Lach me dood als je nu een bak regen krijgtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:59 schreef Fredo55 het volgende:
Het lijkt hier in Tholen een droge dag te worden,de zon schijnt al de hele dag.![]()
Dat zou wat wezen..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lach me dood als je nu een bak regen krijgt![]()
hier ook droog
Misschien krijgen we volgende week een "koudeput" boven onze omgeving. Veel regen en wind... maar even afwachten en kijken wat er gebeurt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:29 schreef JohnFoK het volgende:
kunnen we nog wat mooi's verwachten komende dagen?
Leuk rolwokje?!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:18 schreef _Qmars_ het volgende:
Nog even de hartelijke groeten vanuit Kroatie
[afbeelding]
zou leuk zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:51 schreef i2Them2 het volgende:
Kan best wel eens ja. Trekt van ZW naar NO:
[afbeelding]
bij mij zijn vanmorgen om 00:51 uur twee vrije weken aangebrokenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:49 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zeker,laatste dag van me vakantie en onweer is niet verkeerd.![]()
Lekker met die koudeput.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
bij mij zijn vanmorgen om 00:51 uur twee vrije weken aangebroken
Alleen de uiterwaarden schijnen te gaan overstromen,stukje van RTV Oost:quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:24 schreef Eveli het volgende:
IJssel? Ik weet van niks en ik woon aan de rivier (niet direct maar de stad wel).
quote:Een aantal campings aan de IJssel heeft gasten die kort aan het water staan geadviseerd hun voortent af te breken.
Zo kunnen ze snel hun plek verlaten als het water stijgt. Maandag of dinsdag wordt in de buurt van Olst hoog water verwacht. Campings als 't Haasje bij Fortmond en de IJsselhoeve bij Veessen zouden dan onder water kunnen komen te staan. Dat gebeurde voor het laatst in een zomer in 1980. Boerenorganisatie LTO heeft boeren gevraagd alert te zijn op de verwachte hoge waterstand. Mogelijk moeten ze hun vee uit de uiterwaarden halen.
Misschien ff bij de monding van de IJsel kijken als 't zo ver is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:35 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Alleen de uiterwaarden schijnen te gaan overstromen,stukje van RTV Oost:
[..]
De teringquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:01 schreef Bloody_Hell het volgende:
Deze mag hier ook wel effe langskomen
quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:01 schreef Bloody_Hell het volgende:
Lekkerquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:01 schreef Bloody_Hell het volgende:
Zou het net zeggen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:39 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Lekker![]()
.
Dan schijt je echt 12 kleuren bagger als dat op je afkomt. Bij die shelf van 16 juli had ik dat iig wel. Zware windstoten, zeer dik regengordijn, wolken tot bijna aan de grond. Bij de shelf van het filmpje lijkt 't nog mee te vallen qua zwaarweer.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:55 schreef DemonRage het volgende:
Het buienfeest begint nu boven Noord-Frankrijk.
Wat frisser, kans op neerslag. Maar met een beetje geluk wel zonnig. Het is nog wel ff weg, dus kan zo weer veranderen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:08 schreef Leonos het volgende:
Hoi piet paulusma'en.
Weten jullie wat voor het weer het word van donderdag tot maandag ongeveer?
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:23 schreef Leonos het volgende:
Dat zal echt perfect zijn.
Kan ik dat zelf niet checken met weinig verstand van weer?
Hier komt de bewolking nu ook opzettenquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:26 schreef Fredo55 het volgende:
Hier vallen de eerste druppels
Die mag van mij wel wat minder naar rechts bewegen... Eindhoven wil ook wat.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:22 schreef i2Them2 het volgende:
Onweer lijkt er een beetje uit. Nu lichte regen. Trouwens een 'opvallend' buitje boven België.
Het regent alquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lijkt erop dat het hier elk moment kan beginnen met regenen. De lucht is er klaar voor iig. Zie dat er een strak buienlijntje net ten Z van Maastricht zit. Eens kijken wat dat nog gaat brengen
.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:15 schreef ACT-F het volgende:
Het is begonnen met regenen, maar ik denk niet dat het lang duurt. Maar de sliert die volgens buienradar uit het zuiden komt kan wel eens lang duren![]()
Weinig spannends. Hooguit dat de uiterwaarden zullen onderlopen, maar geen acuut gevaar.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:33 schreef JohnFoK het volgende:
wat zijn de verwachtingen voor morgen bij de Ijssel dan?
En daar bleef het ook bijquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:11 schreef knep het volgende:
Gerommel hier net ten zuiden van Roermond.
Welkom terug! Ik moet nog een week, daarna 2 weken vakantie waarvan 1 op de boot in Friesland.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:42 schreef kahaarin het volgende:
Zo, weer terug uit Ameland, 11 dagen overdag geen regen gehad en alleen 's nacht 2 keer een regenbuitje, volgens mij hebben we geluk gehad, we zijn iig schandalig bruin en heerlijk uitgerust.![]()
Leuk, wat voor een boot?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:48 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Welkom terug! Ik moet nog een week, daarna 2 weken vakantie waarvan 1 op de boot in Friesland.
Dit weekend trouwens weer eens een keer Bill onveilig gemaaktWas een mooi feestje
Een snelle bootquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Leuk, wat voor een boot?
Hopelijk heb je ook geluk met het weer, regen en heel veel wind lijkt me niet zo fijn op een boot.
Bill?![]()
Ik heb trouwens gemerkt dat het weerbericht niet helemaal klopt als je op 1 van de eilanden zit, regelmatig gezien dat er best wat wolken onze kant opdreven en daarna gewoon oplosten of langsdreven, niet dat je me hoort klagen hoor, kamperen in de regen is niet echt mijn hobby.![]()
Als er regen was voorspeld voor het noorden hadden wij er geen last van, is dat een bekend fenomeen of idd gewoon mazzel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |