quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:25 schreef Foeske het volgende:
Ik zoek namen van (foute) Nederlandse meiden- en jongensgroepen uit de jaren negentig. Eentje in het bijzonder: zes blonde meiden die één of twee 'hitjes' hebben gehad. Zij waren in de categorie 'we trekken allemaal ongeveer hetzelfde aan' en zongen als ik me goed herinner in het Engels.
ZaZZ - Never Ever misschien? Komt uit de stal van Wessel van Diepen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:45 schreef Maartel het volgende:
Herinnert iemand zich toevallig nog een nummer wat voldoet aan deze omschrijving:
het was dancepoppy, gezongen door 3 blonde meiden, die volgens Bridget/Fabienne (wie het ook aankondigde) in de clip vooral een wedstrijd deden 'wie het geilst kon kijken', en de tekst bevatte o.a. (en dit is niet al te letterlijk want heb het zeker 10 jaar niet gehoord):
Never ever, gonna fall in love again
Never ever, I want to be alone,
Never ever, gonna give my heart again,
No I'm never never ever gonna fall again..
Now give me back my life, before you turn it around
Give it back, don't want you no more
Give me back my life, before you turn it upside down
It's too late, I walked out the door
Het nummer kwam rond 1996 op TMF en ik heb het daarna nooit meer gezien en gehoord, terwijl het altijd op m'n "dit wil ik nog eens terughoren"-lijstje heeft gestaan
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:53 schreef MissLuna het volgende:
[..]
ZaZZ - Never Ever misschien? Komt uit de stal van Wessel van Diepen.
de stem van het water van rob de nijs. Heeft er wat van weg.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:02 schreef keienlegger het volgende:
[ Bumpje van Nuon reclame, schitterende muziek
Lieve mensen,
Vanavond tijdens de reclame van House op sbs6 zagen wij een reclame van Nuon over water en de relatie die wij Nederlanders daarmee hebben. Hier stond een prachtig nummer onder gemonteerd. We hebben ster.nl en de website van Nuon gechecked maar werden er niet veel wijzer van.
Heeft iemand enig idee wat de naam van dat nummer is?
alvast bedankt!
Volgens deze site wel site...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:33 schreef Maartel het volgende:
O, en heeft Patty Cash (de groep uit het programma van Patty Brard) ooit echt een single uit gebracht?
Never Ever - All Saintsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:45 schreef Maartel het volgende:
Herinnert iemand zich toevallig nog een nummer wat voldoet aan deze omschrijving:
het was dancepoppy, gezongen door 3 blonde meiden, die volgens Bridget/Fabienne (wie het ook aankondigde) in de clip vooral een wedstrijd deden 'wie het geilst kon kijken', en de tekst bevatte o.a. (en dit is niet al te letterlijk want heb het zeker 10 jaar niet gehoord):
Never ever, gonna fall in love again
Never ever, I want to be alone,
Never ever, gonna give my heart again,
No I'm never never ever gonna fall again..
Now give me back my life, before you turn it around
Give it back, don't want you no more
Give me back my life, before you turn it upside down
It's too late, I walked out the door
Het nummer kwam rond 1996 op TMF en ik heb het daarna nooit meer gezien en gehoord, terwijl het altijd op m'n "dit wil ik nog eens terughoren"-lijstje heeft gestaan
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:07 schreef -Pink- het volgende:
[..]
Never Ever - All Saints
http://www.youtube.com/watch?v=Fh_34f2FboI
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:04 schreef Eveli het volgende:
Dat liedje 'Burn' van VanVelzen hoor ik wel eens op de radio, alleen dan meerstemmig en alleen pianobegeleiding lijkt het, is dat van iemand anders of is het een speciale editie of zo?
Yep, bedanktquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:28 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Demon & Heartbreaker - You are my high?
linkje
Groove Armada - Get Down.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:41 schreef Stansfield het volgende:
Er was een tijdje een hele vette dance clip uit van allemaal van die grote konijnen (zeg maar mannen in zo'n soort witte speelgoed konijnenpak) maar ik weet echt niet meer van wie die is... Best een bekende naam, maar ik kan er niet opkomen...
thanx maar dat is em dus niet... (was het AC/DC geweest dan was ik er al veel eerder achter geweestquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als deze kutplaat: http://www.youtube.com/watch?v=XO5Xd7_MXn4
Daft Punk - Aerodynamicquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:52 schreef GroovymissVW het volgende:
[..]
thanx maar dat is em dus niet... (was het AC/DC geweest dan was ik er al veel eerder achter geweest)
ik kan me ook nog herinneren dat op een van de eerste xplosive cartuning cd's deze sample ook is gebruikt voor een nummer...
iemand anders die misschien weet welk nummer dat stukje komt?
http://www.videotalent.nl(...)118a676d181a31e3f9a9
op 00:38
thanx
Ferry Corsten - The Race .quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:17 schreef ngluxemb het volgende:
Weet iemand hoe dat 'Zombie Nation achtige' dance-nummer heet dat op dit moment voor de reclame van de grand Prix uitzendingen wordt gebruikt op RTL?
Dat is zeker snelquote:
en dezelfde vraag ook nog voor:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:07 schreef Maartel het volgende:
Wie weet wanneer in 1999 Maybe The Wine van Birgit uitkwam?
o, en dezelfde vraag voor het nummer Why van Angelina (uit 98?)
ik zal daar eens kijken, maar over het algemeen loop ik zelf al amazon, rateyourmusic, wiki's en websites van artiesten af om aan info te komen.. als het daar allemaal niet opstaat klop ik pas hier aan.. (ik ben zo'n 30.000 nummers aan het doorwerken, dus 't is echt maar een fractie wat hier terecht komtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:49 schreef MissLuna het volgende:
Op Discogs.com kun je een hoop informatie vinden.
Yep:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:33 schreef Maartel het volgende:
Nog een girlband-vraag...
Er was in de jaren 90 ook nog een nederlands groepje met 6 jonge meiden, waaronder één blonde die de dochter van Wilbert Gieske (Robert uit GTST) was.. ze zongen engelstalig, het was allemaal vrij slecht geloof ik, maar voor m'n lijstje van 90's girlbands wil ik de naam toch graag weten...
O, en heeft Patty Cash (de groep uit het programma van Patty Brard) ooit echt een single uit gebracht?
Heb je 'm nog ergens kunnen vinden? Ik ben ook al jaren op zoek naar dat nrquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:17 schreef Maartel het volgende:
[..]
die had ik wel herkend
![]()
Het was idd Zazz met Never Ever zoals Missluna opmerkte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |