gisteravond dacht ik dat ook,maar toch nog een onweersbui gehad rond half12.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:59 schreef hondenfokker het volgende:
tis weer droog in tholen wordt niks meer..
Komt eraan!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:19 schreef Cassius het volgende:
Bleh, voorlopig geen regen in Groningen-stad.
dan activeert de zooi, want er werd niets waargenomen tot nu toequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:32 schreef Fredo55 het volgende:
Ik zag net een flitsje uit een bui komen.![]()
nog even een maandje wachten, als dit stromingpatroon zo doorgaat moet dat wel lukken in septemberquote:
Het ziet er iid wel aardig uitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:26 schreef E.T. het volgende:
Ik zie in de tweewekenprognose op buienradar de 26 graden weer in beeld![]()
Beetje zomer zou zo op de valreep best prettig zijn.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:46 schreef kepler het volgende:
schijnen in Frankrijk ook een aantal supercellen tussen te zitten, en morgenochtend (do) weer kans op zware buien in NL (aldus Alwin@weerwoord)
zit nu ff in Enschede, geeft dus niksquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:38 schreef Adelante het volgende:
goed moment ook, het plenst in arnhem
OP buienradar zijn die inslag(en) niet te zien. Op strikestar wel. http://195.214.200.121/index.aspx?id=20quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:31 schreef ACT-F het volgende:
Het heeft net geplenst hier met een paar zomerse blikseminslagen![]()
Bij de titel van de film en het verhaaltje erbij heb ik al meteen een idee van hoe slecht die film wel niet moet zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:16 schreef Fredo55 het volgende:
Vanavond om half 9 de film Superstorm op RTL5
Engelse dramaserie waarin een groep wetenschappers onderzoek doen naar het weer.Met buhulp van hun computer ontwikkelen ze een storm boven de oceaan.
De proef lijkt succesvol totdat een groep hackers
inbreekt in hun systeem.Ze verplaatsen de storm van de oceaan naar metropool New York met alle consequenties van dien.
Ach,je moet toch wat.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:38 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Bij de titel van de film en het verhaaltje erbij heb ik al meteen een idee van hoe slecht die film wel niet moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |