, terug uit de franse Alpen ( Annecy ) heerlijk weer gehad met op woensdag een graad of 32. het is snel heet daar. 1x onweer gezien maar trok erlangs dus dat is jammer. 1 dag s'ochtends regen gehad. prima vertoeven daar.
hoe stevig ze worden is lastig te zeggen nu, denk dat het wel zal meevallen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:30 schreef JohnFoK het volgende:
ik hoor op de radio, kans morgen op stevige onweersbuien?
het zal daar het eerst beginnen iddquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:33 schreef Fredo55 het volgende:
Nou..laat ik het zo zeggen: ik zit morgen wel goed hier in Zeeland.![]()
Toch wel 25% kans op zwaar onweer hier,maar ik reken daar niet op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
het zal daar het eerst beginnen idd
Ben benieuwd of Lowlands er nog veel last van gaat krijgen.
mocht de temperatuur wat hoger uitpakken dan verwacht dan kan het wat zwaarder worden natuurlijk, maar dat lijkt mij niet echt aan de orde morgen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:12 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Toch wel 25% kans op zwaar onweer hier,maar ik reken daar niet op.![]()
De buien boven Frankrijk activeren flink,maar ik verwacht dat ze tot halverwege de avond waarschijnlijk niet tot over de grote rivieren komen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:40 schreef N.icka het volgende:
Komt er nog stevig onweer?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:40 schreef N.icka het volgende:
Komt er nog stevig onweer?
http://www.knmi.nl/waarsc(...)n/extra/guidance.phpquote:NEERSLAG:
In de loop van de middag en avond in het zuiden toenemende kans op regen- en onweersbuien. Het midden het noorden houden het waarschijnlijk tot laat in de avond of nacht droog, maar zeker is dit niet! Vanaf vannacht overal buiige regen met kans op onweer. De onweerskaartjes gaan voor 15-21 UTC in de zuidelijke helft van het land naar maximaal 85% kans op onweer. Maandag geven de kaartjes een grote kans op onweer voor vrijwel het hele land. De kans absolute kans op zwaar onweer blijft klein.
Hart van Tholen,daar ga ik vrijdag/zaterdag ook naar toe.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:58 schreef hondenfokker het volgende:
er onstaat ook momenteel vanalles overal bloemkolen in de lucht
wel lekker terrasweertje daarnet nog bij het hart gezeten fredo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |