Als die de kooi uitkomt, zou ze wensen dat ze nooit geboren was....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Weer één die, als ze de kooi uit is, recht in d'r smoel wordt uitgelachen!!!![]()
In dat opzicht passen ze perfect bij elkaarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:07 schreef mootie het volgende:
Ze hebben elkaar ook echt niks te melden als het niet over sex of kleding gaat.
nono's zijn het..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:08 schreef Kailany het volgende:
[..]
In dat opzicht passen ze perfect bij elkaar![]()
Ze weten niets eens waar ze het over moeten hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog nooit heb ik zo'n ongeloofwaardige kut op poten gezien als die Nadia. Zeer kort geleden verkondigde ze nog in het bed van Tas te gaan slapen, zodat ze geen dingen zou gaan doen die ze niet wilde met iemand waar ze niet echt verliefd op is.
Ze is alleen maar verliefd op zichzelf en helemaal oversext en gestoord dat ze zo weinig in haar doos wil
Ik heb vanavond dat filmpje gezien waarin ook werd beweerd dat denise en nadia heftige sex hadden. Ik moet nu nog bijkomen van dat overdreven gegil en gehijg van nadia.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:59 schreef Soury het volgende:
Ze gaan keihard sexen HAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
Verdomd.... die sukkels zitten nu echt onderwerpen te bedenken om over te praten.
Je hebt de weddenschap gewonnen... voetreis naar Italië!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:11 schreef Soury het volgende:
Help!!! begon ze nu net over die date gedoe en kapte het weer af.
Tip 2 - Ga s'middags om 15.37hr. naar het strand, lekker in de zon liggen, bij een ondergaande zon lekker (op het strand) eten. Daarna nog even door borrelen en dan een wandeling op een leeg strand en dan nog even wat drinken en dan zonder een file te zien weer naar huisquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:07 schreef Dark het volgende:
Elly heeft het over de drukte op het strand, afgelopen weekend.
TIP - Ga om 5 uur s'morgens naar het strand, lekker wandelen op een leeg strand, tussen 9 en 10 een lekker ontbijtje bij een strandtent, nog even van de zon genieten en om 12 uur naar huis, tegen de file in. Middagdutje doen in de schaduw thuis en daarna gezellig uit eten !
Dan vanavond boven op de dekens?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:15 schreef Anderkeertje het volgende:
en nu op het bed van natas....ze kicken gewoon op toeschouwers
Ik ga voor tip 2!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:14 schreef Borga het volgende:
[..]
Tip 2 - Ga s'middags om 15.37hr. naar het strand, lekker in de zon liggen, bij een ondergaande zon lekker (op het strand) eten. Daarna nog even door borrelen en dan een wandeling op een leeg strand en dan nog even wat drinken en dan zonder een file te zien weer naar huis
Tip 3 - blijf lekker thuis
Tip 3 - werkt bij mij het beste, bij mooi weer zwaai ik mijn buren uit en volg met een glimlach op mijn gezicht de nieuwsberichten op de radioquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:14 schreef Borga het volgende:
[..]
Tip 2 - Ga s'middags om 15.37hr. naar het strand, lekker in de zon liggen, bij een ondergaande zon lekker (op het strand) eten. Daarna nog even door borrelen en dan een wandeling op een leeg strand en dan nog even wat drinken en dan zonder een file te zien weer naar huis
Tip 3 - blijf lekker thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |