Teveel inspiratie opgedaan door Nadia en Dennisquote:

Thank God, ging ook helemaal nergens over. Die 2 voegen echt niks toe. (naadloos en nix)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Het hele Nadia-Jaap emoverhaal is ook helemaal over.

Lijkt me wel vermoeiend... beter hadden ze hier 1 of 2 filmpjes van gemaakt en dan die gewoon af laten spelen.... veel verschil zal er niet zijn...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Hebben die 2 opdracht ofzo, om iedere avond zo'n gesprek te voeren?

quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:58 schreef yvonne het volgende:
mootie, wat zie je er weer sexy uit!

Dat doen ze toch ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:57 schreef Kailany het volgende:
[..]
Lijkt me wel vermoeiend... beter hadden ze hier 1 of 2 filmpjes van gemaakt en dan die gewoon af laten spelen....![]()

ssst niet verklappenquote:

Ja dat denk ik toch ook. Het is gewoon faken volgens mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou aan haar duffe gehijg en gekreun denk ik dat je gelijk heb. Als ik het zo zie is de When Harry met Sally scene zeer actueel . Elke avond weer.![]()

Je ziet helemaal niet dat ze een pootje mist.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:58 schreef yvonne het volgende:
mootie, wat zie je er weer sexy uit!

Weer één die, als ze de kooi uit is, recht in d'r smoel wordt uitgelachen!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:01 schreef Dark het volgende:
OMG, Dennis en Nadia wachten echt op de camera!
Nadia - Mogen we buiten blijven?
Dennis - Het licht is toch weer aan?
Nadia nog een keer - Mogen we buiten blijven?
Wat een kudtscript, dat halfzachtesexgedoe![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |