Klopt helemaal.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:18 schreef ScottTracy het volgende:
Michael Jackson - Smooth Criminal
Dat ken ik! Wel eens gezien, had iemand als verjaardagscadeau gekregen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Ze hebben dus ook antfarms met een gel erin, die zijn helemaal transparant.
Nope...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:31 schreef qonmann het volgende:
Zaandammer paskamermoord ?
Wij zijn ook blij om je te zien, maar wil je niet zo klef doen?!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:39 schreef Cobra4 het volgende:
Gelukkig, ik heb jullie terug gevonden! [afbeelding]
Sorry...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wij zijn ook blij om je te zien, maar wil je niet zo klef doen?!![]()
Ja, een van de grootste gerechtelijke dwalingen van de afgelopen jaren. Nienke Kleiss werd gewurgd in een park in Schiedam, Cees B. werd als verdachte gezien, op een Gestapo-manier verhoord en schuldig bevonden door rechtbank, hof en Hoge Raad. Inmiddels is de echte dader gevonden en heeft Cees B. 6 ton schadevergoeding gehad van de staat. Maar dit was eigenlijk alleen te danken aan de bekentenis van de echte dader, het OM wist al jaren dat hij het niet gedaan kon hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:44 schreef qonmann het volgende:
schiedam ?
Parkmoord was allang genoemd en geaccordeerd, alleen de plaats was nog onbekend.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien ben ik een mierrenneuker maar Qonmann heeft toch alleen Schiedam genoemd? De plaats. En "Parkmoord" is het niet. Het is "Schiedammer Parkmoord".
Zoiets verwacht je alleen bij CSI, op tv.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:49 schreef ScottTracy het volgende:
Inmiddels is de echte dader gevonden en heeft Cees B. 6 ton schadevergoeding gehad van de staat. Maar dit was eigenlijk alleen te danken aan de bekentenis van de echte dader, het OM wist al jaren dat hij het niet gedaan kon hebben.
Maar dat klopt dus niet want het heet niet gewoon "Parkmoord".quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
Parkmoord was allang genoemd en geaccordeerd, alleen de plaats was nog onbekend.
Vandaar dat ik alleen de plaats in typte.![]()
Hier was het geval dat degene die het antwoord afmaakte het punt kreeg.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm...ik ga ook even een vraag bedenken waar men incomplete antwoorden op kan geven voor een punt
Gouda is de stad !quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Gouda
Daar heb ik geen problemen meer. Ware het niet dat IK diegene was en niet Qonman.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier was het geval dat degene die het antwoord afmaakte het punt kreeg.
Tuurlijk wel gekkie.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:08 schreef wyccie het volgende:
De uil kan 360 graden rondom kijken, door zijn nek heel ver te draaien, maar dat heeft niet zoveel emt de ogen te maken...
Dit antwoord was het laatste, de vragensteller zegt dat Rotterdam niet goed is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:09 schreef qonmann het volgende:
@Nem:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Rotterdamse parkmoord?
Nee, heeft een kameel dat niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:11 schreef ElizabethR het volgende:
Is dat niet iets dat ze een tweede ooglid hebben? Dat helemaal over de oogbol heenkan?
Ofwel, ze zitten vast in de schedel. Vandaar dat de uil zijn nek 360 graden kan draaien. Flitsie +1quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:11 schreef Flitspaal het volgende:
Ze kunnen niet draaien?
Oké, ik laat me één keer verleiden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen meer. Ware het niet dat IK diegene was en niet Qonman.
Er wordt een plaats gevraagd en een naam van de gebeurtenis.
Dus dan zijn de antwoorden:
"Schiedammer Parkmoord"
en
"Schiedam"
En dan moet je niet zeggen dan "Parkmoord" alleen goed is en dat je "Schiedam(er)" er zelf wel bij kunt bedenken omdat het toevallig dezelfde naam heeft.
En nogmaals, dat is niet goed. Het is Schiedammer Parkmoord. Niet "Parkmoord"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:13 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Oké, ik laat me één keer verleiden.
Parkmoord was al gezegd.
Die keer met Stanley_Climbfall was IK de vragensteller. Niet andersom.quote:Is het zo moeilijk voor je die beslissing te accepteren? Ik ken je niet goed, maar ik heb je al twee keer eerder zien mierenneuken over zo'n klein ding (één keer met Stanley Climbfall weet ik nog). Dan kun je nog een AKQ'er van het eerste uur zijn of een fundamentalist, maar voor dit soort dingen heb ik gewoon géén respect.
Krokodillen en een aantal andere reptielen volgens mij. Gekko bijvoorbeeld. Kikkers.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:12 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, heeft een kameel dat niet?
Het is niets persoonlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:24 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb mijn zegje gedaan, Nembrionic. Ik heb geen zin in een persoonlijke strijd, want daar lijkt dit wel op uit te gaan lopen. Mocht je dat wel hebben, kun je me via PM of mail bereiken. Wat mij betreft zijn we in dit topic klaar over dit onderwerp.
Wickedangel +1quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
Linda Tripp.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:25 schreef ElizabethR het volgende:
Bummerrrrrrrrr
-edit- Ik bedoel WA's antwoord hoor, niet dat ik jullie wil zien vechten ofzo!!!!
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:27 schreef ScottTracy het volgende:
Zing vecht huil bid lach werk en bewonder
Kom op !quote:
quote:
Pff, doe is niet zo snelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
Sophie's Choice.
Die was ik net eerst aan het zoekenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:42 schreef ElizabethR het volgende:
Mensje van Keulen
Die wel!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:45 schreef ElizabethR het volgende:
Rosita Steenbeek?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
Deze mevrouw komt me niet bekend voor.
Nope. Deze, ook rondborstige, dame is 8 keer getrouwd geweest. Ze is geboren in Boedapest.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:54 schreef qonmann het volgende:
marilyn monroe ?
Dat dacht ik welquote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
Zsa Zsa Gabor!
Ghehequote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:57 schreef qonmann het volgende:
'k ben aan het studeren nu, ik herken er te weinig
http://www.youtube.com/watch?v=UTk05wa3X4E&mode=related&search=
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:57 schreef ElizabethR het volgende:
Boedapest deed het hem nietwaar??
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze was best mooi, niet het spook dat ze later werd. En stapelgek, natuurlijk.
Als mijn toestenbord op magische wijze van (Engels) Verenigde Staten naar iets anders verandert?? Helpt dat?? WOW!! Tnx Scottyquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:02 schreef ScottTracy het volgende:
Moet je even op ctrl-shift drukken, ER
Deze is echt briljant, ze heeft een goede pr-man/vrouwquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:02 schreef ElizabethR het volgende:
"I am a perfect housekeeper, everytime I divorce I keep the house"
Ow, nou ja, zeg nou zelf!! Spitting image!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
Geen actrice.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:08 schreef qonmann het volgende:
zangeresje ?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:12 schreef qonmann het volgende:
betty page om in de pinup sfeer te blijven ?
Ik weet het niet, misschien artistieke vrijheid? Leek me eens leuk om een beeldje en geen foto te posten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:15 schreef ElizabethR het volgende:
Whehehehehe!!! Had die echt zulke groene ogen?? Want dan moet ze familie van me zijn
Mooi hoor!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:17 schreef ElizabethR het volgende:
Is ook leuk!!
Maar ik heb ook zulke felgroene ogen. Dus ik vroeg het me af
Af en toe scoor ik er wel mee jaquote:
Voor zulke mensen heb ik een speciale smiley:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:20 schreef ElizabethR het volgende:
Af en toe scoor ik er wel mee ja
Maar meestal zien ze eerst de rimpels enzo....
Ik haal er een paar door elkaar zie ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:22 schreef ElizabethR het volgende:
* Texel - Den Helder
* Vlieland - Holwerd
* Terschelling - Harlingen
* Ameland - harlingen
* Schiermonnikoog - Louwersoog
Ik ben op allemaal geweestquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:22 schreef ScottTracy het volgende:
Oh ik dacht dat de boot naar Ameland vanuit Holwerd vertrok, daar ben ik namelijk wel een keer geweest.
Gelukkig herstelde je het zelfquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik haal er een paar door elkaar zie ik
Vlieland is Harlingen en Ameland is Holwerd
Als ik nou wist wat je met die smiley bedoelde....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Voor zulke mensen heb ik een speciale smiley: [afbeelding]
'Loser'.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:26 schreef ElizabethR het volgende:
Als ik nou wist wat je met die smiley bedoelde....![]()
quote:En nee Scott, je moet me maar geloven op mijn mooie groene ogen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:33 schreef ScottTracy het volgende:
Age of Empires!
Inderdaad!!! Wij hebben het hier allemaal hevig gespeeld! Tot ik de Settlers ontdekte, dat eigenlijk veel ouder is qua leeftijd maar wel 30x zo meoilijk!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:36 schreef ScottTracy het volgende:
Heb ik toen ook nog gespeeld, toen de eerste versie uit was. Eerst eindeloos goud, hout, stenen en vlees verzamelen en als je dan een tijdperk verder ging zag alles er opeens 3x mooier uit
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:45 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, ik heb even een oude icoon voor je uit de kast getrokken
Ik dacht al waar ben je gebleven,,eyewitness now!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow, ik heb even een oude icoon voor je uit de kast getrokken
Hij stond zelfs nog in mijn icoon manager hierquote:
Lady with the green eyes +1quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:46 schreef ElizabethR het volgende:
Vladivostok ligt aan de Japanse zee.
deze is wel ...mooi !quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:47 schreef ScottTracy het volgende:
Mooie icon ER! Ik denk dat ik verliefd wordt
Bad timingquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bad timingMaar Elizabeth wil 'm vast nog wel even voor je terugzetten.
Leeftijd??quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je mag wel verliefd worden op mijn dochter!!!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
Angelique.
Mwah, ze zingt meer soul en bluesquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Ik moest altijd meekijken met mijn zusjeDie vreselijk enge kerel met dat litteken.
Ah ok. Is ze serieus bezig of alleen voor de lol?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mwah, ze zingt meer soul en blues
Volgens mij niet. Beschouw mijn post dus maar gewoon als een ordinaire tvp.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
Bad timingMaar Elizabeth wil 'm vast nog wel even voor je terugzetten.
Ha.quote:
Behoorlijk serieusquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:00 schreef erkel het volgende:
[..]
Ah ok. Is ze serieus bezig of alleen voor de lol?
Je hebt in de tussentijd dus niet goed gekeken naar haar avatarquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:01 schreef broer het volgende:
Volgens mij niet. Beschouw mijn post dus maar gewoon als een ordinaire tvp.
Je zou deze quote even moeten editen, Scott, de foto is nog steeds te zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:54 schreef ScottTracy het volgende:
Leeftijd??
Anders stuur maar via PM met haar telefoonnummer erbij.![]()
Ow inderdaad!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je zou deze quote even moeten editen, Scott, de foto is nog steeds te zien
Ik ook, en ze komt me heel bekend voor.quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:14 schreef ElizabethR het volgende:
Is dat en eentje van de Arquettes dan??
Elizabeth +1quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:15 schreef ElizabethR het volgende:
Jaaaaaaa, Rosanne Arquette
De onderste zus. En de leukste!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:16 schreef erkel het volgende:
Één van die zussen heet Patricia..
Ken haar van Medium, maar vind dat niet zo geweldig. Zij zelf ziet er wel redelijk uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
De onderste zus. En de leukste!!!
quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:21 schreef erkel het volgende:
Stigmata?
Hij is er meestal wel vroeg bij. Misschien doet hij het morgenvroeg nog.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:24 schreef ElizabethR het volgende:
Ik kom er net achter dat Roofingburner de stand in de OP niet heeft bijgewerkt
Hij komt ook uit Drenthe of niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:26 schreef Yurithemaster het volgende:
grad damen?
Jeejquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij komt ook uit Drenthe of niet?![]()
Yuri +1
quote:
quote:
de titel was nog wel te raden..grad damen nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom wist ik het![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom herkende ik grad damen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wist het niet. Ik telde de puntjes.quote:
ER +1quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
Irvin Welsh
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:43 schreef qonmann het volgende:
[..]
de titel was nog wel te raden..grad damen niet![]()
*pets*quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:51 schreef qonmann het volgende:
kijk maar naar boven..nog zo'n figuur ..
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:51 schreef broer het volgende:
In Taxi toch? Andy Kaufman. Maar hoe dat personage heet...
Ik herken zijn vage blik maar kan niet op zijn naam komen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:08 schreef broer het volgende:
Tijd voor een hint?
Het is de zanger van een britpop-band. En van een aantal 'projecten'.
Je zit in de buurt..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:26 schreef Yurithemaster het volgende:
onour air?
Niet geheel correct...puzzel ff watquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 02:29 schreef Yurithemaster het volgende:
air turkije?
Da's goed, heb ik even gecheckt...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:23 schreef Terpentin07 het volgende:
Turkish airlines
MadMaster +1quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:42 schreef MadMaster het volgende:
Spijkenisse lees ik net...
Daar zou je hem voor kunnen gebruiken, maar dat is niet wat ik zoek.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:48 schreef Flitspaal het volgende:
Dictafoon?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:54 schreef RoofingBurner het volgende:
een flaterfoon is het iig ook niet, een MP3 spelert?
En onbewust benoem je wat het is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:34 schreef qonmann het volgende:
als je niet bekend met die spullen dat weet je het niet ..zal wel iets met long zijn..geen idee
ok, ik denk ff ..ik denk altijd aan de spy shop als ik deze dingen ziequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En onbewust benoem je wat het is.
Nu nog bewust...
quote:Deis in studio's en bij radiostations wel gebruikt, maar is nauwelijks tot de huiskamer doorgedrongen. Toen de Minidisc uitkwam, is de consument voor een deel overgeschakeld naar de goedkopere, maar kwalitatief minder goede, Minidisc.
Nee, maar wel stripfiguren en ze zien er ongeveer zo uit:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:55 schreef Flitspaal het volgende:
Na de DAT-recorder (inderdaad: een vriend van me had er een) gok ik nu maar wild op de Smurfen.
Flitspaal 1quote:“Vanwege het 55-jarig bestaan van het weekblad verschijnt er een speciale uitgave die zich onder meer in Amsterdam afspeelt. Het 42-pagina’s tellende 55-jarig jubileumavontuur is geschreven door Jan Kruse en getekend door de Braziliaanse Duck-tekenaar Carlos Mota. Daan Jippes tekent het omslag. ‘Er komen in de strip veel bekende plekken van Amsterdam voor’, zegt hoofdredacteur Thom Roep van Donald Duck. ‘Zeg maar, van de Dam tot aan het Waterlooplein. Carlos Mota heeft er speciaal allerlei boeken over Amsterdam voor laten ‘overvliegen’.’ Roep vertelt dat een deel van het verhaal zich ook in Willemstad, Curaçao afspeelt. Deze extra dikke Donald Duck komt rond week 43 uit.”
Nembrionic +1quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
Catweazle natuurlijk
Geeehaaaaay!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |