Ik dacht dat ht onmogelijk was maar in mijn ogen is Nadia nog dommer ... Sorryquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:45 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Geloof ik helemaal niets van.![]()
Op zich vind ik, nu na 9 maanden Gouden Kooi, dat ze moeten weten waar ze zich voor opgeven. Ze hebben allemaal aangegeven fan te zijn of ook het huis in te willen. Dan moeten ze toch weten dat er een kans is dat het niet helemaal gaat zoals gepland is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ik begrijp het wel hoor. Maar ik vind toch dat H&L de boel niet moeten gaan zieken.
![]()
True, in het begin liep íe echt schijnheilig onder de douche te rukken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Het heeft hem al maanden gekost om zelf klaar te komen.... laat staan dat ie ook nog aan de klus Amanda begint![]()
Tijdens het befincident met Huub, heeft ze meer genotsgeluidjes gemaakt dan ooit met Brian!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze zit er al vanaf december, één keer een gilletje had toch wel gekund, ik durf er op te zweren dat Brian haar nog nooit een orgasme heeft bezorgd.
Is ook zo, maar waarom niet eens een leuke avond zonder mensen pijn te doen (quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich vind ik, nu na 9 maanden Gouden Kooi, dat ze moeten weten waar ze zich voor opgeven. Ze hebben allemaal aangegeven fan te zijn of ook het huis in te willen. Dan moeten ze toch weten dat er een kans is dat het niet helemaal gaat zoals gepland is.![]()
Nadia is het meest triestte geval dat ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat ht onmogelijk was maar in mijn ogen is Nadia nog dommer ... Sorry![]()
Waarschijnlijk weinig last van obstipatie?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:42 schreef mootie het volgende:
Ik vraag me af of je kringspier niet opgerekt raakt als je elke dag anale sex hebt.![]()
Hij heeft het fentiel nog steeds niet gevonden. De sukkel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:51 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Daar gaaaan we weeeeeeeeeeeeeer, nada & nix in gesprek..
Hebben die 2 opdracht ofzo, om iedere avond zo'n gesprek te voeren?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:51 schreef Kailany het volgende:
Oh nee... tis weer N en D tijd....
Of over haar gevoel voor dennis, wat ze eigenlijk niet wil hebben en dat ze misschien maar beter "vriendjes" kunnen zijn....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:52 schreef Lobasca het volgende:
Hoelang gaat het duren voordat naadloos over het daten van nix begint....
Ja. daar heeft íe ooit eens, onwijs over lopen opscheppen!! Maar nooit iets van gemerkt. De SuperLoser!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:50 schreef Dark het volgende:
[..]
Tijdens het befincident met Huub, heeft ze meer genotsgeluidjes gemaakt dan ooit met Brian!![]()
Heeft brian ooit verteld dat hij een vrouw gillend en spuitend kon laten komen?
Wanneer gaan we dat beleven?
Het hele Nadia-Jaap emoverhaal is ook helemaal over.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Hebben die 2 opdracht ofzo, om iedere avond zo'n gesprek te voeren?
Tis nu 21:56 Ik schat 22:09quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:52 schreef Lobasca het volgende:
Hoelang gaat het duren voordat naadloos over het daten van nix begint....
Nou al? Het moet nog 10 uur worden.quote:
Teveel inspiratie opgedaan door Nadia en Dennisquote:
Thank God, ging ook helemaal nergens over. Die 2 voegen echt niks toe. (naadloos en nix)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Het hele Nadia-Jaap emoverhaal is ook helemaal over.
Lijkt me wel vermoeiend... beter hadden ze hier 1 of 2 filmpjes van gemaakt en dan die gewoon af laten spelen.... veel verschil zal er niet zijn...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:54 schreef Dark het volgende:
[..]
Hebben die 2 opdracht ofzo, om iedere avond zo'n gesprek te voeren?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:58 schreef yvonne het volgende:
mootie, wat zie je er weer sexy uit!
Dat doen ze toch ookquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:57 schreef Kailany het volgende:
[..]
Lijkt me wel vermoeiend... beter hadden ze hier 1 of 2 filmpjes van gemaakt en dan die gewoon af laten spelen....![]()
ssst niet verklappenquote:
Ja dat denk ik toch ook. Het is gewoon faken volgens mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou aan haar duffe gehijg en gekreun denk ik dat je gelijk heb. Als ik het zo zie is de When Harry met Sally scene zeer actueel . Elke avond weer.![]()
Je ziet helemaal niet dat ze een pootje mist.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:58 schreef yvonne het volgende:
mootie, wat zie je er weer sexy uit!
Weer één die, als ze de kooi uit is, recht in d'r smoel wordt uitgelachen!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:01 schreef Dark het volgende:
OMG, Dennis en Nadia wachten echt op de camera!
Nadia - Mogen we buiten blijven?
Dennis - Het licht is toch weer aan?
Nadia nog een keer - Mogen we buiten blijven?
Wat een kudtscript, dat halfzachtesexgedoe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |